----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testailtu on, negaa :sad001
Tiputtelu on jatkunut on/off nyt jotain viitisen päivää, mikäköhän juttu tää nyt sitten on. Alkais nyt menkat kunnolla jos on alkaakseen. Nyt siis kp26, dpo12.

Marrasmai :) Menet vielä aikaisilla päivillä...:cheers

Twisted :) Minkä tasoista palkkaa koodaustyössä saa?

Hyvää jos on hyvä. Mies on koodannut teini-ikäisesti asti ja vuositulot on 60-70k väliin. Itse haluan koodariksi koska haluan työhön jossa työntekijästä pidetään huolta. Ei joka it firmassa niin tehdä mut monissa nykyajan firmoissa tehdään. :) hyvistä koodareista on pulaa ja hyvistä pidetään kiinni ja niitä arvostetaan.

Siihen itse pyrin ja nyt kun jään äitiyslomalla, jatkan koodauksen harjoittelua jonka aloitin nyt syksyllä koululla. :)

Hyvää jos on hyvä. Mies on koodannut teini-ikäisesti asti ja vuositulot on 60-70k väliin. Itse haluan koodariksi koska haluan työhön jossa työntekijästä pidetään huolta. Ei joka it firmassa niin tehdä mut monissa nykyajan firmoissa tehdään. :) hyvistä koodareista on pulaa ja hyvistä pidetään kiinni ja niitä arvostetaan.

Siihen itse pyrin ja nyt kun jään äitiyslomalla, jatkan koodauksen harjoittelua jonka aloitin nyt syksyllä koululla. :)

Twisted :) Mielenkiintoista. Mitä koodaus siis on?

Meillä se koodari on mies ja ihmeellisesti se hakeutuu koneen luo mitä omituisimmissa tilanteissa ja keskittyy niin, että vaikka talo kaatuisi, ei huomaa mitään.
Viimeksi viikonloppuna juuri ennen juhlia kesken siivouksen ja leipomisen jumahti koneelle eikä päässyt irti.
Vieraat tulivat likaiseen kämppään, ja leipomukset jäivät puolitiehen? Leipoivatko vieraat leipomukset loppuun, siivosivatko myös?

Vieraat tulivat likaiseen kämppään, ja leipomukset jäivät puolitiehen? Leipoivatko vieraat leipomukset loppuun, siivosivatko myös?
Ei meillä koskaan niin sekaista ole, etteikö vieraat voisi tulla koska tahansa, mutta itse saan paremmin siivottua, kun on takaraja. Ja anoppi viimeisteli tarjoilut.

Täytyy kyllä myöntää, että joskus tuo loistava keskittymiskyky vähän kiristää vaimon hermoa, mutta vain joskus. Enemmän siitä on ollut hyötyä. Mies on saanut tehtyä töitä kotona, vaikka olin lapsen kanssa hoitovapaalla melkein täydet kolme vuotta.

Meillä se koodari on mies ja ihmeellisesti se hakeutuu koneen luo mitä omituisimmissa tilanteissa ja keskittyy niin, että vaikka talo kaatuisi, ei huomaa mitään.
Viimeksi viikonloppuna juuri ennen juhlia kesken siivouksen ja leipomisen jumahti koneelle eikä päässyt irti.
Heh. Miesten keskittymiskyky on kyl omissa sfääreissään. Tuo minunkin voi lukea täysin uppoutuneena vaikka lapset puottais pommin. Mä en osaa lukea enkä mitään muutakaan lasten hereilläoloaikana vaikkei noi mistään villimmästä päästä olekaan ja antavat kyl rauhan pyydettäessä. Pienin ei tietenkään.

kp9 menossa. Edelleen välillä suttaa ruskeaa. Per*tä koko pska.

Tuo miesten keskittymiskyky johtuu puhtaasti siitä, etteivät he koe minkäänlaista vastuuta tuossa tilanteessa. Minäkin pystyn vaikka nukkumaan karjuvan vauvan vieressä, jos tiedän, että joku muu ottaa vastuun. Jos tietää, että joku muu huolehtii leipomukset pöytään vieraille kun itse tekee jotain mieluisampaa, niin mikäs siinä on koodatessa. Jos taas on yksin vastuussa läsnäolevista lapsista, niin sitten ei pysty koodaamaan ennen kuin lapset ovat vähän isompia.

Tuo miesten keskittymiskyky johtuu puhtaasti siitä, etteivät he koe minkäänlaista vastuuta tuossa tilanteessa. Minäkin pystyn vaikka nukkumaan karjuvan vauvan vieressä, jos tiedän, että joku muu ottaa vastuun. Jos tietää, että joku muu huolehtii leipomukset pöytään vieraille kun itse tekee jotain mieluisampaa, niin mikäs siinä on koodatessa. Jos taas on yksin vastuussa läsnäolevista lapsista, niin sitten ei pysty koodaamaan ennen kuin lapset ovat vähän isompia.
Olet oikeassa. Mies on täysin luotettava lapsen kanssa. Ei siis unohdu koneelle ja jätä lasta yksin, jos en ole kotona.

:greet025alavatsalla kramppia ja juilimista, sekä närästää

Kahvintuoksu voimakkaana aistimuksena:wideyed:

Kiinnittyminen lähellä:cheers

Dpo 5

Hohhoijaa... ihan kuin se vauvakuume nostaisi taas päätään tuolta jostain :smiley-angelic008 Kai sen kanssa nyt vaan on elettävä jotenkin :D

Kp6 olisi tänään, ja kierto tosiaan venynyt nyt noin 40 päivään, joten ehkä tässä lopun alkua sitten jo on vaihdevuosien suhteen.

Koodarikeskustelusta tuli mieleen tämä testi, mikäli alan vaihto kiinnostaa: :)

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005711415.html

Joo-o, heti ensimmäisessä kohdassa tuli tenkkapoo :bag: Olen siis aivan toivottoman huono tuommoisissa tehtävissä :confused: Looginen ajattelu on kyllä ok, mutta jos siihen liittyy vähänkin jotakin matemaattista, niin ei vaan suju, en tiedä miksi :sad001 Siksi minusta ei koskaan tulisi minkään alan insinööriä, en vaan osaa. Eli eipä taitaisi minusta koodaria tulla!

Hohhoijaa... ihan kuin se vauvakuume nostaisi taas päätään tuolta jostain :smiley-angelic008 Kai sen kanssa nyt vaan on elettävä jotenkin :D

Kp6 olisi tänään, ja kierto tosiaan venynyt nyt noin 40 päivään, joten ehkä tässä lopun alkua sitten jo on vaihdevuosien suhteen.

Kaarinha :) Toivotaan pikaista plussaa!!:cheers

Em muistanutkaan, että sinullakin on esikko 43-vuotiaana, en olekaan sitten ihan yksin täällä....me ollaan vielä nuoria esikoisen äitejä:p

Last edited by a moderator:

Mulla oli kans vika kierto 40pv. Oplus kp29 :sour:

Joo-o, heti ensimmäisessä kohdassa tuli tenkkapoo :bag: Olen siis aivan toivottoman huono tuommoisissa tehtävissä :confused: Looginen ajattelu on kyllä ok, mutta jos siihen liittyy vähänkin jotakin matemaattista, niin ei vaan suju, en tiedä miksi :sad001 Siksi minusta ei koskaan tulisi minkään alan insinööriä, en vaan osaa. Eli eipä taitaisi minusta koodaria tulla!

Kaarinha :) Millä alla työskentelet? Teerkö jotain luovaa?

Takaisin