Raskaaksi 2019

Sammie hurjasti voimia sinne, olet ajatuksissa! :Heartbigred

NewMoon pidän peukut pystyssä, että pieni tarraa tiukasti kiinni!

Jesbe samoilla fiiliksillä mennään täälläkin. :sad001 Niin toivon plussaa sinulle ja kaikille meille muillekin! Pakkailin äsken vähän jo tavaroita joulun reissua varten. Kyllä oli pala kurkussa, kun laitoin matkalaukkuun pari pakettia siteitä. Jossain mielen pohjalla toivoo kuitenkin plussaa, vaikka eipä siltä oikeasti tunnu. Mulla siis dpo 7.

Kiitos tsempeistä :Heartred Kaavinta tehty nyt. Olen aika pettynyt, että kukaan ei minulle selittänyt ennalta, mitä konkreettisesti tehdään, vaikka siitä monta kertaa kyselin. Vastaukset olivat luokkaa "kaavitaan raskausmateriaali pois". No shit, en olisi arvannut. Ennen kaavintaa tehdyssä ultrassa lääkäri ei olisi myöskään halunnut pyynnöstäni näyttää sikiötä, mutta suostui onneksi. Se vei suruprosessia taas vähän eteen päin. Olisin halunnut myös nähdä sikiön, mutta sekään ei tietenkään onnistunut kaavinnan vuoksi :sad001 Onneksi muisto kahden päivän takaisesta, kauniista ja levollisesta, mutta elottomasta vauvasta ultrakuvassa säilyy. Minun pieni enkelini :Heartred

Kaavinnan jälkeen en myöskään ole kuullut mitään palautetta, miten se meni. Lisäksi ennakkoon kun kyselin, olenko jälkikäteen kipeä, kaikki vastasivat, että en. Nyt olen muutamassa tunnissa saanut kipulääkettä suoneen viisi kertaa. Kun kerroin huoleni siitä, miten kipeä olen kotona ja saanhan hyvät kipulääkkeet, vastattiin, että saan Panadolia. Alan olla itkun partaalla siis nyt myös siksi, että pelkään joutuvani kotona koviin kipuihin :sorry: Psykiatrian puolelta onneksi lupailtiin jotakin uneen, kun en viime yönä rauhoittavillakaan nukkunut kuin 3h. Niin, ja toivottavasti saisin varmuuden vuoksi myös muutaman rauhoittavan. Paniikkikohtauksiin taipuvaisena väitän, että olisi ihan perusteltua. Huh.

NewMoon, onneksi yksi valiotyyppi voi hyvinkin riittää:rolleyes: vaikka kato olikin kova, saitte onneksi myös yhden pakkaseen. Milloin sulla on virallinen testipäivä?

Miten teillä pistoshoidoilla olleilla on pistellyt menneet? Mulla on ollut ja on edelleenkin aivan kauhea piikkikammo. Kolmisen vuotta sitten oon viimeksi ollut asian edessä, ja tässä hiljalleen yritän valmistaa itseäni taas pistämään. Ovitrelle taisi muistaakseni olla helppo piikittää...

Kiitos tsempeistä :Heartred Kaavinta tehty nyt. Olen aika pettynyt, että kukaan ei minulle selittänyt ennalta, mitä konkreettisesti tehdään, vaikka siitä monta kertaa kyselin. Vastaukset olivat luokkaa "kaavitaan raskausmateriaali pois". No shit, en olisi arvannut. Ennen kaavintaa tehdyssä ultrassa lääkäri ei olisi myöskään halunnut pyynnöstäni näyttää sikiötä, mutta suostui onneksi. Se vei suruprosessia taas vähän eteen päin. Olisin halunnut myös nähdä sikiön, mutta sekään ei tietenkään onnistunut kaavinnan vuoksi :sad001 Onneksi muisto kahden päivän takaisesta, kauniista ja levollisesta, mutta elottomasta vauvasta ultrakuvassa säilyy. Minun pieni enkelini :Heartred

