Raskaaksi 2021

Tein eilen illalla raskaustestin, kun kiinnosti nähdä onko hcg tippunut sen verran ettei näy enää testissä. Ihan onneton just haamulaseilla erotettavissa oleva viiva silmiini näkyi. Joten uskoisin, että huomisen labran jälkeen ei tarvitse mennä enää verikokeisiin. :)
Mulla näky vielä hyvinkin selvästi. Perässä tullaan.

Nii, sitten ne ei ainakaan häiritse ovulaatiota. Jostain luin, että jos aloittaa ennen ovulaatiota niin se voi estyä tms, tiedä sitten..
Ootko käynyt milloin viimeksi gynellä? Jos sulla tapahtuu ovulaatio, niin sinuna kysyisin luge reseptiä. Mun gyne sanoi, että lugeja käytetään lapsettomuushoidoissakin tukemaan kiinnittymistä. Me ei siis olla lapsettomuushoidoissa, vaikka lugeja käytänkin.

Kiitos vinkistä!:) Kävin viimeksi joskus loppusyksystä.

Ehkä voisi tämän kierron jälkeen varata ajan taas gynelle, jos ei vieläkään tärppiä..
Tänään kp9 ja clearblue kaksoishormonitestiin vilkkuva hymy! :)
Jännittävää! Hirveen montaa testipuikkoo ei ole, joten toivotaan, että ehdin saamaan ovulaation kiinni. :angelic:

Kiitos vinkistä!:) Kävin viimeksi joskus loppusyksystä.

Ehkä voisi tämän kierron jälkeen varata ajan taas gynelle, jos ei vieläkään tärppiä..
Tänään kp9 ja clearblue kaksoishormonitestiin vilkkuva hymy! :)
Jännittävää! Hirveen montaa testipuikkoo ei ole, joten toivotaan, että ehdin saamaan ovulaation kiinni. :angelic:

toivotaan et pian tulee pysyvä:) voithan myös kokeilla vain varata soittoaikaa gynelle tai kunnalliseen ehkäsyneuvolaan jos et sisätutkimusta halua, luget voi hyvin saada myös puhelimitse

toivotaan et pian tulee pysyvä:) voithan myös kokeilla vain varata soittoaikaa gynelle tai kunnalliseen ehkäsyneuvolaan jos et sisätutkimusta halua, luget voi hyvin saada myös puhelimitse

Joo, ehkä sitä on hyvä kuitenkin käydä taas kunnolla katsomassa, mikä tilanne kun yritystä kuitenkin on niin kauan..
Toivotaan pian pysyvää hymyä! :angelic:

Heii! Ei oo hetkeen tullu tällä palstalla pyörittyä ja edes ajateltua raskautumista. Ollu kiirettä ja paljon muuta ajateltavaa. Pupuilua ei kuitenkaan olla unohdettu. Huomaamatta olenkin jo tässä kierrossa menossa noin dpo 9. Viikon päästä ajattelin vasta testiä tehdä, välttyäkseni taas mahdolliselta negatiiviiselta testiltä. Kohti positiivista testiä:smiley-angelic001:Heartred

Täällä oli kauheesti tekstiä :eek: Ja foorumi ei näin monen viestin jälkeen enää ilmoita uusista, joten silmäilin nyt osan. Haamuja ja ilmeisesti keskenmenokin jollain?
Tsemppiä, vahvistumisia ja hirveästi voimia!

ON heti perään. Ko1 saapui vihdoin :wav

Ja krampit ja migreeni on sen mukainen. Kiva mennä töihin illaksi, kun tietää että kiire tulee olemaan :rolleyes:

Eilen oletettu ovis ja tänään painettaessa alavatsa oikealta puolelta todella arka ja kävelyn aiheuttama tärähtelykin sattuu. :sad001

Te muut, jotka kärsitte useamman päivän kestävistä oviskivuista, niin onko kipu pahimmillaan ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Eilen tuli kyllä peittoa heiluteltua, mutta tänään ei huvita sitäkään vähää.

Mulla oli lievimmät kivut ennen, vahvimmat ovispäivänä ja sitten oviksen jälkeen tähän asti heittellyt tuntemukset laidasta laitaan. Että tiedä nyt sitten onko ovikseen liittyviä ollut vai jotain muuta kun näin pitkään kestää. Tänään dpo12. Ylihuomenna uskallan vasta seuraavan kerran testata. Ettei tarvitse liian aikaisesta testistä taas pettyä. :sad001

Mä siirryn nyt tonne raskaana olevien puolelle.:hello
20210413_134047.jpg Kuvassa sunnuntainen, eilinen ja tämän aamuinen ja tein sitten uudestaan aamupäivällä vielä yhden. Mulla selkeesti aamun toinen pissa on vahvempi, eikä suinkaan aamun eka. Hassua! Mutta jännittävin ja hieman sekavin tuntein tässä ollaan ja siirrytään eteenpäin. Eipä tässä muuta voi kuin odottaa.:smiley-ashamed005:love017:smiley-angelic001

Hirmuisasti tsemppiä kaikille yritykseen ja eri tilanteisiin!! Ja plussatuulia puhallellen teidän suuntaan. Kunpa se plussa sitä odottaville suotaisiin mahdollisimman pian.:Heartred:happy:

Kiitos ja kumarrus, täältä saatu tuki on uskomattoman upeaa ja tärkeetä:notworthy:signs001

CB early antoi viivanpaikkaa aamulla ja se rupesi ärsyttää... on tullut harmaasävyisiä joskus mut toi oli tos haalean sininen mut uskon et joku muu häikkä.

