Plussa vai ei?

Oletko vielä testannut uudestaan? Milloin ajattelit testata? Mun mies on myös syntynyt kierukka kainalossa, joten kyllä näitä tapahtuu.

En ole kotiin ostanut testiä, niin aamu virtsasta en ole testannut. Mutta taas sitten parin tunnin pidätyksen jälkeen, jos olen lähtenyt kaupungille(asun siis maalla) niin ei ainakaan testi ole enää tuolla tavalla reagoinut,kun ylemmässä kuvassa.
 
Hei minä täällä taas muutaman kuukauden tauon jälkeen..
Vuosi yritystä takana, 4 kemiallista 1 keskeytynyt keskenmeno ja nyt muutaman kuukauden ollaan oltu peittoja heiluttamatta. Tässä kierrossa tuli kokeiluun primolut n 5 mg jota söin kp 5-24 nyt kp 30/28. Menkkoja ei oo kuulunu ja 6 päivää sitten primot lopettanut. Kyseisestä testistä ei ole kokemusta..mitä sanoo raati???
 

Liitteet

  • 20191110_114309.jpg
    20191110_114309.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 314
5145989D-9490-45CA-9DD0-74761C0F0E86.jpeg Heips! Olen taustalla lukenut teidän viestejä tässä oman kuumeilun ohella, mutta itse en ole vielä keskusteluihin osallistunut.

Itsellä heinäkuussa keskeytetty tuulimunaraskaus ja sen jälkeen aloimme heti yrittämään uudelleen. Nyt tänään sain tälläisen tuloksen ja jotenkin epätodellinen olo. Olen kuullut tästä rfsu liuskatestistä paljon huonoa, mutta nyt ei ollut tarjolla muuta. Mitä teidän kokemukset on, voiko tähän tulokseen luottaa? :)
 
View attachment 83656 Heips! Olen taustalla lukenut teidän viestejä tässä oman kuumeilun ohella, mutta itse en ole vielä keskusteluihin osallistunut.

Itsellä heinäkuussa keskeytetty tuulimunaraskaus ja sen jälkeen aloimme heti yrittämään uudelleen. Nyt tänään sain tälläisen tuloksen ja jotenkin epätodellinen olo. Olen kuullut tästä rfsu liuskatestistä paljon huonoa, mutta nyt ei ollut tarjolla muuta. Mitä teidän kokemukset on, voiko tähän tulokseen luottaa? :)

Hei

No siis toi on jo niin tumma ja selkeä että kyllä mä tuohon uskoisin, tein esikoisen kanssa saman testin ja tulos oli melkein samanlainen kuin toi sinun ja tässä hän sitten on. Se oli ainoa testi jonka tein ja uskoin siihen ☺️ Onnea sinulle
 
View attachment 83656 Heips! Olen taustalla lukenut teidän viestejä tässä oman kuumeilun ohella, mutta itse en ole vielä keskusteluihin osallistunut.

Itsellä heinäkuussa keskeytetty tuulimunaraskaus ja sen jälkeen aloimme heti yrittämään uudelleen. Nyt tänään sain tälläisen tuloksen ja jotenkin epätodellinen olo. Olen kuullut tästä rfsu liuskatestistä paljon huonoa, mutta nyt ei ollut tarjolla muuta. Mitä teidän kokemukset on, voiko tähän tulokseen luottaa? :)

Oletko paljon myöhässä? Hirmu tumma ja selkeä viiva joten vaikea uskoa ettei olisi plussa, mutta itse sinuna testaisin vielä jollakin luotettavammallakin testillä. Yllättävän tummia vääriä plussia on jotkut tuolla testillä kuvanneet, vaikkei ne ole muistaakseni ihan noin tummia kyllä olleet. Tai sitten vaan uskot tuohon ja odotat tuleeko menkkoja, tuskinpa tulee. :happy:
 
Hei minä täällä taas muutaman kuukauden tauon jälkeen..
Vuosi yritystä takana, 4 kemiallista 1 keskeytynyt keskenmeno ja nyt muutaman kuukauden ollaan oltu peittoja heiluttamatta. Tässä kierrossa tuli kokeiluun primolut n 5 mg jota söin kp 5-24 nyt kp 30/28. Menkkoja ei oo kuulunu ja 6 päivää sitten primot lopettanut. Kyseisestä testistä ei ole kokemusta..mitä sanoo raati???

