----45+++++ kuumeiset

:greet025 onko kellään kokemusta siitä, että pomo vakoilee alaistaan töissä? Esim. kyselee muilta ja ihan suoraankin...esim tekstiviesteillä ja skypessä...:depressed:

Laittaisivat kellokortin, että ois varma selvyys asioista.....varsinkin, kun ylitöitä pitää jatkuvasti tehdä:depressed:
 
Never heard :woot: lähden googlaamaan.

Jannn :) Mitä löysit?

Mulla ainakin lisää limoja:p

Otin tätä lesitiiniä ennen esikoista.

Jostain silloin luin, että tämä tekisi munasolun pinnasta vahvemman ja lisäisi myös liman määrää :)
 
Jannn :) Mitä löysit?

Mulla ainakin lisää limoja:p

Otin tätä lesitiiniä ennen esikoista.

Jostain silloin luin, että tämä tekisi munasolun pinnasta vahvemman ja lisäisi myös liman määrää :)

En paljoa.. Juuri jotain että vahvistaa soluja tmv.. En limoihin liittyen mitään. Jossakin liitettiin soijaan? Täytyy pohtia :rolleyes: on jo semmoinen pilleriarsenaali et saas nähä
 
Täällä on vedetty kuukaudet inositolia, greippiä, geleetä, beetä, helokkia. Sama kuivuus ja ovulaation kato meneillään. Mikään ei muuta mahon elämää :hilarious:
 
Täällä on vedetty kuukaudet inositolia, greippiä, geleetä, beetä, helokkia. Sama kuivuus ja ovulaation kato meneillään. Mikään ei muuta mahon elämää :hilarious:
D vitamiinin sanotaan jopa joissain tapauksissa parantavan amhta. Mulla ei mene, kun fooli ja d. Ostin kyllä vaikka mitä, mutta syömättä ovat. Ei auta poppasetkaan ei.
 
Sharmander :) Oletko koskaan kokeillut lesitiiniä?
Mä olen soija-allerginen niin että saan anafylaksian. En oo uskaltanu kokeilla lesitiiniä. Toisaalta tämä vika ylläti tarttui matkaan kun olin vetänyt sen 3kk putkeen kaikenlaisia särkylääkkeitä, ja vitamiineja ehkä satunnaisesti muistin napata jonku monivitamiinin :hilarious: Että tiiä näistä sitten :angelic:
 

Yölento :) Kiitos, mistä näin hyvän artikkelin löysitkään:happy:!!!

Aloin ajattelemaan omaa sektiota, että voisiko siinä olla jotain syytä siihen, ettei nyt tärppää...en tiedä (??:angelic:)

Kierto on kyllä kellontarkka, mutta esim. sektiohaavan alue on yhä tunnoton..(?:hungry:)
Ehkä tavallista, ettei tunto koskaan palaa....

Mutta se, että voiko se vaikuttaako jollain tavalla hedelmällisyyteen nyt (?:rolleyes:)


Dpo13
 
Yölento :) Kiitos, mistä näin hyvän artikkelin löysitkään:happy:!!!

Aloin ajattelemaan omaa sektiota, että voisiko siinä olla jotain syytä siihen, ettei nyt tärppää...en tiedä (??:angelic:)

Kierto on kyllä kellontarkka, mutta esim. sektiohaavan alue on yhä tunnoton..(?:hungry:)
Ehkä tavallista, ettei tunto koskaan palaa....

Mutta se, että voiko se vaikuttaako jollain tavalla hedelmällisyyteen nyt (?:rolleyes:)


Dpo13
Kaikkea sitä löytää surffaillessa :)

Varsinaisesti olin etsimässä tietoa pissavaivoista, mutta sama syy saattaa olla taustalla. Tiedä sitten näistä.
 
Yölento :) Kiitos, mistä näin hyvän artikkelin löysitkään:happy:!!!

Aloin ajattelemaan omaa sektiota, että voisiko siinä olla jotain syytä siihen, ettei nyt tärppää...en tiedä (??:angelic:)

Kierto on kyllä kellontarkka, mutta esim. sektiohaavan alue on yhä tunnoton..(?:hungry:)
Ehkä tavallista, ettei tunto koskaan palaa....

Mutta se, että voiko se vaikuttaako jollain tavalla hedelmällisyyteen nyt (?:rolleyes:)


Dpo13
Mikä dpo sul yleensä vuoto alkaa?

joo kohtuhommat on isoja asioita. Osa ku on vielä piileviä ja osa selkeempiä. Ja tälleen kun ikää tulee kaikenlaiset potkukelkanjäljet lisääntyy muuallakin kuin naamassa :sorry:
 
Mikä dpo sul yleensä vuoto alkaa?

joo kohtuhommat on isoja asioita. Osa ku on vielä piileviä ja osa selkeempiä. Ja tälleen kun ikää tulee kaikenlaiset potkukelkanjäljet lisääntyy muuallakin kuin naamassa :sorry:

Dpo14 -16.....että ehkä jo huomenna....:sorry:
 
kun ikää tulee kaikenlaiset potkukelkanjäljet lisääntyy muuallakin kuin naamassa :sorry:

Sharnander :)
Minusta ikä saakin näkyä :) En haluaisi todellakaan olla enää teinin näköinen - mistään kohtaa:laughing002!! :happy118

Pieni vatsamakkara ei itsetuntoa syö. Ei myöskään haittaa, ellei mahdu enää nuorena jaloissa olleisiin XS koon housuihin:laughing002

Silmäpussit ajoittain ilmestyvät, mutta onneksi nämä häipyvät pois, kun saa levätä :) Mustia silmänalusia ei mulla ole.