Kaavinnan jälkeen en myöskään ole kuullut mitään palautetta, miten se meni. Lisäksi ennakkoon kun kyselin, olenko jälkikäteen kipeä, kaikki vastasivat, että en. Nyt olen muutamassa tunnissa saanut kipulääkettä suoneen viisi kertaa. Kun kerroin huoleni siitä, miten kipeä olen kotona ja saanhan hyvät kipulääkkeet, vastattiin, että saan Panadolia. Alan olla itkun partaalla siis nyt myös siksi, että pelkään joutuvani kotona koviin kipuihin :sorry: Psykiatrian puolelta onneksi lupailtiin jotakin uneen, kun en viime yönä rauhoittavillakaan nukkunut kuin 3h. Niin, ja toivottavasti saisin varmuuden vuoksi myös muutaman rauhoittavan. Paniikkikohtauksiin taipuvaisena väitän, että olisi ihan perusteltua. Huh.

Voi Sammie miten rankalta kokemuksesi kuulostaa:Heartred Sinua koetellaan kyllä nyt ihan liian kanssa. Toivottavasti saat hyvät kipulääkkeet sekä ehdottomasti myös keskusteluapua. Henkiseen puoleen pitäisi oikeasti saada heti apua näin rankan kokemuksen jälkeen.

NewMoon, onneksi yksi valiotyyppi voi hyvinkin riittää:rolleyes: vaikka kato olikin kova, saitte onneksi myös yhden pakkaseen. Milloin sulla on virallinen testipäivä?

Miten teillä pistoshoidoilla olleilla on pistellyt menneet? Mulla on ollut ja on edelleenkin aivan kauhea piikkikammo. Kolmisen vuotta sitten oon viimeksi ollut asian edessä, ja tässä hiljalleen yritän valmistaa itseäni taas pistämään. Ovitrelle taisi muistaakseni olla helppo piikittää...

Itse en ole juurikaan piikkikammoinen niin olen kokenut etenkin ns valmiilla kynillä kuten ovitrelle ja gonal-f pistelyt tosi helpoiksi, ei oikeastaan tunnu juuri miltään, joskus tuntuu pieni nipistys. Irrotuspiikkinä olen käyttänyt myös pregnyliä ja siinä oli isompi ja paksumpi piikki joten se vähän jännitti ja sitten ku rohkaistuin pistämään niin en saanutkaan sitä ihon läpi! Sen jälkeen piti kerätä rohkeutta muutamia minuutteja että sain pistettyä vähän napakammin ja sitten menikin heti läpi eikä juuri sattunut. Ens vuonna ivf-piikittelyt edessä niin siinä varmaan niihin ainakin turtuu. Tsemppiä sulle jos joudut piikit aloittamaan! Varmaan ensin jännittää mutta mitä olen lukenut muiden piikkikammoisten kertomuksia niin useat kuitenkin ovat siihen suht äkkiä tottuneet ja esim jos mies on pistänyt niin ollut helpompaa.

Sammie voimia. Kamala tilanne <3

NewMoon mulla on peukut sun puolesta!!

