Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyppään mukaan tähänkin ketjuun! Täällä 33v ensimmäistä lasta yrittävä Meillä nyt vasta 2. yrityskerta menossa ja kaikki raskauteen ja yrittämiseen liittyvä on kovin uutta ja jännittävää.
Oon ite halunnut lasta jo pitkään ja ollaankin miehen kanssa "väännetty" asiasta moneen kertaan. Hän oli aina sitä mieltä, että kyllä haluaa lapsia, mutta joskus myöhemmin. Lopulta meinasi koko suhde mennä poikki, koska en itse halunnut enää odottaa ja olin valmis alottamaan yrittämisen vaikka sitten ihan yksin. Nyt kuitenkin miehenkin ajatukset ovat muuttuneet ja molemmat toivotaan kovasti, että raskaus onnistuisi.
Mulla kierto on todella epäsäännöllinen, mutta edelleen normaalin rajoissa. Viime kierrossa luulin jo homman tärpänneen, mutta menkat alkokin sitten 5pv odotettua aiemmin Yritän metsästää ovulaatiota testeillä ja oman kehon tutkiskelulla ja jopa aamulämpöjä mittaillen. Jotenkin takaraivossa jyskyttää ajatus, että en mä varmaan ees voi tulla raskaaksi. En tiedä mistä se johtuu, vaikka yritystä takana vasta todella vähän...
Nyt kp11 menossa (tätäkin vaikea laskea, koska ennen menkkoja oli 3pv tiputteluvuotoa, niin en oikeen tiedä mistä päivästä pitäisi laskeminen alottaa ), mutta ovistestit eilen ja toissapäivänä negat. Vuoto kuitenkin muuttunut jo valkuaismaisemmaksi. Katotaan mitä testi näyttää, kun tänään pääsen töistä kotiin. Miehen kanssa sovittiin, että pelataan varman päälle ja laitetaan peitto heilumaan niin usein kun vaan mahdollista näinä "hyvinä päivinä".
Toivottavasti lähipäivinä testaavien testit näyttäis +++!
Taas mä komppailen sua, mut ihan pakko kommentoida, kun itellä on kans tuo ihan ihme ajatus takaraivossa, että jos mä en edes voikaan raskautua. Mä oon nuoruudessani eläny vähän turhan huolettomasti ja silti onnistunu väistämään kaikki luodit, ni on vaan olo, että jotenkin se universumi mua vielä kurittaa, vaikka mitkään todelliset asiat ei siihen viittaa.
Se on niin outo tunne!!! Ja mulla myös tuo fiilis, että kyllä se universumi jossain vaiheessa lyö kapuloita rattaisiin! Mulle tuli jotenkin aivan yllätyksenä, miten pienellä todennäköisyydellä ja aikamarginaalilla sitä edes voi tulla raskaaksi kierron aikana. Että jos se hedelmöittyminen on muutenkin niin pienestä kiinni, niin miten se vois omalle kohdalle edes osua!
En tiiä lukeeko tästä ketjusta kaikki tota Raskaaksi 2021 -ketjua, ni päivitänpä tännekin, jos joku sattumalta miettii mun kohtaloa.
Oltiin jo aiemmin kaverin kanssa sovittu, että otetaan tänä viikonloppuna kuppia. Jouduin jo alkuviikosta kaverille sitten varottaa, että jos mulla ei oo menkkoja, ni alkoa en ota, vaikka testit nyt olikin ollu negatiivisia.
Kökkö viikko takana, eikä menkkoja vielä tänäänkään, ni päätin sitte aamulla testata ajatuksella, että nega sieltä tulee, että hittooks tässä menkkoja oottaa, että kuppia sitte vaan viikonloppuna.
Ni kappas keppanaa. Nyt oon ihan pihalla, eihän tätä voi uskoa todeksi. Ja mitä tuolla aiemmin just puhuttiin niistä oudoista peloista, että jos ei tuukaan raskaaksi... No nyt pelätään sitte, että on väärä positiivinen tai, että keskenhän tää jossain kohti menee. Ja voi pojat on vaikee olla hiljaa, ku tekis mieli kaikille kertoo...
Eniten mua varmaan hämmentää, kun täällä foorumilla on tutustunut tähän tikuttelukulttuuriin... Tuntuu hölmöltä, että toiset näkee jo tosi varhain viivanpaikkaa yms. ja itellä oli Rfsu:n early -testi ihan puhdas nega vielä kp30/26 (tänään siis kp33 ja testinä PC).
Tervetuloa remmiin Palis :) Laskisin kp:t kunnon vuodosta, kuten Flo/Clue laskevat. Hyvä että sait miehen samoille linjoille, toivotaan paljon plussia tänne suunnille
En tiiä lukeeko tästä ketjusta kaikki tota Raskaaksi 2021 -ketjua, ni päivitänpä tännekin, jos joku sattumalta miettii mun kohtaloa.
Oltiin jo aiemmin kaverin kanssa sovittu, että otetaan tänä viikonloppuna kuppia. Jouduin jo alkuviikosta kaverille sitten varottaa, että jos mulla ei oo menkkoja, ni alkoa en ota, vaikka testit nyt olikin ollu negatiivisia.
Kökkö viikko takana, eikä menkkoja vielä tänäänkään, ni päätin sitte aamulla testata ajatuksella, että nega sieltä tulee, että hittooks tässä menkkoja oottaa, että kuppia sitte vaan viikonloppuna.
Ni kappas keppanaa. Nyt oon ihan pihalla, eihän tätä voi uskoa todeksi. Ja mitä tuolla aiemmin just puhuttiin niistä oudoista peloista, että jos ei tuukaan raskaaksi... No nyt pelätään sitte, että on väärä positiivinen tai, että keskenhän tää jossain kohti menee. Ja voi pojat on vaikee olla hiljaa, ku tekis mieli kaikille kertoo...
Eniten mua varmaan hämmentää, kun täällä foorumilla on tutustunut tähän tikuttelukulttuuriin... Tuntuu hölmöltä, että toiset näkee jo tosi varhain viivanpaikkaa yms. ja itellä oli Rfsu:n early -testi ihan puhdas nega vielä kp30/26 (tänään siis kp33 ja testinä PC).
Hurjan paljon onnea!En tiiä lukeeko tästä ketjusta kaikki tota Raskaaksi 2021 -ketjua, ni päivitänpä tännekin, jos joku sattumalta miettii mun kohtaloa.
Mä oon kertonut yrittämisestä vain yhdelle kaverille. Mutta hän on raskaana niin en ole voinut suruistani kertoa, ettei hän ajattelisi ettei voi fiilistellä omaa vauvaansa. Nyt varsinkin kun yritystä on jo takana kuukausia, olen tyytyväinen, etten ole muille kertonut.
Mies oli nähnyt viime yönä unta että meillä oli vauva ja hän säännöllisesti puhuu siitä kuinka haluaisi lapsen. Välillä tulee sellainen olo että eikö hän tiedä minun yrittävän ihan tosissaan. Vaikka kyllä hän tietää miten tärkeää lapsen saaminen minulle olisi. Mistähän tulee tämmöinen olo että se on mun syy ettei lasta tule? Vaikka tiedän että se ei ole kenenkään vika. Kummallista. :bag: