BBT - basal body temperature

Nyt ne lämmöt nousi kunnolla :) eli ovis varmaan joko kp14 tai 15. osui tallettelutkin hienosti.:dance011
 

Liitteet

  • D9021D3E-0448-44BC-9986-760F58C6E71D.png
    D9021D3E-0448-44BC-9986-760F58C6E71D.png
    52.3 KB · Katsottu: 140
Tylsät piinapäivät meneillään. Onks kellään muulla jännemmät paikat tällä hetkellä? :joyful:
 

Liitteet

  • E4743AF5-12F0-4652-9844-6326400E0E6A.png
    E4743AF5-12F0-4652-9844-6326400E0E6A.png
    68.7 KB · Katsottu: 130
Täällä menossa dpo 10-11 ja aamulämmöt vielä 37,10. Tosin on jo yksi negakin testattu hätäpäissään, että kovin jännää ei enää ole :hilarious:

Muutenkin menkkamaisia tuntemuksia jo mutta eipähän tiputtele vielä!
 
Odottelua täälläkin... Flo ja Premom molemmat ovat sitä mieltä että tänään on dpo5, mutta mä väitän vahvasti että dpo6. Eilen pöksyissä oli samanlainen hyvin vaaleanpunainen läikkä kuin toissakierrossa dpo5, ja vähän jännityksellä odotan, että tuleeko tänään samanlaista tummempaa veritippaa kuten siinä kierrossa. Pientä menkkamaista jomotusta on ollut oikeastaan oviksesta lähtien, eipä muuta. En kuitenkaan ihan hirveästi henkeä pidättele tällä kertaa, kun ei silloin toissakierrollakaan koskaan mitään näkynyt testissä. Lisäksi olen tässä viimeisen reilun viikon aikana käynyt ultrassa ja mulla oli eka soittoaika hedelmällisyysklinikalle. Sen verran selvisi ultrassa, että mulla on pienehkö, 2.5cm kokoinen myooma, mutta sitä ei vielä selvinnyt, että missä se tarkalleen on (kohdun sisällä, lihaksessa vai ulkopuolella). Jos se on kohdun sisällä, niin voi hankaloittaa kiinnittymistä vaikka pienehkö onkin.

Ei siis auta kuin odotella. Perjantaina alkaa onneksi lomaviikko, yhdessä miehen kanssa :love7. Jos seuraava kierto alkaa, niin sitten olisi lähete vielä aukkariin, jossa sitten selviäisi enemmän tietoa siitä myoomastakin.

Toivotaan kovasti, että saadaan plussia tänne tässä kierrossa! :Heartbigred
 

Liitteet

  • Screenshot_20201105-065424.png
    Screenshot_20201105-065424.png
    34.7 KB · Katsottu: 137
Dpo 12 alkoi aamulämmöllä 36,75, eli hyvin näkee lähestyvän viikonloppu-menkka-monsuunin :shifty:

Mulla harvoin noin lämmintä edes luteaalissa o_O

Aloy, sulla oli pitkään plussaa, eikö nyt vois olla jo dpo8-9? Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa!

Tässä mun charttia vaikka tää kierto voi olla mitä vaan, ovulaatio ehkä oli aiemmin kuin merkattu tai jos edes oli :hilarious: laimea se ainakin oli
 

Liitteet

  • Screenshot_20201106-073331.jpg
    Screenshot_20201106-073331.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 127
Mulla harvoin noin lämmintä edes luteaalissa o_O

Aloy, sulla oli pitkään plussaa, eikö nyt vois olla jo dpo8-9? Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa!

Tässä mun charttia vaikka tää kierto voi olla mitä vaan, ovulaatio ehkä oli aiemmin kuin merkattu tai jos edes oli :hilarious: laimea se ainakin oli

Niin se vaihtelee per nassu :happy: Mulla luteaalissa aina 36,90-37,10.
 
