Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on niin sama tilanne! Eli jomottaa alavatsaa - ja selkää ikävästi, ja ravaan vessassa "tarkistamassa tilannetta". Voi kun kaikki olisi kunnossa, lauantaina on varhaisultraan varattu aika.

Mulla jatkuu myös vielä tänäänkin tämä alaselän ikävä jomottelu, vaikka tänään olen ollut liikkeessä ja yrittänyt venytellä yms. Aina välillä tuntuu myös alavatsassa pientä jomottelua. Mitään vuotoja ei ole ollut, joten yritän ajatella että ei ole mitään vakavaa :sorry:
 
Mulla oli ekassa raskaudessa koviakin jomotuksia alussa, piti oikein pysähtyä hengittelemään kun niin sattui. Tokassa oli huomattavasti vähemmän ja sama nyt kolmannella kerralla.
 
Joo mullq kans oli ja on nytkin välillä ihan tosi voimakasta kipua. Pitää ihan pysähtyä ja vaan hengitellä rauhallisesti :sad001 tuntuu kyllä tosi kurjalta. Mulla on koko päivän särkenyt vatsa tänään taas mut oletan että kyseessä on taas kasvukipu. Mulla tuntuu tulevan tätä joka toinen päivä aina. Yksi päivä pelkkää pahoinvointia ja sit toinen päivä pahoinvointia ja kipua..
 
Mulla ei oo ollut oikein minkäänlaisia tuntemuksia alavatsalla. Ehkä muutama lievä vihlaus jos on ollu huono asento tms.
Mut muuten nää olot alkaa kaatua päälle! Tänään koko päivän särkeny päätä, pytyn halailua aamulla (hampaiden harjaus on pahin), sekä kauhee väsymys. Tässä vedän panadolia naamaan kun ei vaan enää jaksa tätä päänsärkyä.
 
Oon nyt kaks päivää itkenyt aina työmatkat, koska liikutun joululauluista! Tai oikeastaan mistä lauluista tahansa, eilen se oli Robinin biisi joka soi radiossa. Liikutun siis aivan kaikesta! :oops: Onko muita itkijänaisia täällä? :hilarious:
 
Oon nyt kaks päivää itkenyt aina työmatkat, koska liikutun joululauluista! Tai oikeastaan mistä lauluista tahansa, eilen se oli Robinin biisi joka soi radiossa. Liikutun siis aivan kaikesta! :oops: Onko muita itkijänaisia täällä? :hilarious:

Joo kyllä! Erityisesti joululaulut, ihan itseäni kiduttaakseni kuuntelen Jouluradiota:wacky:
 
Mulla ei oo ollut oikein minkäänlaisia tuntemuksia alavatsalla. Ehkä muutama lievä vihlaus jos on ollu huono asento tms.
Mut muuten nää olot alkaa kaatua päälle! Tänään koko päivän särkeny päätä, pytyn halailua aamulla (hampaiden harjaus on pahin), sekä kauhee väsymys. Tässä vedän panadolia naamaan kun ei vaan enää jaksa tätä päänsärkyä.

Tsemppiä! Siis mä kyllä kans mietin et miten tän olon kans pitäs jaksaa olla töissä.. Olen vielä aloittanut uuden työn niin vähän kyllä stressaa tää kuvotus ja väsymys.
 
Joo kyllä! Erityisesti joululaulut, ihan itseäni kiduttaakseni kuuntelen Jouluradiota:wacky:

Hahaha! Niin ymmärrän ton!! Samalla se on niin huvittavaa, että soittaa tahalleen joululauluja, jotta pääsee itkemään ja laulamaan samalla mukana.

Myös kolikkoja laskenut mies kaupan kassalla herkisti, ja itkin pitkään sen jälkeen kuinka mun olis pitänyt maksaa sen ostokset.
 
Herkistelee täälläkin ja itketään itseäni :rolleyes: Pahoinvointia on tänään illalla ollut selvästi aiempaa enemmän :wtf:
 
Oon nyt kaks päivää itkenyt aina työmatkat, koska liikutun joululauluista! Tai oikeastaan mistä lauluista tahansa, eilen se oli Robinin biisi joka soi radiossa. Liikutun siis aivan kaikesta! :oops: Onko muita itkijänaisia täällä? :hilarious:
Oi kyllä! En joululauluista ole liikuttunut, mutta esimerkiksi lohikeitosta liikutuin tänään :grin Enkä edes tiedä miksi!

Tänään oli ensimmäistä kertaa oikeasti ihan karmea väsymys. Teen työkseni pelkkiä yövuoroja ja ajattelin, että nyt en pysty en millään. Nooh, lepäsin reilun tunnin ja elämä voitti.
Turvotus on alkanut muutama päivä sitten ja ilmavaivat. Taivas varjele mikä haju :angelic:
 
Siis tää väsymys on kyllä jotain niin kauheeta ku ei vaan meinaa jaksaa töitä tehdä, onneks tänään alkaa loma. :love017 Ilmavaivat ja turvotus on myös vahvasti läsnä.
 
