Raskaaksi 2019

Menin nyt sitten tekemään testin kp 29 ja dpo 15, ihan puhdas nega se oli, eli kyllä ne kuukautiset tulossa ovat :sad001
Alkaa yrityskierto 5, ei kuulosta pahalta, mutta on vain niin vahva tunne siitä etten tule raskaaksi luomusti (jos ollenkaan).
 
Menin nyt sitten tekemään testin kp 29 ja dpo 15, ihan puhdas nega se oli, eli kyllä ne kuukautiset tulossa ovat :sad001
Alkaa yrityskierto 5, ei kuulosta pahalta, mutta on vain niin vahva tunne siitä etten tule raskaaksi luomusti (jos ollenkaan).

Pahoittelut :Heartred mä taas ainakin haluan uskoa et tulen mut enpä enää tiedä..joka kuukaus huonompi fiilis. Ainakin pelottaa etten tule. Kai se on ens vkolla soitettava tk. Että asiat etenis joskus. Prkl. Sulla viel parempi mahis :hello
 
Pahoittelut negoista!

9v sitten jätettiin ehkäisy pois! Joulukuussa 2010 oli sit eka yk. Nyt niitä on hiukan enemmän. MUTTA enpä ole vuosiin ollut näin innoissani, kohta päästään aloittamaan!
Edelleen näytän täällä roikkuvan, mutta kun on tuttuja ni haluan lukea kuulumisia ja kertoa niitä, jos ja kun on kerrottavaa!

Tää viikonloppu on täynnä ohjelmaa, alkokin taitaa kuulua siihen. Mutta päätettiin miehen kanssa että sitten en reiluun vuoteen pääse juomaan (ihan kuin olisi meidän päätettävissä..).

Ihanaa olen kans innoissani kun pääset vihdoin! Ja hyvä ettet meitä jätä!

Itse haluaisin btw jatkaa täällä vaikka vuosi vaihtuisi. Raskaaksi 2020 on tuoreita yrittäjiä suurin osa...ja tulevat varmaan nopeammin raskaaksi kuin itse :hilarious:
 
Ihanaa olen kans innoissani kun pääset vihdoin! Ja hyvä ettet meitä jätä!

Itse haluaisin btw jatkaa täällä vaikka vuosi vaihtuisi. Raskaaksi 2020 on tuoreita yrittäjiä suurin osa...ja tulevat varmaan nopeammin raskaaksi kuin itse :hilarious:

Kihhihhih, jotenkin ihana kommentti:happy: onhan tässä tämänkin vuoden aikana iiiihan jokunen pyyhältänyt ohitse omaa vuoroa odotellessa:hilarious::hilarious: täytynee katsoa miten käy, jos tää hiljenee ihan kokonaan, niin kaipa se on hypättävä seuraavan vuoden ketjuun:hilarious: tai hoitoketjuun tai johonkin. Toi omenaviinietikka kuulostaa pahalta:wtf: toivottavasti siitä on apua. Ite en oo enää kuukausiin käyttänyt muuta, kuin ubikinolia, mamavitskuja, d:tä ja lisärautaa. Alkuun sitä kokeili noi kaikki perinteiset, ei jaksa enää:hilarious:
 
Kihhihhih, jotenkin ihana kommentti:happy: onhan tässä tämänkin vuoden aikana iiiihan jokunen pyyhältänyt ohitse omaa vuoroa odotellessa:hilarious::hilarious: täytynee katsoa miten käy, jos tää hiljenee ihan kokonaan, niin kaipa se on hypättävä seuraavan vuoden ketjuun:hilarious: tai hoitoketjuun tai johonkin. Toi omenaviinietikka kuulostaa pahalta:wtf: toivottavasti siitä on apua. Ite en oo enää kuukausiin käyttänyt muuta, kuin ubikinolia, mamavitskuja, d:tä ja lisärautaa. Alkuun sitä kokeili noi kaikki perinteiset, ei jaksa enää:hilarious:

Vähän luulen et nää jää kans mun vikoiks poppaskonsteiks, ellen kuule taas jotain uutta :angelic: en kyl tiedä kehtaanko tota primaspamia(?) käydä kyselee, en tykkää jos multa kysellään jotain siitä.. Sit ostan normiaspirin ja vedän muruiks :hilarious: enkä nyt niin vakuuttunu ole et se on edes terveellistä.
Mutta ens viikolla soittoa tk iiks :nailbiting: jotenkin pelottaa kun en tiedä yhtään mitä ne vastaa kun takeltelen että pitäis saada lapsettomuushoidot alkamaan vai mitä sanon???? Menee se lääkäriaikakin varmaan ties minne kun ei mikä tahansa aika käy töiden takia...
 
Pahoittelut negoista!

