Raskaaksi 2019

Täällä myös mahassa kouristelee siihen malliin että lähipäivinä kp 1 :hungover:

Olen miettinyt josko kävisin aukiolotutkimuksessa yksityisellä, kun julkisella ei tutkimuksiin pääse vielä puoleen vuoteen. On vain niin vahva tunne siitä ettei tämä onnistu, jossain on vikaa.
 
Tiedän ton tunteen, mulla oli aika aukkariin mut kun oon toistuvasti raskautunut niin se ei oo ongelma vaan se pysyminen..

Nytki runsas vuoto mut ilman kipuja toistaiseksi.. Jotenki toivoo et se olis ollu muuta mut kyl aiemmat kokemukset opettaa.. Nyt kohta pääsee näkee ultrassa kohdun ja onhan se hirvee ku tietää et joko tyhjä tai sitten pitää tyhjentää. Huoh. Rankkaa, en tiedä miksei se eka vois vaan tulla niin sit olis kohta 6 vuoden unelma täytetty..
 
Täällä myös mahassa kouristelee siihen malliin että lähipäivinä kp 1 :hungover:

Olen miettinyt josko kävisin aukiolotutkimuksessa yksityisellä, kun julkisella ei tutkimuksiin pääse vielä puoleen vuoteen. On vain niin vahva tunne siitä ettei tämä onnistu, jossain on vikaa.

Mä oon miettinyt samaa... Tammikuussa ois loma ja oon vakavissani miettinyt et kävisin sillon aukkarissa. En nyt jaksaisi ite odotella vielä ensi kevääseen ennenkuin tutkimuksiin pääsisi. Ja vaikka olen yrittänyt miettiä että tämä puolisen vuotta yritystä ei ole vielä pitkä aika, mut tuntuu masentavalta että vielä toinen samanlainen puolikas edessä ennenkuin mitään tutkittaisiin
 
Täällä myös mahassa kouristelee siihen malliin että lähipäivinä kp 1 :hungover:

Olen miettinyt josko kävisin aukiolotutkimuksessa yksityisellä, kun julkisella ei tutkimuksiin pääse vielä puoleen vuoteen. On vain niin vahva tunne siitä ettei tämä onnistu, jossain on vikaa.

Nii mäki oon miettiny.. Mut ehkä eka soitan tk ku menkat alkaa.. Ja oonhan kerran raskautunut, mut en tiedä missä vika ettei uudelleen. Tai ehkä se tapahtuu lähiluukausina :angelic::hilarious: tekis mieli vaan odottaa et kyl se JOSKUS sieltä tulee mut ku haluisin raskaaks puolen vuoden sisään enkä vuoden päästä.. Tosin eipä taitais hoidotkaan alkaa kun ehkä keväällä inssillä, ja ei oikein inssiin luottoa muutenkaan. Ens kiertoon omenaviinietikka ja aspirin ja sen jälkeen taas letrot :woot:
 
Testasin Sofin epäherkällä puhtaan negan.:arghh: Enpä olisi tarvinnut tähän saumaan vielä sitäkin ongelmaa, että kierrot alkavat venyä.:meh: Nyt siis kp30/23-28. Ovista en löytänyt, joten ovuloimaton kierto on todennäköinen. Tai kai on sekin mahdollisuus olemassa, että ovis tapahtui vain tosi myöhään ja ne menkat ei vielä ole edes myöhässä...

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että oli kivaa haaveilla. Edes yhden päivän.
 
Mä oon miettinyt samaa... Tammikuussa ois loma ja oon vakavissani miettinyt et kävisin sillon aukkarissa. En nyt jaksaisi ite odotella vielä ensi kevääseen ennenkuin tutkimuksiin pääsisi. Ja vaikka olen yrittänyt miettiä että tämä puolisen vuotta yritystä ei ole vielä pitkä aika, mut tuntuu masentavalta että vielä toinen samanlainen puolikas edessä ennenkuin mitään tutkittaisiin
Huutelen taustalta että mullahan meni 6kk ekaan plussaan joka meni kesken ja siitä meni n.5kk ja plussasin joka nyt on tähän asti ainakin ollut kyydissä :happy: tiedän kokemuksesta että se vuosi tuntuu pitkälle ajalle, mutta toisaalta se menee lopulta äkkiä ja mustakaan ne tuskin olisi löytänyt mitään kummempaa vaan lähettäneet kotiin yrittämään kun on kyse perusterveestä alle 30v :happy: Se on hankalaa, mutta mä jätin kaikki vippaskonstit ja testit ja aivan kaikki ja kyllä ressitasoputosi ja lopulta tämä ilmoitti tulostaan :hilarious: ainoa mikä mulla oli käytössä oli mammavitamiinit
 
