Raskaaksi 2019

En mä tiiä mistä johtuu? Vähä semmonen metallinen? maku. Nyt heräsinkin samaan tunteeseen. Voikohan olla raskausoire? 3 pv. oletettuihin menkkoihin.

Collietytypykkä kuvassa :) keväällä täyttää 2 v. ❤
On on, metallinen maku on raskausoire. Koska testi? :)

Täällä kp1. Onneks. En ois halunnu et enää venyy tuo kierto. Jos ivfs on 600mg annos niin siirron jälkeen ei ala menkat varmaan ikinä kun nytkin meni viikko 400mg jälkeen ja niitäki otin vaa 9pv kun eikös ivfs oteta testipäivään asti :bored: toki toivon et ne tosiaan ei alkaiskaan alkionsiirron jälkeen mut ei vissii osaa enää miettiä sellasta vaihtoehtoa :hilarious: :bag:

Nipanderi onko se sun vuoto vielä jatkunu vai oliko vaa kertarykäsy?

Tutkimuksiin ollaan hakeuduttu ja mut on tutkittu. Ei tosin oo mitään ultraa tehty vaan perus verikokeet ja gynekologinen tutkimus. Miehen pitäis soittaa ja varata aika spermatestiin mut ei oo saanu aikaseks vaik oot muistuttanu ja hoputtanu. Ei kuulemma töissä kerkee/kehtaa soittaa.

En tikuttanu ovista niin en oo ihan varma et mikä päivä se oli, mut tuntemuksien mukaan oli 9.12 eli nyt olis kai dpo11 kait

Hyvä et teillä kuitenki on ne alkaneet :) nyt vaan miehelle jalkaa persauksiin että saa varattua ajan:rolleyes: tai varaat sille ite. Yksityisille klinikoille saa muuten netissä varattua ajan jos teidän asuinpaikassa sellasia on.

Täällä kp1. Onneks. En ois halunnu et enää venyy tuo kierto. Jos ivfs on 600mg annos niin siirron jälkeen ei ala menkat varmaan ikinä kun nytkin meni viikko 400mg jälkeen ja niitäki otin vaa 9pv kun eikös ivfs oteta testipäivään asti :bored: toki toivon et ne tosiaan ei alkaiskaan alkionsiirron jälkeen mut ei vissii osaa enää miettiä sellasta vaihtoehtoa :hilarious: :bag:

Nipanderi onko se sun vuoto vielä jatkunu vai oliko vaa kertarykäsy?

Jotain pientä, en edes kutsuisi vuodoksi:hilarious:

Mä maistan raudan ja ummehtuneen maun suussa. Nyt on melko paljon enemmän rinnat kipeet et jos tää jatkuu niin otan yhteyttä lääkäriin vain tuon takia kun liivit ei enää istu kuten pitää vaan on kuten sattuu ja urheiluliivit myös painaa ja housut kiristää. Kunnon turvotus ihan ku olis kinkun nielassu. Hiiva hoidettu, voi kyl olla et sen jälkeen tulee menkat ku juilii kyl siihen malliin ja alaselkä kipee. En kyl tuhlaa testii ku ei oo mitään plus mahista

Juuri kun pääsin sanomasta ettei ole mitään ovikseen viittaavaakaan, on tänään alkanut olla limat enemmän sen suuntaisia. Ei ihan ovislimaa ehkä kuitenkaan. Mut varmaan se tässä lähipäivinä. Vaan mitä mies tekee. Nukkuu totta kai. Pitää vielä yrittää herättää se puuhiin. :sex

Tän aamun pc testi. Ei ainakaa omaan silmään näy mitään. Tänään kp30 ja dpo13 kait. Ehkä ne menkat alkaa sielt joku päivä

Liitteet

• 20191222_061515.jpg
    20191222_061515.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 207
Sammielle tsemppejä! Jopas se nyt koettelee.:arghh:

NewMoon: Pahoittelut, että lupaava määrä munasoluja kutistui vain kahdeksi alkioksi. Mutta onneksi yksikin hyvä riittää! Pidän peukkuja, että tämä eka on nyt se valioyksilö joka tulee syliin saakka!:happy:

Tsempit muillekin. Lukaisin juuri reilu 50 viestiä, joten vähän haastavaa muistaa mitä piti sanoa kenellekin.:rolleyes:

Minä huomasin hellittäneeni kaikesta yritysstressistä. Onnistuin kahtena päivänä unohtamaan ovistestin kokonaan ja eilen muistin vasta illalla. No ajattelin sitten tehdä kuitenkin ja oho ovistestit olikin loppu. Kuvittelin ostaneeni niitä ihan hirmuisen kasan. No kaivelin kaappeja ja löysin yhden. Sen parasta ennen päiväys oli vuodelta 2015.:hilarious: Taisi olla esikoisen yritysajalta. No, paremman puutteessa dippasin sen ja testiin ilmestyi ihan pikkuruista vajaa plus. Illalla ja nyt aamusta on tuntunut pitkästä aikaa myös ihan topakat juilinnat. Oletan, että ovis. Tuo testi olisi varmaan päivällä ollut plus. Flookin on samaa mieltä.

