Oireet

Palelee, iltaa kohden pahenee, hetkittäin tulee kuvotusta, tissit kipeet, muutoin oireeton.
 
Tänään meinas jo melkein laatta lentää, kun pesin kuopuksen kakkapyllyä. :hungover: 6+5

Mä yks päivä vuorotellen pesin peppua ja vuorotellen yökkäilin lavuaariin :hilarious: olipahan sopiva oksennuspaikka lähellä. Tosin ei edelleenkään tule oksennusta vaikka se refleksi tuleekin ja pakko yökkiä.
 
Olkaaha vaa onnellisia jos se oksennus ei tuu.. Voin sanoo ettei oo kyllä pari viimestä viikkoa ollu mitää hehkeitä töissä ku päivittäin oksentanu. Nyt onneks alkanu helpottaa :) neuvolassa sano että jos tuntuu et oksentelu heikentää työkykyä nii soittamalla saan pari saikkupäivää. Ihana sympaattinen mies terkkari mulla! Ihmetteli ku oon työt tehny vaik pahoinvoinu ja oksennellu töissä :hungover::joyful:
 
Olkaaha vaa onnellisia jos se oksennus ei tuu.. Voin sanoo ettei oo kyllä pari viimestä viikkoa ollu mitää hehkeitä töissä ku päivittäin oksentanu. Nyt onneks alkanu helpottaa :) neuvolassa sano että jos tuntuu et oksentelu heikentää työkykyä nii soittamalla saan pari saikkupäivää. Ihana sympaattinen mies terkkari mulla! Ihmetteli ku oon työt tehny vaik pahoinvoinu ja oksennellu töissä :hungover::joyful:

Jos oisin töissä, ottaisin suosiolla saikkua viikon pari!

Mut uskon et mulla se oksennus helpottaisi oloa. Ihan se yökkäily ilman lopputulostakin tekee hetkeksi paremman olon.
 
Jos oisin töissä, ottaisin suosiolla saikkua viikon pari!

Mut uskon et mulla se oksennus helpottaisi oloa. Ihan se yökkäily ilman lopputulostakin tekee hetkeksi paremman olon.

Mulla auttaa kunnolla röyhtäilykin vähän :bag: Hiilihappojuomat auttaa.
 
Mulla auttaa kunnolla röyhtäilykin vähän :bag: Hiilihappojuomat auttaa.

Juu röyhtäily ja piereskely auttaa myös :hilarious: tosin noi ehkä muuten vain tukalaan oloon. Mies just kauhisteli kun oon alkanut röyhtäilemään :grin
 
Eilen iltaa kohti alkoi etominen, nukkumaan mennessä hetken jo ajattelin, et pitää lähtee oksentaan, mut meni sit ohi. Mulla ei koskaan ole ollu aamupahoivointia, vaan on just iltaa kohti aiemmissa raskauksissa pahentunut. Hassuu, et menee ns. väärinpäin :happy:
 
Jos oisin töissä, ottaisin suosiolla saikkua viikon pari!

Mut uskon et mulla se oksennus helpottaisi oloa. Ihan se yökkäily ilman lopputulostakin tekee hetkeksi paremman olon.


Yökköykset helpottaa mullaki oloa, ne on mukavampia ku oksennukset varsinki töissä ku oksennus haisee :hungover:
 
Mulla katos se pahoinvointi tai siis tänää ei oo etonu vielä yhtää.. Tosin vielä päivää jäljellä.. Tissitkää ei tänää arat nii alkaa jo iha huolestuttaa oireiden puutos. :angelic:
 
Mulla on toistaiseksi ollut vielä melko oireetonta. Aamupäivisin on usein etova olo ja iltaisin nukahtelen sohvalle normaalia helpommin. Myös kuopuksen imetys on alkanut sattumaan. Nyt nautin oireettomudesta, mutta eiköhän tämä ole vain tyyntä myrskyn edellä.
 
Taisi HeppuLyylin pahoinvointi siirtyä tänne. Jouduin kesken päivän lähtemään töistä pois kun oli niin kamala olo, koko ajan vaan oksetti :hungover: Onneksi voi laittaa mahataudin piikkiin kun sitä on nyt liikkeellä ja kukaan ei epäile raskautta :grin
 
Koko viime yön särki oikealta puolelta munasarjan kohdalta ja nyt vuodan taas verta :sad001 tällä kertaa ihan kirkasta...

Kannattaa varmaan ainakin olla yhteydessä neuvolaan ja kysyä lisäohjeita. Toivottavasti ei mitään kriittistä.

---

Oireet ovat täällä edelleen vähäisiä lukuun ottamatta yöllistä rintakipua. Molemmat rinnat niin kipeät, että herään siihen aina kun käännän kylkeä. Hereillä ollessa ei niinkään tunnu, jos ei nyt mitään x-hyppyjä ala tehdä. Pitäisi varmaan kokeilla liiveissä nukkumista, jos auttaisivat. Ei vain oikein ole sellaisia kevyitä, joita haluaisin nukkuessa pitää.
 
Voi ei, toivotaan ettei olisi vaarallista! :sad001 Paljonko sulla oli viikkoja? Pääsisitkö ultraan tarkistamaan onko kaikki ok?

Viikot on jotain 7+5 ja 8+2 väliltä. Loppuviikoksi on ultra onneksi varattu, vaikka tuntuu kyllä jotenki tyhmältä mennä sinne, kun ei oikein oo enää uskoa siihen, että on vaaratonta :sad001
 
Viikot on jotain 7+5 ja 8+2 väliltä. Loppuviikoksi on ultra onneksi varattu, vaikka tuntuu kyllä jotenki tyhmältä mennä sinne, kun ei oikein oo enää uskoa siihen, että on vaaratonta :sad001
Tsemppiä! :Heartred Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin ja olisi vain väärä hälytys.
 
Mulla on koko ajan tosi kylmät kädet, vaikkei muuten palella yhtään. Varmaan joku oire tämäkin.
 
Takaisin
Top