Raskaaksi 2019

Monellako teistä on kissoja? Itellä on 5 kissaa. Silloin kun mulla oli se tuulimunaraskaus nii mies kiels mult kissojen hiekkalaatikon siivouksen, ku pelkäs sitä toksoplasmaa.
Meijän yks kissoista oli silloin tosi suojelevainen mua kohtaan ku oli se tuulimunaraskaus, edes mies ei välillä saanu koskee muhun saatika muut kissat tulla lähelle ku tää yks alko murisee ja puolustaa mua:laughing002
 
Mulla ollut kissoja mut ei oo enää. Kissat ja koirat vaistoaa herkästi hormonaaliset muutokset.. Oon huomannu just oviksen aikoihin suunnilleen ja ennen kuukautisia we on tosi suojeleva. Hauska miten eläimet reagoi niin selvästi
 
Monellako teistä on kissoja? Itellä on 5 kissaa. Silloin kun mulla oli se tuulimunaraskaus nii mies kiels mult kissojen hiekkalaatikon siivouksen, ku pelkäs sitä toksoplasmaa.
Meijän yks kissoista oli silloin tosi suojelevainen mua kohtaan ku oli se tuulimunaraskaus, edes mies ei välillä saanu koskee muhun saatika muut kissat tulla lähelle ku tää yks alko murisee ja puolustaa mua:laughing002
Meillä on kaks.
 
Tein äsken ovistestin, nyt toinen viiva oli jo super vaalea. Eilen melkein yhtä tumma kun kontrolli. Talleteltu on ke, to ja tänään aamusella. Eilen tuli myös limaa eniten koko kierron aikana, tänään jo hiipumaan päin. Saas nähä miten käy
 
Mä en ole kirjoittanut taas luvattoman pitkään aikaan, mutta täällä ollaan ja jotenkin tuntuu etten ihan heti ole odottajiin siirtymässä. Alkukierrosta ei oikein huvittanut kirjoitella. Viestejä luin vähän viiveellä. Nyt on kp16 ja mietin josko ovis ois vaihteeksi näinkin "aikaisin". Alavatsaa nippailee ja lima on muuttunut päivän mittaan valkoisesta ovislimamaiseksi. Panettanut on tässä muutaman päivän ajan. Eli tänään vois olla dpo0. Vai lasketaanko sen olevan vasta seuraavana päivänä, jos on illasta? Eilen talleteltiin, tänään mies ei ole jaksanut, kun on flunssassa. Mäkin vähän, toivottavasti se ei vaikuta negatiivisesti, jos tosiaan ovuloin nyt. Olisi kyllä kiva jos kierto ois vaihteeksi lähempänä 30 kuin 40 päivää. Sori omanapailu.

Plussia oli tullut taas monta tässä välillä. Onnea ja tarrasukkia! :Heartred

Mikäs tiinuliinun tilanne on? Toivottavasti vaisto ei ole oikeassa ja raskaus sujuu hyvin.

Tsemppiä niille joilla on uusi kierto alkanut. Ja muillekin jotka on tsemppien tarpeessa!

Jesbelle erityisesti ja pahoittelut. Julmaa, kun tulee keskenmenoa toisensa perään. :sad001 Toivottavasti niille löytyy jokin helposti hoidettava syy.

Jollain oli siellä söpö koiravauva. :love7 Mä haluaisin kissan, mutta sovittiin ettei kahta "projektia" samaan aikaan. Jos vauvan synnyttyä tuntuu että aikaa ja jaksamista on lemmikille katotaan sit kissaa. :)
 
Täällä ollut viikko yhtä sekamelskaa kaikinpuolin.
Vuoronperään raskaustestissä melkeen plussaa ja sitten seuraavassa hetkessä ei taas mitään, eilen illalla kaikista vahvin viiva raskaustestiin ja tänään aamulla ihan blanco.
eiköhän se ollut siinä, tuli muutenkin niin outoon saumaan, kun oon vuotanut tässä jo kaks viikkoa muutenkin

kerkesi jo hetken iloita vaikka turhaan tietty
 
Muokattu viimeksi:
Monellako teistä on kissoja? Itellä on 5 kissaa. Silloin kun mulla oli se tuulimunaraskaus nii mies kiels mult kissojen hiekkalaatikon siivouksen, ku pelkäs sitä toksoplasmaa.
Meijän yks kissoista oli silloin tosi suojelevainen mua kohtaan ku oli se tuulimunaraskaus, edes mies ei välillä saanu koskee muhun saatika muut kissat tulla lähelle ku tää yks alko murisee ja puolustaa mua:laughing002

