Plussa vai ei?

Tietääkö joku Pregcheck-merkistä, antaako vääriä haamuja tunnetusti? Viikonlopusta lähtien testaillut Onestepillä negaa, tänään ostin huvikseni tämän eri merkkisen ja joku haalea punertava haamu mielestäni EHKÄ piirtyi testiajalla näkyviin... Laitan kuvan liitteeksi, en tiedä näkyykö siinä mitään.
 

Liitteet

  • IMG_20191105_220205__01.jpg
    IMG_20191105_220205__01.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 346
Tietääkö joku Pregcheck-merkistä, antaako vääriä haamuja tunnetusti? Viikonlopusta lähtien testaillut Onestepillä negaa, tänään ostin huvikseni tämän eri merkkisen ja joku haalea punertava haamu mielestäni EHKÄ piirtyi testiajalla näkyviin... Laitan kuvan liitteeksi, en tiedä näkyykö siinä mitään.

Minä selkeästi näen kaksi viivaa
 
Minä selkeästi näen kaksi viivaa

No nyt kun katsoin, niin näytöllä näkyykun jopa selvemmin kuin luonnossa! Jännittää kamalasti, huomenna testaan, tulisiko viiva näkyviin myös Onestepin testeihin, joita mulla on vielä kaapissa muutama jäljellä.

Tsempit kaikille piinailuun!
 
Tietääkö joku Pregcheck-merkistä, antaako vääriä haamuja tunnetusti? Viikonlopusta lähtien testaillut Onestepillä negaa, tänään ostin huvikseni tämän eri merkkisen ja joku haalea punertava haamu mielestäni EHKÄ piirtyi testiajalla näkyviin... Laitan kuvan liitteeksi, en tiedä näkyykö siinä mitään.

Selkeät 2 viivaa :gen014 en tiennyt että pcllä on tommosia puikkotestejäkin :confused004
 
Selvä haamu näkyy! :happy:
Ei anna turhia viivoja siis mun kokemuksesta ja tuossa on väriäkin.
 
Tokmannilla oli myynnissä Pregcheckin puikkoja, sieltä ostin.

Onestepin liuska aamulla negatiivinen. Aargh!
 
No tein sitten aamulla uuden testin, olin virtsamatta n 6 tuntia mutta virtsa kumminkin todella laimea ja vaalea. Uskoin nähden todella oikein todella haalea viiva, mutta siinä kävi niin että liuska tipahti pesukoneen oven väliin ja en saa sitä ulos Joo siis haluais kovasti uskoa olevan raskaana, mutta kun pakko tehdä noita hitsin testejä, vihaan niitä. Kuukautiset melkein 3 viiko myöhässä, rinnat turponeet ja nännit alkaa olla tummemmat, väsyttää hirveesti, päätä särkee ja välillä paha olo.....
IMG_20191106_130048.jpg
 
No tein sitten aamulla uuden testin, olin virtsamatta n 6 tuntia mutta virtsa kumminkin todella laimea ja vaalea. Uskoin nähden todella oikein todella haalea viiva, mutta siinä kävi niin että liuska tipahti pesukoneen oven väliin ja en saa sitä ulos Joo siis haluais kovasti uskoa olevan raskaana, mutta kun pakko tehdä noita hitsin testejä, vihaan niitä. Kuukautiset melkein 3 viiko myöhässä, rinnat turponeet ja nännit alkaa olla tummemmat, väsyttää hirveesti, päätä särkee ja välillä paha olo..... View attachment 83533

On kyllä niin ärsyttävää saada epäselviä testituloksia! Varsinkin kun sulla kuukautiset jo noin paljon myöhässä, ja noin selkeitä oireitakin vielä! Toivottavasti tilanne selkiytyy pian - sillä tavalla että saat selkeän plussan!
 
Ylempi kuva siis tänne esimerkiksi. Testi on pregcheck ja kuukautiset ovat päivän myöhässä. Minulla tosin on kuparikierukka, joten epätodennäköistä mutta toki mahdollista että jotain tapahtuu.
Mietin vain, että tälläinen tulos on kyllä piinaava.
Meillä on ollut suunnitteilla poistaa kierukka vasta vuoden päästä.
 
