Raskaaksi 2019

Kiitos:Heartred digin lisäksi ihan marketin pc vois toimia. Tuntuu kyllä että oli sitten kyseessä mikä testi hyvänsä, niin joku niihin on aina jonkun turhan hailura saanut. Omakohtaista kokemusta ei ole, kun ei näiden vuotojen kanssa tarvii juuri testailla. Jos huvikseni oonkin kokeillut, niin huutavan valkoisia ovat olleet kaikki:bag: olikos sulla minkälaiset hoidot nyt meneillään? Taas ei tää laho muista:banghead:

No täytyypä katsoa noita marketin pc:tä sitten:) Ovulaation induktiohoidossa ollaan, pistosmuotoisena. Ei letroilla tule vastetta.

Eipä kannata kuvaa laittaa kun oli niin mallikelpoinen nega. Minä en niihin OneStepin testeihin saa edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa.:hilarious: En edes osaa olla pettynyt, kun kaikki vähäisetkin raskausfiilikset oli ihan kadonneet ennen aamua. Ajattelin silti testata niin pääsen ajoissa kyselemään apteekista lääkkeiden perään. Yritetään nyt niillä sitten kun ei näköjään muuten onnistu.

Eli tässä vaiheessa toivon, että minä en ole se joka saa vuoden ekan plussan. Muuten tulee pitkä plussaton kausi tällä foorumilla.o_O

pahoittelut negasta Aida:(

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista. :Heartred Perässä tullaan, on tänään ollu sen verran vahvat menkkajomot, että jää muuta jännättävää kuin alkaako tiputtelu.

Mä oon oikeesti tyytyväinen mun menkkoihin kun tiesin että elämää ei kohdussa ole. Muille blääh, tylsää.

Toki olisi semmonen ylläri ollut kiva mut nyt on pakko päästä hoitoon jotta on mahdollista raskautua tässä pian kuin mahdollista. Ja joo nyt on kuulkaa semmoset menkat ettei oo vähään aikaan ollut. En muista millon olis kp30 alkaneet menkat ollu tätä luokkaa et kivut potenssiin tuhat ikään kuin kolme kystaa puhkeaa yhtäaikaa ja sit se holina. Isoja hyytymii tuloo niin et oksat pois. Toivottavasti koko kohtu ei päätä ulostautua. Uskon että ku viimeksi oli niin onneton vuoto et täs on kahden kuukauden veret sisässä ja estrogeenin tuotanto ilmeisesti värin ja koostumuksen perusteella just niinku aina eli koko ajan ja ihan liikaa et eipä sekään raskautta tuo kovin helposti jos estrogeeni vaan huokuu eikä päästä sitä kunnon ovulaatio piikkiä

Iiik miten saan keskityttyä huomenna ku jännään teidän käyntiä:nailbiting: :hilarious: onko sulla monelta aika? Tuu sit asap kertoon miten meni jne :rolleyes:

Aamupäivällä. Onneks huomenna vp, voi sit nukkua sen jälkeen. Ahdistaa niin, et tuskin tulee nukuttua. Tänä aamulla tota verta oli nii hirveesti kaikkialla (dpo3) että kyllä mä ihan totta mietin, että ei tää kyllä ikinä voi onnistua

Mun normaalikierto ennen lapsia ollut 28, viimeksi oli 27 joten siksi 2 sovellusta sanoo että tänään pitäs alkaa. Flo sanoo että vasta 31.1 alkaisi mutta sillon kierto ois 31pv. Tosin flossa mun ovis ei ole oikeassa kohtaa jos laitan kierron 27 mukaan. Joten en tiedä mikä kierto mulla ois. En tiiä pitääkö tässä oottaa koko viikko ja katsoa tuleeko menkkoja:smiley-ashamed005 miten tekisitte?
niin se on niin yksilöllistä miten hcg lähtee kohoamaan. itse en testaa kuin vasta sit ku menkat myöhässä. mulla näkyy vasta sitten testissä.
turhaa kiusata itseään liian aikaisin (vaikka eihän sitä aina malta odottaa).
nyt varsinkin kun en oo yhtään edes varma onko kierto kunnossa.
voithan sä esim. ylihuomenna jo koittaa :)

Vaikuttaakohan letrozol ovulaatiotestiin? Kp4 ja sain ovistestiin tummemman viivan ku ikinä (en siis ole saanut ikinä kunnon plussaa).

