----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu :) Pahoittelut:hug013
Nyt uutta yritystä sitten putkeen:cheers

Mutta jäikö tämä kierto sinulla jotenkin vajaaksi? Kummallista:wideyed:

Tsemppiä jatkoon!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003
Sori kun kysyn kun en muista oletko vastannut. Minkä kokonen se folli on ollut ennen inssiä ja onko sitä koskaan varmiStettu että ovis on tapahunu?

Sori kun kysyn kun en muista oletko vastannut. Minkä kokonen se folli on ollut ennen inssiä ja onko sitä koskaan varmiStettu että ovis on tapahunu?

Sharmander :) Folli oli inssissä 18mm...olet kyllä kysynyt jo monta kertaa:p

On Klinikan testit tehty ja todettu ovis verikokein.

Peppipupu :) Pahoittelut:hug013
Nyt uutta yritystä sitten putkeen:cheers

Mutta jäikö tämä kierto sinulla jotenkin vajaaksi? Kummallista:wideyed:

Tsemppiä jatkoon!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003
Ei varsinaisesti. Pc ovis plussasta tänään olisi ollut kai dpo16 ja oman tuntemuksen mukaan ovis tuli vasta myöhempään olisi dpo 14. Eli aivan aikataulussa menkat. Sillon kun ultrattiin ja oli irrotuspiikki oli luteaali 14-15 päivää. Samaa kaavaa tuo noudattaa onneksi edelleen.

Keväällä ja kesällä tuli plussia minusta selkeästi enemmän kun loppuvuodesta viime vuonna.

Mullahan on joku yk 23 kai jo... Aika toivotonta menoa.

Peppipupu :) Mulla ei tämä kierto nyt tunnu oikein missään, eikä tunnu siltä, että menkatkaan alkaisi...
Jospa ois kerrankin piiloraskaana:laughing002

Dpo16

Lähinnä vaan, ei toki kuulu mulle ja sori jos jauham, mut jos ovista ei varmisteta millään on se vaihtoehto ettei munasolu oo irronnu ja ne sun limajutut oli vasta nyt ovislimoja. Siis ei tää mulle kuulu mut sanoit itse ettei progekokeita oo otettu. Tai sanoit sanoin:” ne on otettu jo ennen esikoista” Ja ne on kiertokohtaisia

Mitkä testit? Ai. Etkö sä just sanonu ettei progekokeita oo otettu ollenkaan. Ja sori mul on menny millit ohi.

Sharmander :) Siis kyllä multa on kaikki Klinikan vaatimat kokeet otettu. Ei ilman ketään kai hoidettaisikaan (??)

Tosin ei näitä otettu enää tuon raskauden jälkeen, kun sanotiin, ettei näitä ei tarvitse uusia, mikäli on raskaus ollut lähiaikoina :wink

Sharmander :) Siis kyllä multa on kaikki Klinikan vaatimat kokeet otettu. Ei ilman ketään kai hoidettaisikaan (??)

Tosin ei näitä otettu enää tuon raskauden jälkeen, kun sanotiin, ettei näitä ei tarvitse uusia, mikäli on raskaus ollut lähiaikoina :wink
Ovis voidaan varmistaa vain progesteronikokeella jossa sä käyt dpo7. Se otetaan (jos otetaan) joka kierto. Se ei oo mikään pysyvä arvo.

ne sun limajutut oli vasta nyt ovislimoja. Siis ei tää mulle kuulu mut sanoit itse ettei progekokeita oo otettu. Tai sanoit sanoin:” ne on otettu jo ennen esikoista” Ja ne on kiertokohtaisia

Sharmander :) Limat oli jo inssissä ja ultratessa. Ne oli ovislimoja.

Mutta se lima mikä tuli joku päivä sitten, oli jännä ja itse tulkitsisin sen liittyvän mahdollisesti raskausoireiksi:rolleyes:

Entä jospa mulla onkin kaksi ovista (??), koska ultrassa oli toinenkin folli, silloin 12mm.... mutta eikös nää surkastu, kun johtofolli irtoaa (??)

Mikä 12mm follista tulikin lisäksi ovis, niin se osuisi hyvinkin sitten siihen myöhempään ajankohtaan:joyful:

Ovis voidaan varmistaa vain progesteronikokeella jossa sä käyt dpo7. Se otetaan (jos otetaan) joka kierto. Se ei oo mikään pysyvä arvo.