Oi kyllä! En joululauluista ole liikuttunut, mutta esimerkiksi lohikeitosta liikutuin tänään :grin Enkä edes tiedä miksi!

Tänään oli ensimmäistä kertaa oikeasti ihan karmea väsymys. Teen työkseni pelkkiä yövuoroja ja ajattelin, että nyt en pysty en millään. Nooh, lepäsin reilun tunnin ja elämä voitti.
Turvotus on alkanut muutama päivä sitten ja ilmavaivat. Taivas varjele mikä haju :angelic:

Lohikeitosta! :hilarious::hilarious::hilarious:

Täällä hajut kyllä tavallista kovemmin käy myös nenään. Joka päivä siivottavaa kissan hiekkistä edes huomannut ennen, nyt käy nenään:inpain::dead:
 
Yrjöäminen vaan jatkuu. Kerkesin jo iloita eilem että joko tää oli tässä kun eilen en oksentanut kertaakaan.. tänään sit jo kahdesti pyttyä halailtu..
 
oonkohan minä ollenkaan raskaana, kun oireet on aikalailla kadonneet. voi olla et jotain testejä joutuu hakemaan vielä ennen neuvolaa.
vähän kyllä teki työtä olla hyvissä voinneissa, kun koiralta oli puhjennut päästä joku mätäpaise ja yritä sitä sit tyhjennellä, hyh.
 
oonkohan minä ollenkaan raskaana, kun oireet on aikalailla kadonneet. voi olla et jotain testejä joutuu hakemaan vielä ennen neuvolaa.
vähän kyllä teki työtä olla hyvissä voinneissa, kun koiralta oli puhjennut päästä joku mätäpaise ja yritä sitä sit tyhjennellä, hyh.

Mä oon täällä samaa pohtinu..että ollaankohan tässä minäkään raskaana... oireita ei ole.. ei ällötä, okseta, väsytä, ei oo tissit kipeet ei turvota ei kiukuta ei minkäänlaisia kutinoita tai rapinoita... :smiley-angry016 alkaa vähän kuumottaa toi viikon päästä oleva varhaisultra :smiley-ashamed008 :smiley-angry017 nyt on kuitenkin 6+4 ni olis se ny mieltä rauhoittavaa jos vähän ees vituttas mut ei mitään ni ei mitään :smiley-chores020 melko raastavaa on! Joten kovasti sinne sympatiaa kohtalotoverille
 
Pahoinvointia 24/7 ja nyt alkaa vaikuttaa jo mielialaankin tää :puke_r
No mut onneks tää ei oo ikuista



6+1
 
Mä oon täällä samaa pohtinu..että ollaankohan tässä minäkään raskaana... oireita ei ole.. ei ällötä, okseta, väsytä, ei oo tissit kipeet ei turvota ei kiukuta ei minkäänlaisia kutinoita tai rapinoita... :smiley-angry016 alkaa vähän kuumottaa toi viikon päästä oleva varhaisultra :smiley-ashamed008 :smiley-angry017 nyt on kuitenkin 6+4 ni olis se ny mieltä rauhoittavaa jos vähän ees vituttas mut ei mitään ni ei mitään :smiley-chores020 melko raastavaa on! Joten kovasti sinne sympatiaa kohtalotoverille
oho, oot siis välttyny kaikilta. huh. ei mulla ihan noin hyvin oo menny. nyt ehkä 2-3 suht oireetonta päivää. tosin just rupes kuvittamaan.
yritähän jaksaa odotella ens viikkoon. varmasti kerkeää sullakin alkamaan oireet jossain välissä. yritetään nauttia oireettomuudesta.
 
Hei kaikille:hello Täällä suunnalla oli erilainen fiilis heti oviksesta kun tissit on ollut sieltä asti kipeät. Kaksi aikaista kkm puolen vuoden sisään takana niin on pienesti mihin verrata. Ihan hassuista jutuista itkeny ihan hulluna, kainaloissa pakottavaa tunnetta. Palelua myös ollut joka päivä. Nyt 4+2.
 
Mulla on myös ollut suht oireetonta vielä, paitsi niitä alavatsan ja alaselän jomotuksia on ollut aina välillä ja pientä etovaa oloa silloin tällöin. Viimeksi mulla oli tissit tosi kipeät oviksesta asti mutta nyt ei ole sitä ollut ollenkaan.. Ehkä parina päivänä tällä viikolla oli ihan vähän nännit kipeät mutta ei mitenkään huomattavasti.
 
Takaisin
Top