Syyskuun supinat

Onko teillä konkareilla tullut edellisissä raskauksissa turhuja tai vuotoja? :)

Huomenta ja mukavaa saada tänne lisää väkeä:)

Täällä tänään vasta 4+0 ja miten voikaan tuntua saavutukselta?
Olen jotenkin ollut ajatuksissani "ehkä tässä ollaan raskaana tai sitten ei":rolleyes: Kaippa sitä pikkuhiljaa uskaltaa alkaa kääntää ajatuksia vatsan kasvatuksen suuntaan. Ajattelin myös, että tämän toisen kohdalla osaan ottaa iisimmin ja päivä kerrallaan. Huomaan kuitenkin ajatusten yhä vahvemmin alkavan pyöriä oman navan ympärillä:grin Luulen tällähetkellä et tästä raskauskuplasta tulee tällä kertaa ihan erilaista:angelic::woot:

Huomenta ja mukavaa saada tänne lisää väkeä:)

Täällä tänään vasta 4+0 ja miten voikaan tuntua saavutukselta?
Olen jotenkin ollut ajatuksissani "ehkä tässä ollaan raskaana tai sitten ei":rolleyes: Kaippa sitä pikkuhiljaa uskaltaa alkaa kääntää ajatuksia vatsan kasvatuksen suuntaan. Ajattelin myös, että tämän toisen kohdalla osaan ottaa iisimmin ja päivä kerrallaan. Huomaan kuitenkin ajatusten yhä vahvemmin alkavan pyöriä oman navan ympärillä:grin Luulen tällähetkellä et tästä raskauskuplasta tulee tällä kertaa ihan erilaista:angelic::woot:

Aivan mahtavaa jos voi ottaa iisimmin! :) itsekin kyl aika oma napa kuplassa hengailen :angelic::hilarious: mulla 4+1.

Onko teillä konkareilla tullut edellisissä raskauksissa turhuja tai vuotoja? :)
Minulla oli, kahteenkin kertaan. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa + pari viikkoa myöhemmin. Aika pieni määrä verta riittää säikäyttämään, kun värjää valkovuotoa! Myöhemmin ei sitten enää ollut mitään.

Minulla oli, kahteenkin kertaan. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa + pari viikkoa myöhemmin. Aika pieni määrä verta riittää säikäyttämään, kun värjää valkovuotoa! Myöhemmin ei sitten enää ollut mitään.

No kyllä riittää säikäyttämään, kiitos kun jaoit kokemuksen! :nailbiting: Toivotaan että pysyy nyt vuodot täältä pois kaikilta.

Mulla on hankaluuksia luottaa omaan kroppaan, oireisiin ja testiin - ja luulen että tiedän sen olevan nyt kiinni siitä että plussan sijaan olin henkisesti varautunut yli vuoden yritykseen. Pistin miehen pissimään mulle tyylipuhtaan negan, ettei vaan olis muka testien vika et näyttää plussaa :bag:

Masuhe, mä aiemmissa raskauksissa olen testannut vain sen plussan ja sitten pari viikkodigiä. Nyt lähti homma ihan lapasesta :hilarious:

Esikoisesta tein kanssa vain kaksi. Ensimmäinen oli nega, vaikka menkat myöhässä ja lopulta huomattavasti myöhässä olleista menkoista plussa.
Ja en tosiaan tiedä, mikä muhun on tällä erää mennyt :smiley-bounce012

Heippa, minäkin liityn joukkoon iloiseen ensimmäisen plussauksen jälkeen ikinä :angelic: Sivusta olen hieman keskustelua jo seurannutkin, mutta nyt uskaltauduin kirjoittelemaan ja luomaan tunnarin. Itsellä 6+3 näillä esitiedoilla ja eniten jännittää varmaan kaikki että päästäänkö loppuun asti ja millaiseksi olo muuttuu. :)

Mä olen tehnyt nyt tähän asti kolme testiä. Ensimmäinen oli niin hailakka, että hyvä että edes huomasin että oli vähän väriä toisen viivan kohdalla. Sen vuoksi olen nyt vielä kahden päivän aikaväleillä uusinut kahdesti ja kyllä nyt sen verran vahvalta näytti viimeisin, ettei ole muita tarpeen tehdä. Toki raskaustestejä on vielä muutama kaapissa, johonkin nekin täytyy ehkä kuluttaa :laughing002

Luulin etten tehnyt montaa testiä, mut tuli niitä kuitenkin 9. Eka oli Raskauskeijun erittäin herkkä One step, mihin monet on saanu vääriä viivoja. Piti sit seuraavana aamuna tehdä kolme eri merkkistä testiä et varmistui :grin Ja vähän myös seurata viivojen vahvistumista ja yksi digikin oli kaapissa :oops:

Esikoisesta testasin vain kerran. Oli leffaviivat, joten en kokenut tarvetta testailla lisää. Nyt testasin kolmesti, lähinnä oman mielen rauhoittamiseksi, kun plussauspäivänä oli myös tiputtelua. Yksi testi olisi vielä kaapissa tuplapakkauksesta.

Mä jotenkin tältä foorumilta saanut tuon idean, et niitä testejä tekemällä voi ”varmistaa” missä mennään. Vähän hupsuahan se on :grin oon vaan niin innoissani tästä ekasta plussasta, et koukutuin kun testejä oli :joyful: nyt innokkaasti kulutin noi loppuun. Saa nähdä vieläkö lähden lisää ostelemaan. Jos pääsen AR-ultraan, voi olla että maltan mieleni sinne :nailbiting: tai sit en.

Noissa hoidoissa tulee virallinen testipäivä. En tiedä pitääkö se vielä mun tehdä, se olis vasta ens to :) oon vähän varhain liikkeellä.

Minä oon tehnyt useamman testin nyt. En edes tiedä monta. Niitä olisi pari vielä jäljellä. Mutta nyt on muutaman päivän tauko, niin en tiedä uskallanko edes kokeilla. Jos onkin haalistunut... huomaa, miten km keväältä kolkuttelee edelleen takaraivossa. Digiä en sen vuoksi tehnyt ollenkaan, koska se ei km raskaudessa vahvistunut niinkuin piti. Nousi kyllä 3+ lukemiin, mutta aivan liian myöhään. Liuskat ei toki haalentunut, vaan ne oli vahvoja. Mutta joku pelko siitä on jäänyt.

joku kyseli vuodoista. Mulla oli nuorimman odotuksessa ihan veristä vuotoa, eli menkat alkoi silloin kuin pitikin, mutta loppui kuin seinään kahden päivän jälkeen. Siitä viikon päästä taas veristä vuotoa, mutta siihen jäi. Km odotuksessa vuoto alkoi ensin hentoisena haaleapunertavana, välillä tuli ruskeaa tuhrua. Sitten se vain lisääntyi pikkuhiljaa. Aluksi saattoi olla pari päivää taukoa tuolla tuhrulla. Olisko toista viikkoa tullut pikkuhiljaa kun alkoi sitten ihan holahtamalla kunnon vuoto.

Mä varaan neuvolan varmaan vasta ar-ultran jälkeen, jos sinne päästään ja kaikki on hyvin.

Takaisin