Onnea luomuplussista! 
Olin itse tänään nyt ekassa ultrassa, la tosiaan pistin elonvan. Vain 5 follia löytyi kasvamasta ja kovin olivat pieniä vielä. Nyt "saan" (lue: mies joutuu) ensi tiistaihin asti pistelemään pergoverista. Oli aika suolainen hinta, mutta nyt on onneksi lääkekatto tämän vuoden osalta täynnä.
Onko muilla ollut follien määrä näin vähäinen? Vähän huolestuttaa.. Tänään tuli myös vähän vuotoa ja voi olla ettei tuoresiirtoa voi tehdä.

Olin itse tänään nyt ekassa ultrassa, la tosiaan pistin elonvan. Vain 5 follia löytyi kasvamasta ja kovin olivat pieniä vielä. Nyt "saan" (lue: mies joutuu) ensi tiistaihin asti pistelemään pergoverista. Oli aika suolainen hinta, mutta nyt on onneksi lääkekatto tämän vuoden osalta täynnä.
Onko muilla ollut follien määrä näin vähäinen? Vähän huolestuttaa.. Tänään tuli myös vähän vuotoa ja voi olla ettei tuoresiirtoa voi tehdä.

Lääkäri kyllä sanoi, että meidän tilanteeseen nähden tämä oli ihan odotettu ja riittävä tulos. Kumpa nyt vaan kaikki kaverit kasvelisi punktioitaviksi asti. 
Olen aiemmin tuolla letroketjussa kirjoitellut. Minä 30, puoliso hieman vanhempi. Nyt odotellaan IVF-jonossa, meille ei ole muita mahdollisuuksia raskautumiseen. Ensikäynti olisi edessä viikon päästä.
Myöskin kiinnostaisi kuulla onko täällä muita neulakammoisia? Saitteko tsempattua itsenne pistämään lääkkeet vai koitteko helpompana ulkoistaa puolisolle?
. Pakko oli tsempata itse, vaikka ekoilla kerroilla meinaskin tulla huono olo jo pelkästä ajatuksesta. Mulla oli yhdessä keräyskierrossa -18 joku lääke niin että piti vetää pullosta neste, ruutata se kuiva-ainepulloon, sekoitella ja pistää ihan ruiskulla mahan nahkaan. Toisessa keräyskierrossa olikin sitten onneksi se kynäversio. Ne ruiskun piikit oli ainakin sormenpaksuisia (no ei sentäs, mutta julmettuja verrattuna kynäversioon joka on ihan olemattoman kokoinen). Mutta pakko saa tekemään paljon