IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katariinap yhden kerran on mennyt siirto ohi sen takia että vkl ja nyt tämän koronan ajan seurannut ovista niin että olisi kaksi edellistäkin mennyt ohi saman syyn takia, vaikkakaan ei muutenkaan olisi tehty siirtoa.
Jos nyt olisi vielä mennyt samalla tavalla, niin mietittiin PAS korvauskiertoon tai että siirrettäisiin seuraavia menkkoja ja katotaan lähtiskö arkikiertoon. Mut koska nyt sattui näin niin ei hukata tätä kiertoa nyt.
Mietityttää vaan tuo aikanen ovulaatio kp12. Tänään testasin ja ei enää ollut hymynaama. Eli kai se sitten oli eilen...
Felicitaksessa ollaan.

Mulla tulee hymynaamat aina kp 11-12. Tsemppiä siirtoon! :)

Katariinap yhden kerran on mennyt siirto ohi sen takia että vkl ja nyt tämän koronan ajan seurannut ovista niin että olisi kaksi edellistäkin mennyt ohi saman syyn takia, vaikkakaan ei muutenkaan olisi tehty siirtoa.
Jos nyt olisi vielä mennyt samalla tavalla, niin mietittiin PAS korvauskiertoon tai että siirrettäisiin seuraavia menkkoja ja katotaan lähtiskö arkikiertoon. Mut koska nyt sattui näin niin ei hukata tätä kiertoa nyt.
Mietityttää vaan tuo aikanen ovulaatio kp12. Tänään testasin ja ei enää ollut hymynaama. Eli kai se sitten oli eilen...
Felicitaksessa ollaan.

Mulla tulee hymynaamat aina kp 11-12. Tsemppiä siirtoon! :)

Hyvää alkanutta viikkoa!

odottaako joku muukin tässä malttamattomana HUSin tilannetiedotetta? :nailbiting:
Käyn puolen tunnin välein katsomassa sivuja :dead:

Vaikka ivf-hoitolaisena ei pääsekään vielä HUSin hoitoon, on tämä hoitojen osittainen alkaminen kuitenkin hyvin toiveikasta mullekin! Ei tästä varmaan ole enää pitkä aika itselläkään aloitukseen:love7

Heippa!

miten teillä on ollut tuon siirtopäivän kanssa?
Lasketaanko siirtopäivä perustuen ovulaatiotestin hymynaamapäivän mukaan? Vai lasketaanko se hymynaamaasta seuraavan päivän mukaan? En tiedä osasinko selittää tarpeeksi hyvin :shy:

Tarkemmin:
Pakkasessa on 5pv ikäisiä alkioita. Ja mun kierron mukaan ovulaatio osuisi ensi viikon keskiviikolle.. oletetusti. Näin ollen siirron pitäisi olla sunnuntaina? :sad001:sad001

Moikka!

En osaa passista sanoa kyllä :anyone
Toivottavasti HUS aloittaa hoidot myös pian.

Me ollaan yksityisellä ja tänään oli toka ultra. 5 follia olo kutistunut kolmeen eli ei kauhean hyvältä vaikuta. Perjantaina olisi punktio. Sormet ja varpaat ristissä siihen asti ja pari viikkoa siitä eteenpäin. Kunpa päästäisiin siirtoon asti. Pakkaseen en usko edes toivoa mitään.

Ajattelin liittyä mukaan. Meillä yritystä syksystä 2017 lähtien ilman ainuttakaan plussaa. Lapsettomuushoidot alkoi syksyllä 2019 yhdellä inseminaatiolla, josta nega. Lääkäri suositteli suoraan siirtymistä IVF/ICSI ja tänään tuli tieto, että ekan IVF sumuttelut alkaa 15.5. Eli ainakin OYS alkaa taas tekemään hoitoja, vaikka viime viikolla sain tiedon, että alkaisi meillä vasta elokuussa!

Olen 31 v ja mies 32 v. Molemmissa on vähän vikaa. Minulla munasarjat alkaneet ilmeisesti jo vähän hiipumaan ja miehen tavara ei ihan priimaa ole. Ensimmäinen lapsi on molemmilla toiveissa. Toivottavasti näillä hoidoilla saataisiin tuloksia ja toivottavasti kaikki täällä saisi haluamansa lopputuloksen :)

En ole viestejä vielä lukenut läpi, koska vasta ketjuun löysin, mutta lueskelen kun ehdin.

