Pulinaketju

Voimia Ulpu:Heartblue

en kauheasti täällä ennätä käymään, taas pitkä väli. Tänään oli Tayssin vauvan kasvu kontrolli. Hienosti kasvaa ja sokerit on pysynyt hallinnassa. Seuraava tarkastus vasta rv 32 eli 2 kk päästä, tosin jos aiemmin tarvetta aikaistetaan. jännittää tuo pelko poli mitä siellä nyt kysellään, se ensi kuun alussa.
Vauva liikkuu kovasti ja tämä on sitä parasta aikaa, tämä keskiraskaus:Heartpink

yritän olla vähän aktiivisempi täällä:love7
 
Mun nallekarkki!:Heartbigred samoin tein syke näytölle ja minä rupesin pillittämään. Vastaa täysin viikkoja ja la 29.9.2021. Yksi huikeimmista päivistä!:love7
Ihanaa!!! Paljon onnea!! :love7
Kyllä tätä on odotettu!
 
Muokattu viimeksi:
Hurjan paljon onnea Peppipupu:Heartbigred

Näkyykö tuolla kuvan alalaidassa muuten sinun oma nimi vai jonkun ihan muun?
 
Rajaa kuvasta pois nimi ja laita uudestaan, ihanahan noita ultrakuvia on katsoa. :Heartred
 
Ihania uutisia Peppipupu! :love7 Oikein sydämessä asti tuntui kun luin. Nämä onnistumiset on niin iloisia juttuja, kun taustalla on vaikeuksia saada lapsi. Toki muutenkin, mutta erityisesti silloin kun on kuljettu joskus hyvinkin pitkä tie siihen tilanteeseen, että se pieni siellä kohdussa elää ja voi hyvin.
 
Täällä elämä nyt soljuilee omalla painollaan eteen päin. Ei mitään maita mullistavia juttuja ole tapahtunut. Poika kasvaa ja kehittyy edelleen jotenkin niin nopeaan tahtiin, ettei meinaa aina perässä pysyä!

Kroppa on jotenkin sekaisin. Nyt on kp82 menossa. Ikävuosi vaihtuu jonkin ajan päästä. Edelleen on oman terveyden eteen tekeminen siellä ajatuksen tasolla, en vaan nyt jotenkin osaa vieläkään ruveta mihinkään. Kohta on kuitenkin pakko, ennen kuin ikää kertyy. Jotenkin tuota viittäkymppiä olen ruvennut pitämään jonkinlaisena rajapyykkiä, että ennen sitä olisi ruvettava tekemään itselle hyvää kaikin keinoin. Painoa alas ja kuntoa ylös.
 
Täällä elämä nyt soljuilee omalla painollaan eteen päin. Ei mitään maita mullistavia juttuja ole tapahtunut. Poika kasvaa ja kehittyy edelleen jotenkin niin nopeaan tahtiin, ettei meinaa aina perässä pysyä!

Kroppa on jotenkin sekaisin. Nyt on kp82 menossa. Ikävuosi vaihtuu jonkin ajan päästä. Edelleen on oman terveyden eteen tekeminen siellä ajatuksen tasolla, en vaan nyt jotenkin osaa vieläkään ruveta mihinkään. Kohta on kuitenkin pakko, ennen kuin ikää kertyy. Jotenkin tuota viittäkymppiä olen ruvennut pitämään jonkinlaisena rajapyykkiä, että ennen sitä olisi ruvettava tekemään itselle hyvää kaikin keinoin. Painoa alas ja kuntoa ylös.
Minä kun en nyt jaksa pudottaa painoa ja kuntoilukin on maltillista, niin ajattelin, että itseni hoitaminen voi tarkoittaa myös stressin vähentämistä. Kävin myös hammaslääkärissä ja kuntoutus on kesken. Fysioterapiasta sain hengitysharjoituksia, ne tuntuvat niin vaikeilta, että melkein mieluummin olisin ottanut jumppaliikkeitä.
 
Ihania uutisia Peppipupu! Parasta onnea jatkoonkin!:Heartred

Meillä tämän uskomattoman nro kakkosen rakenneultra takana ja kaikki vaikutti olevan Ok. Aivan käsittämätöntä. :Heartred

Ja tuleva isoveli (joka on itsekin vielä niin pieni:binkybaby)
on niiiiin ihana! :Heartred

Ulpulle kovasti voimia ja jaksamista! Niin hyvin on edelleen omassakin muistissa menettämisen tuska ja pelko...
 
Onnea Peppipupu, mitkä viikot sulla olikaan? Aika samassa aikataulussa menet kuin minä vuosi sitten ( la 8.10) :Heartred
 
Onnea peppipupu hirmusti
Täällä ei niin mitään erityistä muutakin samaa takkuamista...on tää käsittämätöntä miten voi näin vastustaa siis lähes kaikki ei tajua joko tästä seuraa lopulta hyvää tai sit ihan syvä kuoppa:sad001
 
Ja asiasta viidenteen. Tänään rasitti, kun yritin ottaa tikkua pois jalasta, enkä nähnyt kunnolla vaikka kuinka laitoin valoa lisää. No, sitten hain suurennuslasin, ja se kyllä auttoi, mutta minulla ei ollut ylimääräistä kättä. No siinä vaiheessa äitini haki omat +1,50 lasinsa ja antoi kokeeksi minulle, ja ai että, niillä näki loistavasti! Ihana rento tunne silmissä ja hämmentävä fiilis, että näinkin helppoa näkeminen voi olla... Kai nyt sitten olen virallisesti vanha, kun alkaa ikänäkö painaa päälle. Tähän asti minulle on aina sanottu lääkärissä, etten tarvitse laseja, mutta se on näköjään muuttunut, ja pitää ruveta puuhaamaan itselle ensimmäisiä silmälaseja. :laughing002
 
Ja asiasta viidenteen. Tänään rasitti, kun yritin ottaa tikkua pois jalasta, enkä nähnyt kunnolla vaikka kuinka laitoin valoa lisää. No, sitten hain suurennuslasin, ja se kyllä auttoi, mutta minulla ei ollut ylimääräistä kättä. No siinä vaiheessa äitini haki omat +1,50 lasinsa ja antoi kokeeksi minulle, ja ai että, niillä näki loistavasti! Ihana rento tunne silmissä ja hämmentävä fiilis, että näinkin helppoa näkeminen voi olla... Kai nyt sitten olen virallisesti vanha, kun alkaa ikänäkö painaa päälle. Tähän asti minulle on aina sanottu lääkärissä, etten tarvitse laseja, mutta se on näköjään muuttunut, ja pitää ruveta puuhaamaan itselle ensimmäisiä silmälaseja. :laughing002
Hahaa, perässä tullaan! On se jännä miten vanhuus hiipii kehoon.. Aina on vielä joku puoli joka voi rapauttaa ja menettää. Onneksi nää jutut tapahtuu kuitenkin pikkuhiljaa, kerkee sopeutua :grin
 
Takaisin
Top