Raskaaksi 2019

Mulla RFSU nega, mutta PC:ssa haamu... Eli enpä viisastunut :bag: Dpo8. Mikä se sulla oli Viivi? On niin vahva viiva :love7

Mulla RFSU nega, mutta PC:ssa haamu... Eli enpä viisastunut :bag: Dpo8. Mikä se sulla oli Viivi? On niin vahva viiva :love7
Mul oli sillon dpo8 puhdas nega rfsu herkkä. Tänään siis dpo10. Kumpa sullaki tulis plus :Heartred:Heartred

Omaa napaa tähän väliin. Valkovuotoa, siis normaalia valkovuotuoa:hilarious: yleensä dpo3-6 on ollut mulla ne pahimmat vuotopäivät:bag: tänään on jo dpo4! Te ette usko miten onnellinen näinkin perusnormaalista asiasta voi olla:Heartred

Ja toinenkin mahtava asia. Vuoden alusta lupasin lisätä lihaskuntoa. Äsken pumpin jälkeen yllättäen huomasin etten ollutkaan totaalisen kuollut, ehkä jopa vaan 3/4 kuollut, jee:happy:

Mul oli sillon dpo8 puhdas nega rfsu herkkä. Tänään siis dpo10. Kumpa sullaki tulis plus :Heartred:Heartred

Kiitos :) Muistelin, et oltiin samassa ja ihasteli sun viivoja! Mut vahvathan ne on dpo10 viivoiksikin :happy: Tarrasukkia ja kaikkea hyvää :Heartred

Kiitos :) Muistelin, et oltiin samassa ja ihasteli sun viivoja! Mut vahvathan ne on dpo10 viivoiksikin :happy: Tarrasukkia ja kaikkea hyvää :Heartred
Kiitos :Heartred Toivottavasti teillekin plussa sieltä tulee nyt kun näyttää niin hyvältä :Heartred

Omaa napaa tähän väliin. Valkovuotoa, siis normaalia valkovuotuoa:hilarious: yleensä dpo3-6 on ollut mulla ne pahimmat vuotopäivät:bag: tänään on jo dpo4! Te ette usko miten onnellinen näinkin perusnormaalista asiasta voi olla:Heartred

Ja toinenkin mahtava asia. Vuoden alusta lupasin lisätä lihaskuntoa. Äsken pumpin jälkeen yllättäen huomasin etten ollutkaan totaalisen kuollut, ehkä jopa vaan 3/4 kuollut, jee:happy:

Oikeasti! Ihan mahtavaa! :smiley-angelic003 mitäs jos aukkarilla ja koepalan otolla, kun limakalvoon tuli nirhauma, olis ollu joku taika ja inssiä ei tarvitakaan :woot:

Oikeasti! Ihan mahtavaa! :smiley-angelic003 mitäs jos aukkarilla ja koepalan otolla, kun limakalvoon tuli nirhauma, olis ollu joku taika ja inssiä ei tarvitakaan :woot:

Hehhehheee, en kyllä uskalla edes toivoa sellaisia onnenpotkuja, not In my life:bag::hilarious: kyllähän sinne jotain skraapuja sillä koepalojen otolla tehtiin, ainakin se tuntui samalaiselta raspimiskokeelta kun vaikka papa:pompus:

Täytyy nyt olla onnellinen tästäkin, tää on ihan toisteks parhainta raskautumisen jälkeen:Heartred tää on oikeesti ollut tosi tositosi perseestä ja oon kyllä vuodattanut monet kyyneleet tän vaivani kanssa:sad010

Voimia Tiinalle ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartred

Lisää testejä ja plussia kehiin!:blob3:blob6:blob7

Onnea!! :gen014

Mulla olis kanssa menkat maanantaille. teijän testailut, tekis mieli itekki mut ei oo yhtään testiä :smiley-ashamed008

Tissikipu edelleen puuttuu, mietin vähän onko kylki kipee mut voi tosiaan olla salistakin ei siis muutosta minnekkään suuntaan
Kiitos :Heartred

Onnea Viivi! :Heartred Ja tarrasukkia pienelle!:dummy:

on: Mulla odotetusti kp1. Eikä tunnu edes pahalta kun tätä osasi nyt odottaa. Huomenna verikokeeseen niin pääsen sitten soittamaan polille. Pitäkää peukkuja, ettei ivf-jono ole pidentynyt.:nailbiting:

Takaisin