No niin, jos nyt ehtis. Ollaan siis käyty nyt vihdoin siellä ensimmäisellä käynnillä. Tapasin myös hoitajan, joka hoiti meitä 10+ vuotta sitten, heti oli tunnistanut mun nimestä että kuka olen. Se olikin mun suosikkihoitaja silloin
Eniten pelkäsin siis tuota miehen tulosta, kun mulla on "huonot" kokemukset siihen liittyen aiemmassa suhteessa. Olisin voinut itkeä ilosta, kun lääkäri sanoi et normaalitulos
ei se nyt mikään Suomen huipputulos ollut eikä ollut mitään puhetta siittiöiden normaalimuotoisuudesta (nyt kun jälkikäteen noita papereita kattelin) ja mitään vasta-ainetestiä ei nyt tehty, et voihan siinä olla vielä jotain häikkää. Ainakaan eivät takerru toisiinsa ja täysin liikkumattomia oli alle 50% (viite alle 60%). Nopeesti eteneviä 6% ja hitaammin eteneviä 32%, yhteensä siis 40% kun viite tälle on 32%. Määrä per ml oli 24 milj (viite yli 15). Joten toivoa on
Mut ultrattiin ja munasarjat näyttää ikäisekseen aktiivisilta, mutta eihän siitä voi päätellä juuri mitään. Ei pitänyt luomutärppiäkään mitenkään mahdottomana näillä tuloksilla. Kohdun limis oli n 10mm jos katsoin oikein ja sopi kierron vaiheeseen. Oikealla ovuloimisen jälkiä (sinne onkin tuikkinut oviksen jälkeen).
Mulla alkaa menkat noin viikon sisällä ja jos olis haluttu niin hoidon olisi voinut aloittaa heti mut verikokeiden kanssa olis tullut tosi kiire. Joten laskettiin nyt alustavasti hoito alkavaksi kesäkuun menkoista ja käyn hoitamassa ne muutamat verikokeet alta pois tässä joskus lähiaikoina. Puhelinaika lääkärille on ennen kesäkuun puoliväliä, jolloin viilataan sit verikokeiden perusteella lääkemäärät kuntoon. Klinikalla on ihan mitätön kesäsulku labrassa eikä onneks vaikuta mun kierrolla mitenkään, joten hoitoja tehdään kesälläkin :)
Huvitti siinä kuunnellessa että jos olisin ensikertalainen enkä olis lukenut aiheesta mitään niin en olisi tajunnut varmaan sanaakaan. Ainakaan mun mies ei pysynyt yhtään kärryillä
noh, kaikki lääkkeet oli vähän erinimisiä kuin 10v sitten käytin mutta sama toimintaperiaate. Nyt tulee gonal-f, fyremadel, ovitrelle, cyglogest ja gonapeptyl (aikoinaan oli puregon, orgalutran, pregnyl ja lugesteron, miten nää muistaa vieläkin
).
Pakko sanoa etten vieläkään odota hoidon alkua mitenkään superinnoissani, mietin jo välillä et pitäiskö lykätä kesän yli ja jatkaa vaan yrittämistä, mut kun tää ikä