Kuin myös rosegold, tsemppiä kiertoon ja sulla jännät edessä vaikka ootkin jo rauhoittunut oirekyttäyksessä 
Citrus, juurikin näin. Lähipiiri ei uskalla pelätä läheskään yhtä paljon kuin itse. Mutta sina oppii, toivotaan että seuraavan kohdalla kaikki sujuu niinkuin pitää:-)
Karoliina, viivojen vahvistuminen vaihtelee tosi paljon varmaan virtsan laimeudesta ym mutta tuntuu että myös testierien mukaan. Mulla edellisessä raskaudessa vahvistui hiljalleen joka toinen päivä viivat ja alkuun hyyyvin haaleaa näytti. Siinä toki itse on malttamaton mutta uskon että kyllä se siitä voimistuu :angelic:
Citrus, juurikin näin. Lähipiiri ei uskalla pelätä läheskään yhtä paljon kuin itse. Mutta sina oppii, toivotaan että seuraavan kohdalla kaikki sujuu niinkuin pitää:-)
Karoliina, viivojen vahvistuminen vaihtelee tosi paljon varmaan virtsan laimeudesta ym mutta tuntuu että myös testierien mukaan. Mulla edellisessä raskaudessa vahvistui hiljalleen joka toinen päivä viivat ja alkuun hyyyvin haaleaa näytti. Siinä toki itse on malttamaton mutta uskon että kyllä se siitä voimistuu :angelic:

Pidin niistä ite kiinni ja heräsin, kun miehenkin kourat saapu paikalle.
Herättää pientä toiveikkuutta; kaikki muut "oireet" oon voinu selittää jollain muulla tai niitä on ollut ennenkin, mutta ikinä en oo ainakaan kiinnittäny huomiota, että rinnat ois turvonnu. Ja nää on valtavat. 
Ovista en tikuttanu ja se onki sit voinu olla mitä vaan nettilaskurin tarjooman kp10 kohdalta aina Flon laskeman kp17 kohdalle. 
Yleensä oon kanssa testannut vaikka jos menkat on päivän myöhässä ja kun on epäsäännöllinen kierto nyt ollut, niin aina ei pysy perillä miksi kierto venyy. Ovulaation oon löytänyt tikuilla paljon myöhemmäksi kuin se oletettu laskureiden mukaan :) Mutta aika näyttää, toivottavasti plussaksi kääntyy siellä
Jos nyt ens kierrosta alkaisin oikeasti tikuttaa niin olis paremmat mahdollisuudet. Gynellä kävin jokin aikaa sitten. Sanoi että kaikki pitäisi olla kunnossa ja ehdotti tikuttamista.