Raskaaksi 2019

Mä teen testin seuraavaksi vasta maanantaina, päätin sen :smiley-angelic006 sit pitäis jo jotain näkyä jos ois näkyäkseen.. Ellei täti ehdi ennen kylään. Vieläkin kierto vähän epäselvä kkm:n jälkeen :shifty:

Okei.. Mä teen huomenna :facepalm: mulla ei menkat ala ainakaan ennen ke.. Flon mukaan alkaa vasta ens la :hungover:
 
Me ollaan niin aikasilla päivillä et mä heitän vasta joskus dpo12 hanskat tiskiin (jos silloinkaan :hilarious:) :happy:

Mikä dpo Evelynillä?
No joo, mut tähän kun lisää sen ettei kroppa oo antanu minkäänlaisia vinkkejä et mitään tapahtuis, niin kyllä mun usko on nollissa. Aiemmissa oon jotenkin osannu uumoilla et ehkäpä ois tärpänny ja nyt kierto vaan toistuu just niinku aiemmatkin.

Jesbelle valtavat pahoittelut, miksi taas :sad001
Selvästi raskautuminen ei siellä ole ongelma, kun vielä löytyisi apuja ja viisautta, että raskaudet saisi jatkumaan! Voimia kovasti :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla Flo ilmoittaa, että kuukautiset on kaksi päivää myöhässä mutta eihän se tiedä lääkkeellistä tyhjennyksestä tai viivästyneestä ovulaatiosta. Nää menkkakivut on jatkuneet on/offina torstaista asti, yleensä ne alkaa tasan siinä vaiheessa kun kuukautiset alkaa. Muistan kun esikoista kuumeiltiin 7 v sitten ja silloin itkin samanlaisista kivuista miehelle, että taas ne menkat alkaa eikä koskaan saada vauvaa. Kuukautiset jäi tulematta ja tyttö syntyi seuraavana heinäkuuna.. :angelic:
 
Mulla Flo ilmoittaa, että kuukautiset on kaksi päivää myöhässä mutta eihän se tiedä lääkkeellistä tyhjennyksestä tai viivästyneestä ovulaatiosta. Nää menkkakivut on jatkuneet on/offina torstaista asti, yleensä ne alkaa tasan siinä vaiheessa kun kuukautiset alkaa. Muistan kun esikoista kuumeiltiin 7 v sitten ja silloin itkin samanlaisista kivuista miehelle, että taas ne menkat alkaa eikä koskaan saada vauvaa. Kuukautiset jäi tulematta ja tyttö syntyi seuraavana heinäkuuna.. :angelic:

Ihanaa, kun siis mulla on ollut noita menkkajuileja hieman, eikä niitä koskaan ole ilman menkkoja, niin toiveet nousi.. Mut mut voihan mulla olla muutakin kuin raskaus.. Outoa aristusta rinnoissa ja sellasta.. Nooh aika näyttää, ehkä mulla nousee hitaasti hcg :angelic: rupee naurattaa nää mun typerät uskot joka stana kuukaus. Vedän itteni oksennustilaan ens vkloppuna jos en saa raskauspahoinvointia :finger002:drunken_smilie:smiley-angry016
 
Ihanaa, kun siis mulla on ollut noita menkkajuileja hieman, eikä niitä koskaan ole ilman menkkoja, niin toiveet nousi.. Mut mut voihan mulla olla muutakin kuin raskaus.. Outoa aristusta rinnoissa ja sellasta.. Nooh aika näyttää, ehkä mulla nousee hitaasti hcg :angelic: rupee naurattaa nää mun typerät uskot joka stana kuukaus. Vedän itteni oksennustilaan ens vkloppuna jos en saa raskauspahoinvointia :finger002:drunken_smilie:smiley-angry016

Mullakin ilmeisesti nousee hcg hitaasti koska ainakin kuopuksesta sain vasta myöhään plussan testiin. Ja nyt kun on löytänyt niin monta yhtenevää oiretta edellisiin raskauksiin niin tipun kyllä korkealta jos menkat alkaakin. Mies lupasi sitten lohduttaa jos niin käy.
 
