Raskaaksi 2019

Tuun omanapailee ennenkun meen itkee itteni uneen :finger005 tänään ei ollu tullu mitään vuotoo niin mietin että tänään voi jo testata :love017 ajoin töistä kauppaa ihan vaan sen testin takia, kotiin, avaan testin paketin ja vessaan housut alas tättärääää eipä tarvii pissaa kippoon :sad010 ei tuu vauvaa 2020 meille
 
Tuun omanapailee ennenkun meen itkee itteni uneen :finger005 tänään ei ollu tullu mitään vuotoo niin mietin että tänään voi jo testata :love017 ajoin töistä kauppaa ihan vaan sen testin takia, kotiin, avaan testin paketin ja vessaan housut alas tättärääää eipä tarvii pissaa kippoon :sad010 ei tuu vauvaa 2020 meille

Niin paskaa tää. :arghh:
 
Tuleekohan tästä ovuloimaton kierto.. Tuntuu ettei tää kierto etene oikeen mihkään. Kerran tuli sitä venyvää vv vähän ja muute ei juuri mitään vuotoa. Ovistikutkin taas vaa haaleeta. Eikä paneta. Olispa kiva jos jotenki vois tietää et joo ovuloimaton tulee niin vois jättää pissan pidättämiset/juomattomuuden ja ovistikut pois ja olla miettimättä "pitäskö tänään varmuudeksi jo harrastella vaikka ei kiinnosta" ja elää vaan ns normaalia elämää. Menin jopa ostamaan greippimehua, jos se tekis jotain hormonitoiminnalle, jota en IKINÄ uskonut tekeväni, näin luonnontieteilijänä, tiedeuskovaisena ja kriittisenä ihmisenä :hilarious: :hilarious:
 
Tuun omanapailee ennenkun meen itkee itteni uneen :finger005 tänään ei ollu tullu mitään vuotoo niin mietin että tänään voi jo testata :love017 ajoin töistä kauppaa ihan vaan sen testin takia, kotiin, avaan testin paketin ja vessaan housut alas tättärääää eipä tarvii pissaa kippoon :sad010 ei tuu vauvaa 2020 meille

Vmp:Heartred
 
Tuleekohan tästä ovuloimaton kierto.. Tuntuu ettei tää kierto etene oikeen mihkään. Kerran tuli sitä venyvää vv vähän ja muute ei juuri mitään vuotoa. Ovistikutkin taas vaa haaleeta. Eikä paneta. Olispa kiva jos jotenki vois tietää et joo ovuloimaton tulee niin vois jättää pissan pidättämiset/juomattomuuden ja ovistikut pois ja olla miettimättä "pitäskö tänään varmuudeksi jo harrastella vaikka ei kiinnosta" ja elää vaan ns normaalia elämää. Menin jopa ostamaan greippimehua, jos se tekis jotain hormonitoiminnalle, jota en IKINÄ uskonut tekeväni, näin luonnontieteilijänä, tiedeuskovaisena ja kriittisenä ihmisenä :hilarious: :hilarious:

Mä kelasin nakata testit nurkkaan. Syön vitamiinit ja letrot. Pannaan kun panettaa, jos ei paneta, ni sit ei panna. Ei oo niinku yhtään uskoa et tässä mitään kumminkaan plussais:banghead: paljon helpompi vaan houkuttaa itsensä työhön ja korona-arkeen ja yrittää unohtaa tää skeida:bag:
 
Mä kelasin nakata testit nurkkaan. Syön vitamiinit ja letrot. Pannaan kun panettaa, jos ei paneta, ni sit ei panna. Ei oo niinku yhtään uskoa et tässä mitään kumminkaan plussais:banghead: paljon helpompi vaan houkuttaa itsensä työhön ja korona-arkeen ja yrittää unohtaa tää skeida:bag:

Niinpä! Oispa vielä nappi jota painamalla vois unohtaa
 
Oho nyt on kova :hilarious: miten pystyt olee testaamatta :hilarious:

