Raskaaksi 2019

Kovin olin sitä mieltä että tässä kierrossa en ovista metsästä, mutta on nyt kuitenkin tullut testailtua. Eilen ei piirtynyt ollenkaan toista viivaa, tänään kp12 ja jotain jo näkyy.. Tietysti lauantaina mies on pikkujouluissa ja mulla töitä, pitää katsoa fiiliksen mukaan jaksaisko sitä aamu varhain touhuta. Ei kuitenkaan jaksais tälleen aikatauluttaa näitä kuksimisia kun ei se aiemminkaan oo auttanut ja koko hommasta menee vähän maku. Toisaalta sit harmittaa jälkikäteen jos ei oo hyödyntänyt päiviä kunnolla, huoh kuulostaa varmaan oudolle nää mun pöpinät:rolleyes: joka tapauksessa, tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:smiley-angelic003
IMG_20191114_124052.jpg

Kovin olin sitä mieltä että tässä kierrossa en ovista metsästä, mutta on nyt kuitenkin tullut testailtua. Eilen ei piirtynyt ollenkaan toista viivaa, tänään kp12 ja jotain jo näkyy.. Tietysti lauantaina mies on pikkujouluissa ja mulla töitä, pitää katsoa fiiliksen mukaan jaksaisko sitä aamu varhain touhuta. Ei kuitenkaan jaksais tälleen aikatauluttaa näitä kuksimisia kun ei se aiemminkaan oo auttanut ja koko hommasta menee vähän maku. Toisaalta sit harmittaa jälkikäteen jos ei oo hyödyntänyt päiviä kunnolla, huoh kuulostaa varmaan oudolle nää mun pöpinät:rolleyes: joka tapauksessa, tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:smiley-angelic003View attachment 83765

Ei, vaan kuulostaa hyvinkin tutulta! Nyt raskaana ollessa (5+1) seksiä ollut kerran... Yleensä monta kertaa viikossa ilman yritystäkin, mutta nyt varmaan "mitta täynnä" :rolleyes::bag:

Kp 29, dpo 15, ei vielä kuukautisia. Alavatsa kipuillut muutaman päivän siihen tapaan, että olen odotellut niitä alkaviksi. Tein raskaustestin dpo 12, ja oli puhdas nega, eli oletan että en ole raskaana kuitenkaan :grin Toki testaan jos ei kuukautisia kuulu vielä huomennakaan.

Ei, vaan kuulostaa hyvinkin tutulta! Nyt raskaana ollessa (5+1) seksiä ollut kerran... Yleensä monta kertaa viikossa ilman yritystäkin, mutta nyt varmaan "mitta täynnä" :rolleyes::bag:
Voi varmaan raskaushormonitkin vaikuttaa, itellä ainakin halut katos aika tehokkaasti raskauden aikana. :bag:

Dpo14 nega aamulla. Nyt oottelen menkkoja, jospa alkais vihdoin pe-su? Toiv mahd aikasin! Mietin kans jos ei tikuttelis mut en varmaan malta olla tikuttamatta, plus jos meinaan omenaviinietikkaa ja mahd aspirin kuurin vetää niin ehkä ois hyvä olla vähän kärryillä :wtf: vaikka ei sitä lasta näytä tulevan vaikka mitä tekis! Ehkä luonto yrittää kertoa jotain? En tosin meinaa luovuttaa ennen kuin kaikki hoidot kokeiltu :hilarious::finger002

Dpo14 nega aamulla. Nyt oottelen menkkoja, jospa alkais vihdoin pe-su? Toiv mahd aikasin! Mietin kans jos ei tikuttelis mut en varmaan malta olla tikuttamatta, plus jos meinaan omenaviinietikkaa ja mahd aspirin kuurin vetää niin ehkä ois hyvä olla vähän kärryillä :wtf: vaikka ei sitä lasta näytä tulevan vaikka mitä tekis! Ehkä luonto yrittää kertoa jotain? En tosin meinaa luovuttaa ennen kuin kaikki hoidot kokeiltu :hilarious::finger002

Osaatko sä tai joku kertoa tosta aspiriinista enemmän? Just luin jostain (täältä ehkä?) et miniaspiriini (en tiiä mitä se on) parantais kohdun limakalvon verenkiertoa, joten mietin voisko se auttaa mun tiputteluun... Mutta en oo uskaltanu rynnätä suin päin ostamaan (vaikka mieli tekis kaikkea mahdollista kokeilla :D), kun sit taas sanotaan et tulehduskipulääkkeet voi heikentää mahiksia.

Voi jannn:Heartred eiköhän tää sitkeys viimein palkita. Pakko! Täälläkin vielä menkkoja odotellaan, ihme tuhrua vaan vielä. Kp:t menee jossain siellä 30 paremmalla puolella. Alkais nyt vaan jo!

