T
Tähti ★
Vieras
ääh, voimistushalit sinne!
Odotamme jännittyneinä josko teiltä ivf -päätöstä saatais pian!?
Nyt vois painaa täysillä sitä skorpioniatyttöä 2020 kohti..
Kiitos Lambi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ääh, voimistushalit sinne!
Sun oireet kuulostaa nyt kyllä varsin mielenkiintoisille..joko testasit the sinisellä tikulla ??Dpo 11 ja silmä tulehtunut. Tuo kyynelkanavan kohta. Typerää koska olen kunnossa mutta en uskalla ajaa. Pitäisi mennä vkl leipoilemaan lasten kanssa piparitaloa jne. Auttaakohan lääkkeet niin, että uskaltaisin rattiin iltapäivällä? Mulla ei ole ollut tätä vuosiin. Lääkäri kohta.
Voi kyllä ! Teistä on nyt niin hyvät fibat täällä, puoliväli jo!!!Kunhan nyt vielä saataisiin sille onnellinen loppu...
Joko sinkosi ? Vieläkö valuu virta limainen urhoa ootellen??
Näkeeks simmulla mitään? Aika hyvin ne alkaa auttaa, ensiapuna keitetyllä vedellä pyyhit pahimpia.Dpo 11 ja silmä tulehtunut. Tuo kyynelkanavan kohta. Typerää koska olen kunnossa mutta en uskalla ajaa. Pitäisi mennä vkl leipoilemaan lasten kanssa piparitaloa jne. Auttaakohan lääkkeet niin, että uskaltaisin rattiin iltapäivällä? Mulla ei ole ollut tätä vuosiin. Lääkäri kohta.
Kuulin just, että silmätulehdusta on nyt paljon liikenteessä
Olet ihana! Tätä mäkin salaa toivon vielä!Peppipupu :) Pahoittelut negasta.
Mutta menet vielä tosi aikaisilla päivillä, että ei vielä kirvestä kaivoon
No vielä limastelee. Vain urho puuttuu paikalta. Odotellaan.Joko sinkosi ? Vieläkö valuu virta limainen urhoa ootellen??
Kp1. Itse olen skorpparityttö en tiedä haluisinko lapsesta skorpparia, no ei kai sen väliä
Mitenhän noita limoja sais lisättyä? Muulla kun greipillä..
Jannn:) Pahoittelut kp1.
Limoihin on vaikuttanut mulla ainakin Inositol Ja kyllä limaa riittää....
Kokeile
Olen vetänyt sitä..alkuun about kk joka pvä..nykyään silloin tällöin..
Jannn :) Lesitiini....ota sitä! Olenkin menossa ostamaan sitä nyt :)