Repesin :hilarious: niinpä?! Ehken pystykään?!:hilarious::hilarious: toivottavasti en kaikkia digejä tuhlaa tähän kiertoon :wacky:

Voi että ottaa päähän kun en osaa mieheni kanssa tehdä mitäään. Nyt pitäis terassi saada ja voi vee kun ne maksaa. No, sinne menee lapsettomuushoitorahatkin.. tai puolet säästöistä.. :angry4
 
Voi että ottaa päähän kun en osaa mieheni kanssa tehdä mitäään. Nyt pitäis terassi saada ja voi vee kun ne maksaa. No, sinne menee lapsettomuushoitorahatkin.. tai puolet säästöistä.. :angry4

Mulla siis ihan samat mietteet ja probleemat! :smiley-angry016
 
Tuun omanapailee ennenkun meen itkee itteni uneen :finger005 tänään ei ollu tullu mitään vuotoo niin mietin että tänään voi jo testata :love017 ajoin töistä kauppaa ihan vaan sen testin takia, kotiin, avaan testin paketin ja vessaan housut alas tättärääää eipä tarvii pissaa kippoon :sad010 ei tuu vauvaa 2020 meille

eikä:sad010
sympatiat:Heartred
 
Repesin :hilarious: niinpä?! Ehken pystykään?!:hilarious::hilarious: toivottavasti en kaikkia digejä tuhlaa tähän kiertoon :wacky:

Voi että ottaa päähän kun en osaa mieheni kanssa tehdä mitäään. Nyt pitäis terassi saada ja voi vee kun ne maksaa. No, sinne menee lapsettomuushoitorahatkin.. tai puolet säästöistä.. :angry4

Meillä mies taas on vuosien saatossa kehittynyt aika näppäräksi. Ainut vaan että sen intressit on vähän erit kun mun:banghead: kyllä kiinnostaa rakentaa joku miesluolaa, mut sitten toi etupihan laatoitus tai aidan rakennus meidän ja naapurin väliin on ihan hällä väliä:smiley-angry019 meidän koirakin kävi puoli vuotta salaa kakalla taloyhtiön pyykinkuivauspihalla. Koko ajan säännöllisesti natkutin et pitää madaltaa aitaa, et ei pääse siitä ali. Korjas sen kun aloin ohjaamaan naapureiden valitukset suoraan hänelle. Ja kyllä, meillä ollaan edelleen niin sukupuolijaotteisia, että meillä nämä nikkaroinnit on "miesten" hommia:hilarious:
 
Ai terassinteko edessä :eek:

No ei ihan mut ollaan ostettu asunto ja siel pitäs laittaa ja ostaa kaikenlaista. Ja samalla pitäis säästää yksityisen ivf:ään, jos pääsis vaikka kesällä, ehkä. Ei kestäis oottaa julkista kun ei tiiä yhtään millon pääsee. Että säästäppä ja tuhlaa samaan aikaan :bag:
 
Nipanderi, sitä öljyä oon ottanu ja ihan pitkin kirtoa. En ihan joka päivä muista ikyllä. Nyt en oo jaksanu huolehtia ees vitskuista, enkä tosiaan ostanu greippimehuakaan. Ihan haistavittufiilis koko ajan..
 
