Plussa vai ei?

View attachment 84289 View attachment 84289

En tiedä mitä mun kroppa touhuu nyt mut outo olo intuitio tuli ja tein eilen testin joka on ihan selvä. Ei tarvinnut valoa vasten kuvata tai ottaa ulos ku näky heti ja liven tummempi. Veristä vuotoa tulee, outoa tosin mut en tiedä. Toivottavasti gyne ottaa tosissaan koska kyl toi mun silmiin on plus

Mulla on parissakin raskaudessa tullut mrnkat vaikka oon ollut raskasna. Se on aika normaalia :happy:
 
Mulla on parissakin raskaudessa tullut mrnkat vaikka oon ollut raskasna. Se on aika normaalia :happy:
Toivottavasti tämä vuoto olisi harmiton. Se loppuu ja jatkuu hetken ja sit loppuu. Eniten on tuo et se kyl tyrehtyy mut vuoto on limaista (ällövaroitus) ja niukkaa. Nyt tuntuu loppuneen kokonaan. Kiitos ja toivottavasti olis jotain elämää kohdun sisällä, jos ei niin ei mut niih.. Kiitos kun vaivauduit vastaamaan :)
 
4C637873-D4BC-4CD4-A33B-4DC0333E1998.jpeg
Tiedän tämä on katottu yli sen ajan kun on saanut. Mutta onks kellää täällä kokemusta siitä et saa tollasta haamua(?) näil clearbluen + testeillä. en tiedä näkyykö se tossa kuvassa mut musta toi on ihan ton koko pystyviivan kokonen. Siis et jos olis tullu sil 5min sisää nii vois sanoa melkeen positiiviseks tai haamuks.
 
View attachment 84303 Tiedän tämä on katottu yli sen ajan kun on saanut. Mutta onks kellää täällä kokemusta siitä et saa tollasta haamua(?) näil clearbluen + testeillä. en tiedä näkyykö se tossa kuvassa mut musta toi on ihan ton koko pystyviivan kokonen. Siis et jos olis tullu sil 5min sisää nii vois sanoa melkeen positiiviseks tai haamuks.
 
View attachment 84303 Tiedän tämä on katottu yli sen ajan kun on saanut. Mutta onks kellää täällä kokemusta siitä et saa tollasta haamua(?) näil clearbluen + testeillä. en tiedä näkyykö se tossa kuvassa mut musta toi on ihan ton koko pystyviivan kokonen. Siis et jos olis tullu sil 5min sisää nii vois sanoa melkeen positiiviseks tai haamuks.

Ei oo kokemusta tosta testistä, mutta nään kyllä selkeen haamun. Peukut pystyssä, toivotaan parasta. :)
 
Raskaustestissä joku viivanpaikka ja ovistesti positiivinen.
Kp25/28 dpo11.
Aloitin testaamisen ihan liian aikaisin ja oon jo hermoromahduksen partaalla.
https://aijaa.com/uoST8N

Oireita raskauden puolesta ois:
Dpo7 verinen vuoto
Sen jälkeen alkaneet "menkkakivut"
Muutakin keksisin mutta ne voi olla mitä tahansa.
Jotenkin vaan tuntuu että testissä pitäis jo näkyä muutakin kun noita viivanpaikkoja tullut jo pari päivää.. Aiemmin tehdyissä testeissä ei näy mitään, täysin blancoja.
 
Raskaustestissä joku viivanpaikka ja ovistesti positiivinen.
Kp25/28 dpo11.
Aloitin testaamisen ihan liian aikaisin ja oon jo hermoromahduksen partaalla.
https://aijaa.com/uoST8N

Oireita raskauden puolesta ois:
Dpo7 verinen vuoto
Sen jälkeen alkaneet "menkkakivut"
Muutakin keksisin mutta ne voi olla mitä tahansa.
Jotenkin vaan tuntuu että testissä pitäis jo näkyä muutakin kun noita viivanpaikkoja tullut jo pari päivää.. Aiemmin tehdyissä testeissä ei näy mitään, täysin blancoja.


