Testattu ja tikussa maailman himmein haamuNiin himmeä, ettei mies sitä nähnyt ja saa epäilemään omia näkemisiäni... :bag: Tänään siis ilmeisesti dpo8.
Oioi!
mikä testi?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testattu ja tikussa maailman himmein haamuNiin himmeä, ettei mies sitä nähnyt ja saa epäilemään omia näkemisiäni... :bag: Tänään siis ilmeisesti dpo8.
mikä testi?Oioi!mikä testi?

Eikä tuose olisi paras joululahja ikinä
oma tytär on syntynyt 25 joulukuuta
huippupäivä, laitoksellakin oli kivaa, kun oli tosi hiljaista
Nää on sarjassamme taas kokeile sitä ja tätä, mut ite aattelin kokeilla akupunktiota sitten kun tohon pisteeseen päästään. Täällä päin kiertää huhu että yhden palveluntarjoajan onnistumisprosentti on näissä on ollut 100eli varmaan ne ketkä on epäonnistuneet eivät oo raportoineet kokeilleensa sitäkin
![]()

vaikka eikai akupunktio täysin huuhaata oo.. Mut mee vaan! Meen sit sun jälkeen sitte ku tuut raskaaksi
oli luullut että ne ois tosi hyvät.. Sanoi et tuohan on vaa rahanhukkaa (oltii yksityisellä).
ja 2 krt oon jo hoitopolultakin kysyny että mitä JOS ovisplus tulee aikasin ja kierto vaan näin lyhyt ja synarelan alotus noi myöhään... Vastaus on ollu et tule sillo ku sovittu ja katotaa tilanne sitte jne. Helvetti jos tää menee pilalle tän takia :banghead:Muitakin hyviä saa ehdottaa. Jos ehdin, taidan käydä tänään lisää testejä :bag:
Onko Clearbluen digistä (se, missä vain +/-) millaisia kokemuksia ennen menkkojen poisjääntiä?
Niitä rfsun ei-erittäin herkkiä 25miu on nyt moni kehunu täälä palstalla vaikka aiemmin niistä löyty huonoja kokemuksia. Myös apteekin omat 25miu musta ok. Mulla ois kaapissa 2 noit plusmiinusdigejä mut en oo halunnu vielä tuhlata niitä.
Mä tein ed. raskaudessa digitkin, mut silloin oli jo varsin selvää, että raskaana olin Ei näy, tai niin mulle sanottiin kun olin kans kystan takii tosin olin jo dpo 7 tai jotain... mutta jos varhaisutrakin on aikasintaan (vk6-7?) Toki korjatkaan jos oon väärässä...Mulla gyne dpo10 kystan takia. Jos raskaus olisi alkanut, näkyisiköhän se jo ultrassa?![]()
![]()
Mullaki käväissy mielessä akupunktio. Mutta sitten järki ja pihi tulee paikallevaikka eikai akupunktio täysin huuhaata oo.. Mut mee vaan! Meen sit sun jälkeen sitte ku tuut raskaaksi
Ja meillä taas kun kerroin sillo joskus miehelle inssin onnistumistodennäköisyydet niin se pettyioli luullut että ne ois tosi hyvät.. Sanoi et tuohan on vaa rahanhukkaa (oltii yksityisellä).
On: tänää kp9 ja oli siinä ja siinä teinkö ovistestin kun ei mitää oireitakaa vielä. Tein ja siinä se hymyili jo nyt! Aiemmat aikaisimmat ovisplussat ollu kp10. Huoh. En nyt kovin iloinen oo tästä kun se synarelan käyttö pitäs alottaa ennen menkkoja, jostain lukenu et viikkokin ennen ja nyt se alotuspäivä menee enemmä persiilleenja 2 krt oon jo hoitopolultakin kysyny että mitä JOS ovisplus tulee aikasin ja kierto vaan näin lyhyt ja synarelan alotus noi myöhään... Vastaus on ollu et tule sillo ku sovittu ja katotaa tilanne sitte jne. Helvetti jos tää menee pilalle tän takia :banghead:
mikä on toisaalta ihan hyvä, kun se sitten tasapainottaa tätä omaa tilaa
Kuten oon sanonut, niin mun ukko on äärimmäisen positiivista laatuamikä on toisaalta ihan hyvä, kun se sitten tasapainottaa tätä omaa tilaa
Onko sulla muuten selvitetty että tapahtuuko ovulaatio? Mietin vaan kun jos ei oo mitään oireitakaan? Ja sit kun se sun limiskin oli sellainen? Mut ei kai kaikilla oo oireita
Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?Ei näy, tai niin mulle sanottiin kun olin kans kystan takii tosin olin jo dpo 7 tai jotain... mutta jos varhaisutrakin on aikasintaan (vk6-7?) Toki korjatkaan jos oon väärässä...

Mulla huono olo vaan jatkuu aaltoillen, lisäksi vatsaa ja selkää on vihlaissut pari kertaa oikein kunnolla. Hitto jos nää on menkkakipuja, kokoajan tuntuu et kohta lorahtaa.
tänään dpo10, mahtaisko digi näyttää??

Mä kävin tänään verikokeissa, kilppariarvot tuli jo. P-TSH 3.6 eli turhan korkea??Just viiterarvojen ylärajalla, eli eivät varmaan kuitenkaan anna siihen mitään lääkitystä, vai? P-T4-V oli kuitenkin 17.3, eli se taas ei viittaa vajaatoimintaan... Mitähän tää merkkaa? Katoin et syyskuussa 2018 P-TSH oli ollu 2.1, mitähän tässä on sit tapahtunut... Nyt murehdin tätä sitten.
Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?

No tekis mieli, mut sit jos mahis saada positiivinen vaik 30% ni en tiiä viitinkö tuhlataKokeile!![]()

Aivan, oot oikeessa... voisko sen kiinnittymisen sit nähä? Koska sulla oli se aika?Tuo varhaisultran ajankohta liittyy sykkeen näkemiseen ja sehän ei vielä näkyisi, mut voiskohan limakalvo olla erilainen tms?![]()
Mulla oli suokin huonommat mutta tosin ei ollu oireita niin ei aihetta lääkitykselle tai seurannalle ... meinasin huhtikuussa gynellä kysästä asiasta kun en siellä yksityisellä tajunnu :banghead:Mä kävin tänään verikokeissa, kilppariarvot tuli jo. P-TSH 3.6 eli turhan korkea??Just viiterarvojen ylärajalla, eli eivät varmaan kuitenkaan anna siihen mitään lääkitystä, vai? P-T4-V oli kuitenkin 17.3, eli se taas ei viittaa vajaatoimintaan... Mitähän tää merkkaa? Katoin et syyskuussa 2018 P-TSH oli ollu 2.1, mitähän tässä on sit tapahtunut... Nyt murehdin tätä sitten.
Ilmeisesti ei oo mitään poppaskonstia millä tuohon arvoon vois yrittää vaikuttaa?