Jannn :) Oletko nyt testaillut?
Täällä tyylipuhdas nega - dpo12
Dpo14 nega. Menkkoja odotellessa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jannn :) Oletko nyt testaillut?
Täällä tyylipuhdas nega - dpo12
Yli-ikäisiä lähinnä klinikoiden mittapuun mukaan, muutenhan ikä on aika suhteellinen käsitePernilla :) Ei sellaista olekkaan, kuin yli-ikäinen...sehän on jonkun lanseeraama nimitys täällä palstalla.
Kyllä meitä hoidetaan niin pitkään, kun on potentiaalia
Hattua nostan siskollesi loppuun asti hoitamisesta. Tää se on taas niitä pienen prosentin sattumia. Niitäkin kohdalle joskus voi osua, vaikka ei uskoisikaan. Eikä ne kyllä kohdalleen osuessa ne pienet prosentit lohduta ei.Hänellä oli sellainen harvinainen syndrooma, nimeä en enää muista. Jäi sellaisen pienen sylivauvan kokoiseksi. Kuoli kahdeksan vuotiaana sisko hoisi alusta loppuun kotona, vaikka hoitolaitosta tarjottiin. Ja paljon sairaalassa oli, käytännössä koko ensimmäisen vuoden. Ei syönyt suun kautta koskaan ja hengitys oli vaikeaa makuuasennostakin johtuen.
Yli-ikäisiä lähinnä klinikoiden mittapuun mukaan, muutenhan ikä on aika suhteellinen käsite
Jotkut miettivät jo eläkeasioita sekä arjessa ja työssä jaksamista. Joku vielä perheenlisäystä..
Hoidot eivät lisää onnistumisprosenttia iäkkäillä. Jos mahdollisuutesi ovat klinikan mukaan 5%, niin se ovat sitä myös ilman hoitoja. Hoidot lisäävät prosentteja vain, jos on oikeasti hoidettavaa. Esim. torvet poissa tai muu syy, ettei luonnollisesti onnistu.Pernilla :) Yksityisellä ei tunne olevansa yli-ikäinen....
Mulle jäi viime käynnistäkin valtavan optimistinen olo, kun kerrottiin, että mahiksia oikeasti vielä on....ja ihan 5%...kuulun siis vielä prossakerhoon
Tilaston valossa mahia ois siis 0.8%
Dpo12
Moikka!
Olen uutena täällä lueskelemassa teidän juttuja. Ihania kirjoituksia ja toiveikasta meininkiä. Itse olen aika sekaisin omasta elämäntilanteesta. Ikää 40, edellisestä liitosta lapsia 5, jotka tulivat helposti. Nyt vuosi yritystä takana, yksi varhainen km alkuvuodesta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia. Aloitimme/ aloitamme juuri hoidot... En oikein tiedä mitä ajatella. Masentavaa ollut kuulla ja tajuta se tosiasia, että on vanha (muuta vikaa ei meistä löytynyt vielä ekalla käynnillä) ja kuinka epävarmaa on kalliista hoidoista huolimatta saada se yhteinen lapsi. Jatkan perehtymistä aiheeseen ja asioiden sulattelemista. Kiitos kun saan tueksi lukea teidän kokemuksia ja mietteitä tästä aiheesta .
Real?Hoidot eivät lisää onnistumisprosenttia iäkkäillä. Jos mahdollisuutesi ovat klinikan mukaan 5%, niin se ovat sitä myös ilman hoitoja. Hoidot lisäävät prosentteja vain, jos on oikeasti hoidettavaa. Esim. torvet poissa tai muu syy, ettei luonnollisesti onnistu.
Jotkut miettivät jo eläkeasioita sekä arjessa ja työssä jaksamista. Joku vielä perheenlisäystä..
Tervetuloa! Mä olen 39 ja kolme lasta tuli helposti. Vauvakuume iski viime vuonna uudelleen ja nyt on yritystä takana 10 kk. On ollut aikamoinen pettymys huomata, et sitä on vanha, kun ei enää tärppää. Tällä palstalla olen toki nuorimmasta päästä, et sikäli aikaa on ja nostan hattua näille upeille naisille täällä, jotka tsemppaavat ja sinnikkäästi myös itse yrittävätMoikka!
