Raskaaksi 2019

Voithan tehdä päivälläkin tai illalla?:) jos ois nega niin vielä olisi pieni toivo että aamulla plus :angelic: Millasia oireita nyt ollut? Mikä dpo?
Huomenna pitäisi alkaa menkat. Nyt on dpo 12. Vatsaa välillä jomottaa menkkamaisesti, jota ei koskaan tapahdu ennen kuin menkat oikeasti alkaa. Vatsa ei myöskään tunnu pinkeältä kuin ennen menkkoja. Ja jotenkin vain pitkästä aikaa väkisin meinaa olla toiveikas. Pitää harkita sitä testiä nyt päivällä, että saisi mielenrauhan.o_O

Testasin. Oli niin puhdas nega, että ei tarvitse edes kuvaa ottaa. Ensin tuli itku. Mieskin näki nyt aitiopaikalta miten koville tämä ottaa. Nyt alkaa taas elämä voittaa. Onneksi tein testin nyt niin ei tarvitse huomenna itsekseen itkeä sitten päivällä kun menkat alkaa.

Tiistaina verikoe ja pääsen ilmoittamaan meidät ivf-jonoon. Yritän ottaa nyt sitä odotellessa rennosti ja keskittyä muihin juttuihin.

Ihanaa Nipanderi, että ei ole nyt vuotoa. Jotenkin huomaan, että kun sitä kaikille täällä toivoo sitä plussaa niin sinun kohdallasi huomaan aina toivovani myös näitä vuodottomia dpo päiviä. On niin kurja tuo sinun vuoto-ongelma, että olisit kyllä ansainnut normaalia vuodotonta elämää.:Heartred

En uskaltanut testata aamulla. Nyt sitten kaduttaa. Jotenkin on sellainen olo, että voisin hyvinkin olla raskaana vihdoinkin. Ja siksi olen ihan peloissani!:sorry: En vain uskalla olla enää optimistinen.:arghh: Onneksi on viikonloppu niin on mies lohduttamassa.

Voi kiitos, aina tulee hyvä mieli jos joku toivoo itselle jotain hyvää:Heartred onpas nyt sulla kyllä jännää, voi kumpa vaan olis nyt tärpännyt. Mutta ymmärrän kyllä hyvin ton, ettei uskalla edes alkaa toivomaan mitään, kun pettymys on sitten kahta suurempi. Odottelen silti toiveikkaana sun testiä:Heartred

Testasin. Oli niin puhdas nega, että ei tarvitse edes kuvaa ottaa. Ensin tuli itku. Mieskin näki nyt aitiopaikalta miten koville tämä ottaa. Nyt alkaa taas elämä voittaa. Onneksi tein testin nyt niin ei tarvitse huomenna itsekseen itkeä sitten päivällä kun menkat alkaa.

Tiistaina verikoe ja pääsen ilmoittamaan meidät ivf-jonoon. Yritän ottaa nyt sitä odotellessa rennosti ja keskittyä muihin juttuihin.

No voi helvetti:sad010

Toisaalta positiivista että oli kummin vaan niin hyppäätte just sen osastoviikon yli! Eiköhän sairaalasta kuitenkin uudet ultra-ajat sitten löydy. Koska sulla nyt viimeistään pitäis vuoto alkaa tämän nykyisen suunnitelman mukaan? Ja oliko niin että ette tee tuoresiirtoa ollenkaan?

Keskiviikkona mulla on varattuna eka ultra, siihen lääkäri sanoi että saattais vielä keretä jos silloin alkaa.

Tuoresiirto riippuu siitä millaisia hyperin oireita tulee, mutta oletettavasti niitä tulee.

Pahoittelut Aida :Heartred

Kiitoksia myötäelämisestä! On näihin pettymyksiin tavallaan jo tottunut ja kai tässä jo koko kuukauden olen tehnyt mielessäni sitä työtä, että pitää sopeutua ivf-hoitojen ajatukseen. Nyt on tavallaan jo ihan hyvä olo. Teki hyvää kerrankin itkeä pois kaikki turhautuminen miehen sylissä, eikä itsekseen märehtiä näitä asioita. Nyt on jo valoisampi mieli ja ajatukset kohti kevättä.:happy:

Harmi, kuulosti niin lupaavalta:sorry: noh häntä pystyy n vaan pikkuhiljaa :angelic:

Kp1 ei tuu. Tiputtaa vaaleanpunaista outoa vv. Ähh mun hormonitoiminta on sekasin. Rinnat on niin kipeet ja tuntuu et ei oo maha sekaisin eikä niin turvonnut kuin yleensä. Kutittaa ja viiltelee mut niin outoa.

