Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei tää pytyn halailu mitenkään kivaa ole.. ja note to self älä syö ananasta!
yleensä oon hyvin iltatorkku ja vaadin 7h unta etten ole ihan töttöröö päivällä ja nukuin kuin tukki. Nyt ei haukotuta, ei väsytä, ei vituta vaikka nukun max 6h pätkissä!
ei siis haittaa kun ihan ekat viikot muuta tehny kun haukottelin mutta mikä ihme tää on?! Minulla tosiaan viikkoja vasta 4+1, mutta sellainen huimaus ja "epätodellinen olo" on selkein oire. Se on kyllä ärsyttävää ja melkein hiukan pelottavaakin. Olenko ainoa tämän oireen kanssa?
Pahoinvointia ei juurikaan vielä ole ollut, korkeintaan pientä etovaa oloa ja samaan aikaan jatkuva nälkä...
Alavatsalla on jotain tuntemuksia ajoittain, mutta ei mitään kovin selkeää.
josko sulla rupeaa valmistamaan tähän valvomiseen (jos siis esikoinen tulossa?)Onko muille tullut unettomuutta? Itsellä alkoi noin reilu viikko sitten että heräilen öisin usein, nukahdan kyllä takaisin kohtuu helposti mutta saatan iltaisinkin olla "ylipirteä" ei väsytä yhtään!!yleensä oon hyvin iltatorkku ja vaadin 7h unta etten ole ihan töttöröö päivällä ja nukuin kuin tukki. Nyt ei haukotuta, ei väsytä, ei vituta vaikka nukun max 6h pätkissä!
ei siis haittaa kun ihan ekat viikot muuta tehny kun haukottelin mutta mikä ihme tää on?!
![]()
Onko muille tullut unettomuutta? Itsellä alkoi noin reilu viikko sitten että heräilen öisin usein, nukahdan kyllä takaisin kohtuu helposti mutta saatan iltaisinkin olla "ylipirteä" ei väsytä yhtään!!yleensä oon hyvin iltatorkku ja vaadin 7h unta etten ole ihan töttöröö päivällä ja nukuin kuin tukki. Nyt ei haukotuta, ei väsytä, ei vituta vaikka nukun max 6h pätkissä!
ei siis haittaa kun ihan ekat viikot muuta tehny kun haukottelin mutta mikä ihme tää on?!
![]()
Nyt kun sanoit niin tunnistan tuon oireen. Nukun yleensä helposti 9h yössä, mutta nyt saatan herätä jo 5h unien jälkeen. Nukahdan kyllä helposti mikä sekin on minulle outoa. Yleensä piehtaroin jopa tunnin ennen kuin saan unen päästä kiinni.
Mulla on oireina hirveä väsymys, turvotus ja nännit todella kipeät. Edellisissä raskauksissa ollut ihan samat oireet. Toivon että säästyn tässäkin raskaudessa pahoinvoinnilta ja oksentelulta, mutta katsotaan. Tsemppiä kaikille olojen kanssa.
Onko muille tullut unettomuutta? Itsellä alkoi noin reilu viikko sitten että heräilen öisin usein, nukahdan kyllä takaisin kohtuu helposti mutta saatan iltaisinkin olla "ylipirteä" ei väsytä yhtään!!yleensä oon hyvin iltatorkku ja vaadin 7h unta etten ole ihan töttöröö päivällä ja nukuin kuin tukki. Nyt ei haukotuta, ei väsytä, ei vituta vaikka nukun max 6h pätkissä!
![]()
En tiä oliko osaa asiaan, että rakasteltiin miekkosen kans illalla ennen nukkumaanmenoa...
vatsaa turvottaa iltaa kohden mutta toivon ettei kovin näkyväksi vielä tulisi kun en halua vielä töissä kertoa.Mulla ollut kans muutamia kertoja ja just viimeyönä ja tänä aamunaSiis ai kamala. Heräsin yöllä siihen kun sattu ja poltti alavattaa niin jumaliste paljon. Olin sängyssä sikiöasennossa hetken vaikeroimassa, ei auttanu, lähin teppaamaan kämppää ympäri ja puf! Kaikki kipu pois. Ihan kauheeta. Onko muilla käyny tällästä?En tiä oliko osaa asiaan, että rakasteltiin miekkosen kans illalla ennen nukkumaanmenoa...
![]()