Mulla harvoin noin lämmintä edes luteaalissa o_O

Aloy, sulla oli pitkään plussaa, eikö nyt vois olla jo dpo8-9? Toivotaan että oli kiinnittymisvuotoa!

Tässä mun charttia vaikka tää kierto voi olla mitä vaan, ovulaatio ehkä oli aiemmin kuin merkattu tai jos edes oli :hilarious: laimea se ainakin oli

Toi viimeinen + oli kaikkein tummin, näkyy hyvin tässä premomin käppyrässä, kun se näyttää LH käyrän myös. Nyt kun on seurannut niin tarkkaan kiertoja, niin alan uskoa että mun puolet ovuloi ihan eri tavalla, oikealta tulee nopea LH piikki ja vasemmalta hidas. Mutta ensi viikollahan sen sitten näkee :happy:
 

Liitteet

  • Screenshot_20201106-055626.png
    Screenshot_20201106-055626.png
    40.6 KB · Katsottu: 128
Eilen ja tänään ollut aika alhaiset aamulämmöt (36,44 ja 36,56) Nyt ehkä dpo 6-8. Ehkä tämä liittyy ovuloimattomuuteen tai en tiedä. Sitten menkat voi alkaa milloin vain. Eilen illalla tosin oli 36.99, mutta olin toki aktiivisempi. No ei auta kuin odotella.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201108-074353.jpg
    Screenshot_20201108-074353.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 117
Dpo12 ja nyt näyttäisi käppyrä kerrankin vähän lupaavalta, mutta hittolainen että alavatsalla alkaa tuntua tuttua polttelua taas :sad015. Laitan myös vertailukuvan viime kiertoon (viime kierrosta puuttuu dpo12 lämpö). Jos jollain ihmeellä ei huomiseen mennessä ala menkat, niin sitten testaan :nailbiting:

Mitenkäs @move88 lämmöt menee? Huomasin tuolta toisaalta, että ei ole vielä kuitenkaan vuoto alkanut? :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • Screenshot_20201111-063829.png
    Screenshot_20201111-063829.png
    43.4 KB · Katsottu: 131
  • Screenshot_20201111-063855.png
    Screenshot_20201111-063855.png
    39.5 KB · Katsottu: 132
@Aloy on kyllä hyvännäköinen käppyrä! Voi kun olis jomottelu jotain muuta :smiley-angelic001

joo, täällä ei vielä kunnon vuotoa myöskään ja samat dpo:t, mutta lämmöt on kyllä käyttäytyny vähän huolestuttavasti viime päivät :meh: osasyy siihen, ettei viitsi elätellä toiveita... nyt illalla myös alkanu pienet jomot taas.
 

Liitteet

  • 4D160D85-FDA5-4A08-B612-4EE1C12F6091.png
    4D160D85-FDA5-4A08-B612-4EE1C12F6091.png
    68.9 KB · Katsottu: 117
@Aloy on kyllä hyvännäköinen käppyrä! Voi kun olis jomottelu jotain muuta :smiley-angelic001

joo, täällä ei vielä kunnon vuotoa myöskään ja samat dpo:t, mutta lämmöt on kyllä käyttäytyny vähän huolestuttavasti viime päivät :meh: osasyy siihen, ettei viitsi elätellä toiveita... nyt illalla myös alkanu pienet jomot taas.

Vois olla kiinnittymisdippi tuolla :rolleyes:

Mä mietin onko tosiaan ovuloimaton, ei mitään luteaalioireita, ja vaikka lämmöt on noussut niin ei niin paljoa kuin normiluteaalissa. Tänään oli oudon alhainen lämpötila, tosin aamukin oli erikoisempi.
 
@Aloy on kyllä hyvännäköinen käppyrä! Voi kun olis jomottelu jotain muuta :smiley-angelic001

joo, täällä ei vielä kunnon vuotoa myöskään ja samat dpo:t, mutta lämmöt on kyllä käyttäytyny vähän huolestuttavasti viime päivät :meh: osasyy siihen, ettei viitsi elätellä toiveita... nyt illalla myös alkanu pienet jomot taas.

