----45+++++ kuumeiset

Pahoittelut ja halaus tähti :sorry::Heartred Ei ollu vielä skorppionien teko kuu :smiley-angelic003

näin unta et tajusin että on dpo20 enkä ollu edes testannu. Koskaan ei selvinny mitä tulos olis ollu. Nyt on mikälie kp19 vai 20 ja lämmöt nolla ja kuivaa. Ei oo ovista ollu eikä tulossa. Eiköhän tää kana oo munansa muninu :smiley-angry017
 
Dpo 11 ja silmä tulehtunut. Tuo kyynelkanavan kohta. Typerää koska olen kunnossa mutta en uskalla ajaa. Pitäisi mennä vkl leipoilemaan lasten kanssa piparitaloa jne. Auttaakohan lääkkeet niin, että uskaltaisin rattiin iltapäivällä? Mulla ei ole ollut tätä vuosiin. Lääkäri kohta.
 
Dpo 11 ja silmä tulehtunut. Tuo kyynelkanavan kohta. Typerää koska olen kunnossa mutta en uskalla ajaa. Pitäisi mennä vkl leipoilemaan lasten kanssa piparitaloa jne. Auttaakohan lääkkeet niin, että uskaltaisin rattiin iltapäivällä? Mulla ei ole ollut tätä vuosiin. Lääkäri kohta.
Sun oireet kuulostaa nyt kyllä varsin mielenkiintoisille..joko testasit the sinisellä tikulla :nailbiting:??
 
Dpo 11 ja silmä tulehtunut. Tuo kyynelkanavan kohta. Typerää koska olen kunnossa mutta en uskalla ajaa. Pitäisi mennä vkl leipoilemaan lasten kanssa piparitaloa jne. Auttaakohan lääkkeet niin, että uskaltaisin rattiin iltapäivällä? Mulla ei ole ollut tätä vuosiin. Lääkäri kohta.
Näkeeks simmulla mitään? Aika hyvin ne alkaa auttaa, ensiapuna keitetyllä vedellä pyyhit pahimpia.
Ja wooot missä testi!!?
 
:arghh: pc ei mitään. Tein varmuudeksi kun tuli antibiootit. Ei toi ylläri ollut, jotenkin nykyään otan iisimmin. Hyvät oireet oli kyllä!

Odottelen pomon soittoa, en ajatellut mennä yksisilmäisenä töihin. Katitaan mitä sanoo. En ainakaan aja. Toi töhnä estää viimeisenkin näkökyvyn. :hilarious:

Menkat pitäisi alkaa su. Niitä odotellessa.
 
Kuulin just, että silmätulehdusta on nyt paljon liikenteessä :nailbiting:

Sitä oli jo kesällä....hyvin tarttuvaa.....lääkäri sanoi, että on liikkeellä....no meillä ensin isä, sitten poika ja että mä välttelin....mutta tarttuipa minuunkin:wtf:

Antibiootti - kortisonitipat... me saatiin tartunta lentokoneesta...käsihygienia....mutta se tarttuu, vaikka koko ajan desinfioisi...myös pisaratartuntana, kun joku pärskii lähellä:dead:
 
Odotamme jännittyneinä josko teiltä ivf -päätöstä saatais pian:nailbiting:!?
Nyt vois painaa täysillä sitä skorpioniatyttöä 2020 kohti:happy093...

Lambi :) Pitäis nyt saada kyllä päätettyä....

Nyt pitää uusia klinikan infektio kokeetkin, niin kaikki piikit ja operaatiot menisi samassa rysäyksessä.

Pitäisi saada vaan itsestä irti enemmän ja todellakin varata aikataulu uudelle IVF hoidolle....

Oiskohan se vaikka uuden vuoden 2020 lupaus:smiley-angelic003 (??)
 
Kp1. Itse olen skorpparityttö :wacky: en tiedä haluisinko lapsesta skorpparia, no ei kai sen väliä :p

Mitenhän noita limoja sais lisättyä? Muulla kun greipillä..
 
Kp1. Itse olen skorpparityttö :wacky: en tiedä haluisinko lapsesta skorpparia, no ei kai sen väliä :p

Mitenhän noita limoja sais lisättyä? Muulla kun greipillä..

Jannn:) Pahoittelut kp1.

Limoihin on vaikuttanut mulla ainakin Inositol:joyful: Ja kyllä limaa riittää....
Kokeile:cheers
 
Takaisin
Top