Voi, olisipa menkkajomot ilman menkkoja varma raskausoire. Täällä olisi myös yksi onnellinen siinä tapauksessa. Menkkajomoja kun oli sen verran jo pari päivää sitten, että olin ihan varma menkoista. No, nyt sitten ei ole yhtään mitään oloja kun niiden menkkojen pitäisi alkaa. Minä niin toivon, että jos en ole raskaana niin ne menkat alkaisi tänään. Muuten alan taas elätellä toiveita ja sitten tulee kauhea pettymys.:bored:
 
Mulla on tosi vahva tunne et mun haamulainen on kemiallinen. Rinnat on joo kipeytyneet, tuskanhiki koko ajan, päätä juilii, välillä menkkajomoja, välillä nippailee, nyt iski kauhea nälkä. Kaikki on kuin menkat alkas parin päivän sisään. Nivuskipukin alkanut, ja se on takuu varma menkkojen merkki. Ei kuitenkaan enää janota hirveesti, enkä oo jäässä.
Mut ei jotenki ees haittaa vaikka jäis kemialliseksi. Koska en oo saanut sitä tunnetta et meille tulis heinäkuun vauva. Tammikuussa oli sama. Ja se meniki sit kesken rv 6.sellanen ontto olo. Kai joku vaisto /itsensä suojelu.


Testejä mulla ei oo enempiä, ja en aatellut testata ennen ku menkat oikeesti myöhässä.
 
Lämmöistä ei varmaan mitään voi päätellä vielä :wacky: toiv ei tipu lisää huomenna! Vaikka eipä se Sammiellakaan huonoa kertonut :) tänään mittausaik suht sama kuin arkenakin, saa nähdä kuin huomenna, meneekö myöhemmäks.
Tai sit rupee jo hormonit tippumaan niin rupee lämmötkin siksakkaamaan.:inpain:
 

Liitteet

  • Screenshot_20191109-155029_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20191109-155029_FF Mobile.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 112
Olisikohan nyt viikko siitä kun viimeksi tänne kirjoitin ja tänne oli tullut 30 uutta sivua tekstiä. En lähtenyt lukemaan niitä nyt vielä. Ajattelin päivittää tilannettani tänne vähän:

Tyhjennyksestä on tiistaina 6 viikkoa ja tänään näyttäisi olevan ensimmäinen päivä ilman vuotoa. En tiedä oliko se menkat tämä viimeinen viikko, tai alkaako se uudelleen mutta paljon verta ja outoja vuotoja ilman kipuja on ollut. Alussa oli tosiaan se 10pv selkeää tyhjennysvuotoa ja se hiipui viikoksi pois. Sitten viikon jälkeen tuli tummempaa tuhruttelua ja alkoi vuoto uudestaan noin 28 päivää tyhjennyksestä. Ajattelin että nämä olivat menkat mutta hyytymien ja kivun puuttuminen laittoi epäillyttämään. En lähtenyt mihinkään tutkimuksiin koska ei ollut kipuja, ei ollut epäillyttäviä hajuja eikä paperissa lukenut 6vko mennyt. Hermo meni toki kun kymmenisen päivää taas vuotaa kuin sika. Miehenikin oli huolissaan, mutta sanoin että tämä on niin yksilöllistä ettei voi tietää miten kauan tässä menee. Tein kuitenkin 5 vkon kohdalla varmuuden vuoksi rt koska halusin tietää ettei ole vielä plussaa. Ja oli negatiivinen. Pitkä prosessi on ollut ja turhauduttava. En ymmärrä miten jotkut kestävät tämän jälkeen vielä kaavintaa tai uudestaan samanlainen kokemus. Kai se vain on niin ihana toive tuo lapsi. Mutta näillä näkymin kaikki hyvin meillä. Katsotaan pysyykö näin.

Lapsitoiveet 2020 jatkuvat: eli on meillä vielä haaveena saada nyytimme ensi vuodelle mutta aikahan tässä käy vähin. Tässä kierrossa mulla ei ole tietoa milloin vuoto oikeasti alkoi ja milloin ovulaatio voisi olla, joten uskon että viralliset yritykset menevät taas kuukaudella eteenpäin. Ei ole rajoitteita, ja yritämme olla positiivisia, jos emme olisi yrittämässä niin tämä olisi voinut olla meille ensimmäinen km mutta koska yritettiin ja oli se kemiallinen viime vuonna niin siellä takaraivossa kummittelee tuo "vain 1% kokee kolmas km peräkkäin". Mitä jos onkin se harvinainen 1 prosentti? Pyrin olla positiivinen, olla ajattelematta missä vaiheessa olisin raskaudessani yms. mutta vaikeetahan se on. Se ehti juureutua sen 12 viikon aikana.

