Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä tajusin kans tänään, et varmaan johtuu raskaudesta se, et herääm yöllä jossain vaiheessa pirteenä eikä uni meinaa tulla enää..
 
Noniin, tänään ei mennyt aamuvitskut alas ilman yökkäilyä :D Vainoharhaisena tein vielä yhden testinkin tänään ja raskaana ollaan edelleen:D Uskalsin ensimmäisen neuvola-ajankin varata :D Väsymys lisääntyy, nukahdin sohvalle kun lapset katsoi pikkukakkosta.

Ja minullakin meni 2kk sitten tosi alussa kesken raskaus niin sillä vähän jännät viikot menossa. Mutta tästä on kuitenkin varmempi olo ja plussatestikin oli niin kirkuvan punainen.
Mulla tänään tasan 5+0
 
Mäkin heräilen yöllä tai aikaisin aamulla pirteänä :meh:

Mulla tänään 5+0 ja oireena lievästi arat rinnat, turvotus, repäisykivut ja yökötys, joka nyt tuntuu jo asteen vahvemmalta :wacky: Ei ole (vielä) sellaista kestokrapulaista oloa, mutta hampaiden pesu yököttää ja pelkkä ajatuskin jostain ällöttävästä saa palan kurkkuun :hilarious: kaikki ruoat ei enää maistu myöskään hyvältä eikä oikein tee mieli mitään.
 
Täällä alkanu ällöttää kaikki ruuat:hungover: öisin on super kuuma, voisin nukkua koko ajan:anyone

On kyllä jännää aikaa tää alkuraskaus ja varsinki ensimmäinen, kun ei oikein tiiä mitä oireita vielä tulee:nailbiting:
 
Parina iltana on nyt pitänyt vetää kunnolla hynttyitä ylle kun on alkanut palella ihan hulluna. Mies istuu vieressä ja valittaa että bokseritkin on liikaa :hilarious: ja tää nälkä.. Mistä tää ilmesty? Ruuan syöminen kuitenkin tökkii tai annos pitäisi olla tosi pieni.
 
Parina iltana on nyt pitänyt vetää kunnolla hynttyitä ylle kun on alkanut palella ihan hulluna. Mies istuu vieressä ja valittaa että bokseritkin on liikaa :hilarious: ja tää nälkä.. Mistä tää ilmesty? Ruuan syöminen kuitenkin tökkii tai annos pitäisi olla tosi pieni.

Muakin on palellut iltaisin :grin nytkin piti kaivaa villasukat jalkaan ja tekis mieli käpertyä viltin alle, kun palelee liikaa :D
 
Joo tää on ihanaa kun on ties miten kuuma niin palele vaan

Mulla on nyt öisin kanssa ollut vessareissua ja herään myös vatsakipuihin. Viime öinen oli paha, makasin jalat ylhäällä ja jomotteli ihan kunnolla ja tuntui ettei vaan lopu. Onneksi kipu kesti sit pahimpana vain muutamia minuutteja. Toisaalta ilmavaivoja ja ummetusta kans alkanut tulemaan, liittyiskö siihen. Toki sitä säikähtää ja käy kaikki skenaariot jo läpi :nailbiting: mutta yögooglailuilla päädyin että kohtu vaan kasvaa ja suolessa varmaan vähän ilmaa mutkissa. Onko muilla vastaavia? Nyt mietin sitä, että vaihdoin mama vitamiinit ennen unia että laukaiseeko ne jotenkin huonon olon...
 
Joo tää on ihanaa kun on ties miten kuuma niin palele vaan

Mulla on nyt öisin kanssa ollut vessareissua ja herään myös vatsakipuihin. Viime öinen oli paha, makasin jalat ylhäällä ja jomotteli ihan kunnolla ja tuntui ettei vaan lopu. Onneksi kipu kesti sit pahimpana vain muutamia minuutteja. Toisaalta ilmavaivoja ja ummetusta kans alkanut tulemaan, liittyiskö siihen. Toki sitä säikähtää ja käy kaikki skenaariot jo läpi :nailbiting: mutta yögooglailuilla päädyin että kohtu vaan kasvaa ja suolessa varmaan vähän ilmaa mutkissa. Onko muilla vastaavia? Nyt mietin sitä, että vaihdoin mama vitamiinit ennen unia että laukaiseeko ne jotenkin huonon olon...
Täällä on ainakin öisin välillä pistellyt ja sattunut vatsaan, mut ne on yleensä menny hetkessä ohi. Saattaa tulla jopa päivälläki nuita.
 