Tervetuloa uusille:hello

Osaatko sä tai joku kertoa tosta aspiriinista enemmän? Just luin jostain (täältä ehkä?) et miniaspiriini (en tiiä mitä se on) parantais kohdun limakalvon verenkiertoa, joten mietin voisko se auttaa mun tiputteluun... Mutta en oo uskaltanu rynnätä suin päin ostamaan (vaikka mieli tekis kaikkea mahdollista kokeilla :D), kun sit taas sanotaan et tulehduskipulääkkeet voi heikentää mahiksia.

Aspiriinia 25-50mg päivässä. Sen enempää en tiedä kuin säkään :hilarious: Paitsi että siis hyvä jos sakea/paksu veri. Mulla siis hemoglobiini hyvä ~130 paikkeilla ja ferritiini melkein 100. Aina ollu veri tosi tummaa. Syteen tai saveen..
mietin et mitä kysyn apteekissa ettei ne pidä mua jonain narkkarina tmv. "Mikä on pienin tabletti aspiriinia?" onko lapsille? Toki normitabusta voi puolitella tmv. Tässä just vetelen ekaa satsia omenaviinietikkaa. Ei mitään herkkua. Veden sekaan laitoin.
Eli nyt ennen ovista etikkaa ja luteelivaiheen ajan aspirin jos saan raahauduttua apteekkiin.
Ei uskois et enää oviksen jälkeen tämä kipulääke pahaksi, ja jostain luin et lääkärit määrää sitä rv 7 tai jonnekin asti joillakin. Siitä tais olla oma aloituskin foorumilla.

Aspiriinia 25-50mg päivässä. Sen enempää en tiedä kuin säkään :hilarious: Paitsi että siis hyvä jos sakea/paksu veri. Mulla siis hemoglobiini hyvä ~130 paikkeilla ja ferritiini melkein 100. Aina ollu veri tosi tummaa. Syteen tai saveen..
mietin et mitä kysyn apteekissa ettei ne pidä mua jonain narkkarina tmv. "Mikä on pienin tabletti aspiriinia?" onko lapsille? Toki normitabusta voi puolitella tmv. Tässä just vetelen ekaa satsia omenaviinietikkaa. Ei mitään herkkua. Veden sekaan laitoin.
Eli nyt ennen ovista etikkaa ja luteelivaiheen ajan aspirin jos saan raahauduttua apteekkiin.
Ei uskois et enää oviksen jälkeen tämä kipulääke pahaksi, ja jostain luin et lääkärit määrää sitä rv 7 tai jonnekin asti joillakin. Siitä tais olla oma aloituskin foorumilla.
Ei kukaan narkkarina pidä, disperin kai ois hyvä..

Siis itse oon vuonna nakki ja muusi käyttänyt huumeita ja siitä avoimesti puhunut ja tuosta syystä lapsettomuushoidot evättiin Suomessa vaikka todistin monta vuotta olevani täysin selvinpäin.. Disperin mulla ollut kun on tumma paksu veri ja se autto. Tosin hain myös Treo poretabletteja, ne on hyviä ja nopeavaikutteisia ja auttoi päänsärkyyn tosi hyvin ja on siis aspiriinia.

Siis itse oon vuonna nakki ja muusi käyttänyt huumeita ja siitä avoimesti puhunut ja tuosta syystä lapsettomuushoidot evättiin Suomessa vaikka todistin monta vuotta olevani täysin selvinpäin.. Disperin mulla ollut kun on tumma paksu veri ja se autto. Tosin hain myös Treo poretabletteja, ne on hyviä ja nopeavaikutteisia ja auttoi päänsärkyyn tosi hyvin ja on siis aspiriinia.

Ainii anteeks en tarkottanu narkkiheittoa pahalla :Heartred miten auttoi, siis raskautumiseen vai?

Kp 25 ja ovislimaa bongattu! Olin ihan varma että tämä kierto on menetetty tapaus, mutta näköjään niin vaan pääsi nurkan takaa hiipimään paikalle.

Eilen oli suunnitelmissa puuhailla, kun esikoinen jostain mielenhäiriöstä johtuen meni omaan sänkyynsä nukkumaan, mutta sitten nukahdin itse sohvalle :hilarious: jos tänään sitten uusi yritys.

Mä epäilen että vois jotain kuukautiskiertoa käynnistellä kun eka tuhrutti pari päivää pojan ollessa 8 viikkoa vanha ja nyt viime viikonloppuna oli sama, pari päivää tuhrutti ja poika 12 viikkoa. Pitää katsoa jos taas 4-5viikon päästä tuhruttaa.

