Raskaaksi 2019

Tuplaonnittelut Ida_Maria_ ! :):Heartred

Mulla oli tänään folliultra kp 11, limakalvo oli parempi ja yks follikkeli 19.6mm. Jos aamulla ei ovistesti oo plussa, niin sitten irrotuspiikki ja inssi keskiviikkona. Mulla on nyt tässä tokassa yrityksessä jotenkin rauhallisempi ja varmempi olo. Voi kun saatais ihania uutisia ennen joulua. Laskeskelin jo, että me kerettäis varhaisultraan 30.-31.12. jos plussa tulee :grin:angelic:
 
Ida-Marialle onnea plussasta ja synttäreistä:Heartred

Alexielle tsempit inssiin:thumright en jaksais oottaa et mekin päästäis jo hoitoihin. Mut on ultrattu 2 ennen ovista kuluneen vuoden aikana. Toisella kertaa oli 2x18mm follia, o+ vasta 5 päivää sen jälkeen. Toisella kertaa 16,5mm folli ja siitä 6 päivän päästä vasta o+. Jotenkin ajattelen, et onkohan ne kasvaneet liian isoiksi:mad: yhtä kaikki, lopputuloshan on selvillä, kun täällä yhä notkutaan:hilarious:

Tänään pistin vähän joulua kotiin. Enpä olis vielä pari vuotta sitten uskonut, että vaihtelen verhoja ja tyynyliinoja ym. Joulujuttuja:hilarious: kaikkea nää lapset saa aikaan:hilarious:
 
Onnea Ida-Maria plussasta ja synttäreistä myös.

Täällä saatu nyt hommat hoidettua ja taas alan piinailemaan lopputulemaa. Voi kumpa tärppäis,niii itellään ku muillakin. Tänää aamupäiväl oli vielä räikeempi o+ kun eilen joten toivoa sopii (taas) ajotusten perusteella. Ukko lähteeki huomenna aamusti työreissuun pariks päivää, onneks oli kriittiset päivät kotona :)
 
Ida-Marialle onnea plussasta ja synttäreistä:Heartred

Alexielle tsempit inssiin:thumright en jaksais oottaa et mekin päästäis jo hoitoihin. Mut on ultrattu 2 ennen ovista kuluneen vuoden aikana. Toisella kertaa oli 2x18mm follia, o+ vasta 5 päivää sen jälkeen. Toisella kertaa 16,5mm folli ja siitä 6 päivän päästä vasta o+. Jotenkin ajattelen, et onkohan ne kasvaneet liian isoiksi:mad: yhtä kaikki, lopputuloshan on selvillä, kun täällä yhä notkutaan:hilarious:

Tänään pistin vähän joulua kotiin. Enpä olis vielä pari vuotta sitten uskonut, että vaihtelen verhoja ja tyynyliinoja ym. Joulujuttuja:hilarious: kaikkea nää lapset saa aikaan:hilarious:

Toivottavasti pääsette pian klinikalle! :) Mie olin ihan tuskassa kun jouduttiin rahatilanteen ym asioiden takia lykkäämään yrittämistä vuodella, tää on ihan utopistista, et vihdoin ollaan klinikalla. Ei sitä meinaa uskoa. Odottaminen on kyllä pahinta, ku haluais vaan kaikki heti nyt :rolleyes:
 
Toivottavasti pääsette pian klinikalle! :) Mie olin ihan tuskassa kun jouduttiin rahatilanteen ym asioiden takia lykkäämään yrittämistä vuodella, tää on ihan utopistista, et vihdoin ollaan klinikalla. Ei sitä meinaa uskoa. Odottaminen on kyllä pahinta, ku haluais vaan kaikki heti nyt :rolleyes:

Nojoo ei kyllä malttais odottaa raskautumista.. Tekis mieli tehdä testi nytkin vaikka menkat :dead:
Mitenköhän nyt Postin lakon aikaan, kannattaako tilata raskauskeiju/kotitesti? En taida vielä uskaltaa, kun muutetaankin kohta.. Ehkä sit joulukuun alussa taas. Onneks on vielä 14ovistestiä plus digit ja muutama raskaustestikin.

Sinpura et ole tyhmä! Tottakai tuollainen ihmetyttää. Toivotaan ettei ole ainakaan kohdunulkoinen!

Onnea Ida!!:blob7
 
Nojoo ei kyllä malttais odottaa raskautumista.. Tekis mieli tehdä testi nytkin vaikka menkat :dead:
Mitenköhän nyt Postin lakon aikaan, kannattaako tilata raskauskeiju/kotitesti? En taida vielä uskaltaa, kun muutetaankin kohta.. Ehkä sit joulukuun alussa taas. Onneks on vielä 14ovistestiä plus digit ja muutama raskaustestikin.

Minä tilasin testejä Matkahuollon kautta. Tuli parissa päivässä. Aiemmin en ole matkahuoltoa juuri käyttänyt kun hankala ärrältä hakea, mutta nyt ovat laittaneet automaatin minun työmatkan varrelle ABC:lle niin olikin yhtä kätevää kun postin kautta.

Twisted: Kiitti, kokemuksen jakamisesta. Varmaan pitää tosiaan varata vähän sellaista extraa budjettiin just tuollaisten ylläreiden varalle.
 
Apua! Näättekö tekin tässä hailuran?

