Raskaaksi 2019

Noniin, Madagascarin Melman täällä taas (kaikki varmaan nähneet sen leffan ja siinä olevan kirahvin, joka on aina varma, että se kuolee johonkin kamalaan tautiin?) Tässä teille TMI tekstiä taas. Mun toisesta tissistä tulee tavaraa :dead: Säikähdin ihan saatanasti, mulla kun ei lapsia ole entuudestaan.

Nyt soitin heti aamusta kutakuinkin 100% varmana vähintään rintasyövästä terveyskeskukseen ja sain ajan 1.12!? En nyt oo vielä päättänyt odotanko oikeesti kuukauden vai pistänkö taas kaikki säästöt kasaan ja lähden yksityiselle ihmettelmään... Mitä hittoa nyt taas :arghh: Onko mulla hormonit ihan päin hel :anyone

Siis oonko nyt tyhmä mutta eikö toi voi liittyä raskauteen? Jos molemmat vielä kipeät. En siis noista nesteistä tiedä mitään..toivotaan ettei mitään pahaa kuitenkaan :Heartpink ja jos raskaus niin olisko vasta lähipäivinä ollut kiinnittyminen, että voiko heti noin iso oire alkaa :dontknow

Siis oonko nyt tyhmä mutta eikö toi voi liittyä raskauteen? Jos molemmat vielä kipeät. En siis noista nesteistä tiedä mitään..toivotaan ettei mitään pahaa kuitenkaan :Heartpink ja jos raskaus niin olisko vasta lähipäivinä ollut kiinnittyminen, että voiko heti noin iso oire alkaa :dontknow
Niin joo. Mikä kp tai ennemmin dpo siel on siis meneillään Tonni? Ei ollu näistä mitään puhetta, niin ei käyny mielessä et vois liittyä :confused005

Niin joo. Mikä kp tai ennemmin dpo siel on siis meneillään Tonni? Ei ollu näistä mitään puhetta, niin ei käyny mielessä et vois liittyä :confused005

No ei kai nyt sentään :hilarious: Täällähän on kp25 ja dpo vissiin 7-8 nyt. Tein hätäpäissäni eilen herkän One Stepin ja siihen ei kyllä tullut edes varjoa. Epäilen enemmän perseellään olevaa prolaktiini arvoa :bookworm: yksi tuttu onnistui sen siis ihan vauvankaipuulla ja stressillä psyykkisesti nostamaan ja en yhtään ihmettelis jos olisin onnistunut samassa :lurking:

Jukkapalmu mullakin oli gonalia 150 päivässä :)

sofia, heti tuli olo et nyt sit plussa just ennen ens viikon ensikäyntiaikaa! :woot:

Tonninseteli itse luottaisin lämpöjä enemmän siihen et kun tikku oli plus niin ovis tapahtui :) mutta tiedän et ei sitä pysty olemaan huolestumatta kaikesta ja pyörittelemättä asioita :nailbiting:

Ha, en ole kyllä edes testannut.. En edes tiedä missä kaikki testit on muuton jälkeen XD

Ei juma. Kosmos, mun aika oliskin ollut eilen:hilarious:fuck:banghead:

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.

Ihana kuulla! Toivottavasti ei tarvi ivf, mutta jos, niin päästään sitten varmaan alotteleen hoidot samaan aikaan vuoden vaihtuessa :)

Mulla oli tänään punktio. Jännitti ihan kauheasti, mutta tosi hyvin meni kaikkinensa ja hujauksessa oli ohi. Yhdeksän munasolua saimme. Jännityksellä ja pelonsekaisin tuntein odotamme tietoa hedelmöittymisestä.

Nyt täytyy vähän valittaa, kun nyt sattuu eipä oo tällässiä oluvaatiokipuja ennen ollu! Ihan normaalisti kp13 ja tuli hymy ja nyt illan mittaan pahenee melkein tulee kysta kivut mieleen. Jos on ollu kystä niin se kipu on tullu vasta viikko ovulaatiosta... tosi plussa päivänä ei oo kovinkaan usein ollut seksiä johtuskohan siitä?

No ei kai nyt sentään :hilarious: Täällähän on kp25 ja dpo vissiin 7-8 nyt. Tein hätäpäissäni eilen herkän One Stepin ja siihen ei kyllä tullut edes varjoa. Epäilen enemmän perseellään olevaa prolaktiini arvoa :bookworm: yksi tuttu onnistui sen siis ihan vauvankaipuulla ja stressillä psyykkisesti nostamaan ja en yhtään ihmettelis jos olisin onnistunut samassa :lurking:

Kohtahan voisi testailla:rolleyes::hilarious:

Sininen kirahvi, jännitämme täällä myös:happy: toivotaan hyvää saalista, koska siirretään kaveri kohtuun?