Meillä kissa, joka sekosi ihan täysin mun raskaudesta. Nuohosi koko ajan mussa kiinni, meni mun jälkeen aina sohvalle "mun paikalle" makaamaan jne. Mutta siinä missä halusi olla koko ajan mun lähellä ja kintereillä, sain myös tosi helposti kynttä ja hampaat käsivarteen... Taisi se käydä makkarissa meidän sänkypeitolle pariin otteeseen pissaamassakin. :smiley-angry007 Mä aloin sitä jo välttelemään ja tekemään jäätäviä sotasuunnitelmia vauvan varalle. Tuttu kissa kun muuttui yhtä äkkiä ihan vieraaksi mua kohtaan.

Vaikka raskaus oli ja meni, vieläkään meidän suhde kissan kanssa ei ole oikein palautunut. :sorry:
 
Meillä on kissa. Tai no, musta välillä tuntuu että tuo on puoliksi koira. Jotenkin maatiaiskissoihin aiemmin tottuneena tämä tapaus (Pyhä Birma) on kovin koiramainen. Pureksii johtoja ja putoilee nukkuessaan sängystä, ei kiipeilee juurikaan jne.:hilarious: Mutta tosi symppis on ja aika tehokkaasti tykkää kyllä aika ajoin tulla just minun mahan päälle makaamaan. Pitääkin seurata osuuko ne kiertoon jotenkin.

Minäkin pidän NewMoonille täällä kovasti peukkuja! Sinä jos kuka olet nyt ansainnut jo plussan.:dummy1:

Me käytiin tänään katsomassa neljää taloa. Kaikissa oli jotain perustavanlaatuista vikaa. Musta tuntuu, ettei meidän toiveilla olevaa taloa ole olemassa.:bored: Pitää alkaa harkita, uskaltaisiko alkaa harkita rakentamista. Mies ei vain ole kovin innostunut aiheesta.:sorry:
 
Mä en ole kirjoittanut taas luvattoman pitkään aikaan, mutta täällä ollaan ja jotenkin tuntuu etten ihan heti ole odottajiin siirtymässä. Alkukierrosta ei oikein huvittanut kirjoitella. Viestejä luin vähän viiveellä. Nyt on kp16 ja mietin josko ovis ois vaihteeksi näinkin "aikaisin". Alavatsaa nippailee ja lima on muuttunut päivän mittaan valkoisesta ovislimamaiseksi. Panettanut on tässä muutaman päivän ajan. Eli tänään vois olla dpo0. Vai lasketaanko sen olevan vasta seuraavana päivänä, jos on illasta? Eilen talleteltiin, tänään mies ei ole jaksanut, kun on flunssassa. Mäkin vähän, toivottavasti se ei vaikuta negatiivisesti, jos tosiaan ovuloin nyt. Olisi kyllä kiva jos kierto ois vaihteeksi lähempänä 30 kuin 40 päivää. Sori omanapailu.

Plussia oli tullut taas monta tässä välillä. Onnea ja tarrasukkia! :Heartred

Mikäs tiinuliinun tilanne on? Toivottavasti vaisto ei ole oikeassa ja raskaus sujuu hyvin.

Tsemppiä niille joilla on uusi kierto alkanut. Ja muillekin jotka on tsemppien tarpeessa!

Jesbelle erityisesti ja pahoittelut. Julmaa, kun tulee keskenmenoa toisensa perään. :sad001 Toivottavasti niille löytyy jokin helposti hoidettava syy.

