Plussa vai ei?

Mä olen elämässäni tehnyt kaksi raskaustesti, molemmat halvimpia mitä sillon sai, joten minkä merkkisen mä ostan nyt seuraavaksi? Täälläkin porukka testailee ennen kuin kuukautiset on myöhässä, mikä on teidän mielestä tarpeeksi herkkä tähän?
 
Mä olen elämässäni tehnyt kaksi raskaustesti, molemmat halvimpia mitä sillon sai, joten minkä merkkisen mä ostan nyt seuraavaksi? Täälläkin porukka testailee ennen kuin kuukautiset on myöhässä, mikä on teidän mielestä tarpeeksi herkkä tähän?

Citymarket/Prisma ainakin Pregcheck! :) ei kannata välttämättä Rfsu-merkkistä ostaa
 
Mihin tarkoitukseen söit primolutit? Jos kunnon estrogeenivaiktusta ei oo ollut kierrossa ennen kuurin aloitusta tai aloitus tapahtui ennen ovulaatiota (voi estää oviksen) vuoto ei välttämättä ala ihan hetkeen Vaan voin mennä kaiemmin aikaa. Tsemppiä. Kyl ne sieltä alkaa ajastaan.

Lääkäri määräsi kystan hoitoon..
Kp 5-24, olin kyllä tuntevinani oviskivut normaalisti.. mutta ilmeisesti kuvittelin ne..hah!
 
Jälleen tilanne päivitys kanssasisaret.. menkat 5 pv myöhässä.. testi tänä aamuna. On tämä epätietoisuus hullua..
 

Liitteet

  • 20191113_235039.jpg
    20191113_235039.jpg
    5.3 KB · Katsottu: 403
Jos söit primoja tosiaan kp5 alkaen ovis on aika varmuudella estynyt/ limat on erittäin epäsuotuisat. Primot on voimakasta keltarauhashormonia jota on pienemmässä määrässä esim minipillereissä. Toki kaikki on mahdollista mutta noin aikaisin aloitettu keltarauhashormoni sotkee aika isolla todennäköisyydellä kierron/munasolun kypsymisen. Tsemppiä.
 
Nega se uusikin verikoe, no ei sit tässä mitään. Odottelen niitä menoja, voisivat jo tulla kun sunnuntaina olisi pitänyt tulla jo uusi kierto.
 
No tässä sitten nää menkkat tuli, 49pv tämä kierron pituus kun normaalisti 25 - 28 pv. Uus yritys sitten kun loppuvat, toivottavasti tärppää.
 
Sanoin etten ikinä enää tee testejä..hah.
Vuoto ei ole edelleenkään alkanu.. kp ei todellista tietoa primokuurin takia..mutta 44/28 on nyt. Testi aamupissasta 5 h pidätyksellä.. mä taidan nähdä näkyjä pc ei näytä ku viivanpaikan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191124-080528_Collage Maker.jpg
    Screenshot_20191124-080528_Collage Maker.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 303
Mää nään molemmissa haaleen viivan, mutta koska kyseessä ilmeisesti rfsu niin se voi olla heidän kuuluisa viivanpaikka tai sitten ihan viivan alku.
 
Tässä vielä testiajan jälkeen...
Ootko tehnyt ovistestiä? Ovis on voinut siirtyä sen primolutkuurin takia. Se voi olla nyt (r.testikin reagoi LH piikkiin). PC on aika herkkä testi. Nuo rfsut antaa selkeetä viivaa ilman syytäkin. Testaappas ovistikku. Onko sulla oloja mihinkään suuntaan? Valkovuotoa? Lämmöt matalat vai korkealla?
 
Lämmöt ollu korkeemmalla nyt 1,5 vko. Ovistikkuja en oo tehny..käynpäs hakemassa. Rinnat on kipeet, välillä kuvottaa ja väsy on älytön. Mutta toisinaan ollu tällästä ennen menkkoja. Ja valkovuotoa on ollu siitä primolut kuurin lopettamisesta asti, että siitä en päättele mitää..
 
Ovistesti tehtynä 2 h pidätyksen jälkeen.. mulla ei näistä kokemusta, onko tää siis plussa??
 

Liitteet

  • 20191124_113751.jpg
    20191124_113751.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 295
Suosittelen suoraan PC:n testiä.

Tein itse ovistestin plussan jälkeen ja kirkuva plus ovistestissä tuli vasta kun oli raskaustestissä leffaviivat :)
 
Dippasin ny vielä ditte Rfsu puikonki.. ja siinäkin selkee vaalenanpunainen haamu, kameralla otettuna se vaan paljon haaleempi mitä luonnossa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191124-130509_Gallery.jpg
    Screenshot_20191124-130509_Gallery.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 286
Dippasin ny vielä ditte Rfsu puikonki.. ja siinäkin selkee vaalenanpunainen haamu, kameralla otettuna se vaan paljon haaleempi mitä luonnossa.
Tossa rfsun kuivuneessa oli jokin, testaa muutaman päivän kuluttua uudestaan pc testil ku mulla esim tuli liki tasavahvaa viivaa ja silloin en ollut raskaana siis rfsun testiin. Myöhemmin ei kyl oo tullu ees haamua mut testaa uusiks. Primot ja tollaset voi olla et tulossa ovis ja siks reagoi noin voimakkaasti.. Onko primojen jälkeen siis tullu vuoto?
 
Söin primoja kp 5-24 vuotoa ei oo tullu ja nyt kp 45.
Pc oli tosi selkeeviivanpaikka havaittavissa.. mut tossa rfsu väriä selkeesti. Vahvempi viiva on luonnossakun kuvassa.
 
Takaisin
Top