Raskaaksi 2019

Ei ollu tääkään meidän kierto. Tänään kp1. Kierto oli 27 päivää. Eilen menin kaatumaan töissä rappusissa ja nyt on sit polvi turvonnu ja mustelmilla. Lääkärissä käyty ja huomena olis röntgeni. Toivottavasti ei olis mitään murtunu sielt, jalka toimii jotenkuten. Välillä ihan hyvin ja välillä ei pysty ees taivuttaa kunnolla. Kävely on vaikeeta ku sattuu polveen

Ei ollu tääkään meidän kierto. Tänään kp1. Kierto oli 27 päivää. Eilen menin kaatumaan töissä rappusissa ja nyt on sit polvi turvonnu ja mustelmilla. Lääkärissä käyty ja huomena olis röntgeni. Toivottavasti ei olis mitään murtunu sielt, jalka toimii jotenkuten. Välillä ihan hyvin ja välillä ei pysty ees taivuttaa kunnolla. Kävely on vaikeeta ku sattuu polveen

Pahoittelut molemmista! :sorry: :Heartred Itselläkin meni polvi tuossa jokin aika sitten hyvin samantapaisin oirein ja kyllä se otti päähän, kun tiesi että ovat hitaita paranemaan. Onneksi on kuitenkin parantunut nopeammin kuin ajattelin. Toivottavasti sinullakin!

Tsemppiä!

Wusti pahoittelut :sorry:

Näin unta että plussasin :Heartpink oireita oli vain turvotus, ja tuli myös "kourallinen verta", mutta ei ollut kipuja :rolleyes:

Pahoittelut molemmista, toivottavasti polvi paranee pian.:Heartred

Jospa Jannn plussattais:rolleyes::Heartred:hilarious:

Wustille Tsemppiä polven kanssa sekä kp1:een:Heartred

Enemmän uskon etten edes ovuloinut :hilarious: koska ei oireita (pms eikä raskaus).Voi toki viitata raskauteenkin mut ovuloimattomuus todennäköisempää :hilarious: korona varmaan on kun kurkussa pieni kipu ja ääni käheytynyt :nailbiting:

Enemmän uskon etten edes ovuloinut :hilarious: koska ei oireita (pms eikä raskaus).Voi toki viitata raskauteenkin mut ovuloimattomuus todennäköisempää :hilarious: korona varmaan on kun kurkussa pieni kipu ja ääni käheytynyt :nailbiting:

Joo, joku vika ittessäkin on:hilarious: tekis mieli tietää mikä on nyt kun ei vuoda mitään, vaikea uskoa että ainakaan olis raskaus:bored::hilarious: ei myöskään oo mitään oireitakaan, että menkkoja kyllä odotellessa

Joo, joku vika ittessäkin on:hilarious: tekis mieli tietää mikä on nyt kun ei vuoda mitään, vaikea uskoa että ainakaan olis raskaus:bored::hilarious: ei myöskään oo mitään oireitakaan, että menkkoja kyllä odotellessa

Jaa no kyllähän sulla on hyvä mahis :)

Moi kaikille :happy:
Tsemppiä paljon uusiin kiertoihin, hoitoihin ja piinailuihin :Heartred
Onnea vauva-arjen alkamisesta KK ja Persimon :love7

12- viikkoisultrapäivä lähenee, jännittää tai ehkä hieman pelottaakin. Käynti ensi torstaina kun meneillään 12+6. Toivon niin kovasti että kaikki olisi kunnossa :angelic: Välillä edelleen sellainen olo, että näinkö tässä edes raskaana olen, kun ei juuri mitään oireita ole eikä vatsanseutukaan ole vielä juurikaan pyöristynyt, sitä miettii jotenkin että pitäisikö jo alkaa näkyä ja myös tuntua :hilarious: Päänsärky on ollut ehkä enemmän vaivana kuin pahoinvointi, vaikka yksi aamuinen pahoinvointikohtaus olikin, vaan taisi johtua enempi toista vuorokautta kestäneestä päänsärkytilasta. Jos pahoinvointia on, se keskittyy iltapäivään tai iltaan. Muita tuntemuksia, eipä juuri, ehkä hieman sellaista väreilevää tunnetta alavatsalla, mutta sitäkin viimeksi viime viikonloppuna. Miten sinulla Zarar?

