Raskaaksi 2019

Täällähän on kunnon plussa aalto! Onnea kaikille:Heartred

Pakko sanoa, että tunnen itse aina pienen pistoksen sydämessä kun kuulen plussa uutisia. Lähinnä vain tulee siis surullinen olo omasta puolesta, kun ei vieläkään ole tärpännyt ja stressaa tärppääkö koskaan. Mutta iloinen olen heidän puolesta keillä on onnistunut! Toivottavasti en jää yksin tänne pian:BangHead

Äläs huoli, et jää:happy: tasaisin väliajoin aina tämä sama huoli on täällä ilmassa, kun joku plussa-aalto meidät yllättää. Aina täällä on kuitenkin porukkaa riittänyt:bag::hilarious:

oi kiitos tästä :Heartred näitä on niin kiva lukea ja antoipa mullekin taas oireita joka kyllä naurattaa.
mulla julmetut alaselkäkivut sekä välillä ne alavatsakivutkin niihin yhdistyy. erittäin fyysinen työ +taaperon perässä juokseminen tekee tätä
oon vaan oikeasti niin jumissa koko akka ja uskon että se mun ovis oli vasta kp20 jolloin oltiin kp 16 harrastettu seksiä. ei siis juurikaan toivoa.

tohon selkäkipuun vielä, et mul oli siis yhtäkkiä vatsa selkä tulessa ja kyljetkin nippaili! 5 minuuttia siitä ni maha oli ihan sekasin, se oli kyllä hämmentävää. Tänään ei oo kyl ollu sellasta :)

Perkele testasin ja Digi sano että raskaana ei viikkoja eli häh. Mut koko limis kyl tuli ulos. Testasin ku tuntu siltä ku km tuli.

Onnea hurjasti plussista :Heartred:Heartred
Hmm mites se nyt sillai? :wideyed:

Lisää plussia! Mahtavasti onnea kaikille!:smiley-bounce016

Itsellekin huomaan ottavani raskaasti plussauutiset mutta samalla olen kyllä tosi onnellinen plussanneiden puolesta. Tosi ristiriitaista.:hilarious:

En päässyt tänään soittamaan polille. Verikoeaika oli vasta iltapäivällä (koska labran aamuajat oli varattuna taas monta viikkoa etukäteen:shifty:) niin tulokset ei ehtinyt tälle päivää. Pitää soitella huomenna.

tohon selkäkipuun vielä, et mul oli siis yhtäkkiä vatsa selkä tulessa ja kyljetkin nippaili! 5 minuuttia siitä ni maha oli ihan sekasin, se oli kyllä hämmentävää. Tänään ei oo kyl ollu sellasta :)
toi on kyllä ollu selkeä oire. joo ei mul ”onneks” tommosta. ihmettelen myös tätä jatkuvaa limaisuutta. milloinkas se taas pitäis loppua jos ei oo tärpänny. on kyllä varmaan joka kierrossa ollu sama.
huvittaa taas ku pääkoppa rupeaa taas elättelemään toiveita. tehny eilen ja tänään mieli sinappia ihan hulluna ja ekassa raskaudessa sekä tuossa keskenmenneessä mun oire oli tämä. ovistestit ens kiertoon ja täsmäiskut kehiin. suositelkaas jotain (halppis) ovistikkuja joihin voi luottaa.

toi on kyllä ollu selkeä oire. joo ei mul ”onneks” tommosta. ihmettelen myös tätä jatkuvaa limaisuutta. milloinkas se taas pitäis loppua jos ei oo tärpänny. on kyllä varmaan joka kierrossa ollu sama.
huvittaa taas ku pääkoppa rupeaa taas elättelemään toiveita. tehny eilen ja tänään mieli sinappia ihan hulluna ja ekassa raskaudessa sekä tuossa keskenmenneessä mun oire oli tämä. ovistestit ens kiertoon ja täsmäiskut kehiin. suositelkaas jotain (halppis) ovistikkuja joihin voi luottaa.

Kyllä ne kaikki minusta toimii, toiset on herkempiä kun toiset. Itellä ollut pitkään käytössä marketin rfsut ja digillä varmistus sitten kun on tumma viiva.

On tullut kokeiltua apteekin omat, sofit, onestepit ja clearbluen digit, kaikilla ainakin ite saan oviksen. Tykkään etenkin tosta digistä kun ei tarvii arpoa se joko hymyilee tai ei:happy:

Vautsi mikä mega-plussa-aalto tänne iski!!! Isot onnittelut kaikille!!! :Heartred Napatkaa vaan lisää täältä porukkaa aaltoon mukaan!!! :smiley-bounce016:happy093

Jotenkin mun on helpompi iloita täällä muiden plussista, kun tiedän et on pitkään yritettyjä :Heartred Jostain syystä sellaset ”yritettiin kerran ja heti tärppäs” jutut sattuu enemmän, vaikka ei siihen toki mitään järjellistä syytä oo... Koitan välttää päätymästä katkeraksi ämmäksi ja yritän löytää sen kyvyn iloita aidosti tuttujenkin plussista, myös niistä yk1 :hilarious:

omaa napaa: Kp 14 ja ovis taaas odotuttaa itseään, tai sit se livahti jo tai jää kokonaan tulematta: digiovis vilkuttelee mulle nyt viidettä päivää, ja liuskat näyttää hyvin haaleilta... Oon tehnyt nyt aamuisin siis cb:n digiovistestiä ja iltapäivisin/iltaisin raskauskeijun halpisliuskaa. Testihullu kun oon, niin pitää saada jotain tikkuja dippailla kun ei raskaustesteihin asti pääse :rolleyes:

