Raskaaksi 2019

teen ovistikun vaik seuraavan testin kans (yritän selvitä testaamatta perjantaihin ni pitäis olla jo vahvistunu jonkun verran). sulla varmasti reagoi ja kannattaa silloin katsoa senkin reagointi.

Sullakin voi mutta myöhemmin. Onnea! Onko kuvaa aamun rtestistä?
 
Sullakin voi mutta myöhemmin. Onnea! Onko kuvaa aamun rtestistä?
jep, täytyy huvikseen sitä ovistakin katsoa, jos tämä nyt tästä vahvistuu ja pysyy matkassa. en kuvaa nyt tuota, mut vähän vahvempi kuin eilinen.
tää koronatilanne vaan nyt ottaa enempi päähän kun en pääse ostelee testejä, kun meillä mies joka käy kaupassa ja sekin harvakseltaan. no, joutuupahan nyt vähän pinnistelemään. vielä 1 testi kaapissa.
 
Pakko avautua tännekkin. Alotin testaillut maanantaina ja viiva liuskatestissä oli selkee melko vahva. Digiin ei oo hymyä tullut. Äskön digin yhteydessä tein liuskan ja viiva on paljon haaleempi. Hitto kun heitin sen ekan jo menneen. Vituttaa kyllä nyt, en usko että ovulaatioo edes tapahtuu ellei tässä nyt joku ihme tapahdu :banghead: ehkä vielä testaan huomenna ja perjantaina x2 päivässä. Tietääkö joku mikä on ongelmana kun herjaa muistia kun yrittää ladata kuvaa?
 
Minä tilasin tänään hulavanteen:hilarious: voi sitten tässä kotona vähän treenailla:hilarious: löytyyhän noita, painot, kahvakuula, jumppapallo mm. Pölyttymässä:hilarious:
 
Mul kans pölyttyy kaikkee:grin pizzaa tehtiin tänään melkein 3 pellillistä :angelic::angelic:

Sofia voi se viivan vahvuus vaihdella. Älä vielä luovuta!
 
Noniin mitä kaikkia vitamiineja ja mahdollisia noidan rohtoja yms. syötte :bookworm:
mulla omat vitamiinit lopussa ja pitäis ostaa lisää niin tuli mieleen.
 
Noniin mitä kaikkia vitamiineja ja mahdollisia noidan rohtoja yms. syötte :bookworm:
mulla omat vitamiinit lopussa ja pitäis ostaa lisää niin tuli mieleen.

D vitskua, perus foolihappo, rautalisä, omega 3, ja jotain ihme karpalovalmistetta (auttaa kun mulla herkästi tulee pissatulehuksia) vehnänalkioöljyä ja royal geleetä käytin hetken, mutta en enää jaksa niitä :grin geleestä tuli kyllä jäätävät limat oviksen aikaan
 
Noniin mitä kaikkia vitamiineja ja mahdollisia noidan rohtoja yms. syötte :bookworm:
mulla omat vitamiinit lopussa ja pitäis ostaa lisää niin tuli mieleen.

Katotaas mitä kaikkea muistan mitä oon joskus syönyt. Lähiaikoina nähny netissä hyviä listoja..tai hulluja :hilarious:

Royale Gelee, omega3, magnesium, fooli, D vitsku, E-vitamiini, Inocaps, omenaviinietikka, äsken ostin red grapefruit mehua.. mitähän vielä..seleeni, jodi. Rauta. Multivitamiini varmaan riittäis pitkälti

Jee täällä jo kp6. Mutta vielä 11 päivää ovikseen :sour:
 
Mä tein pari pellillistä korvapuusteja:shy: tuntuu että ei oo töiden jälkeen muuta tekemistä nyt kun syödä:p

Nam munkin on pitäny tehä! Me ollaan lomalla :grin yhet juomatkin juotiin auringossa :cool::angelic:

Ainiin jättihelokkiöljy, Probiootti.. the list goes on and on...
 
Mä tein pari pellillistä korvapuusteja:shy: tuntuu että ei oo töiden jälkeen muuta tekemistä nyt kun syödä:p

No tämä:banghead::hilarious:

Mun hulluuslistalla on mammavitskut, ubikinolia ja uusimpana nyt sit tilasin sitä vehnänalkioöljyä. Oon myös jossain kohtaa kokeillut royale geleetä, inofolicia ja rautalisää myös käytin. Nyt ferrit on kyl ihan hyvät, ni ei oo niitä hetkeen tarvinnu popsia. Ai nii ja kyl mä jossain kierrossa tai parissa sitä greippimehuakin join:bag::hilarious:
 
Jätän tän nyt tähän...

Ketään muuta, kuka kohta yrjöää, jos kuulee vielä kerrankin lauseen "taitaa olla aikamoinen syntyvyyspiikki loppuvuodesta?". Tekis mieli kirkua.
 
Jätän tän nyt tähän...

Ketään muuta, kuka kohta yrjöää, jos kuulee vielä kerrankin lauseen "taitaa olla aikamoinen syntyvyyspiikki loppuvuodesta?". Tekis mieli kirkua.

Ai koska Nyt on aikaa panna? Prkl :mad: nyt jos tulis raskaaks ni se syntyis kyllä ens vuoden alussa. Eikä me ainakaan enempää duunailla kuin yleensä. En siis oo kuullu tollasta. Ja luulis et muut ku lapsettomat osais varoa pari kk koronaa..:hilarious:
 
Ai koska Nyt on aikaa panna? Prkl :mad: nyt jos tulis raskaaks ni se syntyis kyllä ens vuoden alussa. Eikä me ainakaan enempää duunailla kuin yleensä. En siis oo kuullu tollasta. Ja luulis et muut ku lapsettomat osais varoa pari kk koronaa..:hilarious:

No just siks ku jengillä ei ilmeisesti oo muuta tekemistä kun kuksia (ja juoda viinaa, syödä säilykkeitä ja sukellella hamstratussa vessapaperissa). Voi jessus tässä elämässä on tullut kuksittua ilman suojaa ja tässä on lopputulos:banghead: en ainakaan itse pääse kartuttamaan näitä syntyvyystilastoja... Mut onhan se tietty ihan faktakin, että syntyvyyspiikki on aina tullut sotien ja lamojen jälkeen, varmasti nyttenkin... Mä oon kuullut ton kommentin ihan helen monta kertaa, varmaan jokainen random jonka kanssa oon vaihtanut jonkun sanan koronasta sanoo sen:banghead:
 
Takaisin
Top