Siirto tehty ja nyt alkaa se piinailu!
Pitää yrittää keksiä kaikkea kivaa tekemistä ettei koko ajan mieti tätä asiaa ja sitä että onnistuuko vaiko ei. Meille siis siirrettiin 5pv alkio ja testin saa tehdä ensi viikon lopulla.
Aivan varmasti alan etsimään ja tuntemaan kaikkia mahdollisia oireita jo heti muutaman päivän päästä,mutta pitää yrittää nyt pitää pää kylmänä, ja odottaa vaan rauhassa
mulla on terolutit käytössä tukihoitona, ja annostus mun mielestä aika iso, yht.4 tablettii / pv. Inseminaatiossa ollut vaan se 2/pv. Mutta kaipa tähänkin joku syy on olemassa, en vaan tajunnut lääkäriltä kysyä.
Pitää yrittää keksiä kaikkea kivaa tekemistä ettei koko ajan mieti tätä asiaa ja sitä että onnistuuko vaiko ei. Meille siis siirrettiin 5pv alkio ja testin saa tehdä ensi viikon lopulla.
Aivan varmasti alan etsimään ja tuntemaan kaikkia mahdollisia oireita jo heti muutaman päivän päästä,mutta pitää yrittää nyt pitää pää kylmänä, ja odottaa vaan rauhassa
mulla on terolutit käytössä tukihoitona, ja annostus mun mielestä aika iso, yht.4 tablettii / pv. Inseminaatiossa ollut vaan se 2/pv. Mutta kaipa tähänkin joku syy on olemassa, en vaan tajunnut lääkäriltä kysyä.
laski vielä mulle mihin se ajoitus perustuu. Ihan hyvin sillä pokka piti, vaikka kyselin, luulen et saavat monenlaisia kysymyksiä.. T. Kontrollifriikki_85
Vastaanotto kirjailijaan viittaavalla kadulla 
vaikkei siellä 8kpl enempää muniksia kasvanut. Luultavasti ens viikon alkupuolella punktio. Vähän alkaa jo ärsytys kynnys nousta, kun himoja olis vaikka muille jakaa, mutta paikat niin kipeän tuntuiset et siihen loppuu se touhu
Tosin ei oo kyllä edes muistikuvia saako sitä peittoa heilutella tässä munasolujen kasvatteluvaiheessa?
Enkä sitten hoksannu kysästä.
Toisaalta, jokaisella on se oma tapa katsoa maailmaa ja surra/murehtia/olla peloissaan. Enkä siis mitenkään väheksy miehen murheita, vaan yritän olla tukena.
olisko teillä nyt tarkoitus sitten, et tällä kertaa mahdollisesti tehdään icsi (jos viimeksi ei yhtään hedelmöittynyttä)?
Ja pahoittelut ja voimia heille, joilla on epäonnistunut siirrot tai hoidot. Lohduttavaa täällä on se, ettei kukaan ole yksin tilanteen kanssa, toisin kuin ehkä oikeassa elämässä.