Jollain oli siellä söpö koiravauva. :love7 Mä haluaisin kissan, mutta sovittiin ettei kahta "projektia" samaan aikaan. Jos vauvan synnyttyä tuntuu että aikaa ja jaksamista on lemmikille katotaan sit kissaa. :)
Mulla on oudosti noi ovikset aina oudon aikaisin ja tämä ollu viime kevään km ja nyt sama.. Limat ja kunnon kivut yms. Kaipa voi kp9 tullakin jos eilen oli. Periaatteessa en usko että limis on kunnossa vielä mulla mut toivottavasti sulla nyt ajoitukset nappiin.. Ovisplus on dpo - 1 ja seukki päivä itse ovulaatio ja sen jälkeen dpo1 mikä mulla ilmeisesti tänään tai huomenna. Kumminkin progen otan kp15 kuten sovittu lääkärin kanssa. Ja nyt kun tutkitaan et mikä mättää niin se rauhoittaa mieltä että voi ollakin just kilpparijutut tai muu helposti hoidettava asia ku olis niin inhottavaa jos sitä ei kykene korjaamaan. Nyt piinaileen ja tuskin flunssa estää, oon ymmärtänyt että monilla luteaalissa pientä kipeänä oloa ja väsymystä on kun sen tarkoitus on valmistaa raskauteen joka kuukausi ja siten se kai laskee immuniteettia. Korjatkaa viisaammat. Ite oon oviksen tienoilla päänsärkyä kärsimässä ja väsyn helposti ja monesti ihan nousee lämpö ja uuvuttaa. Oksettaa myös kun ovulaatio...
 
Meillä on kissa. Tai no, musta välillä tuntuu että tuo on puoliksi koira. Jotenkin maatiaiskissoihin aiemmin tottuneena tämä tapaus (Pyhä Birma) on kovin koiramainen. Pureksii johtoja ja putoilee nukkuessaan sängystä, ei kiipeilee juurikaan jne.:hilarious: Mutta tosi symppis on ja aika tehokkaasti tykkää kyllä aika ajoin tulla just minun mahan päälle makaamaan. Pitääkin seurata osuuko ne kiertoon jotenkin.

Minäkin pidän NewMoonille täällä kovasti peukkuja! Sinä jos kuka olet nyt ansainnut jo plussan.:dummy1:

Me käytiin tänään katsomassa neljää taloa. Kaikissa oli jotain perustavanlaatuista vikaa. Musta tuntuu, ettei meidän toiveilla olevaa taloa ole olemassa.:bored: Pitää alkaa harkita, uskaltaisiko alkaa harkita rakentamista. Mies ei vain ole kovin innostunut aiheesta.:sorry:

Me ei kans löydetty taloa, niin sit päädyttiin uudiskohteeseen :) saa nähä löytyykö siitä valittamista :hilarious:

Jänniä noi kissat. Harmi jos suhde muuttuu :/ meillä kaks koiraa, ehkä toinen oli hieman läheisempi kun olin raskaana..
 
Meilläkin oli kaks koiraa, kun olin raskaana. Toinen kiehnäsi vatsan ympärillä hulluna ja vartioi sitä. Se oli kyl sellainen mamman kulta muutenkin. Kuoli vaan syöpään ennen kun synnytin:sad001 siitä olis tullut oikein hyvä isosisko:) toinen koiravanhus ei välittänyt mitään, suhtautui vauvaan etäisesti ja oli kiukkunen kun vauva yritti lähestyä. Sillä todettiinkin viime helmikuussa addisonin tauti. Oli ollut varmaan jo jonkin aikaa. Nyt kun on lääkityksellä ja voi hyvin, niin on niidenkin suhde parantunut ja sietää hyvin tyttären rakastavaa käsittelyä:) mies tossa totesi, että keväällä voitais viimein harkita uutta koiranpentua. Oon kuumeillut jo kauan, sitäkin:hilarious:
 
Meilläkin oli kaks koiraa, kun olin raskaana. Toinen kiehnäsi vatsan ympärillä hulluna ja vartioi sitä. Se oli kyl sellainen mamman kulta muutenkin. Kuoli vaan syöpään ennen kun synnytin:sad001 siitä olis tullut oikein hyvä isosisko:) toinen koiravanhus ei välittänyt mitään, suhtautui vauvaan etäisesti ja oli kiukkunen kun vauva yritti lähestyä. Sillä todettiinkin viime helmikuussa addisonin tauti. Oli ollut varmaan jo jonkin aikaa. Nyt kun on lääkityksellä ja voi hyvin, niin on niidenkin suhde parantunut ja sietää hyvin tyttären rakastavaa käsittelyä:) mies tossa totesi, että keväällä voitais viimein harkita uutta koiranpentua. Oon kuumeillut jo kauan, sitäkin:hilarious:

Sydän siis alkutarinalle. Meidän toinen koira maailman kiltein, mut toinen vähän arvaamattomampi. Vähän jännittää miten suhtautuis taaperoon..mulle näyttää hampaita jos revin takkua. Ja haukkuu jos joku yllättää ja juoksee ohi. Mutta ehkä hyväksyis jos mahasta ja vauvasta asti tuntee :) ja onhan siihen aikaa, ties kuinka kauan että vauva tulee taloon.. Koira on nyt 7v.
 