Jonkun varjon testissä nään kyllä :) Toivottavasti vahvistuu.
Itsellä oli todella haalea haamu dpo13 ja ajattelin, että ei voi olla normaali raskaus sellaisella viivalla siinä vaiheessa. Kuitenkin kaikki hyvin ja vuava syntyy helmikuussa. Ja vauva on ollut koko ajan jopa päivän-viikon isompi kuin oviksesta laskettuna eli kaikilla ei vaan erity pissaam hormonia niin äkkiä ja paljoo kuin toisille :)
 
Mie taas piinailen täällä. Mutta tässä on ylin kp38 ja viimenen 40 eli tänään ja loput keskellä on 39. Mutta asiaaan nyt on kp 40/28-30 :wtf: ja sain jo viikko sitten haamun clearbluella ja nyt näillä. Toisiks alin testi jonka tein eilen niin punanen haamu tuli ihan selkeästi noin 2min testin tekemisen jälkeen. Mut sit clearblue näyttää - o_O ollakko tässä vqi eikö olla raskaana :sad001 ja tiiän et nää näyttää kyllä ovulaation mut ovulaatio tikku ei sano mitää, eli ei oo positiivinen vaan tosi haalea. Tehty siis samasta pissasta kuin muut testit.
 

Liitteet

  • 05BBCDEA-0864-466A-98FB-77D3229326E4.jpeg
    05BBCDEA-0864-466A-98FB-77D3229326E4.jpeg
    36.4 KB · Katsottu: 418
Muokattu viimeksi:
Mie taas piinailen täällä. Mutta tässä on ylin kp38 ja viimenen 40 eli tänään ja loput keskellä on 39. Mutta asiaaan nyt on kp 40/28-30 :wtf: ja sain jo viikko sitten haamun clearbluella ja nyt näillä. Toisiks alin testi jonka tein eilen niin punanen haamu tuli ihan selkeästi noin 2min testin tekemisen jälkeen. Mut sit clearblue näyttää - o_O ollakko tässä vqi eikö olla raskaana :sad001 ja tiiän et nää näyttää kyllä ovulaation mut ovulaatio tikku ei sano mitää, eli ei oo positiivinen vaan tosi haalea. Tehty siis samasta pissasta kuin muut testit.

Mä nään kaikissa viivat ehkä kannataa tehdä jossain välissä digin.
 
Mul ei oo ikinä ollu vääriä haamuja...ehkä sul yritttää joku kiinnittyä sentään
 
Täti kurvas jo kylään :shifty: en enää tilaa liuskoja.
Olisko sul voinu olla kysta? Mulla löytyi ihan sattumalta kp40 tienoilla puhkeamaton kysta. Mun kierrot on yleensä aina maks 30päiväisiä. Ovistikut oli järjestään tummaa ja välillä ihan ”ovisplussaa” ilman ovista. Kierto venyi 47 päivään. Jostain luin et se tekee myös väärää positiivista r.testeihin, johtuisko just siitä et LH on koholla.
 
Olisko sul voinu olla kysta? Mulla löytyi ihan sattumalta kp40 tienoilla puhkeamaton kysta. Mun kierrot on yleensä aina maks 30päiväisiä. Ovistikut oli järjestään tummaa ja välillä ihan ”ovisplussaa” ilman ovista. Kierto venyi 47 päivään. Jostain luin et se tekee myös väärää positiivista r.testeihin, johtuisko just siitä et LH on koholla.
Endometrioosia oon epäilly ties kuinka kauan mut naistenklinikka totes ettei tarvii tutkia. Et en yhtään ihmettele vaikka oliski joku kysta/kystia
 
Olisko sul voinu olla kysta? Mulla löytyi ihan sattumalta kp40 tienoilla puhkeamaton kysta. Mun kierrot on yleensä aina maks 30päiväisiä. Ovistikut oli järjestään tummaa ja välillä ihan ”ovisplussaa” ilman ovista. Kierto venyi 47 päivään. Jostain luin et se tekee myös väärää positiivista r.testeihin, johtuisko just siitä et LH on koholla.
Raskaustesti reagoi mulla liki aina pienenä haamuna kun en ovuloi kunnolla. Näin oon päätellyt kun ne kierrot jolloin oon ihan satavarmasti ovuloinut niin sillon ei näy mitään. Tulee blanco ja o-testit tummuu loppukierrossa mut ei niin ihan plussaksi asti. Ja mulla on paljon kystia ollu.. Mut liittyy myös minusta jollain lailla anovulatoriseen kiertoon ja jos lh koholla paljon niin r-testiki reagoi, näin oon päätellyt ku lukenut ja sit ite huvikseen / tutkimusmielessä testaillut.
 
Takaisin
Top