Katariinap meillä ollut hymynaama /ovulaatiopäivä plus kuusi päivää 5D alkioiden kanssa. Eli tuon mukaan olisi siirto päivä tiistai.
Mulla siis huonoja ovispäiviä oli su ja ma.

Millaisia ohjeita teillä on ollut lääkkeellisin PAS-kiertoihin? Mulla alkaa nyt ensimmäinen PAS-kierto ikinä, polilta piti soitella ohjeita mutta eivät tietenkään mitään soittaneet.

Mulla myös ihka eka pakastealkionsiirto edessä. Ja lääkkeelliseen kiertoon mullakin. Ohjeet ovat yksilölliset. Mulla ohje on aloittaa Zumenon tokana kiertopäivänä. Jollakulla aloitus on jo kierron ekana päivänä.

Katariinap meillä ollut hymynaama /ovulaatiopäivä plus kuusi päivää 5D alkioiden kanssa. Eli tuon mukaan olisi siirto päivä tiistai.
Mulla siis huonoja ovispäiviä oli su ja ma.

okei, eli hymynaamasta seuraavien 6 päivän jälkeen.
Noh nähtäväksi jää. Kiitos vastauksesta :)

Mulla myös ihka eka pakastealkionsiirto edessä. Ja lääkkeelliseen kiertoon mullakin. Ohjeet ovat yksilölliset. Mulla ohje on aloittaa Zumenon tokana kiertopäivänä. Jollakulla aloitus on jo kierron ekana päivänä.

Muistatko mistä nähdään oikea alkion siirtopäivä zumenon kierrossa? Ultra on noin kp13. Missä vaiheessa kiertoa menet? Mulle lääkäri sanoi et ei väliä alottaa zumenonin kp1 vai kp2.

Mä olen lääkkellisissä kierrossa aina aloittanut lääkkeet kp2.

Tänään oli siirto. Kaikki meni hyvin ja noh... rutiinilla. Jopa niin et ei mulla kauheesti ole odotuksia. Vaikka kaikki oli ok ja 5 päiväinen blasto siirrettiin. Tämä oli vika ja sitten jos ei onnistu niin alusta sitten vaan uudemman kerran. Siihen oon jotenkin valmistautunut.
Onko täällä muita joilla olisi lähiaikoina siirtoa tai olisi tällä viikolla ollut?

Meillä pitäis olla eka pas toukokuussa. Meillä oli punktio/ivf tammikuussa, ei päästy tuoresiirtoon eikä sen jälkeen vielä pasiinkaan koronan vuoksi. Nyt ollaan kierron alkupuolella. Mulla on ovulaation ja limakalvojen kasvun tukena letrozol kp3-7. Tsekkiultra mulla on varattuna jo ensi viikolle ja siitä sitten odotellaan vaan, että viivat piirtyy ovulaatiotestitikkuun, minkä jälkeen päätetään siirtopäivä. Meillä on pakkasessa tammikuisen punktion jäljellä eri-ikäisiä, joten viikonloppujenkaan (eikä helatorstain) pitäis haitata.

Tänään oli siirto. Kaikki meni hyvin ja noh... rutiinilla. Jopa niin et ei mulla kauheesti ole odotuksia. Vaikka kaikki oli ok ja 5 päiväinen blasto siirrettiin. Tämä oli vika ja sitten jos ei onnistu niin alusta sitten vaan uudemman kerran. Siihen oon jotenkin valmistautunut.
Onko täällä muita joilla olisi lähiaikoina siirtoa tai olisi tällä viikolla ollut?

Tsemppiä paljon ja toivotaan, että hän siellä nappaa kiinni. :shy: Milloin sua ohjeistettiin tekemään r-testi? Ajattelitko tehdä alkion iän mukaan laskettuna? Ja jos saan udella, niin kuinka monet hoidot on takanapäin? Vaikuttaa vain viestisi perusteella, että ei ole ehkä ensimmäinen.

itsellä tosiaan on ensi viikon ma. ultra, ja viikonloppuna aloitan ovulaatiotestit. Niin toivon mukaan hymynaama osuu niin, että päästään siirtoon asti. Mun keskiverto kierron pituuden mukaan, ovulaatio olisi keskiviikkona, mutta saas nähdä. Ja kuten tuossa aiemminkin mainitsin viesteissä niin 5pv:n ikäisiä alkioita pakkasessa.