Ymmärrän kyllä että toivo alkaa murentua, mutta mä täällä vielä pidän sulle peukkuja :thumleft. Täällä myös päivän mittaan fiilikset latistuneet kun sain lääkäriltä viestiä, että kyllä se mun myooma on kohdun sisäpuolella, eli voi pienehköstä koosta riippumatta hankaloittaa kiinnittymistä ja aiheuttaa keskenmenoja :sorry:. Ei auta kuin odotella että menkat alkaa ja sitten pääsee varaamaan aikaa aukkariin, joka sit antaa lisätietoa tosta myoomasta myös. Sehän tästä puuttuiskin jos vielä leikkausjonoon joutuis :sad015
 
Vois olla kiinnittymisdippi tuolla :rolleyes:

Mä mietin onko tosiaan ovuloimaton, ei mitään luteaalioireita, ja vaikka lämmöt on noussut niin ei niin paljoa kuin normiluteaalissa. Tänään oli oudon alhainen lämpötila, tosin aamukin oli erikoisempi.

en usko, pari kiertoa sitten oli samanlainen. vähän myöhään näyttäis olevan omaan silmään :bored: millaset lämmöt sulla yleensä ollu ja paljonko ne nyt heittää siitä?

Ymmärrän kyllä että toivo alkaa murentua, mutta mä täällä vielä pidän sulle peukkuja :thumleft. Täällä myös päivän mittaan fiilikset latistuneet kun sain lääkäriltä viestiä, että kyllä se mun myooma on kohdun sisäpuolella, eli voi pienehköstä koosta riippumatta hankaloittaa kiinnittymistä ja aiheuttaa keskenmenoja :sorry:. Ei auta kuin odotella että menkat alkaa ja sitten pääsee varaamaan aikaa aukkariin, joka sit antaa lisätietoa tosta myoomasta myös. Sehän tästä puuttuiskin jos vielä leikkausjonoon joutuis :sad015

voi ei, toivotaan parasta, että myoomasta ei olis paljoa haittaa eikä tarttis operoida :Heartred tsemppiä! ja kiitos :) mähän olin ajatellut tänään testata, mutta aamulämmöt droppas niin ei sit huvittanut. oon ymmärtänyt, että jos lämmöt ei pysy korkeella niin raskaus ei käytännössä ole mahdollinen... mut seuraillaan nyt, ei ne menkat oo vieläkään kunnolla alkaneet.
 
en usko, pari kiertoa sitten oli samanlainen. vähän myöhään näyttäis olevan omaan silmään :bored: millaset lämmöt sulla yleensä ollu ja paljonko ne nyt heittää siitä?



voi ei, toivotaan parasta, että myoomasta ei olis paljoa haittaa eikä tarttis operoida :Heartred tsemppiä! ja kiitos :) mähän olin ajatellut tänään testata, mutta aamulämmöt droppas niin ei sit huvittanut. oon ymmärtänyt, että jos lämmöt ei pysy korkeella niin raskaus ei käytännössä ole mahdollinen... mut seuraillaan nyt, ei ne menkat oo vieläkään kunnolla alkaneet.

Höh harmi :sad001 on tää yhtä rakettitiedettä ja pskaa.. mul on nyt lähinnä max 36.60 kun yleensä on 36.60-80.. et ei nyt paljoa mut välillä on dipannut 36.40. ellei sit oo virhe mittauksessa tai perusdippejä mitä aina tulee. Ehkä oli jotenkin laimeempi ovis tmv, ei ollut oireitakaan oikein. No kunhan ei veny ihan mahdottomaksi kierto, nyt on kp32.
 
Pahoittelut @move88 ja @jannn lämmöistä, toivotaan että tilanne ratkeaa suuntaan tai toiseen pian!