Kaks päivää mennyt makuullaan, heti pahenee paha olo, jos istuu saatika seisoo :sour: jos tää tästä vielä pahenee, ni ou nouuuu... Kaikki on tietenki kestettävä!
 
Täällä oireilu tähän asti on ollut lähinnä väsymystä iltaisin, mikä on itselle outoa ja uutta. Ennen raskautta kukuin yömyöhään eikä ikinä väsyttänyt, vaan nukkumaanmeno oli lähinnä pakkopullaa. Nyt useana iltana olen nukahtanut sohvalle tv:n ääreen "jo" joskus 22 aikaan. Sitten toisaalta aamuisin herään pirteänä tunti ennen kellonsoittoa, mikä sekin on ihan uutta. Pari kertaa joutunut öisin heräämään pissalle ja muutenkin huomaan joutuvani käymään pissalla huomattavasti tiheämmin.

Pahoinvointia ei ole ollut, eikä toivottavasti tulekaan :) Eka raskaus, joten kaikki on vähän uutta ja jännää!
 
Mulla viikkoja 5+5 ja oireina lähinnä väsymys välillä... Pahoinvointia odotellessa. Jotenki niin epävarma olo, kun ei juuri oireita ole. Menkkamaista juilimista kylläkin, mutta sekin lähinnä huolettaa vain. Että jos meneekin kesken :sad001 Vuotoa ei kyllä oo ollut. Epävarma olo, vaikkei ees oo ensimmäinen raskaus :grin
 
Täällä mennyt kokopäivä sängyn ja sohvan välissä. Kaikki ruoka oksettaa. Onneksi nyt illalal on alkanut olo helpottaa:wtf:
 
Mulla valkovuodon määrä on ollut aika vähäistä. Tuntuu et on ollut päiviä ettei sitä oo tullut alkkareihin ollenkaan. Onko muilla samaa?
 
Iltaisin pientä pahoinvointia. Ja alkuillasta väsyttää, mutta johtuu varmasti siitä, että kahvi ei maistu samalla tapaa eikä keho ole vielä tottunut kofeiinin pienempään määrään.
Vatsa ummella, rinnat kipeät.

Mutta aikaisemmista raskauksista tuttuja pahoinvointia, hajujen ällötyksiä ja sitä jatkuvaa loputonta väsymystä ei ole!
Ja siksi tuntuu, että voiko tämä hyvin mennä :sad001
Km raskaudessa oli nimittäin sama.

Viikotkin on kyllä niin pienet, että ei pitäisi valittaa oireiden puuttumisesta :rolleyes:
 
Mulla valkovuodon määrä on ollut aika vähäistä. Tuntuu et on ollut päiviä ettei sitä oo tullut alkkareihin ollenkaan. Onko muilla samaa?
Mullakaan ei hirveästi valkovuotoa ole esiintynyt, toisinaan vain huomannut mutta ei mitenkään runsaasti.

Hyvä kuulla mammutti, etten ole ainoa pistoksieni ja kipujen kanssa. Nämä niin erilaisia kuin silloin keskenmenon raskaudessa, niin täytyy varmaan uskoa että nyt kaikki niinkuin pitää :)
 
Mulla myös erilaisia pistoksia ja kolotuksia. Edellisessä ei ollut oikein mitään ja sehän ei päättynyt hyvin. Nyt oon päättänyt olla onnellinen, vaikka random-koirankakkakin ällöttää.. :grin
 
itellä ärsyttävin oire on aamuviideltä pirteenä herääminen ihan kesken unien ja uudestaan ei unta saa. tää sama oli edellisessä raskaudessa oikeestaan alusta loppuun :wacky:
 
Joo väsymyksen osasyynä luulen mulla kans olevan kahvinjuonnin vähentäminen. Ei vain maistu enää samallain, joten hetken kestää keholla tottuminen siihenkin. Oon ollu aikamoinen kaffinlipittäjä nimittäin... Nyt menee enää pari kuppia päivässä.. Turvotus on jotai aivan omaa luokkaansa t. pallomaha :grin
 
Täällä on tuhruttelu jatkunut nyt viime tiistaista alkaen. Ja huoli on kova. Tuhruttelua ei ole jokaisella vessareissulla eikä joka aamukaan ole ollut. Ja siis ainoastaan pyyhittäessä huomaa, ei tule muuten mihinkään. Oireita on kuitenkin enemmän kuin aikaisemmissa km raskauksissa, väsymystä ja aaltoilevaa pahoinvointia. Reilu viikko ultraan, en malta odottaa. Vaikka henkisesti jo varautunut huonoihin uutisiin :sorry:
 
Takaisin
Top