Alcyone joo en tiedä kumman oikeasti edes haluisin, plussan vai menkat. Toisaalta oireilu niin rajua et ihmettelen jos ei jokin yritä kiinnittyä mut mulla jo dpo ties mikä eikä plussaa näy. Tai no haalea viiva mut en mä luota. Jos tummuu niin sitte mut nyt vain pitää odotella. Tänään oli liki tunnin kestävä kipukohtaus duunis, ihan itkin kaksinkerroin kun sattui sattui. Toivon ettei oo tulehdus mut ummetusta ilmassa nii seki mut nyt oli ihme tuikkasu ja ihan sama kohta mikä ollu ku yskii yms ja tissit on niin kipeet ettei kestä. Yöpaita hankasi, märät hiukset osui nänniin niin auts ja sitte tuo paine.. Se mulla tuli vasta joskus rv7 olisiko ollut. En tiedä miks nyt. Gyne aika peruuntui ja se ärsyttää mua ihan hemmetin paljon. No, jospa tämä 2 viikon joululoma olisi mitä tarvitsen. Ja niin, suonenvetoja ja reisien väsymys ja nilkkojen jomotus mun raskausoireita ollu niin ne on tullu parin päivän sisällä. Ehkä tämä on joku pkkaraskaus oirekirjo luteaalissa.. Eli mä lasken et ovis oli 10s pv eli ku digi hymyili 7s pv ja 8s ja 9s oli oireet mut viel 10s pv oli limailuu oksetusta yms. Siitä heti lähti oireet melkein mut testi kyl kai pitäisi näyttää parin päivän päästä jos ej menkat tuu ja onhan tää jo kumminkin aika mones dpo.. Periaatteessa vois olla Dpo13 jo mut arvelen et on dpo10 tai 11. Eilen siis testasin mun haamujen esiäidin mut verrokkitesti on ihan blanco et saa nähdä

Mä en ole varsinaisesti piikkikammoinen, mutta en kyllä tykännyt itseni pistelystä yhtään. Enkä myöskään ehtinyt turtua siihen, mulle on tehty yksi OI pistoshoidoilla ja yksi IVF. Mutta kyllä ne sai tsempillä laitettua, jokainen uusi piikki vaati aina vähän pienemmän tsempin kuin edellinen. Mun mies on sitten se jolla on ihan hillitön piikkikammo, niin en saanut sitäkään pistämään. Enkä tiedä olisinko halunnut muutenkaan, ehkä oli helpompi varautua siihen että nyt tuikkasen eikä vain odotella. Ja jos olisikin mennyt joku vikaan, olisi ollut ihan oma syy eikä toisen.

Mutta kyllä siitä tosiaan hengissä selviää, ja syy on mitä parhain :)

Ja Tiinuliinu taas hieno juttu! Aika nopeasti se hcg sit lopulta tippu kun etkö pari pv sitten saanu vielä ihan hienot viivat:)

Joo, keskiviikkona tuli vielä aikalailla tasavahvat viivat ja heti alkoi piirtymään ku kastoi testin. Siitä on vaan 2päivää.Nyt ku vuoto ollut hyvin niukkaa niin sai tavallaan puhtaan pissan testaukseen, keskiviikkona oli vähän jälkivuotoa tietty vähän mukana, vaikka kuinka yritti ottaa puhtaan pissan. Voiskohan siksi olla ollu sillon vielä nii vahva, en tiedä, mut näin omassa päässä ajattelin :) ja eilen tuli vielä selvää pientä raskausmateriaalia vuodon mukana.
Jossain luki että keskenmenossa hcg puolittuu aina 15 tunnin kuluessa. Mut eihän se millään voi pitää kaikilla paikkaansa. En sit tiedä olisko se esim. Kaavinnan jälkeen näin, kun kohtu on tyhjätty.
Katsoin tuota tän päivän testiä niin oli siihen roskishaamu ilmestynyt, mutta se ei nyt merkkaa mitään :) kun kuitenkin oli tehdessä nega ja merkkaa sitä että hormoonit laskee :) outoa iloita nega testistä o_O