On mitattu, mutta kerran ja kuulemma on riittävä. Muusta en ole koskaan kuullutkaan, eikä ole Klinikalta ehdotettu.

Sharmander :) Limat oli jo inssissä ja ultratessa. Ne oli ovislimoja.

Mutta se lima mikä tuli joku päivä sitten, oli jännä ja itse tulkitsisin sen liittyvän mahdollisesti raskausoireiksi:rolleyes:

Entä jospa mulla onkin kaksi ovista (??), koska ultrassa oli toinenkin folli, silloin 12mm.... mutta eikös nää surkastu, kun johtofolli irtoaa (??)

Mikä 12mm follista tulikin lisäksi ovis, niin se osuisi hyvinkin sitten siihen myöhempään ajankohtaan:joyful:
Joo jos ovis on tullu ja progesteronitaso noussu el enää muut follt kehity. Toiv ei oo sit tullu ns kystaa tms.

On mitattu, mutta kerran ja kuulemma on riittävä. Muusta en ole koskaan kuullutkaan, eikä ole Klinikalta ehdotettu.
Joop. No se on ollu sen kierron kohtalnen.

mulla on yks kierto ollu kp19 folli 13mm ja kp 21 ovisplus. Kp 23 ultrassa nähty et ovis on tapahtunut ja siitä kierrosta raskaus. Eli folli voi kasvaa nopeastikin siis.

Joop. No se on ollu sen kierron kohtalnen.

mulla on yks kierto ollu kp19 folli 13mm ja kp 21 ovisplus. Kp 23 ultrassa nähty et ovis on tapahtunut ja siitä kierrosta raskaus. Eli folli voi kasvaa nopeastikin siis.

Sharmander :) oon siinä käsityksessä, että näitä otetaan aika harvoin. Multa ei ole ollut tarvetta mitata sen useammin.

Tietty, jos kierrossa olisi ongelmia, niin tilanne voisi olla toinen.

Last edited by a moderator:
Sharmander :) Mitä tiedät piiloraskauksista?:cheers

Oon kuullut näistä, että raskaus ei ole näkynyt raskaustesteissä...ja raskaus on paljastunut vasta myöhemmin verikokeilla, tai jossain rv9...tai vasta, kun on alkanut syntymään.

Sharmander :) Mitä tiedät piiloraskauksista?:cheers

Oon kuullut näistä, että raskaus ei ole näkynyt raskaustesteissä...ja raskaus on paljastunut vasta myöhemmin verikokeilla, tai jossain rv9...tai vasta, kun on alkanut syntymään.
En usko semmoisiin. Nykytesteihin luottavat jopa klinikat. Monessakaan klinikassa ei käydä veritesteissä vaan tikun vastaus riittää esim alkion siirrossa.
Sullako on huomenna virallinen testipäivä vai miten se meni?

En usko semmoisiin. Nykytesteihin luottavat jopa klinikat. Monessakaan klinikassa ei käydä veritesteissä vaan tikun vastaus riittää esim alkion siirrossa.
Sullako on huomenna virallinen testipäivä vai miten se meni?

Virallinen testipäivä oli tänään:sorry:

Mä kyllä uskon näihin piiloraskauksiin, koska niitä on ollut ihan suvussakin ja varsinkin tuttavapiirissä yllätyksiin saakka :) Ettei niin kaukaa liippaisi:laughing002

Last edited by a moderator:

Jokainen kierto on erilainen kuin muut. Kun sinulta on otettu kokeet neljä vuotta sitten, niin niistä ei voi päätellä juuri mitään. Niin kuin itsekin olet huomannut, iän lisääntyessä yritysaika pitenee ja mahdollisuudet vähenevät.

Yrittää voi toki. Jos ei yritä, ei voi onnistua, mutta paljon voisi ottaa selvää, jos olisi kiinnostusta. Mutta toki voi jatkaa niin kuin ennenkin.

Ilman veritestejä ei voi varmaksi tietää, onko ovulaatio tapahtunut. Ultrassa voi nähdä, mitä ehkä mahdollisesti tapahtuu.

Takaisin