Jään odotteleen tonnin r-testi tuloksia, meinaan rintojen heruminen (toispuoleisestikin) voi olla raskausoire oikein hyvin.. :)

Testaillut nyt kolme negaa tähän kiertoon ja oon ollut vähän maani myynyt, vaikka tosi aikaisin testasin ja jos nyt vielä ton vikan huomenna käyttäis pois. Menkat ennustan ke-pe alkavaksi. Huomannut että nykyään tuun nega testeistä huomaamattani tosi huonotuuliseksi ja sitä jatkuu sit pitkin päivää. Sit vielä viime testin jälkeen oli fb:ssä taas muutama vauva uutinen ja mua vaan itketti ja siitä asti vaan ollut joka vauva uutiseen viittaavaankaan melkein vihainen "miksi tuo, enkä minä". Korostuu kun tuntuu et youtube ja instakin vaan sylkee pallovatsoja ja ultrakuvia. Vituttaa toi vaun sivujen if:n mainoskin missä ultrakuva.

Jään odotteleen tonnin r-testi tuloksia, meinaan rintojen heruminen (toispuoleisestikin) voi olla raskausoire oikein hyvin.. :)

Testaillut nyt kolme negaa tähän kiertoon ja oon ollut vähän maani myynyt, vaikka tosi aikaisin testasin ja jos nyt vielä ton vikan huomenna käyttäis pois. Menkat ennustan ke-pe alkavaksi. Huomannut että nykyään tuun nega testeistä huomaamattani tosi huonotuuliseksi ja sitä jatkuu sit pitkin päivää. Sit vielä viime testin jälkeen oli fb:ssä taas muutama vauva uutinen ja mua vaan itketti ja siitä asti vaan ollut joka vauva uutiseen viittaavaankaan melkein vihainen "miksi tuo, enkä minä". Korostuu kun tuntuu et youtube ja instakin vaan sylkee pallovatsoja ja ultrakuvia. Vituttaa toi vaun sivujen if:n mainoskin missä ultrakuva.

Sama!!! Ja aamulla kun tuli se se söpö vauva mainos ni ajattelin et mees vauva vittuun siitä :hilarious: vaikka ihana on mutta u know, ei tunnu kivalta lapsettomasta välttämättä. Mutta pahin on se ultrakuva :sour:

Sama!!! Ja aamulla kun tuli se se söpö vauva mainos ni ajattelin et mees vauva vittuun siitä :hilarious: vaikka ihana on mutta u know, ei tunnu kivalta lapsettomasta välttämättä. Mutta pahin on se ultrakuva :sour:

Mulle siis ultrakuvat on semmonen suolaa haavoihin, saan samantien fläsärinä sen kun katsoin ultrassa monitoria ja tiesin ennnen kuin se ultraaja edes sanoi, että tuulimuna - vaikken ees tiennyt miltä se näyttää, mut kaipa sen salaman nopeasti äkkää kun tietää mitä siellä pitäisi oikeasti näkyä. Voin kattella söpöjä vauvoja ja lukea niitä ällösöpistelyjä "tulevasta toukokuisesta" jne, mut en ultrakuvia :dead: mut tää viikko on kans mennyt tasolla tunkekaa ne söpöt vauva kuvannekin hanuriinne :stop: mut ehkä tää menee taas ohi :rolleyes:

Niin ja plussa aalto tänne! Teidän positiivisiin uutisiin en osaa suhtautua negatiivisesti :grin

Juu ei täällä tee pahaa muiden hyvät uutiset :)

Mennään muuten ihan samaa tahtia, päästään ens kierrossa yhdessä inssiin:hilarious: mulla kyl varmaan aikaisemmin lähtee uus kierto käyntiin, kun luteliaali luomuna on sen 10 päivää max.

Muokattu viimeksi:
IMG_20201103_102323.jpg IMG_20201103_102719_1.jpg

Äh kun mun kamera ei tarkenna, mut eipä tuota tarvii livenä edes tihrustaa. Ja jos mies myöntää sen selkeästi näkevänsä niin sit se kyl näkyy :woot::woot: ehkä ne mun oireet ei ollukkaan ihan korvien välissä vaan :wideyed:

Mennään muuten ihan samaa tahtia, päästään ens kierrossa yhdessä inssiin:hilarious: mulla kyl varmaan aikaisemmin lähtee uus kierto käyntiin, kun luteliaali luomuna on sen 10 päivää max.

Joo en tiedä onko mullakin lyhyempi luteaali nyt mahd? Kun hormonit sekaisin. Tää on yhtä mysteeriä tää kierto :hilarious:

Onnea siska!!!! Kerros vielä niitä oireita :shy:

Takaisin