Monet täällä samoissa vesissä kun itse, että testailla ehkä vois... En vaan perhana uskalla! Sit menee ihan masiksen puolelle jos nega tulee. Itsellä myös just sellainen fiilis, kuin joku toinenki kirjotti täällä, että ihanaa ajatella et vois vaikka olla raskaana Mut perjantaina testaan viimeistään jos ei oo menkat vielä alkanu.

Isot halaukset Kp1 kohdanneille vähän tuntuu että seuraan ke-pe akselilla perässä. Nyt kp29 (29-31). Sellaista juilintaa nivusissa ja tissitki kipeät. Ne on kyllä nyt ollu kipeät melkein oviksesta asti(ei oo ennen ollu) nyt ollu luget käytössä dpo 4-> iltaisin että voisko se tehdä? Onko jollain kokemusta? Hormoniahan se on toki, haluis ajatella että nyt se on ”raskautumiskipeytymistä” mutta mene ja tiedä.

Onnea plussanneille❤️ Toivottavasti kyytiläiset pysyy mukana⭐

Joka päivä luen viestejä ja mukana elän monenki jutuissa välillä kyynelien ja välillä ilon kera. Voimia ja iloa yritykseen meille kaikille
 
Täällä kp1 :sad010uutta kiertoa kohden siis. Tästä lähtien kyllä tietää, ettei mitkään oireet tarkoita yhtään mitään.
 
Aika tympeetä toimintaa gyneltä. Onko mahdollista käydä jollain muulla lääkärillä? Itse sain terot ilman sen suurempia väittelyitä yksityiseltä gyneltä. Julkiselta mulle sanottiin puhelimessa vaan, että ei haittaa ja ens vuonna voi varailla tk:sta lääkäriaikaa jos ei oo siihen mennessä tärpänny.

Oon mä miettinyt yksityistäkin gyneä, mutta en oo nyt vielä siihen ryhtynyt. Luvattiin kuitenkin julkiselta, että päästään jo 6kk jälkeen lapsettomuuspolille. Toki se et sinne saa lähetteen 6kk jälkeen ei vielä kerro mitään siitä, kauanko menis että oikeasti sais jotain apukeinoja käyttöön... Pitää nyt kattoo kauanko mulla kestää kärsivällisyys tässä luomuyriyksessä tiputtelun kera. :/
 
Täällä kp1 :sad010uutta kiertoa kohden siis. Tästä lähtien kyllä tietää, ettei mitkään oireet tarkoita yhtään mitään.

Jos jotain lohtua niin ainakin meitä on muutamia ketkä menee about samaa kiertoa ja päästään taas jännäilee samoihin aikoihin. Tsemppiä :Heartred
 
Monet täällä samoissa vesissä kun itse, että testailla ehkä vois... En vaan perhana uskalla! Sit menee ihan masiksen puolelle jos nega tulee. Itsellä myös just sellainen fiilis, kuin joku toinenki kirjotti täällä, että ihanaa ajatella et vois vaikka olla raskaana Mut perjantaina testaan viimeistään jos ei oo menkat vielä alkanu.

Isot halaukset Kp1 kohdanneille vähän tuntuu että seuraan ke-pe akselilla perässä. Nyt kp29 (29-31). Sellaista juilintaa nivusissa ja tissitki kipeät. Ne on kyllä nyt ollu kipeät melkein oviksesta asti(ei oo ennen ollu) nyt ollu luget käytössä dpo 4-> iltaisin että voisko se tehdä? Onko jollain kokemusta? Hormoniahan se on toki, haluis ajatella että nyt se on ”raskautumiskipeytymistä” mutta mene ja tiedä.

Onnea plussanneille❤️ Toivottavasti kyytiläiset pysyy mukana⭐

Joka päivä luen viestejä ja mukana elän monenki jutuissa välillä kyynelien ja välillä ilon kera. Voimia ja iloa yritykseen meille kaikille

Lugeista tulee kyllä kaikki muut "raskausoireet" paitsi THE tunne. Oon käyttänyt joku puoli vuotta kohta.