Edit. Ärsyttävää kun ei nyt tiedä onko nämä jotkut minimenkat mitä mulla on joskus mut tää ei oo yhtään kuin yleensä et ruskeeta tulee vaan vaaleanpunainen, tosi vaaleanpunainen.. ja sit semmonen hyvin hyvin outo vv jota en osaa enkä voi kuvailla mutta katotaan nyt, puristaa kyllä juuri kuin ennen menkkoja mut ei hanat aukee ja luulis et ku Digi hymyillyt vähän väliä ja testi on valehaamu niin että ku kivutkin ollut niin isot että tulisi se kunnon vuoto. Kai se tajunnan vievä kipu vielä tulee

Muokattu viimeksi:

FSH kotitestin tehneet tai muutenkin mielipiteitä, onkohan ihan sama mihin aikaan testaa? Jos ei aamulla niin varmaan samat ohjeet kuin muihinkin testeihin, ei liian laimeesta ja liian lyhyttä pidätysaikaa.. aika leluhan toi testi on mut tehdään huviks. Kunhan ei anna syytä huolestua lisää:facepalm:

FSH kotitestin tehneet tai muutenkin mielipiteitä, onkohan ihan sama mihin aikaan testaa? Jos ei aamulla niin varmaan samat ohjeet kuin muihinkin testeihin, ei liian laimeesta ja liian lyhyttä pidätysaikaa.. aika leluhan toi testi on mut tehdään huviks. Kunhan ei anna syytä huolestua lisää:facepalm:
Oon mitannut ohjeen mukaan aamusta, jolloin pitoisuuden pitäisi olla korkeimmillaan. Pitääkin joskus kokeilla, onko jotain eroa jos mittaa esim. aamulla ja illalla samana päivänä.

Oon mitannut ohjeen mukaan aamusta, jolloin pitoisuuden pitäisi olla korkeimmillaan. Pitääkin joskus kokeilla, onko jotain eroa jos mittaa esim. aamulla ja illalla samana päivänä.

Okei, en löytänyt ohjeista aamua! Kiitos!

Okei, en löytänyt ohjeista aamua! Kiitos!

Voi olla eri testit ja eri ohjeet. Mieluiten itse testaisin joskus muulloin kun aamuisin, koska mulla jää yöunet helposti max. neljään tuntiin, kun taas päivällä vessatauko voi hyvinkin olla pidempi. Tuossa mun ohjeessa luki että aamulla pitoisuus on suurempi, mutta sitä ei sanottu miksi on. Erittyykö FSH:ta yöllä enemmän vai oletetaanko vaan, että rakkoaika on aamulla pidempi? :pompus:

Voi olla eri testit ja eri ohjeet. Mieluiten itse testaisin joskus muulloin kun aamuisin, koska mulla jää yöunet helposti max. neljään tuntiin, kun taas päivällä vessatauko voi hyvinkin olla pidempi. Tuossa mun ohjeessa luki että aamulla pitoisuus on suurempi, mutta sitä ei sanottu miksi on. Erittyykö FSH:ta yöllä enemmän vai oletetaanko vaan, että rakkoaika on aamulla pidempi? :pompus:

Ilmeisesti hormoonijutut tapahtuu useimmiten aamuisin ja siksi arvot silloin korkeimmalla. Ainakin näin minulle apteekin täti kertoi joskus. Mutta saattaa olla syynä tuo rakkoaikakin.

Testasin negan. Luulin olevan dpo8-9, mutta lämmön mittauksen jälkeen oli FF ajatellut, että nyt olisikin vatsa dpo7. Eli että jännitys vielä jatkuukin...

Lämpö näin illalla kainalosta 37,6 c eikä yhtään kipeä olo. Voi kunpa...!!! :smiley-angelic001

Aloin nyt miettimään, kun toiveet pomppasi. Selvästi koholla olevien lämpöjen lisäksi olen valittanut miehelle muutaman päivän älytöntä väsymystä. Kiukkuinen olen myös. Valkovuoto on edelleen runsasta ja suklaata tekee mieli koko ajan. Yleensä en ole makean perään. Finnejä puskenut myös, yleensä vasta 1-2 päivää ennen menkkoja. Enkä oo sitä suklaatakaan syönyt... :hilarious: Nenä on välillä tukkoinen, mutta ei kuitenkaan ole kunnon nuhaa.

Voi toki olla vain flunssa ja aikainen ja tavallista rajumpi PMS. Mutta toivon, toivon, toivon niiiiiiin kovasti... :smiley-angelic001 Muuten oli samat oireet viimeisimmässä raskaudessa, kiukuttanut tosin ei, eikä himottanut suklaa vaan appelsiinimehu :joyful:

Aloin nyt miettimään, kun toiveet pomppasi. Selvästi koholla olevien lämpöjen lisäksi olen valittanut miehelle muutaman päivän älytöntä väsymystä. Kiukkuinen olen myös. Valkovuoto on edelleen runsasta ja suklaata tekee mieli koko ajan. Yleensä en ole makean perään. Finnejä puskenut myös, yleensä vasta 1-2 päivää ennen menkkoja. Enkä oo sitä suklaatakaan syönyt... :hilarious: Nenä on välillä tukkoinen, mutta ei kuitenkaan ole kunnon nuhaa.

Voi toki olla vain flunssa ja aikainen ja tavallista rajumpi PMS. Mutta toivon, toivon, toivon niiiiiiin kovasti... :smiley-angelic001 Muuten oli samat oireet viimeisimmässä raskaudessa, kiukuttanut tosin ei, eikä himottanut suklaa vaan appelsiinimehu :joyful:

Teitkö jossain välissä negan? Toivotaan plussaa!

Teitkö jossain välissä negan? Toivotaan plussaa!

Joo, tänä aamuna tein negan. Oli tosi aikaista testata ja aamulämmöt FF merkittyäni epäili sovellus, että tänään olisikin vielä aikaisempi vaihe, vasta dpo7. Edellinen raskaus näkyi dpo9.

Onko teillä muilla ollut eri raskauksissa keskenään samankaltaiset oireet? Tai missä vaiheessa kiertoa PMS alkaa/on voimakkaimmillaan?

Takaisin