Tekiks ne muuten jotain sille silloin tähystäessä? :pompus:

Ei tehneet, kunnon huuhtelun, kun se toimenpide tehdään niin, että mestat pursotetaan täyteen nestettä:bag: ja tietty ne koepalat kaavittiin limakalvoilta 2kpl. Kysyin kyllä et miten olis ektopian poisto samalla, kun kumminkin puuduttivat sen alueen, mut eihän se nyt tietenkään sillan vain onnistu:hilarious:

Jannn, no hieman kyllä epäilen että olis:hilarious:

kp12 ja ovista metsästän
missä kierronvaiheissa muut?

Aattelin mennä tässä kierrossa niin et katon voisko menkat alkaa itse ilman teroja :hilarious: en usko, koska ei oo ennenkään, mut kokeilen silti.
tsempit kaikille :Heartred
Nipa mä kyl uskon et se on mahdollista:love7

Moi kaikille :happy:
Tsemppiä paljon uusiin kiertoihin, hoitoihin ja piinailuihin :Heartred
Onnea vauva-arjen alkamisesta KK ja Persimon :love7

12- viikkoisultrapäivä lähenee, jännittää tai ehkä hieman pelottaakin. Käynti ensi torstaina kun meneillään 12+6. Toivon niin kovasti että kaikki olisi kunnossa :angelic: Välillä edelleen sellainen olo, että näinkö tässä edes raskaana olen, kun ei juuri mitään oireita ole eikä vatsanseutukaan ole vielä juurikaan pyöristynyt, sitä miettii jotenkin että pitäisikö jo alkaa näkyä ja myös tuntua :hilarious: Päänsärky on ollut ehkä enemmän vaivana kuin pahoinvointi, vaikka yksi aamuinen pahoinvointikohtaus olikin, vaan taisi johtua enempi toista vuorokautta kestäneestä päänsärkytilasta. Jos pahoinvointia on, se keskittyy iltapäivään tai iltaan. Muita tuntemuksia, eipä juuri, ehkä hieman sellaista väreilevää tunnetta alavatsalla, mutta sitäkin viimeksi viime viikonloppuna. Miten sinulla Zarar?

Moikka!
Mukava kuulla susta Monette :happy: mietinkin yksi päivä miten sulla menee :) Mulla rv 11+1 ja seulontaultra ensi tiistaina heti aamusta. Jännittää täälläkin kovasti onko kaikki hyvin, vaikka vasta hetki sitten ultrattiin ja kaveri oli kova liikkumaan :love017
Mulla vaihtelee oireet, välillä niitä on enempi, välillä vähempi. Mut tänä aamuna taas oksensin, en kyllä tiedä oliko tää pahoinvointi alkavaa vatsatautia vai raskauspahoinvointia, kun älyttömästi kiertää vatsassa :sick009
Mutta kahdesti oon vaan oksentanut ja huono olo ollut ympäri vuorokauden, tällä viikolla lievempi, jos ei lasketa mukaan tän aamuista. Sitten on hiusten rasvoittumista, aknea ja atopiaa sekä vessahätä, rinnatkaan ei erityiskipeet + paino noussut jonkun verran :grin
Mut ei täälläkään kovin maata mullistavaa oo ollut, että välillä rauhallisimpina päivinä miettii onko siellä alakerrassa oikeasti elämää :hilarious: :wideyed:
Päätä on muakin särkenyt vähän väliä, ei kuitenkaan migreenin tavalla, vaan muutoin. Johtuu mulla kyllä matalista verenpaineista ja niskajumista. Uskon, että sulla on siellä kaikki hyvin ja pikkukaveri tyytyväisenä killuttelee mukana :angel7:Heartred

kp27 dpo7. Edellii kierto oli 29pvää mut nyt tosiaan ovis tuli myöhässä, joten flo ennustaa et alkaa (ke-)pe.
Menkkamaista jomottelua on, niin voimakasta taas tänään et otin panadolin. Menispä aika nospaan.

Muokattu viimeksi:
kp27 dpo7. Edellii kierto oli 29pvää mut nyt tosiaan ovis tulsi myöhässä, joten flo ennustaa et alkaa (ke-)pe.
Menkkamaista jomottelua on, niin voimakasta taas tänään et otin panadolin. Menispä aika nospaan.

