Raskaaksi 2019

Inseminaatio nro3 tehdäänkin jo huomenna, kp10 :eek: Tuli ihan yllättäin tieto tänään kontrolliultrassa, että folli ja limakalvo on jo sellaisissa mitoissa, että hyvä olisi tehdä jo piakkoin. Meinasivat ensin että jo tänään, mutta eivät saaneet tekijää. Apteekin kautta kotiin, illaksi varuiksi Pregnyl-piikki, jos ei ovulaatio+ olekaan vielä.

Uuu, no mutta, onpas mahtavaa:Heartred siis ainakin nyt se, että vihdoin pääsitte tähän inssiin:happy:

NewMoon, olipa ihania uutisia. Nt-ultra on kyllä jo siitä huippu, että toinen näyttää jo ihan mini-ihmiseltä siinä:Heartred
 
Viivi92 en tiedä. Miten se sillee, no näytti et raskaana mut ei viikkoja ja mulla rusahti kerralla ulos koko limis. Ainakin määrä oli aika hurja joten taisi käydä niin että joko digitaalinen oli väärässä tai sitten se mittasi jonkin verran hcg jota ei sit kumminkaan tarpeeksi ollut viikkoja kertomaan.

Kp3 alkaa rauhoittuu nää megamenkut, mut päänsärky ei poistu. Selkäkivusta tullut bestis ja nyt sit oon ihan kauheassa kuvissa yrittänyt lähtee ulos koiran kanssa ku ei vaan onnistu. Sattuu liikaa. Onneksi kohta pääsee oikeasti gynelle koska se jos on raskaus ollu alkamassa niin tullu suojan läpi. Toki sehän ei mikään satavarma oo näköjään ku mulla toi itse raskaaksi tulo on helppo mut pysyminen olikin asia erikseen
 
:smiley-bounce013
Minä olen ihan fiiliksissä täällä. Saadaan ilmoittautua IVF-hoitoon jo huhtikuussa kun menkat alkaa.:happy093
Eli tähän ei nyt tulekaan taukoa kuin kaksi kiertoa vaikka pelkäsin puolta vuotta. Ja joku IVF-info käydään jo maaliskuussa. Sehän on jo ihan kohta.:nailbiting:

Olen niin innoissani, etten osaa nyt keskittyä yhtään mihinkään.:hilarious:
 
:smiley-bounce013
Minä olen ihan fiiliksissä täällä. Saadaan ilmoittautua IVF-hoitoon jo huhtikuussa kun menkat alkaa.:happy093
Eli tähän ei nyt tulekaan taukoa kuin kaksi kiertoa vaikka pelkäsin puolta vuotta. Ja joku IVF-info käydään jo maaliskuussa. Sehän on jo ihan kohta.:nailbiting:

Olen niin innoissani, etten osaa nyt keskittyä yhtään mihinkään.:hilarious:

No mutta, ihania uutisia sielläkin:) jotain hyviä puolia näissä pienemmissä sairaaloissa on:thumright ajatella, kesään mennessä siellä voi jo olla pieni siemen itämässä:Heartred:love7

Kuulostaako törkeältä, jos kysyn oliko sulla samalle kumppanille kakkonen tekeillä? Oliko eka ihan luomu? Siis ihan vaan koska kiinnostaa tää sekundäärijuttu
 
Täällä on ihana plussa Aalto ja sit hoitouutisia huikeasti. Ihanaa :Heartred

Onnea vielä kaikille ja sympatiaa kp1 kohdanneet ja keskenmenon kokeneet. On se niin väärin kun itse en osaa suhtautua edes plustestiin kuin sillä asenteella että tuskinpa nytkään. Joten tunnen tuskanne.

Zarar ei yksin kukaan jää, mäkin oon täällä vaikka hetkeen ei oo tarkoitus raskautua vaan keskittyy hoitoihin täysillä.
 