Huomasin, että siinä missä minä rentouduin, taitaa mies koko ajan kuumeilla enemmän. Varmistelee ja tarkistetee milloin pitää talletella. Alkaa varmaan hänkin nyt ymmärtää tosissaan, että ollaan hoitoihin menossa.

Tänään dpo12 ja oli pakko jo tehdä testi, kun ei vaan malttanut enää odottaa. Näättekö te tässä jotain vai onko viiva paikka? Mies joutui siristellä hyvässäkin valossa, enkä tiedä näkikö siltikään mitään. Tiistaina tai keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa :nailbiting:

Liitteet

• IMG_20191222_093652.jpg
    IMG_20191222_093652.jpg
    15.2 KB · Katsottu: 263
Tänään dpo12 ja oli pakko jo tehdä testi, kun ei vaan malttanut enää odottaa. Näättekö te tässä jotain vai onko viiva paikka? Mies joutui siristellä hyvässäkin valossa, enkä tiedä näkikö siltikään mitään. Tiistaina tai keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa :nailbiting:

Näen selvän haamun. Mulla vastaava testi tarkoitti elokuussa plussaa. Varovaiset onnittelut:)

Mä sain raudanpuuteanemia diagnoosin eilen. Hemoglobiini oli tipahtanut 138-82. Oli valmis ottamaan jo osastolle rautatiputukseen, mutta koska mua ei pyöryttänyt ja vaikutin ihan virkeältä sain jatkaa kotona rautakuuria, jota oon jo viikon syönyt. Tämä romahdus siis johtui alkuviikon verenvuodosta. Väläytti verensiirrostakin jotain, että käynyt lähellä sitä rajaa. Olin kyllä ihmeissäni ku vointi ollu ihan ok, ei kauheesti oo huimannut, korvissa humisee ja oon luullut stressin aiheuttamaksi niska-hartia jumeiksi.
Mut tosiaan. Ei pelkäämääni kohtutulehdusta, ainakaan vielä, sain tupla antibioottireseptin kuitenkin varuuksi, jos alka tuntua että vuoto alkaa haista, mut nyt vielä ei ollut tulehdusta, mutta kohdusta (joka on todettu lähes tyhjäksi) löytyi vielä sit kuitenkin lopulta n. 7sentin alue raskausmateriaalia ja sain cytotecit tänää kotiin otettavaksi. Nyt oon ottanut ekat 4 (2+2) kielenalle. Kielen alus tuli kipeäksi. En tiedä onko se normaalia? Siitä ei ainakaan sanottu mitään, huimaus, pahoinvointi ja kuume oli varoituksissa ja runsas verenvuoto ja kivut. Mutta se täs vähän pelottaa, runsas verenvuoto kun just edellisestä vasta toivutaan ja mut laitettiin kuitenkin kotiin tyhjentymään vaikka valmiiksi raudanpuuteanemia diagnoosin saanut o_O tosin sanottiin että oll herkästi yhteydessä sinne suuntaan jos tulee huolta.

Ja kaikista jännintä, mun vuoto loppui tänään aamulla. Eilen tuli muutama hyytymä illasta. Kohtu kuulemma kova koska supistelee koko ajan, mut kohdunsuu mennyt jo sen verran kiinni että tarvii apuja cytoteceistä, ja jos ei auta niin kaavintaan. Täs nyt kivasti näin joulun alla :( en tiedä miksi mulle sanottiin ettö kohtu oli tyhjä ku se ei ollut. Luulis että ne roippeet olis sieltä näkynyt jo viime ultrassa. Mut hcg oli kuitenkin verestäkin alle 5. Ja kuulemma voi kohta alkaa kuukautisetkin. Että kiva, oon vuotanut varmaan kuukauden ja siihen päälle voin saada vielö palkinnoksi kuukautiset

Muokattu viimeksi:
Näkyy siinä jotain! Onko livenä väriäkin? Varovaiset onnittelut, ihanaa :)

NewMoonille tsemppiä piinailuun, toivotaan että siellä olisi superyksilö tarrautuneena kiinni :Heartred

Pajoittelut taas kp1:stä, aina yhtäkurjia :sad001

Niin monta sivua oli luettavaa ettei tän tarkemmin taas osaa vastailla kenellekkään. Höh.

Täällä kp14 ja odotetusti O+ aikaisin aamulla. Illalla jo vahvistui lähes plussaan ja aamulla näin nätti:p
Lemmitty on viime yönä ja huomenna sitten taas. Pääsee sitten piinailemaan ja viettämään joulua :)

Liitteet

• IMG_20191222_101541.jpg
    IMG_20191222_101541.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 153
Muokattu viimeksi:
Takaisin