Onko ennen tollasta ollut? Vai oisko kiinnittymisestä? Vai keltarauhanen? Tuntuispa mullakin jotain. Yleensä keltsi jomotteleekin ajoittain, mut tässä kierrossa ei niin mitään!! Toisaalta hyvä, toisaalta saa ajattelemaan ettei ollut ovulaatiota..
Vaikka en usko realistisesti pahemmin raskauteen, niin pakkohan se on testailla, tänään jopa eka kerta :hilarious: vaikka vasta on max dpo7! :laughing001 mutta ties milloin menkat pamahtaa päälle, jos ovuloimaton, niin pakkohan se on vähän päästä testailemaan :laughing002

Onnea Persimon pienestä❤️

Me saatiin neljä kyytiläistä pakkaseen. Raskaustestipäivä olisi 18.11. Pikkasen aikaa odotella:) tuskin testaan ennen. Varmaan voisi muutaman testin ostaa kotiin. Onko teillä suosikkeja?

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Onnea Persimon pienestä❤️

Me saatiin neljä kyytiläistä pakkaseen. Raskaustestipäivä olisi 18.11. Pikkasen aikaa odotella:) tuskin testaan ennen. Varmaan voisi muutaman testin ostaa kotiin. Onko teillä suosikkeja?

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Hienoa!
Tykkään pregcheckistä :)

Onko ennen tollasta ollut? Vai oisko kiinnittymisestä? Vai keltarauhanen? Tuntuispa mullakin jotain. Yleensä keltsi jomotteleekin ajoittain, mut tässä kierrossa ei niin mitään!! Toisaalta hyvä, toisaalta saa ajattelemaan ettei ollut ovulaatiota..
Vaikka en usko realistisesti pahemmin raskauteen, niin pakkohan se on testailla, tänään jopa eka kerta :hilarious: vaikka vasta on max dpo7! :laughing001 mutta ties milloin menkat pamahtaa päälle, jos ovuloimaton, niin pakkohan se on vähän päästä testailemaan :laughing002
Jomottelu on joo tuttua, mut nyt ehkä menkkamaisempaa ja ylipäätään voimakkaampaa. Jomottanu oviksesta asti joka päivä.
Toivotaan et siellä ois ovis ollu!

Jomottelu on joo tuttua, mut nyt ehkä menkkamaisempaa ja ylipäätään voimakkaampaa. Jomottanu oviksesta asti joka päivä.
Toivotaan et siellä ois ovis ollu!

En ymmärrä kun moni plussannut tuntee ovulaatiosta asti kipuja o_O kun eihän raskaudesta pitäisi alkaa oireet ennen kiinnittymistä? Eli jotenkin hedelmöittyminen (vai ovulaatio) aiheuttaa sitten tuntemuksia? :wideyed: Toivotaan että plussa ensi viikolla! :cheers Plussa-aalto? :smiley-bounce012 (tää sopii mulle ku en plussaa ja muut plussaa: :talk020) :hilarious:

En ymmärrä kun moni plussannut tuntee ovulaatiosta asti kipuja o_O kun eihän raskaudesta pitäisi alkaa oireet ennen kiinnittymistä? Eli jotenkin hedelmöittyminen (vai ovulaatio) aiheuttaa sitten tuntemuksia? :wideyed: Toivotaan että plussa ensi viikolla! :cheers Plussa-aalto? :smiley-bounce012 (tää sopii mulle ku en plussaa ja muut plussaa: :talk020) :hilarious:

Jos yhtään lohduttaa, ite en tuntenut niin minkäänmoista kipua, tuiketta tai jomoa plussakierrossa :hilarious: Hirmu paljon olen lukenut tästä, miten muilla on tuntemuksia, mut ei mulla vaan ollut, eikä ole edelleenkään :grin
Tosin kiinnittyminen tuntui ehkä sellisella jännällä vihlonnalla tai paineen tunteella, hankala selittää, mut senkin luulin tyyliin ilmaksi :laughing002
Ja mulla oli kaikissa niissä negakierroissa ties minkämoista jomotusta ja kuinka kovaa. Mut hyvin yleistähän nuo kipuilut tuntuu olevan myös plussatessa, en tiedä sitä kyllä et onko vaan aktiiviset keltarauhaset vai se raskaus sit sen kivun aiheuttaja :)
Toivon kyllä sullekin Jann jo plussaa :smiley-angelic001

Ps. Mä olenkin vatsataudissa. Vuorokauden kaikki tullut ulos, ensin molemmista päistä, nyt vaan tuolta alakerrasta. Yäh, ehkä tää tästä :hilarious::blackeye:

Takaisin