Ennen kun mä rauhoitun kokonaan hetkeksi muihin juttuihin, tulin vaan kertomaan, että tänään kävi lanssi taas kun kohtaus uusiutui ja sen päälle sain iltapäivästä niin pahan paniikkikohtauksen hyperventilaation kera, että olin varma kuolemastani. Menin ihan valkoiseksi, ääreiset kylmänhikiset ja vaaleat ja hikoilin vesivanan tavalla, rintaa koski. Sairaalaan päästyäni olin jo tosi sekava, en enää osannut puhua, enkä tuntenut kasvoja, käsiäni tai jalkojani - ne pisteli voimakkaasti. Vastaanotolla meni varmaan 30-45 min kaikkineen tutkimuksineen, kun lopulta sitten tilanne rauhoittui, sain lisää allergialääkkeitä ja hyperventilaatiotila hävisi.
Häpesin silmät päästäni, kun mietin, miten yleensä aina niin fiksu ja järkevä ihminen saa tämänkaltaisen kohtauksen. Paniikkikohtauksen.
Puhuttiin sitten pitkään hoitajan kanssa niin kauan, että olin riittävän rauhallinen lähtemään kotiin. Hoitaja oli tosi symppis.
Nyt kamala väsymys, ylihuomenna se psyk. sairaanhoitajan keskusteluaika. Yritän nyt ehkäistä tuon pelottavan paniikin syntymistä ja rentoutua edes hetkeksi.
Voimaa teidänkin päiviin! :hug013
 
Tuleekohan tästä ovuloimaton kierto.. Tuntuu ettei tää kierto etene oikeen mihkään. Kerran tuli sitä venyvää vv vähän ja muute ei juuri mitään vuotoa. Ovistikutkin taas vaa haaleeta. Eikä paneta. Olispa kiva jos jotenki vois tietää et joo ovuloimaton tulee niin vois jättää pissan pidättämiset/juomattomuuden ja ovistikut pois ja olla miettimättä "pitäskö tänään varmuudeksi jo harrastella vaikka ei kiinnosta" ja elää vaan ns normaalia elämää. Menin jopa ostamaan greippimehua, jos se tekis jotain hormonitoiminnalle, jota en IKINÄ uskonut tekeväni, näin luonnontieteilijänä, tiedeuskovaisena ja kriittisenä ihmisenä :hilarious: :hilarious:

Siis kuulostaa niin tutulta.. Joskus onnistuu vähän ottaa välimatkaa tästä touhusta. Tää kierto menty ns löysin rantein, en tiiä tuliko ovis vai ei, oireet tuli myöhään kun olin jo tuhlannut sen 10 testiä tähän kiertoon. Kun se testi paketti loppui, paloi käämit. Nyt oon pannu jos panettaa enkä kun "pitäisi". Kertoja sitäpaitsi tullut tuplasti enemmän kuin lähi kiertojen aikana. Tää raskautumisen miettiminen taitaa vaikuttaa haluihin negatiivisemmin kuin luulin. No otin siis rennommin ja join viiniä ja oon ottanu buranaakin tarvittaessa.

Tarkkailua en osaa kuitenkaan lopettaa, osittain just kun oli outo "kuiva kausi" kesken kaiken kiertoa, epälin jotain tulehdustakin ja sit normaalimpaa ja sit pari päivää verestävää valkovuotoa, sit taas normaalia. Innostuin et oisko ovikseen tai kiinnittymiseen liittyvää. Nyt alkoi menkka jomot ja ajankohta ei käy järkeen, mut mistä sitä tietää. R-testit saa odottaa - en todellakaan mene kauppaan hakemaan niitä ennen kuin kaupassa on muutenkin pakko käydä... Tai no aika varmaan sorrun kuitenkin :hilarious:
 
Moikka kaikille, voisin hypätä uudestaan mukaan kirjoittelemaan. Näin yövuoron tunteina päädyin tänne lueskelemaan kun itsekkin olin mukana ainakin jossain raskaaksi 2019 ketjussa. Ainakin Newmoon ja nipanderi muistuivat mieleen ja muita tuttuja jo tuolta raskaaksi 2020! Plussasin tosiaan tammikuussa, helmikuussa viikkoja piti olla 10 mutta todettiin menneen kesken noin rv6. Nyt kaikesta pahimmasta pakasta suoraan sanoen jo ehkä yli päässeenä on startannut Yk2 ja ovista odotellaan perjantaiksi :woot: tekis mieli jopa ripustautua jalat kattoon vuorokaudeksi jotta tavara pääsee varmasti perille :troll:

Ihanaa lukee kuinka tänne on tullut plussia kanssa, onnittelut kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia :)
 
Takaisin
Top