StellaMom
Sukkela juttelija
Sinäkin olet hyvä esimerkki siitä että huonoon aikaan tuli se plussa, mutta eihän se sitä iloa vähennä silti! :) Mä pelkään ettei mulla ole uraa johon mennä raskauden jälkeen, työttömänä kun olen. Tulen hulluksi kotona jos pitää vielä raskausaikana olla vain kotona. Jos olisin suunnitellut tätä niin se raskaus olisi tullut viime vuonna kun olin vakiduunissa, mutta näin se nyt meni! Mä suunnittelin että mun maisteritutkinto olisi valmis toukokuussa, joo teeppä opinnäytetyötä raskaana tai vastasyntyneen kanssa :D Mutta juuri nyt en jaksa stressaa asiasta, tärkein asia on mun kirsikka. (tästä tulee varmaan lempinimi nytNiin mulla kävi. Juu ei tietysti voi sitä munasarjaa ultraa ku se tehdään jollain ruiskeella mut ei oo kasvanut ja viikoista ei ny selkoa eli paksu limis ei siinä itsekään nähnyt mitään ku oli niin suttuinen. Karpalotabut nyt kovassa käytössä ku iski hiiva ja pissatulehdus. Et juu. Kyllä se vauva oli vika asia mielessä olin asennoitunut et en nyt viel saa vauvaa et yksin teen sitte hoidoilla mut näin nyt vaan on raskaana vaikkei edelleen voi uskoa. Varaan kohta ajan gynelle jossa on myös aina 4d ultraus niin jospa siel selkiää paremmin tilanne
Jos munasarjan koko kasvaa vielä runsaasti niin se poistetaan. Kysta oli itsekseen puhjennut joten ihan hyviä uutisia siltä taholta eli ei leikata.
peace