Millaisia raskausoireita sinulla on?

En ole siis ainut turvotuksesta kärsivä :D mulla onneksi yleensä sellaiset vaatteet että mahtuu päälle vaikka vähän maha pömpöttää, mutta en haluis vielä paljastaa vallitsevaa olotilaa muille :oops:

Mulla tuli eilen pariin kertaan pyyhkiessä häivähdys vaaleanpunaista o_O Vähän pelästytti, mutta muistinkin että sellaista tullut ennenkin alkuraskaudessa. Inhottavia yllätyksiä!

Mulla laskuri näyttää lasketuksi ajaksi 11. tai 12.2. :)

Kyllä todellaki turvottaa!!! Ja tuo unettomuus. Argh. Joka aamu viideltä ylös. Mulla on ollu ovulaatio 18.5. Mut raskausviikot on vielä cähän hukassa. Kierto oli isompien lasten aikaan tlsi tarkka 28 päivää nyt vissiin ois ollu vaan 23. Ovulaatio oli kp 10 jo. Pissalla saa muuten ravata ihan koko ajan!!

Miten teille asettuu lasketut ajat? Mulla laskurit näyttäis 8.2.
Neuvola lasko saman minkä kaikki laskuritkin eli 7.2:angelic: tänään 4+5

En ole siis ainut turvotuksesta kärsivä :D mulla onneksi yleensä sellaiset vaatteet että mahtuu päälle vaikka vähän maha pömpöttää, mutta en haluis vielä paljastaa vallitsevaa olotilaa muille :oops:

Mulla tuli eilen pariin kertaan pyyhkiessä häivähdys vaaleanpunaista o_O Vähän pelästytti, mutta muistinkin että sellaista tullut ennenkin alkuraskaudessa. Inhottavia yllätyksiä!

Mulla laskuri näyttää lasketuksi ajaksi 11. tai 12.2. :)

Täällä myös tuota vuotoa ja yritän vain uskoa että se on ihan harmitonta. Pelottavaa kyllä. 4.2. sanottiin lasketuksi ajaksi neuvolassa ja samaa sanovat laskuritkin.

Moi kaikki!

Minä plussasin eilen joten mukana ollaan. Laskettuaika näyttäs laskurin mukaan olevan 11.2.
Oireita mulla ollu joo. Huomasin ekoina oireina hajuherkkyyden joskus viikko sitten. Sitten vähän ennen plussaa oli ihan hirveitä vihlaisuja alavatsalla ja siitä jo vähän aavistin. Sit ollut semmosta tuntemusta alavatsalla(vähän erilaista kun menkoissa), kova nälkä ja tänään jo alkoi pahoinvointi. Voiei, ei oo edellisissä raskauksissa vielä näin aikasin alkanut. Meillä siis 2 tyttöä ennestään.
Ja todellakin turvottaa!!

Täällä myös tuota vuotoa ja yritän vain uskoa että se on ihan harmitonta. Pelottavaa kyllä. 4.2. sanottiin lasketuksi ajaksi neuvolassa ja samaa sanovat laskuritkin.

Onneksi se on yleistä että alkuraskaudessa tulee vuotoa :) Toivottavasti se loppuu sullakin! <3

Mulla ei enää eilisen jälkeen ole näkynyt.

Moi kaikki!

Minä plussasin eilen joten mukana ollaan. Laskettuaika näyttäs laskurin mukaan olevan 11.2.
Oireita mulla ollu joo. Huomasin ekoina oireina hajuherkkyyden joskus viikko sitten. Sitten vähän ennen plussaa oli ihan hirveitä vihlaisuja alavatsalla ja siitä jo vähän aavistin. Sit ollut semmosta tuntemusta alavatsalla(vähän erilaista kun menkoissa), kova nälkä ja tänään jo alkoi pahoinvointi. Voiei, ei oo edellisissä raskauksissa vielä näin aikasin alkanut. Meillä siis 2 tyttöä ennestään.
Ja todellakin turvottaa!!

Sama laskettu aika meillä! Tervetuloa ja onnea plussasta :)

Turvotusta täälläkin ja erityisesti vasemman rinnan särkyä. Alavatsalla on tuntunut ajoittain pieniä nippailuja ja lievää kipuilua. Olossa on ehkä pientä etovuutta, mutta en tiiä kuvittelenko sen :p
Raskausviikot vähän vaihtelee laskentatavasta riippuen.. kuukautisista laskettuna ois h 5+1, mutta kun kierto on 32 päivää, niin uskoisin et joku 4+3 on lähempänä oikeeta. Laskettu saattaisi olla 9.2., joka osuu hyvin lähelle omia synttäreitä 18.2. :laughing002

5+0 eikä juurikaan oireita. Tissit on hiukan turvonneet ja aran tuntuiset, muutenkin turvottaa. Edellisessä raskaudessa (tuulimuna) sama juttu, oireiden vähyys ja 8. viikolla niiden vähäistenkin oireiden hiipuminen huolestutti.