Kyllä näkyy! Tuplaonnittelut ja tarrasukkia
matkaan! :Heartred

Tsemppiä kaikille omien kiertojen vaiheisiin! Toivottavasti tää plussausputki jatkuisi
loppuvuoden ajan yhtä mahtavasti! :smiley-bounce013

Täällä menossa kp24. Oviksesta asti ollut menkkajomotusta ja viikonloppuna yritti joku flunssa iskeä ja 2 päivää oli vatsa ihan sekaisin. Pitäisiköhän viikonloppuna testailla... Mutta kun ei haluaisi nähdä sitä negaa..
 
Mulla alkoi aamulla ihan selkeä menkkamigreeni, varmasti parin päivän sisällä alkaa menkat, mut jos ei niin sit teen kyllä testin vaiks perjantain kunniaksi :)
 
Monilla on jännät paikat, toivottavasti plussa aalto jatkuu on niin ihanaa.. Täällä on tylsiä aikoja, hammas meni rikki ja nyt käy kipeää siis tosi kipeää.. Aikoja ei heti saa. No, kylmä on (iski kylmyys tännekin) ja aamulämpö nous nyt tälle aamua selkeästi, joten jotaki on tapahtunut mut mitäs kivaa tässä on kun tietää et ku kp14 alkaa proge niin ei siitä kyl paljon mietitä mikä on lopputulos; menkat. Ah turhauttaa. Olis joku pikakelausnappi vois toimia automaatiolla seukit puol vuotta
 
Tänään kp29 dpo13 menkkoja ei viel näy. Yleensä on alkanu tiputtelee jo pari päivää aikasemmin mut nyt ei ees sitäkään. Hirvee väsymys nyt ollu melkein viikon. Sunnuntaina ja eilen teis negatiivisen rtestin. Tänään aamulla en muistanu tehä. Ehkä ne alkaa täs parinpäivän sisään tai sit oon raskaana.

Onnittelut kaikille plussanneille:smiley-bounce013
 
Huoh tää oviksen jälkeinen fiilis on aina yhtä perseestä. Tissit kipeytyy pikkuhiljaa, kiukututtaa, semmonen olo että ei taaskaan kuitenkaan tärppää.. Sit vielä pidempi työputki tässä päällä niin ei vaan jaksais. Onneks töiden puolesta helpottaa jo ensviikolla, nyt ollu tosi kiire. Olipahan taas ilonen viesti:stop: tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille:love7
 
Mä laitoin jouluvalot ja nyt on ihmisen hyvä olla. Tuli ihan sellainen Just relax -fiilis. Käskystä. :notworthy

Ei mulla muuta. Ihanaa päiväää niin testailijoille, kärvistelijöille kuin hammaskivuissa kieriville! Kaikesta huolimatta tänään voi olla myös hyvä päivä! Kokeile vaikka. :Heartred

Tip Tap.
 
Neuvolasta sanoi että kuulostaa tosi paljon tää tilanne siltä että olisi varhainen keskenmeno,
torstaina verikokeeseen.

Tsemppiä tilanteisiin:Heartred
ei tää taival kyllä helppo ole
 
Huoh tää oviksen jälkeinen fiilis on aina yhtä perseestä. Tissit kipeytyy pikkuhiljaa, kiukututtaa, semmonen olo että ei taaskaan kuitenkaan tärppää.. Sit vielä pidempi työputki tässä päällä niin ei vaan jaksais. Onneks töiden puolesta helpottaa jo ensviikolla, nyt ollu tosi kiire. Olipahan taas ilonen viesti:stop: tsemppiä alkavaan viikkoon kaikille:love7

Täällä ihan samanlaiset fiilikset ollut pian viikon ajan. Tsemppiä sinnekin!
 
Neuvolasta sanoi että kuulostaa tosi paljon tää tilanne siltä että olisi varhainen keskenmeno,
torstaina verikokeeseen.

Tsemppiä tilanteisiin:Heartred
ei tää taival kyllä helppo ole
Voi kuulostaa ikävältä, tsempit sinne :Heartred ite valitan vaan kaikesta ja itken hammaskipuja sun muuta ja sitä ku ei ees voi piinailla ku tietää lopputulokset ku muutkin on mun kanssa samoissa tilanteissa. Tuli itsekäs olo. Toivottavasti olis vaan et hormoni erittyisi hitaammin tms
 
Onnea plussasta Ida-Maria! :HeartbigredJa Amalialaiselle ja Wustille ja muille piinailijoille pikaista plussaa! Tsemppiä muille tähän harmauteen, ja Sinpuralle kurjaan tilanteeseen. :sad001

Mulla dpo9, huomenna aion testata. Ei tiputtelua, mikä on tosi jees! Tosin usein se näihin aikoihin vasta alkaakin, joten elän pelossa... Mulla on olo et olis voinut nyt tärpätä! Erilainen kuin muissa kierroissa. Mutta yritän pitää pään kylmänä ja pessimismin mukana, ettei tuu sitten liian isoa pettymystä.
 
Voi kuulostaa ikävältä, tsempit sinne :Heartred ite valitan vaan kaikesta ja itken hammaskipuja sun muuta ja sitä ku ei ees voi piinailla ku tietää lopputulokset ku muutkin on mun kanssa samoissa tilanteissa. Tuli itsekäs olo. Toivottavasti olis vaan et hormoni erittyisi hitaammin tms

kiitos:Heartred
on tää niin väärin että ne jotka eniten toivoo sitä lasta niin joutuu kokemaan pettymyksiä kuukausi toisen perään, tää ryhmä on ihan paras voi avautua mistä vaan mikä painaa ja tukea saa kyllä aina oli tilanne mikä tahansa, joo tavallaan sitä haluis ajatella et täs tilantees ois vielä joku toivonkipinä mut noh joo.

Hammaskipu on ihan järkyttävää, toivottavasti saat pian hoidettua.
 
Takaisin
Top