Olen uutena täällä lueskelemassa teidän juttuja. Ihania kirjoituksia ja toiveikasta meininkiä. Itse olen aika sekaisin omasta elämäntilanteesta. Ikää 40, edellisestä liitosta lapsia 5, jotka tulivat helposti. Nyt vuosi yritystä takana, yksi varhainen km alkuvuodesta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia. Aloitimme/ aloitamme juuri hoidot... En oikein tiedä mitä ajatella. Masentavaa ollut kuulla ja tajuta se tosiasia, että on vanha (muuta vikaa ei meistä löytynyt vielä ekalla käynnillä) ja kuinka epävarmaa on kalliista hoidoista huolimatta saada se yhteinen lapsi. Jatkan perehtymistä aiheeseen ja asioiden sulattelemista. Kiitos kun saan tueksi lukea teidän kokemuksia ja mietteitä tästä aiheesta .
Tervetuloa!Moikka!
Ihanan kannustavaa ja iloista sakkia täällä tosiaan. Kiitos Tähti !! Haluan myös löytää tuon optimismin . Tuli vaan masis ekalta lääkärikäynniltä, kun mies on huomattavasti nuorempi ja epäonnistumisen syyksi jäi vain mun ikä. Toivottiin että olisi päästy julkiselle edes tutkimuksiin, mutta ehdin pari kk sitten täyttää 40, niin ei . Mies koki tämän kovin epäreiluksi, koska häntä ei edes tutkittu ja hänelle jäi siinä tilanteessa isot kysymysmerkit (kun hänellä niitä lapsia ei ennestään ole). Mutta tosiaan, tota positiivisuutta nyt kasvattamaan ja elämästä iloitsemaan. Aivan ihanaa kuulla täällä, että toivoa on Kiitos!
Jos miehellä simpat tutkitaan ja on kunnossa, niin ihan kotikonsteinkin voi vielä onnistua. Vuosi on kuitenkin lyhyt yritysaika.Ihanan kannustavaa ja iloista sakkia täällä tosiaan. Kiitos Tähti !! Haluan myös löytää tuon optimismin . Tuli vaan masis ekalta lääkärikäynniltä, kun mies on huomattavasti nuorempi ja epäonnistumisen syyksi jäi vain mun ikä. Toivottiin että olisi päästy julkiselle edes tutkimuksiin, mutta ehdin pari kk sitten täyttää 40, niin ei . Mies koki tämän kovin epäreiluksi, koska häntä ei edes tutkittu ja hänelle jäi siinä tilanteessa isot kysymysmerkit (kun hänellä niitä lapsia ei ennestään ole). Mutta tosiaan, tota positiivisuutta nyt kasvattamaan ja elämästä iloitsemaan. Aivan ihanaa kuulla täällä, että toivoa on Kiitos!
Niin ja lähinnä ajattelen itseäni vanhana sen takia, että alan työyhteisössä olla vanhimmasta päästä. Olo on kyllä nuorekas edelleen, kiitos oppilaiden. Ikinä en ole ajatellut, että kukaan täällä olisi vanha
Jos ikä on leikin määrästä kiinni, niin olen tosi nuori. Minusta leikkiminen kuuluu kaikille eikä siihen tarvita lapsia. Mutta toki oman lapsen kanssa leikkiminenkin maistuu.Helena80 :) Huomaan lapsen nuorentavan vaikutuksen...mulla se johtuu tosiaan 3-vuotiaastani...Hän pitää minut kyllä tosi nuorena
En muista edes omasta lapsuudesta, että olisin koskaan leikkinyt näin paljon joka päivä ja rakentanut esim. palapelejä, kuin nykyään...."vanhana'...
Jos toinen lapsi tulee, voin aloittaa uudestaan.
Meidän taapero on vielä niin ihana, että kutsuu Äitiä nuoreksi tytöksi...mä sulan
Helen80 :) Nuoria me vielä ollaan ja niin sanoo isomummunikin, joka täyttää kohtapuolin 100v....
Jos miehellä simpat tutkitaan ja on kunnossa, niin ihan kotikonsteinkin voi vielä onnistua. Vuosi on kuitenkin lyhyt yritysaika.
Minulla mies on kahdeksan vuotta minua nuorempi. Ei oltu tutkimuksissa eikä hoidoissa.