Tänään yritetään taas soittoa klinikan kanssa, sanoin et jos ei ehi soittaa, ni hoitaisi sen lähete asian ja lisää lugeja reseptille. Katsotaan kuinka tänään käy.

Aida:sad010. Olin ihan varma, että nyt olis tullu teillekin plussa. Kyllä tää plussa-aalto nyt pyyhältää taas meistä konkariyrittäjistä ohi:smiley-angry017
 
Onpa kiva StellaMom kuulla sinusta! Olet ollut mun mielessä tätä foorumia lueskellessa, kun koettiin kkm melkein samaan aikaan. Tosi kurja, että sulla tyhjennyksessä menikin noin kauan, muistanko väärin vai etkö sä tehnyt 3 vkoa tyhjennyksen jälkeen negatiivisen testin jo kertaalleen? Ja ihanaa kuulla että olet viihtynyt uudessa työssäsi!
Moi, joo olen aika varma että 3vkon päästä oli suht tyhjä testi, mutta klimppejä tuli ulos vielä viikolla 4 ja 5, eli jotain materiaalia siellä oli kyllä. Sitten vuoto muuttui, tuli limaa ja se ei ollut sellainen holahtava enää, eli arvelen menkkojen alkavan kesken niitä. Nyt kolmatta päivää ilman mitään vuotoja ja Hallelujah sentään miten ihanaa :wacky: tässä kuussa tuskin yritetään aktiivisesti koska ei tee mieli tuon pitkän vuodon jälkeen stressaa ovistikkujen kanssa. Katsomme joulukuussa sitten uudestaan.
Nyt mä olen kyllä hyvin hämilläni.. menkat loppui 18 h vuodon alkamisesta ja tilalla on kirkasta limaa. Kipuja ei oo ollut minimaalista jomotusta lukuunottamatta missään vaiheessa. Mitä ihmettä tapahtuu? Eiks kkm jälkeen just pitäisi olla normaalia runsaamman kuukautiset?
Tähän voin sanoa että mulla tosiaan tuli 10pvä tyhjennusvuotoa, ja menkkojen aloituskohdalla alkoi toinen tyhjennysvuoto eli se voi olla juuri näitä sekavia juttuja. Tajusin ettei voi olla menkat koska ei ollut kipuja lainkaan. Toivottavasti selviää mikä sulla on!
 
Kyllä aikalailla tosiaan masensi tuo nega. Kummasti herätti toiveita kun ei menkkoja tullutkaan. Valkkaria lorisee ihan urakalla, välillä on sellaista persikkaisen väristä. Mitähän tämäkin nyt on?!? Lähden pariksi päiväksi nyt reissuun ja katsotaan loppuviikosta olisiko kp1 suvainnut jo siinä vaiheessa tulla. Ja lääkäri kun meni sanomaan että minulla on säännöllinen kierto.:hilarious:
 
Huutelen taustalta että mullahan meni 6kk ekaan plussaan joka meni kesken ja siitä meni n.5kk ja plussasin joka nyt on tähän asti ainakin ollut kyydissä :happy: tiedän kokemuksesta että se vuosi tuntuu pitkälle ajalle, mutta toisaalta se menee lopulta äkkiä ja mustakaan ne tuskin olisi löytänyt mitään kummempaa vaan lähettäneet kotiin yrittämään kun on kyse perusterveestä alle 30v :happy: Se on hankalaa, mutta mä jätin kaikki vippaskonstit ja testit ja aivan kaikki ja kyllä ressitasoputosi ja lopulta tämä ilmoitti tulostaan :hilarious: ainoa mikä mulla oli käytössä oli mammavitamiinit

Jeps pitäisi itekin ottaa rennosti kevääseen saakka ennenkuin heittää kirvestä kaivoon :grin
 
Täällä kp1 ja siten yk7 starttasi.
Kierto oli nyt 27päivää ja luteaali 12.
Ei muuta kuin kohti uutta yritystä. Pahoittelut muille kp1 kohdanneille :Heartred

Meillä sairastaa koko trio ja käytiin äsken happihyppelyllä lähileikkipuistossa ettei ihan seinät kaadu päälle kotosalla. Kiva kun on tullu vähän lunta, niin lapsetkin viihty ulkoilemassa hyvin :)
 
Ei ne menkat alkanut, ja uskaltauduin testaamaan. Tosin edelleen outo tunne tästä.
Ei uskalla iloita yhtään.
 

Liitteet

  • IMG_20191112_142503.jpg
    IMG_20191112_142503.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 184
Takaisin
Top