Toivottavasti tarraa kovasti kiinni! Milloin sulla on testipäivä? Monesko siirto tämä oli? Mitä tukilääkkeitä sait? :bookworm: kyselyikä.. :grin

Mulla olisi huomenna ihan eka punktio ikinä. Jännittää aika tosi paljon. Tiistaina ultrassa näkyi vain kolme suht oikean kokoista rakkulaa.

Mutta jos näistä nyt joku sattuisi olemaan muutakin kuin tyhjää täynnä ja vielä hedelmöittymään, niin tuoresiirtoa on kaavailtu ensi viikon keskiviikolle.

Katariinap meidän hoito historia on sellainen että 2017 hoitoihin koska alhaiset siittiötasot. 1.icsi tuli paljon hedelmöittyneitä alkioita mutta vain yksi selvisi ja siitä nega.
2. Icsistä tuoresiirto, plussa mutta kkm vkolla 6. Pas, plussa mutta kohdunulkoinen. 2.pas, plussa ja tyttö syntyi 2018!! :Heartred
Pakkaseen jäi kaksi.
Nyt viime syksynä siirrettiin nuo kaksi pakkasessa olevaa erikseen, joista molemmista nega.
3. Icsi alkuvuodesta ja saatiin kaksi blastoa. Tuoresiirto nega. Nyt kyydissä tämä toinen.

Hentta nyt siirto tehtiin luonnolliseen kiertoon ja tukena lugesteron ja huomenna pistän gonapeptylin.
Lääkkeellisissä kierroissa ollut zumenon noiden lisäksi.

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti tarraa kovasti kiinni! Milloin sulla on testipäivä? Monesko siirto tämä oli? Mitä tukilääkkeitä sait? :bookworm: kyselyikä.. :grin

Mulla olisi huomenna ihan eka punktio ikinä. Jännittää aika tosi paljon. Tiistaina ultrassa näkyi vain kolme suht oikean kokoista rakkulaa.

Mutta jos näistä nyt joku sattuisi olemaan muutakin kuin tyhjää täynnä ja vielä hedelmöittymään, niin tuoresiirtoa on kaavailtu ensi viikon keskiviikolle.

Hentta tsemppiä! Tuleppa kertomaan sitten, miten meni? Itselläni punktio edessa kesäkuussa ja jännittää jo tässä vaiheessa niin paljon, että kasvaako rakkuloita ollenkaan. Minulla jo lähtökohtana alentunut munasolureservi niin saa nähdä. Toivottavasti sinulle onnistuu!

ja muillekkin tsemppiä hoitoihin! ja tulkaa kertoilemaan kuulumisia :)

Kiva kun taas hoidot selvästi alkaneet kun näin moni hoidossa tai menossa :happy:

Hentta toivottavasti punktio sujui hyvin ja löytyi soluja!

Blanca toivotaan että tämä kuitenkin nyt nappaisi taas kiinni pysyvästi :Heartred

Huskymama mullakin pitäs olla eka punktio kesäkuun ekalla viikolla jos kaikki menee niinku suunniteltu. Itseä ei toimenpide hirvitä mutta solu- ja limakalvojutut sitten sitäkin enemmän :nailbiting: voin jo kuvitella itteni oottamassa alkionsiirtoa odotustilassa pyörtymispisteessä jännityksestä :hilarious: :bag:

Kiva kun taas hoidot selvästi alkaneet kun näin moni hoidossa tai menossa :happy:

Hentta toivottavasti punktio sujui hyvin ja löytyi soluja!

Blanca toivotaan että tämä kuitenkin nyt nappaisi taas kiinni pysyvästi :Heartred

Huskymama mullakin pitäs olla eka punktio kesäkuun ekalla viikolla jos kaikki menee niinku suunniteltu. Itseä ei toimenpide hirvitä mutta solu- ja limakalvojutut sitten sitäkin enemmän :nailbiting: voin jo kuvitella itteni oottamassa alkionsiirtoa odotustilassa pyörtymispisteessä jännityksestä :hilarious: :bag:

Smoothie, ihan sama juttu! Jännittää kauheasti. Etukäteen miettii sitä hetkeä kun kerrotaan tulokset punktiosta... Apua. Onko sulla pitkän kaavan mukaan lääkitys?

Takaisin