:smiley-bounce013
Minä olen ihan fiiliksissä täällä. Saadaan ilmoittautua IVF-hoitoon jo huhtikuussa kun menkat alkaa.:happy093
Eli tähän ei nyt tulekaan taukoa kuin kaksi kiertoa vaikka pelkäsin puolta vuotta. Ja joku IVF-info käydään jo maaliskuussa. Sehän on jo ihan kohta.:nailbiting:

Olen niin innoissani, etten osaa nyt keskittyä yhtään mihinkään.:hilarious:

Hieno juttu, ei ollenkaan pitkä odotus:) jonoja ei siis kuitenkaan ollut vaikka se joku hoitaja niin tokaisi. Millon sulla ois uus kierto huhtikuussa alkamassa? Ja tiiätkö onko lyhyt vai pitkä kaava?
 
Inseminaatio nro3 tehdäänkin jo huomenna, kp10 :eek: Tuli ihan yllättäin tieto tänään kontrolliultrassa, että folli ja limakalvo on jo sellaisissa mitoissa, että hyvä olisi tehdä jo piakkoin. Meinasivat ensin että jo tänään, mutta eivät saaneet tekijää. Apteekin kautta kotiin, illaksi varuiksi Pregnyl-piikki, jos ei ovulaatio+ olekaan vielä.
Hymyähän sieltä jo suoraan sai, ei tarvitse siis pistää tänään mitään, ei stimuloivaa eikä irrottavaa.
Oli muuten puhe jo kuitenkin jatkostakin, eli todennäköisesti samalla kaavalla tulisi vielä inseminaatio nro4 ellei tälläkään kertaa tärppää. Voi kun nyt tärppäisi eikä olisi tarvetta enää numba4:lle :smiley-angelic001
 
Onnea Watti.:Heartred

Tsemppiä hoitoihin menijöille!

Mulla kp1 yk20 OI 4/5
Kierto jäi 24 päivään, mikä on mulla normaali ovuloittaman kierron pituus. Oli kyllä ihme kierto alusta loppuun. Söin letrot kp3-7 ja kp4 alkaen oli kaikki ovisoireet. Aloin testaaman kp9 jolloin tuli ihan lupaava viiva, mutta lähti sitten vaan haalistumaan. Letroista tuli yllättäen ihan hillittömät sivuvaikutukset, hikoilua, tissikipua ja pahoinvointia. Kp17 alkoi menkkakivut ja kp20 tiputtelu. Vain viis tiputtelupäivää ilman teroja! :king
 
Kävin tänään kilppari verikokeissa. Vähän on ollu heittoo arvoissa. Tuskin alotetaan lääkitystä vieläkään :banghead:
 

Liitteet

  • IMG_20200226_155721.jpg
    IMG_20200226_155721.jpg
    54.9 KB · Katsottu: 116
Kävin tänään kilppari verikokeissa. Vähän on ollu heittoo arvoissa. Tuskin alotetaan lääkitystä vieläkään :banghead:

Sullahan on nyt ok kilppari. Lähtispä mullakin laskuun. Jännä et teidän tk viel noi vanhat viitteet.
 
Kp5 eli menkat sais pikkuhiljaa loppua.. Vahdin isosiskoni lapsia tänään hetken. 4 ja 2veet. Tuli ihan tippa linssiin kun vanhempi tokaisi yhtäkkiä että "Täti, sinä olet minulle tosi tärkeä." :sad015

Siskon kanssa puhuttiin tästä yrittämisestä ja vaikka hän ei niin osaa samaistua kun lapset ovat helposti tulleet, niin oli mukava jutella ja saada tukea asiassa. Ainiin, varattiin kolmen viikon päähän yksityiselle se ensikäynti!
 
No mutta, ihania uutisia sielläkin:) jotain hyviä puolia näissä pienemmissä sairaaloissa on:thumright ajatella, kesään mennessä siellä voi jo olla pieni siemen itämässä:Heartred:love7

Kuulostaako törkeältä, jos kysyn oliko sulla samalle kumppanille kakkonen tekeillä? Oliko eka ihan luomu? Siis ihan vaan koska kiinnostaa tää sekundäärijuttu