9v sitten jätettiin ehkäisy pois! Joulukuussa 2010 oli sit eka yk. Nyt niitä on hiukan enemmän. MUTTA enpä ole vuosiin ollut näin innoissani, kohta päästään aloittamaan!
Edelleen näytän täällä roikkuvan, mutta kun on tuttuja ni haluan lukea kuulumisia ja kertoa niitä, jos ja kun on kerrottavaa!

Tää viikonloppu on täynnä ohjelmaa, alkokin taitaa kuulua siihen. Mutta päätettiin miehen kanssa että sitten en reiluun vuoteen pääse juomaan (ihan kuin olisi meidän päätettävissä..).

Toivoo kyllä teillekin kun olette todella pitkään yrittäneet plussa ylitse kaiken❤️ Toivottavasti tärppää!!

Täällä olis huomenna menkat virallisesti myöhässä ja aamulla testaan, toki luget vaikuttaa menkkojen tuloon kenties, mutta kait sen raskauden pitäis kuitenki näkyä vaikka niitä syökin. Kuinkahan pitkään malttais nukkua Tai no voihan ne menkatki alkaa vaikka yöllä. Jotenki muka tuntuu että nega sieltä tulee, mutta eipäs koskaan tiedä:smiley-bounce013
 
Esikoinen meni tänäänkin omaan sänkyyn :nailbiting:

Tiedossa hetken kuluttua....
Ensin lämmittelyt :love022
Sitten kosteutus :taunt014
Sitten ryhdytään villeiksi, kun kerrankin on tilaa :sex
Lopuksi hempeillään :hug003
 
Esikoinen meni tänäänkin omaan sänkyyn :nailbiting:

Tiedossa hetken kuluttua....
Ensin lämmittelyt :love022
Sitten kosteutus :taunt014
Sitten ryhdytään villeiksi, kun kerrankin on tilaa :sex
Lopuksi hempeillään :hug003

Tsemppiä koitokseen! :)

Täällä ollaan jo toipumisvaiheessa. Ovistestiin pärähti alkuillasta plussa, joten illanviettotapaa ei tarvinut erikseen arvuutella. Plussaa meille molemmille ja muille myös! :wav
 
Vähän luulen et nää jää kans mun vikoiks poppaskonsteiks, ellen kuule taas jotain uutta :angelic: en kyl tiedä kehtaanko tota primaspamia(?) käydä kyselee, en tykkää jos multa kysellään jotain siitä.. Sit ostan normiaspirin ja vedän muruiks :hilarious: enkä nyt niin vakuuttunu ole et se on edes terveellistä.
Mutta ens viikolla soittoa tk iiks :nailbiting: jotenkin pelottaa kun en tiedä yhtään mitä ne vastaa kun takeltelen että pitäis saada lapsettomuushoidot alkamaan vai mitä sanon???? Menee se lääkäriaikakin varmaan ties minne kun ei mikä tahansa aika käy töiden takia...

Älä turhaan jännitä sitä soittoa. Ei ollut vaikea puhelu. Kysyi lähinnä milloin on aloitettu yrittäminen. Varmaan jos on vuosi kasassa niin ei muuta edes siinä kysele.

Mulla kp2. Olen ollut reissussa nämä pari päivää niin ei ole edes ehtinyt masistelemaan. Käytiin esikoisen kanssa Heurekassa tänään ja oli huippu kivaa.
Mietin tässä että yritänkö tikutella ovista tässä kierrossa vaiko en. Ollaan lähdössä Lontooseen just niinä päivinä, joten en tiedä miten siellä onnistuisin käytännössä niitä testejä tekemään. Toisaalta olisi tämän epäonnisen oviksen metsästyksen jälkeen ihan kiva saada se ovisplus näkyviin.
 
Vähän luulen et nää jää kans mun vikoiks poppaskonsteiks, ellen kuule taas jotain uutta :angelic: en kyl tiedä kehtaanko tota primaspamia(?) käydä kyselee, en tykkää jos multa kysellään jotain siitä.. Sit ostan normiaspirin ja vedän muruiks :hilarious: enkä nyt niin vakuuttunu ole et se on edes terveellistä.
Mutta ens viikolla soittoa tk iiks :nailbiting: jotenkin pelottaa kun en tiedä yhtään mitä ne vastaa kun takeltelen että pitäis saada lapsettomuushoidot alkamaan vai mitä sanon???? Menee se lääkäriaikakin varmaan ties minne kun ei mikä tahansa aika käy töiden takia...
Jos vaan soittaessa kerrot kuinka kauan ootte yrittänyt ja että nyt tarttis jotain apuja saada niin eiköhän homma sit lähe liikkeelle :)
 