Aamupäivällä. Onneks huomenna vp, voi sit nukkua sen jälkeen. Ahdistaa niin, et tuskin tulee nukuttua. Tänä aamulla tota verta oli nii hirveesti kaikkialla (dpo3) että kyllä mä ihan totta mietin, että ei tää kyllä ikinä voi onnistua

Mä haluan kyllä uskoa että varmasti vuodolle voidaan tehdä jotain ja saada loppumaan ja sut raskaaksi:Heartred mutta varmasti huolettaa. Huomenna oot ehkä viisaampi tässä asiassa:happy:

Vaikuttaakohan letrozol ovulaatiotestiin? Kp4 ja sain ovistestiin tummemman viivan ku ikinä (en siis ole saanut ikinä kunnon plussaa).

Eikös letron tarkotus oo nimenomaan saada viivat plussalle :happy: onko siis nyt jo plus vai vaan tumma viiva?

En osaa noihin hoitoasioihin oikein mitään sanoa, mutta olen tunnelmissa mukana! Innolla ja toiveikkaana seuraan täällä taustalla :Heartred

Painonpudottajalle tuli mieleen, miten paljon teillä yleensä vaikuttaa menkat painoon ja näkyykö se jo missä vaiheessa kiertoa? Googlesta löysin, että 1-4 kg on varsin normaalia ja jopa pari viikkoa ennen uuden kierron alkua! Mä huomasin juurikin pari viikkoa sitten (nyt kp1) painon jumittavan, sitten tipahti yhtenä päivänä reilun kilon ja nyt taas pari päivää ollut korkeammalla... Ei siis huoleta tms. mutta mielenkiintoista nähdä, miten keho toimii. Joskus mulla nousi 4-5 kg menkkojen alkaa paino, nyt ketolla vissiin vähemmän.

Mitä StellaMomille kuuluu?

En osaa noihin hoitoasioihin oikein mitään sanoa, mutta olen tunnelmissa mukana! Innolla ja toiveikkaana seuraan täällä taustalla :Heartred

Painonpudottajalle tuli mieleen, miten paljon teillä yleensä vaikuttaa menkat painoon ja näkyykö se jo missä vaiheessa kiertoa? Googlesta löysin, että 1-4 kg on varsin normaalia ja jopa pari viikkoa ennen uuden kierron alkua! Mä huomasin juurikin pari viikkoa sitten (nyt kp1) painon jumittavan, sitten tipahti yhtenä päivänä reilun kilon ja nyt taas pari päivää ollut korkeammalla... Ei siis huoleta tms. mutta mielenkiintoista nähdä, miten keho toimii. Joskus mulla nousi 4-5 kg menkkojen alkaa paino, nyt ketolla vissiin vähemmän.

Mitä StellaMomille kuuluu?

Mulla on normi 53 josta oviksen aikaan nousee noin kaksi kiloakin.. hoikin olen juuri kun menkkaturvotus laskee ovikseen ja heti oviksen jälkeen kunnes turvottaa ennen menkkoja.. eli hyvinkin paino heittää enkä mä niinkään keskity painolukemaan vaan siihen esim miltä vaatteet tuntuu ja miten ne istuu. Itse tykkään olla litteävatsainen ja pepusta saa kiinni mutta rintoja mulla ei oikein oo.. oon silti saanut esim tota huonoa painoa pois ja huomattavasti vähemmän selluliittia nykyään kuin ennen.. (olen jopa 45 kiloisena teininä omannut sellupyllyn ja ärsyttää kun hoetaan et se on vaan isommilla) nyt mulla on tarkoitus kiinteyttää eli ei pois painoa mutta ei nyt liikaakaan.. kun oon hoikka mut senhän pitää mulla aika lailla pysyy sit siinä kun mulla pienikin huono turbulenssi tekee et pcos oireet nostaa päätään