Mulla tuli päivällä hetkelliset menkkakivut/poltot takas, kesti ehkä puoli tuntia, mut sen päätteeksi tuli taas jonkunlaista roipetta mukana, ja nyt kivut on poissa taas ja vuoto hyvin niukkaa haaleaa verta. Ehkä mä vaan panikoin sitä kohtutulehdusta, nii siksi tulee koko ajan mietittyä kipuja ym. Kohtu ei kuitenkaan yhtään arista painellessa, ja vuoto haisee pelkästään vereltä. Päätä särkee kyllä aivan hirveästi, mulla on niin niskat jumissa stressaamisesta, korvissa vaan humisee.
Otan kyllä tänään yhden lonkeron ennen nukkumaan menoa, jos se vaikka rentouttais. Alkaa tää hiljainen elo makkarin puolellaki kyllästyttää. Täs on yli 3 viikkoa pitäny olla ilman, hullua kyllä että edes tälläsen keskellä sitä ees miettii :angel12 mutta jälkivuotoa edelleen on vaikkakin niukkaa,niin vielä pitää odottaa. Ehkä jouluna sitten jo olis vihdoin ohi tää :wink

Voimia ihan mielettömästi!

Toivottavasti kotona nukkuminen onnistuisi jo paremmin. Lepo ja uni ovat mitä ihan ensimmäiseksi tarvitset ennen suruprosessin käsittelyä.

Ei tullu meille jouluplussaa tästä kierrosta. Kp28 ja rfsu herkkä näyttää negaa:banghead:

Liitteet

• 20191220_161033.jpg
    20191220_161033.jpg
    31.2 KB · Katsottu: 221
Hmmm, kp7. Äsken lenkillä tuli yhtäkkiä taas jotain megaluokan hyytymä. Olikin ihme niukat menkat, et mietiskelinkin, missä loput. Noh, mun vaatteissa tietenkin:banghead: jos näistä meidän hoidoista ei tuu mitään, niin hankin kyllä jokun hormonaalisen ehkäisyn, niin loppuu tää pelleily. Olisikin liikaa toivottua joku siisti kierto, ilman näitä ihme ylläreitä:bag:

Ei tullu meille jouluplussaa tästä kierrosta. Kp28 ja rfsu herkkä näyttää negaa:banghead:

Tää on yhtä paskaa näiden blancojen kanssa!! Pahoitteluni.

Nipanderi höh :/

Mul tuntuu olevan runsaammat menkat ku yleensä :bored: mut hyvä vaan jos se meinaa paksumpaa limistä.. Viikon päästä näkee paljon kasvanu

Pahoittelut:sad001 saako kysyä oletteko te harkinneet tutkimuksia tai hoitoja? Tai ehkä oot jossain kohti kertonutkin mut tää pää ei muista:bag:

Täällä laski lämmöt mut iltapäivästä nous kuumeeksi. Joten kaipa mun "oireet" olikin viisurin poisto ja toi hiiva ja sit joku ihme ovis. Juu, nyt päätin etten testaa jos ei oo myöhässä ja se on joko 24.12 tai 28.12 mikä on ilmeisesti Flon päätös. Ainaski testit lopulta blancoja et yllättävän paljon mul tulee haamui noin yleisesti ottaen loppukierrossa mut nyt ei. Tässä vaiheessa olisi ollut jo aika tumma viiva jota olis pitänyt plussana, nyt vaan tyhjää joten siinä mielessä merkkaisi et ovulatorinen kierto mut ihme oireet.

Wusti onko mikä dpo nyt et voiks olla et ovis olikin myöhemmin tai?

Jannn mun mielestä runsaammat menkat on yleensä merkki et on limis paksumpi, ainakin näin mun lekuri sano kohautti harteita ja sano et ei välttämättä ole paljon yhtään vuotoa kun jos ei ovuloi ja keltis ei pääse kasvattaa limistä ja estrogeeni mulla kyl on paikalla vähän liikaakin pitkin kiertoa...

Viime menkat oli vaan oudot ja yleensä mul on paljon vuotoa ja hyytymii, nyt oli ihan ku punainen ovulaatio. Hyvin outo ja 3 pv ihan pientä tihutusta ja vain se 1 pv kunnon vuotoa mut sekin suht niukkaa ja lopulta se oli ku pyyhin niin venyvä. En ymmärrä edelleen niitä menkkoja en. Nyt oottaa et toi järjetön rintakipu lähtee ku menkat tulee. Ei oo todellista. Ja juu sori tämä valitus tisseistä ku muilla on vaikeeta..