Ainii anteeks en tarkottanu narkkiheittoa pahalla :Heartred miten auttoi, siis raskautumiseen vai?
En mä ottanut pahalla kunhan kommentoin tuohon ettei ne niistä ajattele vaan enemmänkin niistä toisista minkä nimeä en millään saa päähäni.. Mut joo tiedän sen tunteen ku menee apteekkiin ja sitte saa niitä katseita. Aattelin että ehkä se aspiriini voiski tehota, itsellä ei ehkä iso tekijä raskauden kannalta (vaan mistä tuon tietää) mutta verenkiertoon se minusta vaikutti. Oli paljon helpompi olla kun paksuhko veri aiheuttaa päänsärkyä ja reuman kanssa mulla sitä et kämmenet on ihan oudot kun kylmä kuuma (raynaudin syndrooma) niin että verenohennukseen auttaa. Ja minä nyt oon aika ylpeä siitä et oon päässyt siitä tyhmästä elämästä pois, en siis koe narkkijuttuja itse loukkaavana ethän sä voinut tietää :) joten en ottanut huonolla, jotenkin mun kommentti vaikutti tylyltä mut en tarkoittanut siten. Joskus töksäyttelen enkä ajattele on vaan hirmu rankka viikko takana ja kuitenkin tää foorumi auttaa vaik pitikin pitää tauko.

Nyt oottelen sitä ultraan pääsyä, sillä välin ohje on et jos olotila huononee niin ensiapuun. Suomessa pääsi heti ultraan mut täällä nyt näin.

Toivottavasti auttaa se aspirin ja omenaviinietikka, olis jo sun aika oot niin ihanan optimistinen aina <3

Jannn, mihin tuo omenaviinietikka vaikutti? o_O

Täällä kp2, masentavaa aikaa:shifty: otin käyttöön nyt geleenkin, jos se auttais kierron tasaantumiseen, ku kierto vieläkin heittelee km:n jälkeen suhteellisen paljonkin.

En mä ottanut pahalla kunhan kommentoin tuohon ettei ne niistä ajattele vaan enemmänkin niistä toisista minkä nimeä en millään saa päähäni.. Mut joo tiedän sen tunteen ku menee apteekkiin ja sitte saa niitä katseita. Aattelin että ehkä se aspiriini voiski tehota, itsellä ei ehkä iso tekijä raskauden kannalta (vaan mistä tuon tietää) mutta verenkiertoon se minusta vaikutti. Oli paljon helpompi olla kun paksuhko veri aiheuttaa päänsärkyä ja reuman kanssa mulla sitä et kämmenet on ihan oudot kun kylmä kuuma (raynaudin syndrooma) niin että verenohennukseen auttaa. Ja minä nyt oon aika ylpeä siitä et oon päässyt siitä tyhmästä elämästä pois, en siis koe narkkijuttuja itse loukkaavana ethän sä voinut tietää :) joten en ottanut huonolla, jotenkin mun kommentti vaikutti tylyltä mut en tarkoittanut siten. Joskus töksäyttelen enkä ajattele on vaan hirmu rankka viikko takana ja kuitenkin tää foorumi auttaa vaik pitikin pitää tauko.

Nyt oottelen sitä ultraan pääsyä, sillä välin ohje on et jos olotila huononee niin ensiapuun. Suomessa pääsi heti ultraan mut täällä nyt näin.

Toivottavasti auttaa se aspirin ja omenaviinietikka, olis jo sun aika oot niin ihanan optimistinen aina :Heartred

Kiitos! Ainakin kierron lopussa mieli menee kyllä mustaks...ihan kaikki tuntuu turhalta jne..hirveetä..no ehkä se taas tästä.. Plussia kaikille :Heartred

Jannn, mihin tuo omenaviinietikka vaikutti? o_O

Täällä kp2, masentavaa aikaa:shifty: otin käyttöön nyt geleenkin, jos se auttais kierron tasaantumiseen, ku kierto vieläkin heittelee km:n jälkeen suhteellisen paljonkin.

Tais olla et tekee alapään ph mahdollisesti otollisemmaks..?? Ja puhdistaa kehoa jne. Ehkä vaan yhden kierron kokeilen pari vkoa, ei tee hyvää hampaille.

Jannn ainakin primaspan nimellä myydään apteekissa 100mg ja 50mg tabletteja. Oli mun mielestä vähän eri paikassa kun normaalit särkylääkkeet. Jos joudut kysyyn henkilökunnalta niin ne monesti painottaa, että vaan lääkärin määräyksellä niin sano, että joo on lääkärin ohjeet :grin Muistat vaan etukäteen päättää minkä vanhvuisia haluat ja 100kpl purkki on ainoo purkki koko jossa niitä myydään, koska yleensä näitä määrätään pitkä aikaiseen käyttöön. Mulla käskettiin alkaa rv12 alkaen syömään koska tablettihoitoinen diabetes.

Takaisin