Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei Kait se välttämättä näy. Mulla olis ollu sama pv tai päivä myöhemmin ku sulla ja mun menkat tulos vasta aattona et onhan aikaa muuttua. Joillain ei näy heti. Mul on itellä et hormoni erittyy virtsaan ihmeen hitaasti verrattuna verikokeisiin toki se oli ilmeisesti tm. No, kun odotin pidempään keväällä niin sain ihme haamuja joka testiin kunnes sitte tk:ssa todettiin raskaus. Joten en heittäisi dpo11 vielä kirvestä kaivoon. Ite tein verrokkitestin ja ku eilen hätäisesti pikku pidätyksellä tein testin oli se viivanpaikka jossa joku toinen puoli oli oikein vaaleansininen mutta aattelin et jos menkat ei tuu tai myöhästyy niin testaan koska oireet.Tutkimuksiin ollaan hakeuduttu ja mut on tutkittu. Ei tosin oo mitään ultraa tehty vaan perus verikokeet ja gynekologinen tutkimus. Miehen pitäis soittaa ja varata aika spermatestiin mut ei oo saanu aikaseks vaik oot muistuttanu ja hoputtanu. Ei kuulemma töissä kerkee/kehtaa soittaa.
En tikuttanu ovista niin en oo ihan varma et mikä päivä se oli, mut tuntemuksien mukaan oli 9.12 eli nyt olis kai dpo11 kait
Ja voi olla et ovis oli myöhemmin. Mulla digi hymyili 7.12 ja oireet tuli siitä just 8-10 päivä ja nyt on tämä et oottaa saa. Toki mulla myös 14 pv hymyili digi ovistesti mut ei oireita mikä oli outoa mut en usko et ovis oli sillon kuhan vain hymyili tyhjääViel ei oo tosin alkanu tiputtelu tai menkat vaik yleensä kierto on ollu aika lail sen 28 päivää, pari viimesintä on ollu 30-31 päivää jolloin tiputtelu alkanu kp28
siis kuulostaapa oudolle jos toi on "erinomaisesti" heillä. Toki en ole mikään lääkäri tai hoitaja. Toivotaan et loppu menis nyt kuitenkin hyvin. Ompa rankka kokemus sulla ollut
![]()
Niin, mulla on toi et aatonaattona testaan ku kuitenkin mulla joku dpo yli 20 näytti plussaa sillon tkssa ja seki oli haalea mut plus ja verikoe oli selvä. No, en sillon digiin saanu ku 2-3 enkä enemmän testannut mut siinä kävi huonosti. Nyt on samat oireet oudoin väsyneet reidet eli jotenkin maitohapoilla ja sitte nilkat on ihmeen jomottavat. Jomottaa välillä kovaakin mahaan mut se on kai toi tulehdus ja nyt alko ihme himot taas ja mul oli sillo alkuraskaudessa elämäni parhaat orgasmit, sori tää too much info, mut nii se oli. Ja jotenki tiesin itse et ootan ja nyt on sama olo ja hiiva vaik luulin et oli antibiootti kuuri syynä mut se loppu kauan sitte eli yleensä tullu heti mut ny ei ja viimeks mul tuli paha hiiva alussa. Se tais olla se syy miks testasin ku kierto oli epäselvä. Nykyään on tiedossa ovispv suunnilleen ja tiedän et varmaan heittää semmosen 4 päivän haarukan tohon mut viimeistään uutena vuotena pitäisi olla menkat tai plussa jos on tullakseen. Tosin ihmettelin et jos tulee plus niin on kyl pitänyt olla tähdet kohdillaan ku ei oo pupuiltu kuin 3 kertaa oviksen lähellä eli itse plus päivänä, 2 pv sen jälkeen mut jos ovis oliki vaik 14 pv niin sit olis pitäny elää 5 pv.. Mut niin, outo olo on kyl ja muutenki meen gynelle heti kun pääsen noiden ihme kipujen kanssa.En tosin tiiä et vaikuttiko se kun tein testin päiväpissasta ku pääsin töistä. Tarvii sunnuntai aamuna tehä uus testi jos ei oo siihen mennes alkanu menkat. Joulu menee reissatessa miehen ja mun porukoilla, nii en kerkee silloin testaa. Enkänoikein viitti sit miehen siskon luona mitään raskaustestei tehä vaik se tietääkin meijän yrityksestä
Tulee tunne ettei ne ota yhtään tosissaan.
Anteeksi kun valitan vaikka moni täällä yrittänyt paljon pidempään.
Kiertokaan ei tainnut jäädä siihen viimekertaiseen 30 päivään. Nyt menossa kp19 eikä oviksesta ole ollut mitään viitteitä.
ihan liikaa ikäviä kokemuksia taas täällä.

Hyi ku on paha maku suussa! Tuli siitä oikee kuvottava olo!![]()
Mitä mistä?
Sulla vissiin samanlainen koira kuin mulla :)

Mitä mistä?
Sulla vissiin samanlainen koira kuin mulla :)
Onpa inhottavaa tuollainen!
Sullahan oli kans luget käytössä?
Onko sulla kans toi 100mg, tollasia pieniä palleroita? Millainen ohjeistus sulla niihin on?
Okei! Onko sullakin niin että laitat ne emättimeen? Mun edellisestä kuurista on 7v ni en muista, tuliko tätä sotkua tälleen.. Mun annostus on aamuisin 3x 100mg ja illalla sama.

Joo, oo niin pitänyt kun tässä on ollut kaikenlaisia vuotoja punktiosta jne. Mietin jo et ehtiikö imeytyä mitään mut kaipa.
mullaki collie![]()
Collietytypykkä kuvassa :) keväällä täyttää 2 v. ❤
mulla on kaks lähes senioria