Verikokeet otettu ja odotetaan tuloksia et mikä on. Kilpirauhaset, ferrit ja kaikki! Ihana kun saa selville mitkä ne arvot lopulta on

Hienosti vahvistunut plussa salmiakkiruudulla! Onnea!

Tsemppiä niille joiden läheiset kamppailee koronaa vastaan sairaalahoidossa. Kamala tauti.

Onko lähiaikoina testaajia?!?!

Dpo 6. Piiiiiiiitkät on taas päivät. Lauantaina olis dpo 10, malttaisko testien kanssa sinne asti. Ihan varuiksi kävin ostaa "ihan parit" testit kaappiin.... :smiley-angelic006

Dpo3 menossa täällä!
Ei mitään oloja vaikka toivoisi että tärppi kävisi tästä kierrosta:angelic: onhan toki aikaista, mutta silti!

Ja jestas tää pakkosyöminen on nyt aiheuttanut positiivisen muutoksen! Sen lisäksi että kurniva nälkä tulee jo 1,5 välein on painon nousu alkanut nyt hitaasti näkyä: kaikki rasva ja paino kertyy mulla yläreisiin ja persukseen:hilarious: pian 2 kiloa saatu kuukaudessa ylöspäin ja edelleen tsemppaan itteäni, että menisi 52 rikki vielä syksyyn mennessä:angelic:

Täällä menossa on dpo 6 ja sorruin jo aamulla vaikka tiedänkin ettei ole mahdollista että vielä näkyis yhtään mitään.

Jos ois dpo isompi niin melkein väittäisin olon perusteella olevani raskaana. Kohdunsuu on todella korkealla. Se ei ollut syy miksi tuntuu siltä. Mulla vaan on sellainen olo kuin usein alkuraskaudessa. Vaikee selittää. Ehkä se selviää tässä viikon sisään.

Ja jestas tää pakkosyöminen on nyt aiheuttanut positiivisen muutoksen! Sen lisäksi että kurniva nälkä tulee jo 1,5 välein on painon nousu alkanut nyt hitaasti näkyä: kaikki rasva ja paino kertyy mulla yläreisiin ja persukseen:hilarious: pian 2 kiloa saatu kuukaudessa ylöspäin ja edelleen tsemppaan itteäni, että menisi 52 rikki vielä syksyyn mennessä:angelic:
Mä en ymmärrä miten se ylimääräinen massa aina kertyykin erityisesti persukseen. Mulla on tuossa aika lähellä kropan puoliväliä sellainen karkeasti metrin pätkä mihin kaikki kertyy. Tulis mieluummin tasaisesti ympäri kroppaa eikä vaan tiettyihin kohtiin.

Kiva, kun laitoitte ovisoireita. Varmistui omat fiilikset, kun en tosiaan tikutellut enää tässä kierrossa.

Oletan, että ovis oli pahimpana kipupäivänä eli lauantaina. Pupuiltiin silloin aikaisin aamusta, joten toivottavasti osui nyt kohdilleen. :angelic:

Eli nyt mahdollisesti dpo 3.

PAS aika varattu ens viikon maanantaille!

että siirtypä onneksi yhdellä päivällä se O+, niin päästiin yli siitä viikonlopusta!..
:dance011

la alkaa tueksi terolut 10mg, ja maanantai aamuna sitten hirveet jännitykset :nailbiting: että selviääkö alkio sulatuksesta hengissä siirtoon :smiley-angelic001 Mutta just nyt..

tuntuu hyvältä:happy093

Ajattelin nyt tilata raskaustestejä ensiviikkoa varten. Tämä on kysytty varmaan miljoona kertaa, mutta mitkä olivat luotettavimmat liuskatestit? Pari digiä on kaapissa, mutta niitä säästelen myöhemmäksi. :)

Omanapailen: Täällä menossa dpo 7 ja dpo 10 asti pitäis terolutia syödä. Hieman kyllä mietityttää kun joulukuussa kierrossa jossa raskauduin piti jatkaa terolutin syöntiä paljon pidempään.. :bored:

Ihana homma elo! Nyt vaan huurunenälle kaikki tsempit sulatukseen :love017

muille jaxuja piinapäiviin!

Kp 1 tuli :woot: oon ihan suunnattoman ilonen tästä ku kroppa toimii, nyt viides kierto imetyksen lopetuksen jälkeen. Yleensä kierrot huidellu siellä 70-100. Tässä kierrossa otan greippimehun, tikutukset ja d-vitamiinin käyttöön.

Kp 25/28 dpo 12

En voi uskoo tätä todeksi, yritystä takana 10kk :happy3:happy093

Pitäiskö tässä nyt liittyy joulukuisiin vai tammikuisiin?? Ovulaatio oli 31 tai 1.4

IMG_20210413_163502.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin