Jannn pahoittelut negasta
toivottavasti kroppa tekee yhteistyötä ja menkat alkaa sopivasti ja tähdet olis muutenkin paikoillaan, että pääsette aloittamaan hoidon 
Move, jännäksi menee, huspois tiputtelut ja plussaa tikkuun

Noora992, voi ei, olipa huono ajoitus simppatestillä
mut ovishan voi siirtyä ja kannattaa tosiaan talletella "varastoon" silloin kun vielä voi
meillä oli noin 2,5 vuorokauden pidättäytyminen ennen testiä.
Myyrä Matikainen, piinapäivät alkakoon sitten

toivottavasti kroppa tekee yhteistyötä ja menkat alkaa sopivasti ja tähdet olis muutenkin paikoillaan, että pääsette aloittamaan hoidon 
Move, jännäksi menee, huspois tiputtelut ja plussaa tikkuun

Noora992, voi ei, olipa huono ajoitus simppatestillä
mut ovishan voi siirtyä ja kannattaa tosiaan talletella "varastoon" silloin kun vielä voi Myyrä Matikainen, piinapäivät alkakoon sitten

voin laittaa kuvia yv jos haluut 
aiempi hoito osuis loman ajalle ja olis miehen töiden kannalta helpompi, mutta tarkoittaa sitä että mä joutuisin tunnustamaan äidille mitä ollaan tekemässä, että saisin lapset kahtena päivänä hoitoon (ne on mulla kun on kesäloma). Nuo klinikkareissut vie koko päivän ajeluineen
.
mut kaikessa on toki puolensa!
ei ole tarkoitus olla kiittämätön siitä, että voidaan aloittaa jo nyt ja mä vaan jahkailen. Tässä on enemmän kyse siitä järjettömästä pettymyksestä, että toisellakin kierroksella pitää kulkea tämä tie. Mulla oli niin harras toive luomutärpistä 
tai sitten taas odotetaan, koska miehellä ei ole omia lapsia