Mä sain raudanpuuteanemia diagnoosin eilen. Hemoglobiini oli tipahtanut 138-82. Oli valmis ottamaan jo osastolle rautatiputukseen, mutta koska mua ei pyöryttänyt ja vaikutin ihan virkeältä sain jatkaa kotona rautakuuria, jota oon jo viikon syönyt. Tämä romahdus siis johtui alkuviikon verenvuodosta. Väläytti verensiirrostakin jotain, että käynyt lähellä sitä rajaa. Olin kyllä ihmeissäni ku vointi ollu ihan ok, ei kauheesti oo huimannut, korvissa humisee ja oon luullut stressin aiheuttamaksi niska-hartia jumeiksi.
Mut tosiaan. Ei pelkäämääni kohtutulehdusta, ainakaan vielä, sain tupla antibioottireseptin kuitenkin varuuksi, jos alka tuntua että vuoto alkaa haista, mut nyt vielä ei ollut tulehdusta, mutta kohdusta (joka on todettu lähes tyhjäksi) löytyi vielä sit kuitenkin lopulta n. 7sentin alue raskausmateriaalia ja sain cytotecit tänää kotiin otettavaksi. Nyt oon ottanut ekat 4 (2+2) kielenalle. Kielen alus tuli kipeäksi. En tiedä onko se normaalia? Siitä ei ainakaan sanottu mitään, huimaus, pahoinvointi ja kuume oli varoituksissa ja runsas verenvuoto ja kivut. Mutta se täs vähän pelottaa, runsas verenvuoto kun just edellisestä vasta toivutaan ja mut laitettiin kuitenkin kotiin tyhjentymään vaikka valmiiksi raudanpuuteanemia diagnoosin saanut

tosin sanottiin että oll herkästi yhteydessä sinne suuntaan jos tulee huolta.
Ja kaikista jännintä, mun vuoto loppui tänään aamulla. Eilen tuli muutama hyytymä illasta. Kohtu kuulemma kova koska supistelee koko ajan, mut kohdunsuu mennyt jo sen verran kiinni että tarvii apuja cytoteceistä, ja jos ei auta niin kaavintaan. Täs nyt kivasti näin joulun alla

en tiedä miksi mulle sanottiin ettö kohtu oli tyhjä ku se ei ollut. Luulis että ne roippeet olis sieltä näkynyt jo viime ultrassa. Mut hcg oli kuitenkin verestäkin alle 5. Ja kuulemma voi kohta alkaa kuukautisetkin. Että kiva, oon vuotanut varmaan kuukauden ja siihen päälle voin saada vielö palkinnoksi kuukautiset