Ei ole törkeää.:happy: Joo, sama mies on ja eka lapsi tosiaan tuli luomuna. Silloin sain plussan yk6 joka meni heti kesken ja sitten esikoinen tuli yk 9. Eli ihan normaalissa ajassa raskauduin. Ja tosiaan silloinkin oli jo minulla vain tämä yksi munanjohdin eli sekään ei ole uutta. Liekö nyt sitten se toinen tukossa kun ei tutkittu. Meidän lääkäri oli syksyllä tosi optimisti, että ollaan ns. helppoja tapauksia. Mutta ei näköjään nyt ihan niin helppoja kuitenkaan. Ikäähän tässä toki on tullut roimasti lisää kun esikoinen täyttää jo viisi toukokuussa.:nailbiting:

Hieno juttu, ei ollenkaan pitkä odotus:) jonoja ei siis kuitenkaan ollut vaikka se joku hoitaja niin tokaisi. Millon sulla ois uus kierto huhtikuussa alkamassa? Ja tiiätkö onko lyhyt vai pitkä kaava?
Varmaan arvioivat mielummin vähän pessimistisesti noita jonoja, ettei tule pettymyksiä. Tai sitten niillä on vain tullut onnistuneita raskauksia nyt.:rolleyes: Huhtikuussa pitäisi alkaa menkat, joskus puolen kuun tietämissä. En vielä tiedä kummallako kaavalla mennään. 16.3. on meillä joku IVF-info käynti, joten varmaan silloin selviää.

Toivottavasti en nyt käännä kenenkään veistä haavassa, mutta en mä palaakkaan tänne. Vielä. Eikun en ollenkaan, päätin sen nyt :hilarious: Eli ultrassa oli kaikki hyvin. Huh.

Mahtavaa Koirankorva!:gen014 Ihanaa! Onnea!:Heartred
 
Koirankorva ihania uutisia :Heartred

Täällä yleensä menkkoihin loppuu oireilu no ei ku nyt on hiton kipeet rinnat ja molemmat munikset kiristää ja jomottaa ja tuntuu olevan etova olo. Onneksi pääsee gynelle ku olihan toi outoo ku tiputtelu ja testit oli mitä oli ja edelleen jatkuu oireet. TK testi negaa kyllä joten en mä raskaana oo, eli digitesti ilmeisesti just hoksi et hcg koholla en tiedä kuinka paljon ja sit lähti laskuun. Näin uskon itse. Oon kyl ihan raudan puutteesta kärsivä
 
Ei ole törkeää.:happy: Joo, sama mies on ja eka lapsi tosiaan tuli luomuna. Silloin sain plussan yk6 joka meni heti kesken ja sitten esikoinen tuli yk 9. Eli ihan normaalissa ajassa raskauduin. Ja tosiaan silloinkin oli jo minulla vain tämä yksi munanjohdin eli sekään ei ole uutta. Liekö nyt sitten se toinen tukossa kun ei tutkittu. Meidän lääkäri oli syksyllä tosi optimisti, että ollaan ns. helppoja tapauksia. Mutta ei näköjään nyt ihan niin helppoja kuitenkaan. Ikäähän tässä toki on tullut roimasti lisää kun esikoinen täyttää jo viisi toukokuussa.:nailbiting:


Varmaan arvioivat mielummin vähän pessimistisesti noita jonoja, ettei tule pettymyksiä. Tai sitten niillä on vain tullut onnistuneita raskauksia nyt.:rolleyes: Huhtikuussa pitäisi alkaa menkat, joskus puolen kuun tietämissä. En vielä tiedä kummallako kaavalla mennään. 16.3. on meillä joku IVF-info käynti, joten varmaan silloin selviää.



Mahtavaa Koirankorva!:gen014 Ihanaa! Onnea!:Heartred

Joo, tuntuu että aika helposti kyllä leimattiin meidätkin. Tai ainakin joka käynnillä tulee esiin se, että kun onhan teillä jo lapsi jne. No eihän tää selviä kun ajan saatossa, että kuinka helppoa tää sitten lopulta tulee olemaan.

Ei meilläkään ole muuttunut muu kuin ikä, että en tiedä. Me ollaan niin hyvin sopivia toisillemme, niin tottakai sitten pitää olla tällainen riesa että meidän munasolut ja siittiöt näyttävät vihaavan toisiaan:bag:
 
Takaisin
Top