Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosOnnea![]()

Mul oli sillon dpo8 puhdas nega rfsu herkkä. Tänään siis dpo10. Kumpa sullaki tulis plusMulla RFSU nega, mutta PC:ssa haamu... Eli enpä viisastunut :bag: Dpo8. Mikä se sulla oli Viivi? On niin vahva viiva![]()

yleensä dpo3-6 on ollut mulla ne pahimmat vuotopäivät:bag: tänään on jo dpo4! Te ette usko miten onnellinen näinkin perusnormaalista asiasta voi olla

Mul oli sillon dpo8 puhdas nega rfsu herkkä. Tänään siis dpo10. Kumpa sullaki tulis plus![]()
Tarrasukkia ja kaikkea hyvää 
KiitosKiitos :) Muistelin, et oltiin samassa ja ihasteli sun viivoja! Mut vahvathan ne on dpo10 viivoiksikinTarrasukkia ja kaikkea hyvää
![]()
Toivottavasti teillekin plussa sieltä tulee nyt kun näyttää niin hyvältä 
Niin ja se, että luulen digin olleen ihan siinä rajoilla, että onko pos vai nega:bag:Kiitos :) Muistelin, et oltiin samassa ja ihasteli sun viivoja! Mut vahvathan ne on dpo10 viivoiksikinTarrasukkia ja kaikkea hyvää
![]()
Omaa napaa tähän väliin. Valkovuotoa, siis normaalia valkovuotuoayleensä dpo3-6 on ollut mulla ne pahimmat vuotopäivät:bag: tänään on jo dpo4! Te ette usko miten onnellinen näinkin perusnormaalista asiasta voi olla
Ja toinenkin mahtava asia. Vuoden alusta lupasin lisätä lihaskuntoa. Äsken pumpin jälkeen yllättäen huomasin etten ollutkaan totaalisen kuollut, ehkä jopa vaan 3/4 kuollut, jee![]()
mitäs jos aukkarilla ja koepalan otolla, kun limakalvoon tuli nirhauma, olis ollu joku taika ja inssiä ei tarvitakaan 
Onnea!!45 min pidätys![]()

teillä kävi todella helposti toi. vahvistumista ja tarrasukkia sinneYllättyy, mutta on varmasti![]()

Nojoo kieltämättäteillä kävi todella helposti toi. vahvistumista ja tarrasukkia sinne![]()

Oikeasti! Ihan mahtavaa!mitäs jos aukkarilla ja koepalan otolla, kun limakalvoon tuli nirhauma, olis ollu joku taika ja inssiä ei tarvitakaan
![]()
kyllähän sinne jotain skraapuja sillä koepalojen otolla tehtiin, ainakin se tuntui samalaiselta raspimiskokeelta kun vaikka papa
tää on oikeesti ollut tosi tositosi perseestä ja oon kyllä vuodattanut monet kyyneleet tän vaivani kanssa
KiitosOnnea!![]()

KiitosOnnea!!
Mulla olis kanssa menkat maanantaille. teijän testailut, tekis mieli itekki mut ei oo yhtään testiä
Tissikipu edelleen puuttuu, mietin vähän onko kylki kipee mut voi tosiaan olla salistakin ei siis muutosta minnekkään suuntaan