Ylempi kuva siis tänne esimerkiksi. Testi on pregcheck ja kuukautiset ovat päivän myöhässä. Minulla tosin on kuparikierukka, joten epätodennäköistä mutta toki mahdollista että jotain tapahtuu.
Mietin vain, että tälläinen tulos on kyllä piinaava.
Meillä on ollut suunnitteilla poistaa kierukka vasta vuoden päästä.

Ainakin ihan selkeästi näkyy toinen viiva testissä. Mullakin on kaverin kaveri, joka sai kierukasta huolimatta vauvan! Raskaus ja kaikki meni hyvin, kierukasta ei ollut lapselle haittaa.
 
Viiva oli kyllä punertava, mutta olen toisinaan vuosien aikana saanut ennenkin epäselviä tuloksia. Oireita ei ole paitsi valkovuotoa jota normaalisti ei ole. Tästä se idea testaamiseen lähti. Uutta testiä kehiin jos vuoto ei ala. Tulen kyllä kertomaan miten tässä käy.
Kuparikierukka on kyllä muuten ollut todella hyvä ja olen ollut tyytyväinen. Hormonikierukka aiheutti 7 vuoden pitämisen jälkeen hiivatulehduskierteen, aknen ja paljon muutakin.
 
Tietääkö joku Pregcheck-merkistä, antaako vääriä haamuja tunnetusti? Viikonlopusta lähtien testaillut Onestepillä negaa, tänään ostin huvikseni tämän eri merkkisen ja joku haalea punertava haamu mielestäni EHKÄ piirtyi testiajalla näkyviin... Laitan kuvan liitteeksi, en tiedä näkyykö siinä mitään.

Aikalailla sama kun mulla.
 
Hei taas,

Tässä minä, noh olin tänään ultrassa ja ei siinä näkynyt mitään raskautta. Viikkoja piti olla 5+6 jos kuukautisten mukaan. Ei kai tässä enää toivoa olle vaikka lääkäri oli et ei se kiellä mahdollisuutta olevani. Esikoisen kanssa ekassa ultrassa sanottiin myös että en ole ja kuukautiset lähi päivinä alkavat, no 2 viikkoa myöhemmin hän oli selkeästi näkyvissä ultrassa ja sydän löi. Viikoja oli kumminkin 2 vähemmän. Kuukautisia ei eleen näkyvissä.
 
Hei taas,

Tässä minä, noh olin tänään ultrassa ja ei siinä näkynyt mitään raskautta. Viikkoja piti olla 5+6 jos kuukautisten mukaan. Ei kai tässä enää toivoa olle vaikka lääkäri oli et ei se kiellä mahdollisuutta olevani. Esikoisen kanssa ekassa ultrassa sanottiin myös että en ole ja kuukautiset lähi päivinä alkavat, no 2 viikkoa myöhemmin hän oli selkeästi näkyvissä ultrassa ja sydän löi. Viikoja oli kumminkin 2 vähemmän. Kuukautisia ei eleen näkyvissä.
Olisko niin että oireet jotka koit on nyt olleet ovulaatiosta johtuvia? Itse luulin et oon satavarmasti raskaana kun kierto venyi ja kuvittelin että mulla oli ollut ovis, no ei ollut vaan koko puolentoista viikon oireilu olikin sitte ovis oireet jotka jatkui positiivisen ovulaatiotestin jälkeen vielä viikon, katosi ja oottelin menkkoja mut sit plussasin. Eli täysin sotkin ovulaation raskaus oireisiin ja sitä sanot nytkin eli että siul esikosta ollut oireet pitkään ja sit oli 2 viikkoa pienempi, eli sulla ois nyt ollut ovulaatio ja olisit et 5+ vaan 3+... Herkkä testi vois näyttää mahdollisen raskauden nyt?
 
