Noniin, Madagascarin Melman täällä taas (kaikki varmaan nähneet sen leffan ja siinä olevan kirahvin, joka on aina varma, että se kuolee johonkin kamalaan tautiin?) Tässä teille TMI tekstiä taas. Mun toisesta tissistä tulee tavaraaSäikähdin ihan saatanasti, mulla kun ei lapsia ole entuudestaan.
Nyt soitin heti aamusta kutakuinkin 100% varmana vähintään rintasyövästä terveyskeskukseen ja sain ajan 1.12!? En nyt oo vielä päättänyt odotanko oikeesti kuukauden vai pistänkö taas kaikki säästöt kasaan ja lähden yksityiselle ihmettelmään... Mitä hittoa nyt taas :arghh: Onko mulla hormonit ihan päin hel![]()
Siis oonko nyt tyhmä mutta eikö toi voi liittyä raskauteen? Jos molemmat vielä kipeät. En siis noista nesteistä tiedä mitään..toivotaan ettei mitään pahaa kuitenkaan
ja jos raskaus niin olisko vasta lähipäivinä ollut kiinnittyminen, että voiko heti noin iso oire alkaa 
Säikähdin ihan saatanasti, mulla kun ei lapsia ole entuudestaan.

Täällähän on kp25 ja dpo vissiin 7-8 nyt. Tein hätäpäissäni eilen herkän One Stepin ja siihen ei kyllä tullut edes varjoa. Epäilen enemmän perseellään olevaa prolaktiini arvoa
yksi tuttu onnistui sen siis ihan vauvankaipuulla ja stressillä psyykkisesti nostamaan ja en yhtään ihmettelis jos olisin onnistunut samassa 

toivotaan hyvää saalista, koska siirretään kaveri kohtuun?
mut ehkä tää menee taas ohi