Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia sinne! 
Mulle tuli keskenmeno. Toissayönä jo vuoti reipppaasti kirkasta verta, ja ison hyytymän, ja oli kovat kivut. Nyt alkoi kohtu tyhjentymään kunnolla.

Kiitos ideasta!
Vähän tietysti vielä miettii pitäisikö odottaa, että nt-ultra olisi ohi. Kuitenkin tiedän, että tulevat isovanhemmat ovat varmasti aivan innoissaan puolestamme ja tukisivat meitä kävisi tässä miten vain. Heillehän tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi. Milloin te muut olette ajatellet kertoa vai oletteko jo kertoneet?
Tänään paperiin pyyhkiessä kirkasta verta, tippoja ihan pönttöönkin. Nyt on pelko että tässäkö se nyt sitten oli, voi paska. Kipuja ei ole, normaali jomotukset ja kohdun venymiset.
Viikot 8+4. Kylläpä on ahdistavaa![]()

Jospa ei olis mitään vakavaa.. eiks sulla kuitenkin oo näkynyt jo syke varhaisultrassa? Ja sykkeen näkemisen jälkeen keskenmenoriski kait pienenee.. oisko mahdollista mennä ultraan jos vuoto vielä jatkuu? Paljon tsemppiä sinne:)Tänään paperiin pyyhkiessä kirkasta verta, tippoja ihan pönttöönkin. Nyt on pelko että tässäkö se nyt sitten oli, voi paska. Kipuja ei ole, normaali jomotukset ja kohdun venymiset.
Viikot 8+4. Kylläpä on ahdistavaa![]()
KiitosJospa ei olis mitään vakavaa.. eiks sulla kuitenkin oo näkynyt jo syke varhaisultrassa? Ja sykkeen näkemisen jälkeen keskenmenoriski kait pienenee.. oisko mahdollista mennä ultraan jos vuoto vielä jatkuu? Paljon tsemppiä sinne:)

Kävin palstalla lueskelemassa positiivisen testin teon jälkeen, mutta sitten unohdin kokonaan asian ja nyt täällä taas. Meillä on täällä jo 2-vuotias touhutoope, jonka raskausaikana mulla oli useampia ystäviä samanaikaisesti raskaana ja vertaistuki oli ihan lähellä. Nyt tilanne on eri, ja on ihana päästä jakamaan raskautta samassa tilanteessa olevien kanssa. Tsemppiä kauheasti teille, joilla on tullut vastainkäymisiä eteen!

Uutena oireena mulle tuli finnit: otsaan, rintaan ja selkään. Pillereitä söin vuosia aknen takia ja arvasin että saan ne riesaksi jos joskus raskaudun. Toisaalta jos ne nyt kertoo siitä että raskaus on päällä niin ei haittaa. Turvotus jatkuu ja nyt myös mukana närästys. Vuoto ei onneksi ole palannut