Näin iällä saa rehdisti olla se mitä on, nuorena siihen harvemmin kykenee. Ei tarvitse miellyttää ketään, eikä pienet vuosien tuomat ihorypytkään häiritse:grin
 
Sharnander :)
Minusta ikä saakin näkyä :) En haluaisi todellakaan olla enää teinin näköinen - mistään kohtaa:laughing002!! :happy118

Pieni vatsamakkara ei itsetuntoa syö. Ei myöskään haittaa, ellei mahdu enää nuorena jaloissa olleisiin XS koon housuihin:laughing002

Silmäpussit ajoittain ilmestyvät, mutta onneksi nämä häipyvät pois, kun saa levätä :) Mustia silmänalusia ei mulla ole.

Näin iällä saa rehdisti olla se mitä on, nuorena siihen harvemmin kykenee. Ei tarvitse miellyttää ketään, eikä pienet vuosien tuomat ihorypytkään häiritse:grin
Eih! Kyllä mä hyväksyn harakanvarpaar ja muut asiaan kuuluvat rypyt. Mutta silmänaluset ja naaman ”kuopalle” meneminen ei enää tässä iässä kaunista :hilarious: Pieni pyöreys kasvoissa tai ns leveämät kasvot näyttää aina vähän nuorekkaamnmalle kuin tää että halloweenina ei tarvii enää maskeerata kasvojen luita näkyviin :shifty::laughing001 kroppa mulla ei juur oo muuttunu, tokikaan iho ei oo enää semmonen ”pinkeä” vaan ohentunut jne
 
Yölento :) Kiitos, mistä näin hyvän artikkelin löysitkään:happy:!!!

Aloin ajattelemaan omaa sektiota, että voisiko siinä olla jotain syytä siihen, ettei nyt tärppää...en tiedä (??:angelic:)

Kierto on kyllä kellontarkka, mutta esim. sektiohaavan alue on yhä tunnoton..(?:hungry:)
Ehkä tavallista, ettei tunto koskaan palaa....

Mutta se, että voiko se vaikuttaako jollain tavalla hedelmällisyyteen nyt (?:rolleyes:)


Dpo13
Mulla on kolmesta sektiohaavasta kaksi täysin tunnotonta eli 22 vuotta sitten leikattu (vaaka viilto)ja 18 vuotta sitten leikattu (pysty viilto)yllättäen viimeisin 5kk sitten tehty sektio haava on saanut tuntonsa takaisin jo muutamia viikkoja sektion jälkeen, haava tosin myös nyt jo lähes näkymätön ja alusta asti ollut todella siisti ( ainut vika että edelleen sulavat ompeleet puskevat edelleen ihon läpi ja niitä saa sitten vähänväliä nyppiä pois)

Joten uskoisin että on ihan normaalia että on sektiohaava tunnoton.
 
Mutta silmänaluset ja naaman ”kuopalle” meneminen ei enää tässä iässä kaunista :hilarious: Pieni pyöreys kasvoissa tai ns leveämät kasvot näyttää aina vähän nuorekkaamnmalle kuin tää että halloweenina ei tarvii enää maskeerata kasvojen luita näkyviin :shifty::laughing001 kroppa mulla ei juur oo muuttunu, tokikaan iho ei oo enää semmonen ”pinkeä” vaan ohentunut jne

Sharmanderr :) Iikk...ja hui...:wideyed:

Mitä on naaman "kuopalla" meneminen?

Mulla on pyöreys tullut, koska on tullut kilojakin lisää....bmi on nyt jossain yläkantissa....oisko 27.....kun palasin töihin äitiyslomalta, oli bmi 20.......

Alan laihduttamaan sitten, kun toinen vauva on saatu:smiley-angelic003 :happy119
 
Last edited by a moderator:
Eih! Kyllä mä hyväksyn harakanvarpaar ja muut asiaan kuuluvat rypyt. Mutta silmänaluset ja naaman ”kuopalle” meneminen ei enää tässä iässä kaunista :hilarious: Pieni pyöreys kasvoissa tai ns leveämät kasvot näyttää aina vähän nuorekkaamnmalle kuin tää että halloweenina ei tarvii enää maskeerata kasvojen luita näkyviin :shifty::laughing001 kroppa mulla ei juur oo muuttunu, tokikaan iho ei oo enää semmonen ”pinkeä” vaan ohentunut jne
Tämä. Kyllä kadehdin leveänassuisia ihmisiä. Mietin jopa, että auttaisko reipas painonnousu silottamaan enimmät rypyt ja kuopat, mutta hitto, kyllä mun itsetunto kestää. Ollaan mitä ollaan ja reilusti.
 
Takaisin
Top