Voimia kaikille ja onneksi tämä ketju on olemassa <3

Pahoittelut, en vielä jaksanut lukea viestejä. Tulin enemmänkin jatkamaan "päiväkirjaa", kertomaan, että kaikki, mikä voi mennä pieleen, todella meni. Jatkona vanhaan sain kuulla, että toimenpide sujui erinomaisesti. Vaadin kaikki kirjaukset itselleni ja selvisi, että vuosin verta epänormaalin paljon, minut kaavittiin kolme kertaa ja silti kohtuun edelleen jäi raskausmateriaalia. Nyt toivotaan, että se poistuu itsestään... Näinköhän, kun lääkkeilläkään ei poistunut mitään :confused: Melkoiset joulunpyhät tulossa vielä.

Henkisesti kaavinta auttoi. Tai siis sikiön poistuminen kehosta. Ajatukset pystyvät surusta ja ikävästä (kyllä, ikävöin vauvaa:Heartred) huolimatta suuntautumaan seuraavaan raskauteen. Sain myös psykiatrian kautta kahdet lääkkeet nukahtamiseen. Äitiyspolilta en saanut mitään kovempia kipulääkkeitä pyynnöistä huolimatta, eli kivuilla mennään, vaikka suonensisäisistä vähän vielä jäljellä onkin.

Pahoittelut, en vielä jaksanut lukea viestejä. Tulin enemmänkin jatkamaan "päiväkirjaa", kertomaan, että kaikki, mikä voi mennä pieleen, todella meni. Jatkona vanhaan sain kuulla, että toimenpide sujui erinomaisesti. Vaadin kaikki kirjaukset itselleni ja selvisi, että vuosin verta epänormaalin paljon, minut kaavittiin kolme kertaa ja silti kohtuun edelleen jäi raskausmateriaalia. Nyt toivotaan, että se poistuu itsestään... Näinköhän, kun lääkkeilläkään ei poistunut mitään :confused: Melkoiset joulunpyhät tulossa vielä.

Henkisesti kaavinta auttoi. Tai siis sikiön poistuminen kehosta. Ajatukset pystyvät surusta ja ikävästä (kyllä, ikävöin vauvaa:Heartred) huolimatta suuntautumaan seuraavaan raskauteen. Sain myös psykiatrian kautta kahdet lääkkeet nukahtamiseen. Äitiyspolilta en saanut mitään kovempia kipulääkkeitä pyynnöistä huolimatta, eli kivuilla mennään, vaikka suonensisäisistä vähän vielä jäljellä onkin.

:wideyed: siis kuulostaapa oudolle jos toi on "erinomaisesti" heillä. Toki en ole mikään lääkäri tai hoitaja. Toivotaan et loppu menis nyt kuitenkin hyvin. Ompa rankka kokemus sulla ollut:sorry:

Pahoittelut:sad001 saako kysyä oletteko te harkinneet tutkimuksia tai hoitoja? Tai ehkä oot jossain kohti kertonutkin mut tää pää ei muista:bag:
Tutkimuksiin ollaan hakeuduttu ja mut on tutkittu. Ei tosin oo mitään ultraa tehty vaan perus verikokeet ja gynekologinen tutkimus. Miehen pitäis soittaa ja varata aika spermatestiin mut ei oo saanu aikaseks vaik oot muistuttanu ja hoputtanu. Ei kuulemma töissä kerkee/kehtaa soittaa.
Wusti onko mikä dpo nyt et voiks olla et ovis olikin myöhemmin tai?
En tikuttanu ovista niin en oo ihan varma et mikä päivä se oli, mut tuntemuksien mukaan oli 9.12 eli nyt olis kai dpo11 kait

Takaisin