Mulla on normi 53 josta oviksen aikaan nousee noin kaksi kiloakin.. hoikin olen juuri kun menkkaturvotus laskee ovikseen ja heti oviksen jälkeen kunnes turvottaa ennen menkkoja.. eli hyvinkin paino heittää enkä mä niinkään keskity painolukemaan vaan siihen esim miltä vaatteet tuntuu ja miten ne istuu. Itse tykkään olla litteävatsainen ja pepusta saa kiinni mutta rintoja mulla ei oikein oo.. oon silti saanut esim tota huonoa painoa pois ja huomattavasti vähemmän selluliittia nykyään kuin ennen.. (olen jopa 45 kiloisena teininä omannut sellupyllyn ja ärsyttää kun hoetaan et se on vaan isommilla) nyt mulla on tarkoitus kiinteyttää eli ei pois painoa mutta ei nyt liikaakaan.. kun oon hoikka mut senhän pitää mulla aika lailla pysyy sit siinä kun mulla pienikin huono turbulenssi tekee et pcos oireet nostaa päätään

Joo, ei itselläkään sillä lukemalla sinänsä väliä. Toki pudotettavaa on paljon, mutta kun tietää, miksi nyt on enemmän painoa, niin se on ihan ok. Sulla tuo painonvaihtelu onkin prosentteina melko iso. Ja vaatteissa tosiaan huomaa...

Millaisia keinoja tuohon kiinteytymiseen olet ajatellut? :)

Kp13.

Miehelle soitettiin aamulla sairaalasta, että pitäisi nyt keskiviikkona tulla heti aamuvarhain Treelle leikkaukseen, kun kainalosta löytyi suurentunut imusolmuke. Haluavat tutkia sen pian. Huomenna on joku soittoaika neurolta ja torstaina sitten sairaalapäivä meillä yhdessä. Huhhuh, jännää.

Luin viestit, mutta ei taas yhtään pysy perässä, mitä ja mihin pitäis kommentoida. Joten tasapuolisesti tsempit kaikille <3

Mä haluan kyllä uskoa että varmasti vuodolle voidaan tehdä jotain ja saada loppumaan ja sut raskaaksi:Heartred mutta varmasti huolettaa. Huomenna oot ehkä viisaampi tässä asiassa:happy:

Kiitos:Heartred tuntuipa niin hyvälle, että ihan itkettää:Heartred

Tsempit Helenalle ja perheelle jälleen. Näiden asioiden äärellä aina pistää perspektiiviin näitä omia märinöitä.

Tsempit kaikille kp1:Iin jälleen kerran päätyneille.

Ja kp4 ovisplus kuulostaa kyllä liian aikaiselta. Ei ehkä kerkeä limakalvo kyllä kasvamaan? Mulla on kp4 vielä ihan menkat käynnissä (ylläri, koska mulla ei olis:hilarious:) mut en tietenkään ole mikään ekspertti näissä. Jokos Nyytti huomenna testaa?

Helenalle paljon halauksia!!

Ja nipanderille peukut :smiley-angelic003

Mä vaan mietin, että mikähän tässä on kun tähän ryhmään ei niitä plussia suoda. Pitäsköhän lähtee pois, jos tää onki kirottu? :hilarious:

Oon päättäny malttaa perjantaille testien kaa

Helenalle paljon halauksia!!

Ja nipanderille peukut :smiley-angelic003

Mä vaan mietin, että mikähän tässä on kun tähän ryhmään ei niitä plussia suoda. Pitäsköhän lähtee pois, jos tää onki kirottu? :hilarious:

Oon päättäny malttaa perjantaille testien kaa

Joo älä:hilarious: Mut kyllä tässä viime vuoden aikana tässäkin ryhmässä tuli plussia kun niitä kuuluisia sieniä sateella, että ehkä tässä jäljelle jääneessä jengissä tää kaiken vaikeus sitten oikein korostuu:hilarious: onko fiiliksiä? Mikä dpo?

Tsempit kp1 ja negoille.

Helena :Heartred

Nipa kertoo sit huomenna kun pystyy kuin meni :cheers:Heartpink

KK apua jos kirottu:sorry: no onhan täällä plussia tullut, jämät enää jäljellä. Ainiin ja Nyyttihän on raskaana ;) :happy:

Tilasin just kuukauden Inocapsit. Toiv niitä saa ruveta vetämään vaikka tulis verikokeita ens kierron alussa? Tai sit alotan vasta sitä seuraavassa. Mikä kp piti ottaa esim FSH ja mitä muita?
Ihme kipuilua alavatsassa oli ennen saunaa. Sisäelimet tuhoutuu tai munat kasvaa :rolleyes:

Takaisin