Mulla on aina ollut kissa tai kolme. Tällä hetkellä vain yksi vanha rouva. Raskaudesta ei oo vielä kokemusta, mutta muuten kissat on aina reagoineet kun oon ollut sairaana tai surullinen.

Talosta, me etittiin kolme vuotta ja elokuussa se viimein löytyi. Yksi tarjous jätettiin ennen tätä, mutta se ei mennyt läpi. Monta kertaa meinas mennä hermot ja sanoin, että muutetaan kaupunkiin, kun ei täältä skutsista löydy.:hilarious:
 
Meillä on kaksi koiraa ja molemmat tykkää lapsista tosi paljon :Heartred Vanhempi(pienempi) oli ihan vauvahäperö suorastaan, oli maailman onnellisin kun vauva heräs pitkiltä päikkäreiltä ja tuotiin partsilta sisään, takajaloillaan tohotti ja usein ottivat ihan kylki kylessä sisäpäikkäreitäkin yms. Nykyäänkin koirat painelee lasten kans nukkumaan, millon kenenkäkin sänkyyn :)

NewMoon, ihan mahtia et siellä nyt vohdoin alko hommat toden teolla, wuhuu!!
TiinuLiinun tilannetta minäkin monta kertaa miettiny.. Miten voit?
Sinpura, voi pahus sentään :sad001

Täällä ei ihmeitä. Vuoto kesti taas ihmeen pitkään ja vielä tänäänkin kp6 on ihan satunnaista tuhrua tullu pyyhittäessä. Ihan hyvä juttu et menkat muuttunu normaalimmaks sen parin päivän niukan vuodon sijaan. Pian päästään korkkaamaan kierto ja kohti uutta yritystä taas.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä kissa ja koira. Ekan raskauden aikana eivät olleet mitenkään erilaisia, lapsen tultua taloon varsinki kissa tykkäsi hengailla vauvan lähettyvillä. Koira taas oli ihan maansa myynyt, kun ykköspojan paikka pakkolunastettiin; tullut meille siiis aikuisena kodinvaihtajana ja edellisessä perheessä oli paljon lapsia, joten meillä sai parin vuoden ajan jakamatonta huomiota. :P

Täällä pärähti iltapissasta selvä ovisplussa. Talletukset saatiin tehtyä, ei tarvinnut punktoida suoraan lähteestä. Haaveilen vielä huomiselle spontaanit tallettelut,mut saa nähdä jääkö haaveeks.
 
Täällä kaks kissaa, burma ja maatiainen ja meän burma on kans koirakissa. Rotu on sellainen. Makaa taas sylissä tai jos oon kyljelleen sängyssä, tulee kyljen päälle makaamaan. Ihan ihmeellinen raskausaikana. :D on se kyllä outo muutenkin kissaksi :D

Täällä on rakentaja / rakennuttaja perhe :) Annan mielelläni vinkkiä. Ja onhan noita raksaopintoja kans niin niistäkin jotain osaan sanoa :)
 
Mä en oikeen tiiä mihin mun kuuluisi kirjotella, vähän sinne sun tänne olen jotain kommentoinut Mun piti viikonloppuna tehdä testi mutta jotenkin jänistin, onko muita jotka ei sit oo kumminkaan saanut aikaseksi tehtyä testiä? Eilen piti alkaa menkat, ei ainakaan vielä näy, mutta koska ne nyt kellontarkasti tulisikaan.. Mulla on jo viikon ollut pahoinvointia ja la tanssitunnilla tissit sattui ihan hirveesti kun hypittiin. Muutaman päivän vielä odotan ja jos sit ei oo vuoto alkanut niin teen testin. Musta on niin kiva ajatella et on raskaana ja se selittäis tän pahoinvoinninkin, en halua vielä tippua korkealta jos testi näyttääkin negaa...
 
Takaisin
Top