Työasiat: Aloitin tällä viikolla uudessa työssäni ja sekin aiheuttaa stressiä toki tähän lapsihankkeeseen. Määräaikainen työsopimus tehtiin nyt ensin, noin vuodeksi ja vaikka mieheni oli sitä mieltä että paras aika olisi tulla raskaaksi keväällä ja määräajan loppuessa jäädä äippälomalle niin mulla tuli heti sellainen fiilis että kyl mä haluaisin jatkaa tuolla senkin jälkeen jos olisi mahdollista. Mutta en taas työn takia pitkittäisi yritystä... Priorisointi tuntuu olevan vaikeaa vaikka työ on vain työ. Ensimmäistä kertaa tuntuu tosiaan että minua arvostetaan työpaikallani myös. Se on tärkeä osa elämääsi kuitenkin!

Mutta joo, tällaista mun elämässä tällä hetkellä, toki opinto-ongelmat ratkaistiin sillä kmllä, että toukokuu on valmistumista varten nyt kun ei huhtikuussa tarvitsekaan olla synnytyssalissa. :)
 
Niin ikäviä asioita täällä taas ollut. Hurjasti voimia jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Mä tein (toiseksi viimeisen) raskaustestin ja onhan tämä silkkaa onnea :Heartred :dummy: Kovasti olen päättänyt uskoa, että kaikki menee hyvin. Pelko nostelee päätään, mutta ei tässä senkään mukaan voi elää.
IMG_20191109_181327.jpg
 
Onpa kiva StellaMom kuulla sinusta! Olet ollut mun mielessä tätä foorumia lueskellessa, kun koettiin kkm melkein samaan aikaan. Tosi kurja, että sulla tyhjennyksessä menikin noin kauan, muistanko väärin vai etkö sä tehnyt 3 vkoa tyhjennyksen jälkeen negatiivisen testin jo kertaalleen? Ja ihanaa kuulla että olet viihtynyt uudessa työssäsi!
 
No sieltähän se vuoto alkoi.. huomenna kp1. Ja tämä akka saa heittäää oiretutkansa ensi kierrosta lähtien roskiin!

Pahoittelut kierron alkamisesta :sorry:

Ite kans mietin et lopetanko ens kierrossa aamulämpöjen mittailut ym kyttäämiset. Tuntuu, että niistä tuli vaan turhaa stressiä. Mut sit taas, itseni tuntien mietin taas jokaista vatsanjomotusta ja näppylää :shifty::confused:
 
Mulla kans flo näyttää, et menkat myöhäs. Ei siis raskautta, kierto jotenkin sekaisin taas tai ovuloimaton. Lomalla on ollut kyllä IHANAA ja talleteltu ollaan ahkeraan, vaikka tuskin mitään tsäänssiä vauvaan on.

Huh, tänäänkin on tallattu rapiat 23000 askelta. Ja niin kivasti on mennyt tuon tyttärenkin kanssa toistaiseksi, ettei voi kun ihmetellä. Turvottaa kyllä pirusti, ylläri, kun ruokavalio on ihan eri mitä kotona. Pari hormoninäppyä löysi taas leukaan, vois enteillä alkavia kuukautisia. Tulisivat, niin pääsis taas ihan oikeelle yk:lle.
 
Nipanderi: Kuulostaa ihanalle! Nauti lomasta!

Menkat eivät ole alkaneet. Näköjään tulee pidempi kierto. Yli 26vrk kiertoja on tässä vuoden aikana ollut kolme. Raskaudelle ei tunnu, joten en testaa ennen kuin on yli sen 28vrk. En uskalla ottaa turhaa riskiä negasta. Sellaista pettymystä en nyt kestä. Eli odottelen vielä pari päivää.
 
Takaisin
Top