Kihhihhih, jotenkin ihana kommentti:happy: onhan tässä tämänkin vuoden aikana iiiihan jokunen pyyhältänyt ohitse omaa vuoroa odotellessa:hilarious::hilarious: täytynee katsoa miten käy, jos tää hiljenee ihan kokonaan, niin kaipa se on hypättävä seuraavan vuoden ketjuun:hilarious: tai hoitoketjuun tai johonkin. Toi omenaviinietikka kuulostaa pahalta:wtf: toivottavasti siitä on apua. Ite en oo enää kuukausiin käyttänyt muuta, kuin ubikinolia, mamavitskuja, d:tä ja lisärautaa. Alkuun sitä kokeili noi kaikki perinteiset, ei jaksa enää:hilarious:

Omenaviinietikka on ihan kauheeta. Mää sitä otin ihan muutamana päivänä huhti- ja toukokuussa kun olin dietillä ja vauvaa yritettiin samalla. Luin, että molempiin suotuisat vaikutukset, mutta oli niiiiiin kamalaa, että oksennus tuli kurkkuun joka kerta:hungover::hungover: Turha kommentti kun mitään kokemusta ei oo tuosta esittää. Tärppikierrossa taisi vaan vihdoin olla kaikki kuut ja tähdet oikein, sopivasti stressiä, diettiä, luovutusta, muuta ajateltavaa, sekstailua vaan fiiliksen mukaan, en ees koittanu tikuttaa ovista, just saatu lähete lapsettomuuspolille, epäily mun kiertohäiriöstä jnejne.. Joku osu vaan yksiin ja siinä kierrossahan mies kävi spermatestissäkin jonka tulokset oli alentunut liikkuvuus ja sperman määrä vähäinen.

Anteeksi kun vieläkin huutelen täältä, en osaa vaan vieläkään lopettaa tämän ketkun lukemista ja tuttujen nimimerkkien matkan seuraamista:oops:
 
Oliko niin, että donafertyä ei oo saatavilla nyt apteekissa? En oo nyt käynyt apteekissa, niin ei oo tullu katsottua.. Oliko siinä jotain saatavuus ongelmia?
 
Omenaviinietikka on ihan kauheeta. Mää sitä otin ihan muutamana päivänä huhti- ja toukokuussa kun olin dietillä ja vauvaa yritettiin samalla. Luin, että molempiin suotuisat vaikutukset, mutta oli niiiiiin kamalaa, että oksennus tuli kurkkuun joka kerta:hungover::hungover: Turha kommentti kun mitään kokemusta ei oo tuosta esittää. Tärppikierrossa taisi vaan vihdoin olla kaikki kuut ja tähdet oikein, sopivasti stressiä, diettiä, luovutusta, muuta ajateltavaa, sekstailua vaan fiiliksen mukaan, en ees koittanu tikuttaa ovista, just saatu lähete lapsettomuuspolille, epäily mun kiertohäiriöstä jnejne.. Joku osu vaan yksiin ja siinä kierrossahan mies kävi spermatestissäkin jonka tulokset oli alentunut liikkuvuus ja sperman määrä vähäinen.

Anteeksi kun vieläkin huutelen täältä, en osaa vaan vieläkään lopettaa tämän ketkun lukemista ja tuttujen nimimerkkien matkan seuraamista:oops:

Ei tarvi lopettaa :)

Kiitos tsempeistä!
 
Mulla nyt tässä kierrossa ollut käytössä gelee royale-kapselit. Aikaisemmissa kierroissa ei siis muita poppaskonsteja, kuin perus d-vitamiini+foolihappo. Ja meinasin syödä koko kierron ajan tota gelee royalee. Nyt menossa kp20. Ihankun ovista ennen/aikana/jälkeen ois ollut enemmän tuntemuksia vatsassa, kuin aikaisemmin. Tai sit vaan enemmän kiinnittänyt huomiota (jos se on enää edes mahdollista..) jokaiseen nippaisuun. Mut yritän tietoisesti vähentää stressiä, vaikka joka päivä tätä vauvahaavetta vaan miettii..

Tuntuu jo nyt siltä, ettei tästäkään kierrosta toivottua tulosta tuu. :sorry: Vaikka vasta menossa dpo2 ja vissiin ihan hyvät ajoitukset osui. Jos tikkua tulkitsin oikein ja ovisplus tuli tiistaina, niin talletukset tehty la, ma, ti ja tänään ..
 
Tässä nää tän kierron tikut.. Mitä mieltä ootte? Aamulla ja iltapäivällä tehty noi missä 2xpv. Olettaisin ite, että ovisplus toi Kp18 aamu, vaikkei ihan tasavahva viiva ookaan. Mut yleensä mulla kyllä ovis+ tullut kp17/18, silloin kun se on testissä näkynyt siis. Eilen ja tänään testailin myös, mutta ne oli ihan haaleita niin heitin roskiin enkä ottanut enää uutta kuvaa..:oops:
 

Liitteet

  • IMG_20191115_002322.jpg
    IMG_20191115_002322.jpg
    36.2 KB · Katsottu: 208
Takaisin
Top