Tervetuloa plussanneille!
Mä tässä myös pohdin pitäisikö mennä yksityisesti alkuraskauden ultraan ja jos, niin millä viikoilla se olisi kannattavinta. Saisi jotain vähän varmempaa tähän odotteluun kun tuntuu, että ekaan neuvolaan on vielä ikuisuus(2 viikkoa vain..) ja senkin jälkeen pitää odotella vielä itse ultraa :)
Mä tässä myös pohdin pitäisikö mennä yksityisesti alkuraskauden ultraan ja jos, niin millä viikoilla se olisi kannattavinta. Saisi jotain vähän varmempaa tähän odotteluun kun tuntuu, että ekaan neuvolaan on vielä ikuisuus(2 viikkoa vain..) ja senkin jälkeen pitää odotella vielä itse ultraa :)
Oli ollut verenvuotoa ja haluttiin tietää, että onko siellä elämää vai ei. Helpotti vähän odottaa seuraavia käyntejä. Harmittaa, ettei täällä päin ole muita mahdollisuuksia kuin käydä tuollaisissa kalliissa ultrissa, jos haluaa jotain ylimääräistä.. Toi 200 euroa kirpaisi ihan kauheesti, eikä raaski kyllä sellaisia summia maksella. Näin sanon nyt, katsotaan kuinka käy myöhemmin
oon lukenut keskusteluita jo hetken, plussasin elokuun lopussa, mutta en oo vaan uskaltanut aiemmin liittyä mukaan. Onhan tämä vieläkin epävarmaa, mutta en malta enää odottaa