Plussa vai ei?

Söin primoja kp 5-24 vuotoa ei oo tullu ja nyt kp 45.
Pc oli tosi selkeeviivanpaikka havaittavissa.. mut tossa rfsu väriä selkeesti. Vahvempi viiva on luonnossakun kuvassa.
Joo tämä todistetusti huonontaa kuvanlaatua.. Mulla itselläni oli noita oireita ja haamui testissä niin oli sit joku häiriö mut sit myöhemmin mul oli haamu plus joka valitettavasti meni kesken. Toivottavasti vahvistuu :)
 
Mä en ymmärrä. Niin dpo9 jos mennään sillä et ovis oli ja progea tänään 9 pv eli eilen illalla tehty pikku pidätyksellä mut mul on tullu viime kierrossa mut se oliki tm tai km mut taas antaa tommosta. Aiemmin täs kierrossa kyseinen testi ihan nega ilman mitään hailuu. Vissiin yleisesti tulee noihin? Toki aikaista testata eikä oireita ku rintojen painavuus ja väsy mut ei oo reiluu ku joku ton tekee ja tommonen tulee niin helposti ehkä turhaa iloitsee... En tiedä onko tuo haamu vai nega. Luonnossa ihan vauvansininen haalee viiva eli ei harmaa mut en tiedä. Aiottiin et illalla uus ja aamulla, jos vahvistuisi niin sit soitto lekuriin. Jos ei niin reklamaation paikka
 

Liitteet

  • IMG_20191129_213222.jpg
    IMG_20191129_213222.jpg
    33.9 KB · Katsottu: 278
  • IMG_20191129_211539.jpg
    IMG_20191129_211539.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 281
Mä en ymmärrä. Niin dpo9 jos mennään sillä et ovis oli ja progea tänään 9 pv eli eilen illalla tehty pikku pidätyksellä mut mul on tullu viime kierrossa mut se oliki tm tai km mut taas antaa tommosta. Aiemmin täs kierrossa kyseinen testi ihan nega ilman mitään hailuu. Vissiin yleisesti tulee noihin? Toki aikaista testata eikä oireita ku rintojen painavuus ja väsy mut ei oo reiluu ku joku ton tekee ja tommonen tulee niin helposti ehkä turhaa iloitsee... En tiedä onko tuo haamu vai nega. Luonnossa ihan vauvansininen haalee viiva eli ei harmaa mut en tiedä. Aiottiin et illalla uus ja aamulla, jos vahvistuisi niin sit soitto lekuriin. Jos ei niin reklamaation paikka
Kyllä noi aika selkeiltä viivoilta näyttää..... Eks vois tehä Pregcheckiä? Peukut pystyssä.... :woot:
 
Kyllä noi aika selkeiltä viivoilta näyttää..... Eks vois tehä Pregcheckiä? Peukut pystyssä.... :woot:
Apuja.. En voi kun asun ulkomailla ja täällä semmoset testit antaa ihme tuloksia niin toi on täällä luotettavin. Olis jemmassa yks huomiselle et saapa nähdä. Kyllä nuo on ihmeen räikeet et ihmettelen jos on vain viivanpaikkaa. Kiitos vastauksestasi, vähän jo luulin et näen omiani ku ihan alussa olis vasta...
 
Apuja.. En voi kun asun ulkomailla ja täällä semmoset testit antaa ihme tuloksia niin toi on täällä luotettavin. Olis jemmassa yks huomiselle et saapa nähdä. Kyllä nuo on ihmeen räikeet et ihmettelen jos on vain viivanpaikkaa. Kiitos vastauksestasi, vähän jo luulin et näen omiani ku ihan alussa olis vasta...
No teitkö??? Kuvaaaaa...
 
Ängen tänne mutta ootteko saaneet precghekillä tällästä "haamua" :bored: vai onko mulla vaan viivalasit päässä. Vieressä on pari tuntia aikasemmin tehty ovulaatiotesti ja kp 28/28-30
 

Liitteet

  • BD767DEF-1CBF-4717-9A9B-8ED17A12EA4F.jpeg
    BD767DEF-1CBF-4717-9A9B-8ED17A12EA4F.jpeg
    95.7 KB · Katsottu: 328
Ängen tänne mutta ootteko saaneet precghekillä tällästä "haamua" :bored: vai onko mulla vaan viivalasit päässä. Vieressä on pari tuntia aikasemmin tehty ovulaatiotesti ja kp 28/28-30
Mä sain kesällä saman tapasen haamun, mutta mun käsittääkseni pc ei yleensä anna turhaa viivaa.

Muoks. mun viiva siis ei tarkoittanut mitään.
 
Muokattu viimeksi:
Mä sain kesällä saman tapasen haamun, mutta mun käsittääkseni pc ei yleensä anna turhaa viivaa.

ei oo joo enne aikasemmi antanu. Vähä vahvempi tais olla ku sain varhase keskenmenon, ehkä mun vaa pitää malttaa testaa parin päivän päästä uudestaan:hilarious:
 
ei oo joo enne aikasemmi antanu. Vähä vahvempi tais olla ku sain varhase keskenmenon, ehkä mun vaa pitää malttaa testaa parin päivän päästä uudestaan:hilarious:
Joo jos malttaa ootella niin parin päivän päästä pitäis olla kyl vahvistunut jos on oikee viiva :)
 
Kysynkö oikeesta paikasta mut onko ollu kiinnittymisvuoto ja jos niin millaista? Kuullut paljon eri juttuja ja niin omituista et 2 illasta tehtyy näytti viivaa ja aamul ei. Toki voi olla et yritti ns kiinnittyy mut ei kiinnittynyt ja vuoto ei syystä toisesta ala. Mulla siis ollut progelisä käytössä ja se 10 pv, tänään tuntu et noni menkat ja olikin beigee vv, eikä myöhemmin merkkiä koko tuhrusta eikä yltynyt vuoto. Sit myöhemmin joku kynnen pään kokoinen beige tippa pikkuhousunsuojassa. Mahaan ei satu, lähinnä on pinkee ja turvonnut niinku yleensä tässä vaiheessa kiertoa mutta joku mun pään sisällä sanoo et ei oo normii. Ehkei oo raskaus mut jokin ei oo kohdillaan.

Joka tapauksessa, millaista vuotoa ja missä kohti kiertoa?
 
IMG_20191205_081018.jpg
IMG_20191205_081018.jpg


En tiedä mitä mun kroppa touhuu nyt mut outo olo intuitio tuli ja tein eilen testin joka on ihan selvä. Ei tarvinnut valoa vasten kuvata tai ottaa ulos ku näky heti ja liven tummempi. Veristä vuotoa tulee, outoa tosin mut en tiedä. Toivottavasti gyne ottaa tosissaan koska kyl toi mun silmiin on plus
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top