Ei mullakaan ole vielä isompia oireita. Nyt on 4+3. Välillä huolettaa mutta ei aiemminkaan ole tainnut vielä tässä vaiheessa olla kummempia oireita. Kauhee turvotus kyllä tuntuu olevan vuorokauden ympäri mutta näytän lähinnä siltä et olisin lihonut :D alamahaa nippailee välillä ja tänäaamuna taas otti hajut nenään niin, että piti keskittyä ettei laatta lennä :D

Mulla on nyt viikon ajan tullut tuota niukkaa vuotoa. Soitin neuvolaan ja sanoivat että jos vielä ensi viikolla jatkuu niin olisi hyvä ultrata. Nyt 5+3.

Rinnat on edelleen arat, ja eilen mennessäni suihkuun sieltä ei tullut kuin jääkylmää vettä niin aloin itkemään, ja illalla kun selitin asiasta miehelle aloin silloinkin itkemään. :laughing002 Tätä se sitten vissiin tulee olemaan.

Väsymys: olen nukahtanut telkkaria katsoessa vähän silloin tällöin. Illallakin uni tulee heti kun silmänsä sulkee.

Kipeät nenän limakalvot: tämä oli esikoistakin odottaessa alkuraskaudessa, mutta nyt voisi siitepölykin selittää. Tosin siitepölystä ei ole tullut aiemmin nenäverenvuotoa.

Kipeä ja kuumottava alavatsa.

Kipeät rinnat: ennen kuukautisia tätä on muutenkin, mutta jotenkin eritavalla.

Minulle tuli "se olo" viime viikolla ja pettymys oli suuri kun herkkä testi (4-8pv ennen alkua lupaa..) oli selkeä nega keskiviikkona. Kuukautisten piti alkaa sunnuntaina ja olikin menkkakipuja. Maanantaina sitten kaivoin testin kaapista heti aamupissalla ja ei-edes-haamuviivahan se siellä!
Paha olo iskee välillä kuin leka, mutta menee nopeahkosti ohi, tissit painavat muttei vielä nännikipuja. Ummettaa ja väsyttää.

Mulla tuli myös "se olo" joskus alkuviikosta viime viikolla (rinnat kipeet ja kahvia ei tehnyt mieli)! Menkkojen oli määrä alkaa tänään ja lauantaina tein ensimmäisen herkän/varhaisen testin, joka antoi haamujen haamun. Tänään sit varmistuksen varmistus ja jopa ei-herkkä (OneStep) testi antoi kaksi viivaa.

Muuten oireina huonounisuus öisin (voi toki johtua kuumuudestakin) ja nälkäisenä ällö olo plus pieni huimaus ja ne kipeet rinnat ja nännit. Vielä ei ainakaan turvota, saa nähdä myöhemmin.

Millonkohan tää jatkuva nälän tunne loppuu:banghead: ei jaksais kokoajan olla syömässä jotakin:grin

Niin... ei kai se lopukaan :rolleyes:

Täällä pahoinvointi tekee tuloaan. En ole vielä yökännyt kertaakaan, mutta ei se kaukanakaan ole...

Rinnat kipeät, eilen oli jo etovaa oloa ja vatsassa tuntemuksia.

Tuntuu että koko ajan pitäisi olla syömässä jotain, mutta mitään ei oikein tekisi mieli. Ainakaan mitään, mitä kaapeissa on :hilarious:

Mulla ei ole mitään oireita. Paitsi se turvotus. Mutta ei ole kyllä aiemmissakaan ollut joten ei yllätä. Vielä ei ole väsymyskään alkanut ja toivon ettei alkaiskaan, mutta eiköhän ala parin viikon sisään.

Mulla ei ole kauheasti ollut mitään oireita, tissit edelleen arat. Tänään tuli ihan häivähdys vaaleanpunaista pyyhittäessä, oli kyllä niin häilyvä, ettei sitä välttämättä olisi huomannut, mutta nyt erityisen tarkasti tulee aina katsottua paperia. Tänään 4+6 ja pelko on kova, että menee kesken. Kaksi km taustalla ja nyt pelottaa, meneekö tämäkin kesken.

Mulla ei ole kauheasti ollut mitään oireita, tissit edelleen arat. Tänään tuli ihan häivähdys vaaleanpunaista pyyhittäessä, oli kyllä niin häilyvä, ettei sitä välttämättä olisi huomannut, mutta nyt erityisen tarkasti tulee aina katsottua paperia. Tänään 4+6 ja pelko on kova, että menee kesken. Kaksi km taustalla ja nyt pelottaa, meneekö tämäkin kesken.

Mulla tuli kans yhtenä päivänä muutaman kerran pyyhkiessä häivähdys vaaleanpunaista. Sama oli viime raskaudessa. Pelästyin tosi kovasti! Toivotaan ettei tule enempää <3

Takaisin