Haalea viiva näkyy kyllä. Muistaakseni tuokin antaa joskus hämääviä viivanpaikkoja, vai muistankohan oikein? Testaisin pc:llä lähipäivinä varmistamiseksi, mutta lupaavalta kyllä näyttää. :)
 
Helinä12 mää sanoisin kans plussaks vaikka on rfsu kyseessä :) Sentään noin kirkkaita valeplussia en oo siltäkään merkiltä nähny tän mun palstailun aikana :)

Eleo1389 Sanon samaa kun edellinen, jotkain hyvin haaleeta nään. Näissä tosiaan voi tulla myös melko selkeä viivanpaikka valitettavasti :/
 
Tein testin pe 28/28 se oli ainakin puhdas nega.. ei haamua ei viivanpaikkaa.. ei pitäisi IKINÄ testata ennenkö kunnolla myöhässä.. mulla kaikki kemialliset näkyny haamunu jo n 24/28.. siksi tälläset antaa sit toivoa muusta.. noh 2 päivää ja uutta kehiin jos vuoto ei alkaa ennen sitä.
 
Tein testin pe 28/28 se oli ainakin puhdas nega.. ei haamua ei viivanpaikkaa.. ei pitäisi IKINÄ testata ennenkö kunnolla myöhässä.. mulla kaikki kemialliset näkyny haamunu jo n 24/28.. siksi tälläset antaa sit toivoa muusta.. noh 2 päivää ja uutta kehiin jos vuoto ei alkaa ennen sitä.

Peukut ja varpaat pystyyn että viiva vahvistuisi! :happy:
 
Mulla on tänään 29/29-32. Taidan vielä ylihuomenna tehdä uuden testin varuiks ja näkeepähän ainakin onko viiva vahvistunut.
 
Pakko vielä jakaa tämä teidän kanssa..kuva kuivuneesta testistä. Jos tämä osoittautuu kuitenkin viivanpaikaksi ja ei yli huomenna oo jo plussa.. meen testi lakkoon enkä tee ikinä enää raskaustestejä
 

Liitteet

  • CollageMaker_20191110_210748593.jpg
    CollageMaker_20191110_210748593.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 307
Pakko vielä jakaa tämä teidän kanssa..kuva kuivuneesta testistä. Jos tämä osoittautuu kuitenkin viivanpaikaksi ja ei yli huomenna oo jo plussa.. meen testi lakkoon enkä tee ikinä enää raskaustestejä
Näissä ns sinisissä testeissä on se kurjuus että ne tekee erittäin räikeitä kapeita viivoja. Olen saanu tollaisen hoitokierrossa missä hcg oli veressä alle 1. Mutta. Aina on se toinen puoli ja viiva on hcg nousun alun ja vielä vähäisen määrän aiheuttama. Paljon peukkuja huomiseen!! Toivomme tota B) vaihtoehtoa :Heartred
 
Tässä esim jenkkisivuilta napattu kuva missä tuo herkkä toinen on nega ja CB näyttää roskishaamua. Mutta edelleen veikkaisin että sun tapaus voisi olla ihan oikea haamu. Käy ostaa PC. Se antaa aikasen ja selkeen tuloksen eikä näitä epämääräisiä :Heartred

5CD8BE9F-1423-4B6F-B971-27E8A01AD1DC.jpeg
 
Tämän hetkinen tilanne:
-Pc kyllä puhdas nega.
-Menkat ei oo alkanut
-kp 32/29
-Primolutien lopetulsesta 8 vrk.

Tuskin kuukautisten puuttuminen johtuu raskaudesta.
Nyt vain toivois et vuoto alkais, että pääsisi uuteen kiertoon.

Onko kellään kokemusta Primolut N 5 mg/vrk kauanko vuodon alkamiseen meni??
 
Tämän hetkinen tilanne:
-Pc kyllä puhdas nega.
-Menkat ei oo alkanut
-kp 32/29
-Primolutien lopetulsesta 8 vrk.

Tuskin kuukautisten puuttuminen johtuu raskaudesta.
Nyt vain toivois et vuoto alkais, että pääsisi uuteen kiertoon.

Onko kellään kokemusta Primolut N 5 mg/vrk kauanko vuodon alkamiseen meni??
Mihin tarkoitukseen söit primolutit? Jos kunnon estrogeenivaiktusta ei oo ollut kierrossa ennen kuurin aloitusta tai aloitus tapahtui ennen ovulaatiota (voi estää oviksen) vuoto ei välttämättä ala ihan hetkeen Vaan voin mennä kaiemmin aikaa. Tsemppiä. Kyl ne sieltä alkaa ajastaan.
 
Takaisin
Top