Täällä dpo13, ja kun aamulla lämmöt vielä 36.9 ja verta tai tuhrua ei näy, päätin uittaa tikkua vaikka sitä menkkapolttelua onkin. Suureksi yllätykseksi kyllä siellä tikussa joku haamulainen näkyy, sekä CB:n herkässä että normi herkkyyksisessä liuskassa. Koskaan en ole toista viivaa tai viivan paikkaa noilla saanut, joten kyllä mä uskon että jotain siellä on yrittänyt tai yrittää tapahtua. Jään kuulostelemaan mitä tapahtuu, kun ei voi tietää miten suurella todennäköisyydellä se myooma aiheuttaa ongelmaa, ja tuntuu että rintojenkin kipu on nyt vähenemään päin... Ei siis vielä syytä onnitella, mutta ehdottomasti positiivisena täytyy ottaa se että näemmä hedelmöittyminen on mahdollista!

En ehkä nyt jatka lämpöjen mittailua toistaiseksi, katsotaan jos ne menkat nyt sit alkaa tai jos ihme tapahtuu ja viivat vahvistuu :smiley-angelic001

Tässä vielä kuvaa käppyrästä ja testistäkin, saa nähdä miten hyvin viiva näkyy ladattuna
 

Liitteet

  • Screenshot_20201112-065503.png
    Screenshot_20201112-065503.png
    42.3 KB · Katsottu: 137
  • IMG_20201112_061801.jpg
    IMG_20201112_061801.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 129
Olen täällä taustalla vähän aikaa seuraillut tätä ketjua, kun yritän itsekin opetella tulkitsemaan lämpökäyrää. Nyt siis ekaa kertaa olen mittaillut, laitan ehkä myöhemmin käppyrän näytille :)

@Aloy selkeä haamu näkyy :Heartred Jospa siitä myoomasta ei nyt kuitenkaan olisi harmia ja viiva vahvistuisi :smiley-angelic001
 
@jannn , tylsä homma, mutta jospa vielä kuitenkin toivoa olis! Peukut on pystyssä! :smiley-angelic001

@Aloy oi että, onpa lupaavaa :) kunpa tämä olis nyt ihan ”oikea hälytys” ja viiva lähtisi vahvistumaan :Heartred

@Minzku kiva saada lisää mittailijoita! :) laita vaan käyrää näytille!


Täällä tosiaan se käppyrä loppu tuohon. Ehkä päivän pitempi luteaali, mutta neljän päivän tiputtelu :BangHead ei paljon huvita. Kai se menkkojen jälkeen taas iloksi muuttuu... yk9 käyntiin.
 

Liitteet

  • 5F547B25-3BF6-4194-91FF-1FDDBDE4B180.png
    5F547B25-3BF6-4194-91FF-1FDDBDE4B180.png
    68 KB · Katsottu: 107
@jannn , tylsä homma, mutta jospa vielä kuitenkin toivoa olis! Peukut on pystyssä! :smiley-angelic001

@Aloy oi että, onpa lupaavaa :) kunpa tämä olis nyt ihan ”oikea hälytys” ja viiva lähtisi vahvistumaan :Heartred

@Minzku kiva saada lisää mittailijoita! :) laita vaan käyrää näytille!


Täällä tosiaan se käppyrä loppu tuohon. Ehkä päivän pitempi luteaali, mutta neljän päivän tiputtelu :BangHead ei paljon huvita. Kai se menkkojen jälkeen taas iloksi muuttuu... yk9 käyntiin.

Voi vee, toiv saat luteaaliin tuen! Jos et ni mä lähetän sulle! :Heartpink
 
Täällä tosiaan se käppyrä loppu tuohon. Ehkä päivän pitempi luteaali, mutta neljän päivän tiputtelu :BangHead ei paljon huvita. Kai se menkkojen jälkeen taas iloksi muuttuu... yk9 käyntiin.

Voi ei! :sorry: Ymmärsinkö oikein tuolta toisesta ketjusta että sait varattua uuden ajan gynelle jo? Toivottavasti saat pysyvän avun tuohon, neljä päivää on kyllä liikaa ollakseen "normaalia"!
 
Takaisin
Top