Olisko niin että oireet jotka koit on nyt olleet ovulaatiosta johtuvia? Itse luulin et oon satavarmasti raskaana kun kierto venyi ja kuvittelin että mulla oli ollut ovis, no ei ollut vaan koko puolentoista viikon oireilu olikin sitte ovis oireet jotka jatkui positiivisen ovulaatiotestin jälkeen vielä viikon, katosi ja oottelin menkkoja mut sit plussasin. Eli täysin sotkin ovulaation raskaus oireisiin ja sitä sanot nytkin eli että siul esikosta ollut oireet pitkään ja sit oli 2 viikkoa pienempi, eli sulla ois nyt ollut ovulaatio ja olisit et 5+ vaan 3+... Herkkä testi vois näyttää mahdollisen raskauden nyt?

En oikein tiedä, ovulaatio en ikinä osannut erota. Esikoisen kanssa ei ollut oireita yhtään vasta joskus 7+ alkoi oireita.
 
Siis nyt selkeästi koko juttu, olisi kiva saada tietää tehdän mielipidettä.

Yli 2 viiko sitten 1 päivä ennen kuin kuukautisten piti alkaa minulla oli koko päivä ja yö hirveesti pahoinvointia ja huimausta.

Huomisena aamuna tein sitten testin joka oli nega, noh ilalla tein toisen joka oli positiivinen.

Sitä toissa päivänä aamulla ja illalla testit nega, muutkin päivät sama juttu.

Viiko sitten tein verikokeen jonka tulos 2.0 eli nega.

Tänään ultrassa ei näkynyt raskautta, lääkäri oli että ei se sitä nyt kokonaan voi pois suljeta eikä kiellä että voisin olla.

Koko tän ajan ollut alaselkä kipeä, päätä särkee, hirveän väsymys, välillä paha olo, huimausta, rinnat turponeet, vaikuttaa että myös nännit tummemmat ja niissä on näppylöitä.

Nytten ei kauheasti paha olo enää mutta vatsa nipistelee ja on välillä kipeä ei kumminkaan menkka kipuja.

Esikoisen kanssa en jaksanut aloittaa testaa kun kuukautiset epäsäännöliset ja oli kovasti toivottua raskautta.

Oltiin ulkomailla lomalla ja kuukautiset yli viikon myöhässä ja menin lääkärin kun kuulin hänen olevan hyvä gynekologi.

No tehtiin ultra ja hän sanoi että kuukautisten pitäisi alkaa pärin päivän kuluttua. Hän alkoi kertoa että minulla olisi mukamas joku ihme ovulaatio häiriö kun yli vuoden yritetty ja ei vieläkään mitään ja minä ja mieheni molemmat 22 ja 25 vuotiaat.

Olin kauhean surullinen nuo päivät ja aattelin että ehkä en ikinä voisi saada lapsia.

Päri päivä myöhemmin tein aamulla testin joka oli selkee ja vahva positiivinen. Molemmat viivat yhtä tummat.

Noin 2 viikko testin jälkeen menin toisen lääkärin luokse ultraäänen ja siellä hän oli, viikoja menkoista laskettuna piti olla 9 mutta ultrassa sitten 7.

Oirreet alkoivat oikeastaan vasta tuon ultran jälkeen eli 7+ viikolla.
 
Viiva oli kyllä punertava, mutta olen toisinaan vuosien aikana saanut ennenkin epäselviä tuloksia. Oireita ei ole paitsi valkovuotoa jota normaalisti ei ole. Tästä se idea testaamiseen lähti. Uutta testiä kehiin jos vuoto ei ala. Tulen kyllä kertomaan miten tässä käy.
Kuparikierukka on kyllä muuten ollut todella hyvä ja olen ollut tyytyväinen. Hormonikierukka aiheutti 7 vuoden pitämisen jälkeen hiivatulehduskierteen, aknen ja paljon muutakin.

Oletko vielä testannut uudestaan? Milloin ajattelit testata? Mun mies on myös syntynyt kierukka kainalossa, joten kyllä näitä tapahtuu.
 
Takaisin
Top