Toi on niin perus et alkaa kuvittelee oireita. Mä oon niin hyvä kuvittelee et sit ku oli niitä pieniä oireita ni en uskonu niihin, en ees erottanu paskahätää menkkakivuista:hilarious:

Vai sinappia:woot:

Kunnon spämmäyspäivä ollut itellä tänään, sori siitä. Tää yksi viesti vielä:hilarious:

Tässä päässäni taas ajattelin (varmaan tämän plussa-aallon sokaisemana), että no, kun ei tätä vuotoa nyt ole niin entäpä jos se kumminkin vois merkitä jotain:pompus:

Sitten muistin, että onhan mulla itseasiassa ollut yksi vastaava kierto tässä ihan lähiaikoina (loka/marraskuussa:hilarious:) kun ei ollut vuotoa ja epäilin että olisiko ollut ovuloimaton kierto. Yhteenvetona, että turha vissiin innostua liikaa, siis nyt ainakaan siitä että olis raskaana, mutta myöskään siitä, että vuotopäivät olis historiaa:angelic:

Kunnon spämmäyspäivä ollut itellä tänään, sori siitä. Tää yksi viesti vielä:hilarious:

Tässä päässäni taas ajattelin (varmaan tämän plussa-aallon sokaisemana), että no, kun ei tätä vuotoa nyt ole niin entäpä jos se kumminkin vois merkitä jotain:pompus:

Sitten muistin, että onhan mulla itseasiassa ollut yksi vastaava kierto tässä ihan lähiaikoina (loka/marraskuussa:hilarious:) kun ei ollut vuotoa ja epäilin että olisiko ollut ovuloimaton kierto. Yhteenvetona, että turha vissiin innostua liikaa, siis nyt ainakaan siitä että olis raskaana, mutta myöskään siitä, että vuotopäivät olis historiaa:angelic:

Mut etkös saanu ovisplussan tässä kierrossa? o_O mites saitko sillo lokamarraskuus oviksen kiinni?

Toi on niin perus et alkaa kuvittelee oireita. Mä oon niin hyvä kuvittelee et sit ku oli niitä pieniä oireita ni en uskonu niihin, en ees erottanu paskahätää menkkakivuista:hilarious:

Vai sinappia:woot:
toi on hyvä! paskahätä onkin aikalailla sama tunne ku menkkajomo :laughing025
tää kuvittelu on kyllä erikoisosaamista.
sinappia vois ottaa vaikka yöpalaseks.
onko ruvennu tulee jo mielitekoja?

toi on hyvä! paskahätä onkin aikalailla sama tunne ku menkkajomo :laughing025
tää kuvittelu on kyllä erikoisosaamista.
sinappia vois ottaa vaikka yöpalaseks.
onko ruvennu tulee jo mielitekoja?
Joo eiks ookki?!? :hilarious: Ei oo kyl tullu! Eikä oo oikeestaa muuta hetkittäisten menkkakipujen lisäks ku tää et uni ei riitä ja päivälläkin on liian pirtee:grin

Mut etkös saanu ovisplussan tässä kierrossa? o_O mites saitko sillo lokamarraskuus oviksen kiinni?

Sillon en testannut. Mies oli työmatkalla ja olin tympääntynyt kaikkeen testailuun. Nyt kyllä sain, mut jäin vaan miettimään silti, kun musta tuntuu että nää oikeen puolen ovulaatiot on jotenkin vähän kummallisia:pompus:

Siis raskauteen en ainakaan usko, ei oo tippaakaan sellainen olo plus että ajoituskaan ei oikeen ollut kohdillaan.

Haalea plussa mutta kuiteniin ihan selkeä :happy:
Tuijotin vaan sitä testiä niin pitkään että tajusin yhtäkkiä miten paljon kello on ja niin äkkiä piti lähtä töihin etten mitään kuvaa ehtiny ottaa :facepalm:

Tuijotin vaan sitä testiä niin pitkään että tajusin yhtäkkiä miten paljon kello on ja niin äkkiä piti lähtä töihin etten mitään kuvaa ehtiny ottaa :facepalm:

Onnea :Heartred

Sillon en testannut. Mies oli työmatkalla ja olin tympääntynyt kaikkeen testailuun. Nyt kyllä sain, mut jäin vaan miettimään silti, kun musta tuntuu että nää oikeen puolen ovulaatiot on jotenkin vähän kummallisia:pompus:

Siis raskauteen en ainakaan usko, ei oo tippaakaan sellainen olo plus että ajoituskaan ei oikeen ollut kohdillaan.

Hmmm :pompus: pidän silti teille nyt tuplapeukkuja :angelic:

Onnea!:)

Ei vieläkään mitään muuta kuin minimaalinen määrä tuhrua :sorry: yrittivät soittaa Kuopioon että mitäs nyt, mutta eivät saaneet ketään kiinni. Toivottavasti vielä tänään soittelevat perään.

Ihan jäätävä ahdistus. Miksi mikään ei voi koskaan toimia :arghh:

Ei vieläkään mitään muuta kuin minimaalinen määrä tuhrua :sorry: yrittivät soittaa Kuopioon että mitäs nyt, mutta eivät saaneet ketään kiinni. Toivottavasti vielä tänään soittelevat perään.

Ihan jäätävä ahdistus. Miksi mikään ei voi koskaan toimia :arghh:

Voi pee :banghead: oliko nää ne lääkkeet joilla sulla yleensä on vuoto alkanu? Ehkä se ottaa vaan nyt lisää aikaa sitten. Mut ymmärrän et stressaa sen osastoviikon takia:depressed:

Takaisin